#inkoppertje:quote:Op woensdag 21 september 2005 14:25 schreef Godlike02 het volgende:
wat een kut dag!
Bij deze: Ik ga op reis en ik neem mee....quote:Op woensdag 21 september 2005 14:45 schreef Pheno het volgende:
Ik wil ook wel naar curacao hoor. Even visjes kijken
waar ga je?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:46 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
#inkoppertje:
Was mn dag maar kut, dan had ik er nog wat aan
Maar goed... 1 dec naar Bettie Serveert
Het is een lancia, ik heb niets op met dat merk.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:59 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Damm, die viel me tegen van Mukie... Waarschijnlijk verder geen idee wat voor een wagen het is? Maar goed, iedereen zijn smaak. Begrijp alleen niet dat al die zogenaamde tuning freaks van tegenwoordig hun klassiekers niet eens kennen. Waarschijnlijk ook de reden dat je ze elke keer weer kan verbazen, haha...
Maar goed, waar kunnen we Mukie anders in stoppen voor 2000 euro, geef eens een hint...
Het is er gewoon echt drukquote:Op woensdag 21 september 2005 14:39 schreef Pheno het volgende:
Wow, een heel R&P SC vol ;')
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het is een lancia, ik heb niets op met dat merk.
Idem met een Opel dusch...
Ik heb smaakquote:Op woensdag 21 september 2005 13:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen verstand van
Ik vind hem gewoonweg spuuglelijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Lancia Delta HF integrale
1 van de betere classics![]()
[afbeelding]
In de Martini uitvoering is die geld waard![]()
Ik heb persoonlijk ook niet veel met lancia. Ik ben echter altijd een grote rally fan geweest (rij zelf nu ook al paar jaar, helaas niet met de lancia, haha) en dit is nu eenmaal de meeste succesvolle rally wagen ooit. Ik keek er als koter altijd naar op tv, dus hij staat sinds mijn 18e verjaardag (nou goed, drie weken daarna) bij mij voor de deur. Het is gewoon een lelijke, vierkante auto, maar wel eentje die door TopGear gepresenteert werd als F40-alternatief (minder geld, sneller op openbare weg) met zijn 4x4, 2.0l 8v/16v turbo... heerlijk....quote:Op woensdag 21 september 2005 15:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het is een lancia, ik heb niets op met dat merk.
Idem met een Opel dusch...
Ja dat magquote:Op woensdag 21 september 2005 15:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoonweg spuuglelijk.
Mag ik toch wel vinden
Met electronica die zn eigen ding doet jaquote:Op woensdag 21 september 2005 15:09 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk ook niet veel met lancia. Ik ben echter altijd een grote rally fan geweest (rij zelf nu ook al paar jaar, helaas niet met de lancia, haha) en dit is nu eenmaal de meeste succesvolle rally wagen ooit. Ik keek er als koter altijd naar op tv, dus hij staat sinds mijn 18e verjaardag (nou goed, drie weken daarna) bij mij voor de deur. Het is gewoon een lelijke, vierkante auto, maar wel eentje die door TopGear gepresenteert werd als F40-alternatief (minder geld, sneller op openbare weg) met zijn 4x4, 2.0l 8v/16v turbo... heerlijk....
Maar nogmaals, waar kunnen wij jou een plezier mee doen? Wel een jap? Of juist weer niet? Ik verveel me namelijk....
Een opelquote:Op woensdag 21 september 2005 15:14 schreef PhaE het volgende:
@Mukie;
Is dit wat?
link
(zal wel flink afgeragd zijn denk ik...)
Tivoli Utrecht.... omdat dat het makkelijkste bereiken is met het OV vanuit de Flevopolderquote:
slOpel bodoel je?????quote:
geen auto's die op het volgende lijstje staan:quote:Op woensdag 21 september 2005 15:14 schreef PhaE het volgende:
@Mukie;
Is dit wat?
--edit-- lama, opel calibra
(zal wel flink afgeragd zijn denk ik...)
Slopel kaddedilacquote:
lol, dat bevestigde mijn vermoeden alquote:Op woensdag 21 september 2005 15:17 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Tivoli Utrecht.... omdat dat het makkelijkste bereiken is met het OV vanuit de Flevopolder
grin.... ik zal tactisch achterin blijven staanquote:Op woensdag 21 september 2005 15:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol, dat bevestigde mijn vermoeden al
ow maak je niet druk ik ga nietquote:Op woensdag 21 september 2005 15:22 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
grin.... ik zal tactisch achterin blijven staan![]()
owww... dan hoef ik me geen zorgen te maken dat ik (behalve de mensen met wie ik ga) bekenden tegen komquote:Op woensdag 21 september 2005 15:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow maak je niet druk ik ga niet
maar had t wel zien staan op de site van tivoli een tijdje geleden
maar kon me de datum niet herinneren.. zodoende
ben niet bekend dus maak je niet drukquote:Op woensdag 21 september 2005 15:30 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
owww... dan hoef ik me geen zorgen te maken dat ik (behalve de mensen met wie ik ga) bekenden tegen kom
Me druk maken doe ik nooit... daar zijn andere mensen voorquote:Op woensdag 21 september 2005 15:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben niet bekend dus maak je niet druk
Dus een kleine Fransoos mag wel? Saxo-tje ofzo? Ik ken nog een leuke ombouw van een ax met saxo onderdelen, heb je tenminste een echte wolf in schaapskleren... (moet je alleen nooit een ongeluk krijgen, dan zit je in een soort verhuisdoos, maar dan iets minder stevig).quote:Op woensdag 21 september 2005 15:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
geen auto's die op het volgende lijstje staan:
Fiat
Opel
Lancia
Alfa
Ford
VW
Hyundai
Daewoo
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een lancia
Lelijk ook nog![]()
Ah, zit iedereen daar? We zitten hier nog steeds in hetzelfde topic als vanmorgenquote:
Ik vrees dat ze een voorkeur voor Japanes heeft, reddeloos verloren....quote:Op woensdag 21 september 2005 15:55 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dus een kleine Fransoos mag wel? Saxo-tje ofzo? Ik ken nog een leuke ombouw van een ax met saxo onderdelen, heb je tenminste een echte wolf in schaapskleren... (moet je alleen nooit een ongeluk krijgen, dan zit je in een soort verhuisdoos, maar dan iets minder stevig).
Maar dat is dan ook lekker etenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze een voorkeur voor Japanes heeft, reddeloos verloren.....
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook lekker eten
Betur. Das denk ik Spaans/Mexicaans-achtig?quote:
lijkt op Popo maar dan net iets anders gekruidquote:Op woensdag 21 september 2005 16:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
Betur. Das denk ik Spaans/Mexicaans-achtig?
Ik heb laatst Ethiopisch gehad,.
quote:
Wil je even niet zo pimpen met mn Popo, straks wil iedereen er heen.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
lijkt op Popo maar dan net iets anders gekruid
Pimp my Popo ?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wil je even niet zo pimpen met mn Popo
Dan heb jij nog nooit in een Porsche 911 carrera over zandvoort heen gefietst .. Dat is alles behalve saai kan ik je zeggenquote:
psst, op het laatst ging het over eten,quote:
Wel in een GT3quote:Op woensdag 21 september 2005 17:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit in een Porsche 911 carrera over zandvoort heen gefietst .. Dat is alles behalve saai kan ik je zeggen![]()
Hey, je sig klopt
Ik wil alleen later als ik oud ben een snoek hebbenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:55 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dus een kleine Fransoos mag wel? Saxo-tje ofzo? Ik ken nog een leuke ombouw van een ax met saxo onderdelen, heb je tenminste een echte wolf in schaapskleren... (moet je alleen nooit een ongeluk krijgen, dan zit je in een soort verhuisdoos, maar dan iets minder stevig).
Mijn pa heeft vroeger gerally-racedquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit in een Porsche 911 carrera over zandvoort heen gefietst .. Dat is alles behalve saai kan ik je zeggen![]()
Hey, je sig klopt
Soms, he, soms strookt je uiterlijk echt niet met de dingen die je zegtquote:Op woensdag 21 september 2005 17:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik wil alleen later als ik oud ben een snoek hebben
Zelf van nul af opbouwen
Maar nu wil ik minimaal een 16-klepper, snel en eenvoudig met een leuk aanzicht
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:28 schreef QyRoZ het volgende:
Bier.
Schijt aan je lijstje, ik zeg Coupe Fiat,quote:Op woensdag 21 september 2005 17:08 schreef Mukie het volgende:
Wijn bij het eten.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Schijt aan je lijstje, ik zeg Coupe Fiat,.
De tankdop is niet mooi idd.quote:
Niks, lijkt me.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:50 schreef QyRoZ het volgende:
Wat heb ik gemist?
Rijdt kutquote:Op woensdag 21 september 2005 17:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Schijt aan je lijstje, ik zeg Coupe Fiat,.
Hihihi, ik kan er soms ook sjchnell uitzienquote:Op woensdag 21 september 2005 17:16 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Soms, he, soms strookt je uiterlijk echt niet met de dingen die je zegt.
Oeh, mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:04 schreef PhaE het volgende:
Seat Ibiza cupra R ?
Ohnee, da's mijn nieuwe ootoo
*pimpt*
Uhm, nee.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, mag ik je aanraken?
als het nou een Leon was geweest, dan was je helemaal geweldig!
Nah...quote:Op woensdag 21 september 2005 18:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Uhm, nee.
De Leon heeft geloof ik maar 150 pk (diesel uitvoering dus) en is 200 kilo zwaarder.
deze heeft 160 pk, en dus 200 kilo lichter
Drift VEEEEEEL leuker op de afritjes.
Geen last van, heb een redelijk gemiddelde lengtequote:Op woensdag 21 september 2005 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nah...![]()
Ik heb meer beenruimte in de Leon... En ik vind het model wat strakker om te zien. Het oude model dan. Het nieuwe model is maar meer van hetzelfde...![]()
Welkom terug. Wil je er over praten?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:02 schreef WeirdMicky het volgende:
Kijk, ik was part-time single. Ik had geen relatie, maar klootte een maandje aan met hetzelfde meisje. En nee, niet alleen maar zoenen. Maar goed, dat is weer over, dus ben ik weer full-time single.
Dus ff mn gal spuien:
Vrouwen
Ej man gek, je gaat zomaar ontopic!quote:Op woensdag 21 september 2005 18:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Welkom terug. Wil je er over praten?
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:28 schreef QyRoZ het volgende:
Bier.
Die rijd ikquote:Op woensdag 21 september 2005 18:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
als het nou een Leon was geweest, dan was je helemaal geweldig!
1.9 tdi 110pk gekieteld tot 140pk, ben nog op zoek naar een nederlander die hem kan wil kietelen naar 180quote:
Bel maar danquote:Op woensdag 21 september 2005 19:14 schreef webspider het volgende:
[..]
1.9 tdi 110pk gekieteld tot 140pk, ben nog op zoek naar een nederlander die hem kan wil kietelen naar 180
ander luchtfilter, custom lampenset .. maar da's wel erg OT voor [singles]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |