Vriend van me zit in die bendequote:Op woensdag 21 september 2005 19:14 schreef webspider het volgende:
[..]
1.9 tdi 110pk gekieteld tot 140pk, ben nog op zoek naar een nederlander die hem kan wil kietelen naar 180
ander luchtfilter, custom lampenset .. maar da's wel erg OT voor [singles]
*mental note maakt*quote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vriend van me zit in die bende
Helaas... ik heb een afzeggerquote:Op woensdag 21 september 2005 19:19 schreef webspider het volgende:
[..]
Verder nog nieuws vandaag onder den singles qua door-de-weeks-geneuk ?![]()
Tijd voor de reservelijst dan .. of even naar de appie voor batterijen voor Tarzanquote:
Net zo veel als normaalquote:Op woensdag 21 september 2005 19:19 schreef webspider het volgende:
[..]
Verder nog nieuws vandaag onder den singles qua door-de-weeks-geneuk ?![]()
Kheb oplaadbarequote:Op woensdag 21 september 2005 19:24 schreef webspider het volgende:
[..]
Tijd voor de reservelijst dan .. of even naar de appie voor batterijen voor Tarzan![]()
Pas je op dat je er niet te vermoeid door raakt?quote:
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidquote:
Je hebt nog 2 hele dagen om wat te regelen .. dat moet toch wel lukken ?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:27 schreef purplerose het volgende:
Geen geneuk doordeweeks en in het weekend zit het er ook niet in
Ik doe mn best, valt niet mee hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pas je op dat je er niet te vermoeid door raakt?![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:40 schreef Pheno het volgende:
hallo
Nee, ik weet het, ik probeer ook te minderen, maar dat lukt niet. Ik zit al jarenlang op hetzelfde niveau en wat ik ook doe, minder wordt het niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik doe mn best, valt niet mee hoor.
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:40 schreef Pheno het volgende:
hallo
Minder kan ook nietquote:Op woensdag 21 september 2005 19:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik weet het, ik probeer ook te minderen, maar dat lukt niet. Ik zit al jarenlang op hetzelfde niveau en wat ik ook doe, minder wordt het niet.![]()
Verslaafde!quote:Op woensdag 21 september 2005 19:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik weet het, ik probeer ook te minderen, maar dat lukt niet. Ik zit al jarenlang op hetzelfde niveau en wat ik ook doe, minder wordt het niet.![]()
Ik ken het. Ik ben dan ook zo geweldig enzo.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, soms wordt die populariteit me wat te veel.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik ben dan ook zo geweldig enzo.
You wishedquote:
Of heeft die koopzin betrekking op je trouwpak?quote:
Die heb ik alquote:Op woensdag 21 september 2005 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of heeft die koopzin betrekking op je trouwpak?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |