weldusquote:
of stop je leuter in een kleuter...quote:
Rekt het niet, dan scheurt het welquote:Op woensdag 21 september 2005 13:30 schreef Elcaro het volgende:
[..]
of stop je leuter in een kleuter...![]()
vage shitquote:
nu is tie d'r pas....quote:
je vergeet nogquote:Op woensdag 21 september 2005 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rekt het niet, dan scheurt het wel
ach... een kinderkut is gauw gevuld...quote:Op woensdag 21 september 2005 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rekt het niet, dan scheurt het wel
Heb ik je ook al de vorige keer verteld, nopequote:
Ik heb nog met 1 ex contact en die woont ten eerste wat te ver weg voor even langswippen en ten tweede is ze bezet en ten derde ...quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:22 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Blegh, er rijdt al teveel jappenspul rond tegenwoordig, mensen moeten weer eens wat origineler worden (ik heb op zich niks tegen jappen, goeie wagens, maar ik hou van wat meer karakter). Ik vind een vrouw in een delta integrale altijd wel iets geils hebben...![]()
Even netjes, copyright- Tranceptor.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
je vergeet nog
als t kan schommelen kan t wippen
Erm ik heb maar 2000 euro hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 13:23 schreef Elcaro het volgende:
[..]
of een Ghibli biturbo.....![]()
pssst.. da's een maserati voor de barbaren onder ons..
Wat een lelijk zwart koekblik, neem dan een leuke Lada.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een lancia
Lelijk ook nog![]()
Mukie heeft smaakquote:Op woensdag 21 september 2005 13:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een lancia
Lelijk ook nog![]()
Daar heb je er ook wel 1 voor....quote:
hahahaha.... as if...quote:Op woensdag 21 september 2005 13:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat een lelijk zwart koekblik, neem dan een leuke Lada.
ey schoorsteenquote:
idem.quote:
Wegquote:Op woensdag 21 september 2005 13:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik had al tranen in mijn ogen, waar was je?
Het is echt posts schrapen vandaag.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:47 schreef Elcaro het volgende:
gaat maar weer 'werken'... hier is niets te beleven
Dat is goed Phenolia.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:53 schreef _Arual_ het volgende:
Pheninnetje voor jou
Scherpquote:Op woensdag 21 september 2005 13:55 schreef petitlapin het volgende:
de titel van dit topic gaat over ontbijt, moet ik daaruit concluderen dat het echt niet vooruitgaat vandaag
Jij hebt er duidelijk geen verstand vanquote:Op woensdag 21 september 2005 13:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een lancia
Lelijk ook nog![]()
Gelukkig gaan we in ieder geval niet terug in de tijd, dan zou jij hier nog regelmatig posten.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:55 schreef petitlapin het volgende:
de titel van dit topic gaat over ontbijt, moet ik daaruit concluderen dat het echt niet vooruitgaat vandaag
Dat kan zeker de conclusie zijn van de post!quote:Op woensdag 21 september 2005 13:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen verstand van
leer eens dingen verwerken, transiequote:Op woensdag 21 september 2005 13:56 schreef Tranceptor het volgende:
Gelukkig gaan we in ieder geval niet terug in de tijd, dan zou jij hier nog regelmatig posten.
Damm, die viel me tegen van Mukie... Waarschijnlijk verder geen idee wat voor een wagen het is? Maar goed, iedereen zijn smaak. Begrijp alleen niet dat al die zogenaamde tuning freaks van tegenwoordig hun klassiekers niet eens kennen. Waarschijnlijk ook de reden dat je ze elke keer weer kan verbazen, haha...quote:Op woensdag 21 september 2005 13:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen verstand van
Dat gaat niet als je terug blijft komen.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
leer eens dingen verwerken, transie![]()
behoorlijkquote:Op woensdag 21 september 2005 14:25 schreef Godlike02 het volgende:
wat een kut dag!
Nee, eigenlijk helemaal niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:25 schreef Godlike02 het volgende:
wat een kut dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |