bonke, waarom neem jij deel aan een discussie als jij helemaal niet wíl discussiëren ?quote:Op maandag 26 september 2005 15:57 schreef bonke het volgende:
zoals je ziet kan ik dat wel
als je nou in een paar regels zegt wat lichtvoeding inhoud
dan zeg ik wel of het onzin is of niet
en iemand als choices die zelfs gelooft dat levitatie echt bestaat valt eigenlijk niet serieus te nemen
Waarschijnlijk zitten die er best tussen, net als dat dat soort mensen tussen de zogenaamde scetici zitten.quote:Op maandag 26 september 2005 16:02 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dit geldt andersom ook voor 99% van de believers :
Ze proberen allerlei dingen paranormaal te verklaren terwijl ze geen donder weten van normale wetenschap als wis-, natuur- en scheikunde.
bonkequote:Op maandag 26 september 2005 16:21 schreef bonke het volgende:
[..]
volgens mij heb je niets anders te doen als stoken
ga weg en kom nooit meer terug
wat heeft tonks er mee te maken ?
quote:Op maandag 26 september 2005 15:47 schreef Bupatih het volgende:
Is er ooit iemand geweest die leviteerde (zeg je dat zo?), waarbij hij van alle mogelijke kanten gefilmd werd?
Boven, onder, zijkant, schuin, etc...
En dan ?quote:
Nou, ik vermoed dat jij iig. geen natuurkunde hebt gestudeerd aan de Universiteit.quote:Op maandag 26 september 2005 16:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten die er best tussen, net als dat dat soort mensen tussen de zogenaamde scetici zitten.
Maar ik denk dat jij de plank volledig misslaat als je dit als algemeen geldende stelling neerzet.
Heb jij enig idee wat de achtergrond van de users is ?
Jawel joh wist je dat niet, iedereen die zich registreerd op fok moet Natuurkunde gestudeerd hebben aan de Uni.quote:Op maandag 26 september 2005 17:40 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nou, ik vermoed dat jij iig. geen natuurkunde hebt gestudeerd aan de Universiteit.![]()
(Kwalificeer ik me nu als 'helderziend' ?)
ik denk dat een heleboel users in truth geloven in god, alah, boedha of andere soorten van geloofquote:Heb jij enig idee wat de achtergrond van de users is
Nou ja, dan ben ik bereid om het misschien toch in overweging te nemen dat ik het waarschijnlijk bij twijfel ga geloven.quote:Op maandag 26 september 2005 17:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
En dan ?
Dan zijn er nog tig mogelijkheden waarop het onkracht kan worden, want we zijn er immers niet zelf bij.
Vrouw laat pen zweven door telekinese (filmpje)toch ?
lijkt me lastig als je bv. alleen maar naar links kan leviterenquote:Op maandag 26 september 2005 17:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, dan ben ik bereid om het misschien toch in overweging te nemen dat ik het waarschijnlijk bij twijfel ga geloven.
Ofzo.
Ik vind het gewoon zo vaag dat bij al dit soort filmpjes er maar van één kant gefilmd wordt of dat die mensen maar één beweging kunnen (recht, als een plank omhoog zweven)
Ja dat is inderdaad wel vaag ja, ook al sluit ik niet uit dat het daadwerkelijk kan...quote:Op maandag 26 september 2005 17:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zo vaag dat bij al dit soort filmpjes er maar van één kant gefilmd wordt of dat die mensen maar één beweging kunnen (recht, als een plank omhoog zweven)
Hoe dom sta jij erop als ik bij je langs kom om mijn papieren te laten zien ?quote:Op maandag 26 september 2005 17:40 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nou, ik vermoed dat jij iig. geen natuurkunde hebt gestudeerd aan de Universiteit.![]()
(Kwalificeer ik me nu als 'helderziend' ?)
ik denk dat heel veel mensen op aarde haar of geen haar hebbenquote:Op maandag 26 september 2005 17:50 schreef bonke het volgende:
[..]
ik denk dat een heleboel users in truth geloven in god, alah, boedha of andere soorten van geloof
bij mij staat bovenaan de pagina FOK! en forum.fok.nlquote:Op maandag 26 september 2005 18:03 schreef Kiteless het volgende:
Oh, en Mirage, het is "twijfelt", niet "twijvelt" - iets wat je ongetwijfeld geleerd hebt tijdens een van je vele universitaire studies
Nee, maar het is wel vrij relevant aangezien we het net over opleiding en niveau hebben.quote:Op maandag 26 september 2005 18:10 schreef coz het volgende:
bij mij staat bovenaan de pagina FOK! en forum.fok.nl
bij jou nationaal dictee . nl![]()
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 18:30 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Er worden hier zo vreselijk veel taalfouten gemaakt...als we het daar nu over moeten gaan hebben...(hoewel ik me er ook aan irriteer)
quote:Op maandag 26 september 2005 19:14 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
![]()
iets irriteert je, of je ergert je aan iets.
Je "ergens aan irriteren" is incorrect.
menselijk ... / teken van haast ... / niet spannend (zegt namelijk niets over je opleiding , je kan ook slagen met allemaal 9's en een 6 voor nederlands )quote:Op maandag 26 september 2005 18:15 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel vrij relevant aangezien we het net over opleiding en niveau hebben.
Vervolgens in 1 post beweren dat je relevante studies hebt gevolgd en zo'n domme fout maken is gewoon uhm... hoe zal ik het zeggen...
vrolijk verderquote:Op maandag 26 september 2005 19:38 schreef bonke het volgende:
huppekeej en weer een topic vergast door taalpuristen
Waar vinden die chatsessies plaats, en waar kan ik zien wanneer jullie daar zijn...quote:Op maandag 26 september 2005 15:49 schreef Enyalius het volgende:
bij de training/demo in irc werd dat heel duidelijk. mensen die beweren iets te kunnen hebben de gave alles behalve 100% onder de knie.
nou hier moest ik wel om grinnekenquote:huppekeej en weer een topic vergast door taalpuristen
--------------------------------------------------------------------------------
eat my dust
TheWilliedockSaints TheWilliedockSaints - maandag 26 september 2005 @ 21:24
The Taxman Cometh
quote:Op maandag 26 september 2005 19:38 schreef bonke het volgende:
huppekeej en weer een topic vergast door taalpuristen
vrolijk verder
Mee eens!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:29 schreef coz het volgende:
nee , we gaan ontpic verder ...
tnx ,quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:22 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Ja dat is dit filmpje http://files.xerson.nl/Cr(...)DSR.XviD-CRiMSON.avi even de link naar je adres balk kopieren, want als je er zo op klikt krijg je een error...
of een iets kleinerequote:Op dinsdag 27 september 2005 14:25 schreef UncleScorp het volgende:
Moest ie het nou zonder parapluutje doen, zou het nog geloofwaardig zijn
meer docu dan filmquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:01 schreef bonke het volgende:
is dat een film of een documentaire ??
Gedeeltelijk, waarom kijk je hem niet gewoonquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:19 schreef bonke het volgende:
[..]
ahaen word er bewezen dat het kan wat ze in truth allemaal beweren ??
nee, tis gewoon suggestief...een theorie...riekt weer een beetje naar intelligent designquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:19 schreef bonke het volgende:
[..]
ahaen word er bewezen dat het kan wat ze in truth allemaal beweren ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |