quote:Op woensdag 21 september 2005 01:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Open eens een nieuw topic luie kut Griek
quote:Op woensdag 21 september 2005 07:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kon geen titel bedenken, Mario's bitch.
MS begint al net zo naief als Sony te wordenquote:Xbox 360 Impossible To Hack
According to an article on the Norwegian website itavisen.no, Microsoft’s Chris Satchell claims that the next-generation console will be almost impossible to hack, modify, or adjust to one’s personal need. While many refuse to believe hackers will finally be stopped, the Xbox 360 is regarded as a very tough challenge.
The article goes on to say the following:
"The Xbox 360 will be very, very hard machine the hack. Probably impossible."
Many will say nothing is impossible, but you can be sure that Microsoft will do everything in its power to make sure that hackers have the toughest of times getting into the Xbox 360.
Misschien gaan ze ook met firmware werken, net als de PSP.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
MS begint al net zo naief als Sony te worden.
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat ze bij microsoft dan gewoon een overload terminal functie hebben ofzo als een modchip gedetecteerd wordt.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:21 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik geef het persoonlijk langer; had nml. ook ergens gelezen dat de firmware van de X360 geflashed kon worden via XBOX Live, wat dan weer inhoudt dat er erg snel op modchips e.d. ingesprongen kan worden.
Dat zeiden ze bij de XBOX ook.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:19 schreef twi het volgende:
Nou, ik heb gelezen over die kopieerbeveiligingen, en kan eruit concluderen dat het in elk geval een flink stuk lastiger zal zijn om de X360 te modden,dan de huidige Xbox, die zelfs de grootste idioot kan modden.
Yup, als het goed is kan je hem dan gewoon terugkrijgen met account recovery.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:27 schreef -Struikrover- het volgende:
ff verkeerde topic hoor maar weet iemand of ik m`n Xboxlive account van mijn Xbox af kan gooien. Blijft tie dan wel bestaan ?
bij de xbox is het echt erg.quote:
Bij Nintendo komt het toch gewoon door die kleine CD'tjes. Althans, als ik zo'n warezhoer zou zijn zou me dat behoorlijk afschrikken denk ikquote:Op woensdag 21 september 2005 15:45 schreef twi het volgende:
En toen gaven ze zelf cadeautjes met al die exploitable savegames. Er zitten hier meer hardwarematige beveiligingen die bij veel consoles verschillend zullen zijn. Wat bij de ene console zal werken, zal niet werken bij de andere. En wanneer dat zo is, is de opzet al geslaagd, IMO. Zodra je voor het illegaal maken en/of spelen van illegale games meer handelingen moet doen om het voor elkaar te krijgen, is de missie tegen piraterij al geslaagd. Zie bijvoorbeeld Nintendo met de NGC. Het kan wel, maar degenen die het doen zijn op 1 hand te tellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |