quote:Op woensdag 21 september 2005 01:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Open eens een nieuw topic luie kut Griek
quote:Op woensdag 21 september 2005 07:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kon geen titel bedenken, Mario's bitch.
MS begint al net zo naief als Sony te wordenquote:Xbox 360 Impossible To Hack
According to an article on the Norwegian website itavisen.no, Microsoft’s Chris Satchell claims that the next-generation console will be almost impossible to hack, modify, or adjust to one’s personal need. While many refuse to believe hackers will finally be stopped, the Xbox 360 is regarded as a very tough challenge.
The article goes on to say the following:
"The Xbox 360 will be very, very hard machine the hack. Probably impossible."
Many will say nothing is impossible, but you can be sure that Microsoft will do everything in its power to make sure that hackers have the toughest of times getting into the Xbox 360.
Misschien gaan ze ook met firmware werken, net als de PSP.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
MS begint al net zo naief als Sony te worden.
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat ze bij microsoft dan gewoon een overload terminal functie hebben ofzo als een modchip gedetecteerd wordt.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:21 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik geef het persoonlijk langer; had nml. ook ergens gelezen dat de firmware van de X360 geflashed kon worden via XBOX Live, wat dan weer inhoudt dat er erg snel op modchips e.d. ingesprongen kan worden.
Dat zeiden ze bij de XBOX ook.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:19 schreef twi het volgende:
Nou, ik heb gelezen over die kopieerbeveiligingen, en kan eruit concluderen dat het in elk geval een flink stuk lastiger zal zijn om de X360 te modden,dan de huidige Xbox, die zelfs de grootste idioot kan modden.
Yup, als het goed is kan je hem dan gewoon terugkrijgen met account recovery.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:27 schreef -Struikrover- het volgende:
ff verkeerde topic hoor maar weet iemand of ik m`n Xboxlive account van mijn Xbox af kan gooien. Blijft tie dan wel bestaan ?
bij de xbox is het echt erg.quote:
Bij Nintendo komt het toch gewoon door die kleine CD'tjes. Althans, als ik zo'n warezhoer zou zijn zou me dat behoorlijk afschrikken denk ikquote:Op woensdag 21 september 2005 15:45 schreef twi het volgende:
En toen gaven ze zelf cadeautjes met al die exploitable savegames. Er zitten hier meer hardwarematige beveiligingen die bij veel consoles verschillend zullen zijn. Wat bij de ene console zal werken, zal niet werken bij de andere. En wanneer dat zo is, is de opzet al geslaagd, IMO. Zodra je voor het illegaal maken en/of spelen van illegale games meer handelingen moet doen om het voor elkaar te krijgen, is de missie tegen piraterij al geslaagd. Zie bijvoorbeeld Nintendo met de NGC. Het kan wel, maar degenen die het doen zijn op 1 hand te tellen.
Hij verkoopt zijn Xbox maar volgens mij kan hij dat met een andere Xbox (360) weer gewoon activeren !quote:Op woensdag 21 september 2005 17:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Yup, als het goed is kan je hem dan gewoon terugkrijgen met account recovery.
Gewoon wat gegevens invullen en dan is ie er weer.
Account recovery hoeft idd niet op dezelfde Xbox.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij verkoopt zijn Xbox maar volgens mij kan hij dat met een andere Xbox (360) weer gewoon activeren !
Weet niet precies, maar volgens mij is het zelfs nu al zo dat je je account gewoon op een memory card kunt zetten om hem te gebruiken op een andere Xbox. Ff checken.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:33 schreef piet_pelle het volgende:
En hoe zit het dan met Live gamen op je oude xbox als zometeen je live account overgezet is naar een Xbox360 gold account?
Cool das erg mooi. Thanks man.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Weet niet precies, maar volgens mij is het zelfs nu al zo dat je je account gewoon op een memory card kunt zetten om hem te gebruiken op een andere Xbox. Ff checken.
edit: Dit is idd mogelijk, neem aan dat je op je oude Xbox dan ook gewoon live kunt blijven.
Ik vond de eerste screens van Amped 1 (die opgepoetste) er beter uitzien.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:24 schreef Gamedemon het volgende:
ziet er niet echt next gen uit ofzo
[Xbox 134] onbekende toppers...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:11 schreef PandorasBox het volgende:
Nieuwe Amped 3 screens...
[afbeelding]
[afbeelding]
....
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[Xbox 134] onbekende toppers...
Idd, ik zat te wachten op een realistische, redelijk moeilijke snowboardgame. Niet op de zoveelste Coolboarders/SSX kloon.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:55 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
![]()
Ik vind het eigenlijk best wel jammer dit. Amped 1 en 2 waren geweldig omdat ze anders dan de concurrent waren, een meer realistische aanpak...
Nu gaan ze op dezelfde weg als SSX. En grafisch is het ook niet echt indrukwekkend.
Wat hebben ze gedaan met Amped?![]()
Je bedoelt dat filmpje waarin je amper gameplay zag?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:19 schreef rockstah het volgende:
Heb het filmpje gezien en het ziet er erg cool uit hoor dat amped 3.
Screens geven tegenwoordig gewoon een ontzettend kut beeld van hoe een spel eruit ziet.
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:55 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
![]()
Ik vind het eigenlijk best wel jammer dit. Amped 1 en 2 waren geweldig omdat ze anders dan de concurrent waren, een meer realistische aanpak...
Nu gaan ze op dezelfde weg als SSX. En grafisch is het ook niet echt indrukwekkend.
Wat hebben ze gedaan met Amped?![]()
Komt deze game naar de Xbox 1 of zoquote:Op woensdag 21 september 2005 20:11 schreef PandorasBox het volgende:
Nieuwe Amped 3 screens...
[afbeelding]
[afbeelding]
....
Ik dacht Ps2 beelden te zien.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Komt deze game naar de Xbox 1 of zo![]()
Hype -3.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:34 schreef Chocobo het volgende:
Nieuw Kameo level te zien
http://www.xboxyde.com/leech_1696_en.html
Dat baseer je op een stukje uit een level?..... heb wat movies gezien van een eindbaas waarin leuke gameplay zat. Puur omdat die griet geen loodgieter is hoef je dat spel niet standaard af te kraken. Speel hem anders eerst eens !quote:Op donderdag 22 september 2005 10:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Hype -3.
Wanneer gaan ze met de A.I. beginnen? Het spel lijkt nu echt een no brain schietspel te worden.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat baseer je op een stukje uit een level?..... heb wat movies gezien van een eindbaas waarin leuke gameplay zat. Puur omdat die griet geen loodgieter is hoef je dat spel niet standaard af te kraken. Speel hem anders eerst eens !
Euhm uit dat filmpje?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:09 schreef rockstah het volgende:
De gameplay is gewoon amped, zoals het altijd al geweest is. En ik vind het cool
Ik weet niet waar jullie het vandaan halen dat het SSX word?
maar als je ze dan verslaatquote:Op donderdag 22 september 2005 10:10 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Maar zelf heb ik het helemaal niet zo op eindbazen, maakt me altijd woest.
zo stond ik iig toen ik de hurricane pack van ninja gaiden had uitgespeeldquote:
Hype +10quote:Op donderdag 22 september 2005 10:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Hype -3.
Wanneer gaan ze met de A.I. beginnen? Het spel lijkt nu echt een no brain schietspel te worden.![]()
Prachtig! Dit gaat echt zo mooi wordenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:34 schreef Chocobo het volgende:
Nieuw Kameo level te zien
http://www.xboxyde.com/leech_1696_en.html
Alleen omdat 1 van de speelbare characters toevallig een kanon op zn rug heeft is het opeens een no brain schietspelquote:Op donderdag 22 september 2005 10:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Hype -3.
Dat gameplay filmpje was gewoon weer een grafische demonstratie. Inhoudelijk hield het helemaal niets in. IMO.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Alleen omdat 1 van de speelbare characters toevallig een kanon op zn rug heeft is het opeens een no brain schietspel![]()
Je maakt jezelf echt met de dag belachelijker.
Is elk spel niet een grafische demonstratie?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat gameplay filmpje was gewoon weer een grafische demonstratie. Inhoudelijk hield het helemaal niets in. IMO.
Begin ik te schreeuwen en kontneuk bewegingen te maken.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Begin ik te schreeuwen en kontneuk bewegingen te maken.
HIIIIEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRR
Ik vind het ook erg jammer dat ze in die 2 minuut 57 niet gewoon het hele spel doorlopen. Speedruns zijn coolquote:Op donderdag 22 september 2005 12:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat gameplay filmpje was gewoon weer een grafische demonstratie. Inhoudelijk hield het helemaal niets in. IMO.
Als ik buiten zinnen raak wel... live of SP.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]JAAAAAA
Zeg jij ook altijd HIIIIEEEEEEERRRRR
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:23 schreef Hellrazor het volgende:
iemand die ik vandaag sprak zij dat hij een xbox 360 thuis had kan dat ?
Of heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele foutequote:Op donderdag 22 september 2005 20:13 schreef peristilius het volgende:
In principe is het mogelijk, maar dan moet hij wel goede connecties hebben.
Ja,... dan zie jij het wel jaquote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
hij zegt dat ik volgende week zou mogen komen kijken dus dan zie ik het wel
Hij liegt, period.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
hij zegt dat ik volgende week zou mogen komen kijken dus dan zie ik het wel
Alles is mogelijk, afgelopen Juni had ik de PSP ook al in mn handen kunnen houden.quote:
Ik ken het, meestal sta ik dan achterstevorenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik buiten zinnen raak wel... live of SP.
Maar als je een Ps3 hebt maakt dat niet uit, want die komt toch weer terugquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nieuwe controlers vliegen ook verder, der zit geen draad meer aan![]()
![]()
Netjes,quote:According to native magazine Famitsu Weekly the Japanese public are showing a growing interest in MS' upcoming console. After the Tokyo Game Show where MS showed off such Japan favorites as Bomberman, Armored Core, and Ridge Racer the interest has definitely risen.
Far from it according to Famitsu interest in the console has jumped from 6% to 22% post TGS Microsft did have games on the floor that mattered like "Chromehounds", "Ridge Racer 6", "Ninety Nine Nights" and "Enchant Arm". The kiosks were always crowded to and attendees showed genuine interest in the system. Microsoft was also able to take some serious coin out of Sony's exclusivity bag by showing that franchises like "Resident Evil", "Armored Core", "Gundam", and "Bomberman" now had a new home.
Source: Famitsu Weekly Japan
Harder gooienquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar als je een Ps3 hebt maakt dat niet uit, want die komt toch weer terug![]()
Wat proberen ze nu eigenlijk te laten zien met die screenshots? Vooral die laatste vind ik een beetje.... anders.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:18 schreef PandorasBox het volgende:
Nieuwe Frame City Killer screens![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Dat deze game nog LANG niet af is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat proberen ze nu eigenlijk te laten zien met die screenshots?
Ik had hem zelfs zo'n beetje in mijn handen, maar dat is logisch, want dat ding wsa al uit in Amerika en Japan. De 360 aan de andere kant is net in productie gegaan en komt pas over 2 maanden uit in heel de wereld.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, afgelopen Juni had ik de PSP ook al in mn handen kunnen houden.
Zet dat eens naast games als Kameo, Gears of War of PGR3quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:18 schreef PandorasBox het volgende:
Nieuwe Frame City Killer screens![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ja joh, je weet tochquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Grappig dat alle X360 bashers dat Famitsu bericht negeren.
Toen er 6% uit kwam rollen zaten ze als vliegen op stront hier..
Ps3 is dus nog steeds moeilijk om voor proggen. Dat in tegenstelling tot wat een aantal devvers (die voor zover ik weet alleen ps3 games maken.) beweerde.quote:Xbox 360 is the best console on Earth
During a recent interview with Game Informer, the genius behind the likes of DOA from Tecmo, Tomonobu Itagaki, has spoken out about the Xbox 360 claiming its the best console in the world, and more importantly for Microsoft, better than Sony’s PlayStation 3, the reason? Itagaki says the PlayStation 3’s architecture is too complex, rubbishing claims that the PlayStation 3 was easier to develop for than the Xbox 360.
GI: You’ve said before you want to develop for the most powerful console out there. You must be pretty confident in the Xbox 360.
Itagaki: Yes. I hope so. I think Xbox 360 is the best game console on the earth. It’s better than PlayStation 3.
GI: Can I ask you why?
Itagaki: PS3 has too complicated of architecture.
This news will come to a boost for both Microsoft, and fans of Ninja Gaiden for the Xbox who live in hope that sometime soon Ninja Gaiden 2 will be announced for the Xbox 360 as an exclusive. You can read the full interview, in which Itagaki also speaks about DOA4, the Nintendo DS and the Nintendo Revolution, here.
Jep, wsl wel!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:24 schreef Strolie75 het volgende:
Kwam F.E.A.R. nu ook uit op de Xbox360? Gister stukje gezien bij Gamekkings en het zag er geweldig uit!
quote:Gearbox Software and Epic Games jointly announced today that they have entered into an a long-term agreement that will see Epic's Unreal Engine 3 technology be the exclusive technology Gearbox uses for next-generation console and PC games for Gearbox-owned intellectual properties. Gearbox has previously licensed the Unreal Engine for Brothers In Arms Road to Hill 30, and upcoming sequel, Brothers In Arms Earned in Blood, on PC, Xbox and PlayStation 2. Along with other original, unannounced next generation Gearbox titles, Unreal Engine 3 will power Brothers in Arms 3.
Call of Duty 2quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:31 schreef Strolie75 het volgende:
Goed nieuws idd.
Maar waar ik echt op hoop is dat die WW2 shooters de volgende generatie wat grootschalliger worden, dat je echt het gevoel heb dat je met een veldslag bezig bent.Nu lijkt het meer op schermutselingen.
Als Call of Duty 2 ook maar een beetje lijkt op deel 1 voor de pc dan is dat best een intens spelquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:31 schreef Strolie75 het volgende:
Goed nieuws idd.
Maar waar ik echt op hoop is dat die WW2 shooters de volgende generatie wat grootschalliger worden, dat je echt het gevoel heb dat je met een veldslag bezig bent.Nu lijkt het meer op schermutselingen.
Zag er inderdaad erg goed uit! Die landing bij Pointe du Hoc.quote:
In deel 1 was het geluid zo heftig dat je echt helemaal in de game opging.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zag er inderdaad erg goed uit! Die landing bij Pointe du Hoc.
Ik denk dat je te laat bent. Dat word een Xbox 360 in 2006 voor jou.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weet iemand waar ik um kan pre-orderen eigenlijk?
De X360 dus.
Ik heb um voor mezelf al gepre-ordered bij dat gameswinkeltje op de Nieuwedijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk dat je te laat bent. Dat word een Xbox 360 in 2006 voor jou.
![]()
Ik heb ook niks in de pre-order staan... ik begin me ook langzaam aan zorgen te maken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weet iemand waar ik um kan pre-orderen eigenlijk?
De X360 dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |