quote:Op woensdag 21 september 2005 01:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Open eens een nieuw topic luie kut Griek
quote:Op woensdag 21 september 2005 07:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kon geen titel bedenken, Mario's bitch.
MS begint al net zo naief als Sony te wordenquote:Xbox 360 Impossible To Hack
According to an article on the Norwegian website itavisen.no, Microsoft’s Chris Satchell claims that the next-generation console will be almost impossible to hack, modify, or adjust to one’s personal need. While many refuse to believe hackers will finally be stopped, the Xbox 360 is regarded as a very tough challenge.
The article goes on to say the following:
"The Xbox 360 will be very, very hard machine the hack. Probably impossible."
Many will say nothing is impossible, but you can be sure that Microsoft will do everything in its power to make sure that hackers have the toughest of times getting into the Xbox 360.
Misschien gaan ze ook met firmware werken, net als de PSP.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
MS begint al net zo naief als Sony te worden.
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat ze bij microsoft dan gewoon een overload terminal functie hebben ofzo als een modchip gedetecteerd wordt.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:21 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik geef het persoonlijk langer; had nml. ook ergens gelezen dat de firmware van de X360 geflashed kon worden via XBOX Live, wat dan weer inhoudt dat er erg snel op modchips e.d. ingesprongen kan worden.
Dat zeiden ze bij de XBOX ook.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:19 schreef twi het volgende:
Nou, ik heb gelezen over die kopieerbeveiligingen, en kan eruit concluderen dat het in elk geval een flink stuk lastiger zal zijn om de X360 te modden,dan de huidige Xbox, die zelfs de grootste idioot kan modden.
Yup, als het goed is kan je hem dan gewoon terugkrijgen met account recovery.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:27 schreef -Struikrover- het volgende:
ff verkeerde topic hoor maar weet iemand of ik m`n Xboxlive account van mijn Xbox af kan gooien. Blijft tie dan wel bestaan ?
bij de xbox is het echt erg.quote:
Bij Nintendo komt het toch gewoon door die kleine CD'tjes. Althans, als ik zo'n warezhoer zou zijn zou me dat behoorlijk afschrikken denk ikquote:Op woensdag 21 september 2005 15:45 schreef twi het volgende:
En toen gaven ze zelf cadeautjes met al die exploitable savegames. Er zitten hier meer hardwarematige beveiligingen die bij veel consoles verschillend zullen zijn. Wat bij de ene console zal werken, zal niet werken bij de andere. En wanneer dat zo is, is de opzet al geslaagd, IMO. Zodra je voor het illegaal maken en/of spelen van illegale games meer handelingen moet doen om het voor elkaar te krijgen, is de missie tegen piraterij al geslaagd. Zie bijvoorbeeld Nintendo met de NGC. Het kan wel, maar degenen die het doen zijn op 1 hand te tellen.
Hij verkoopt zijn Xbox maar volgens mij kan hij dat met een andere Xbox (360) weer gewoon activeren !quote:Op woensdag 21 september 2005 17:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Yup, als het goed is kan je hem dan gewoon terugkrijgen met account recovery.
Gewoon wat gegevens invullen en dan is ie er weer.
Account recovery hoeft idd niet op dezelfde Xbox.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij verkoopt zijn Xbox maar volgens mij kan hij dat met een andere Xbox (360) weer gewoon activeren !
Weet niet precies, maar volgens mij is het zelfs nu al zo dat je je account gewoon op een memory card kunt zetten om hem te gebruiken op een andere Xbox. Ff checken.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:33 schreef piet_pelle het volgende:
En hoe zit het dan met Live gamen op je oude xbox als zometeen je live account overgezet is naar een Xbox360 gold account?
Cool das erg mooi. Thanks man.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Weet niet precies, maar volgens mij is het zelfs nu al zo dat je je account gewoon op een memory card kunt zetten om hem te gebruiken op een andere Xbox. Ff checken.
edit: Dit is idd mogelijk, neem aan dat je op je oude Xbox dan ook gewoon live kunt blijven.
Ik vond de eerste screens van Amped 1 (die opgepoetste) er beter uitzien.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:24 schreef Gamedemon het volgende:
ziet er niet echt next gen uit ofzo
[Xbox 134] onbekende toppers...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:11 schreef PandorasBox het volgende:
Nieuwe Amped 3 screens...
[afbeelding]
[afbeelding]
....
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[Xbox 134] onbekende toppers...
Idd, ik zat te wachten op een realistische, redelijk moeilijke snowboardgame. Niet op de zoveelste Coolboarders/SSX kloon.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:55 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
![]()
Ik vind het eigenlijk best wel jammer dit. Amped 1 en 2 waren geweldig omdat ze anders dan de concurrent waren, een meer realistische aanpak...
Nu gaan ze op dezelfde weg als SSX. En grafisch is het ook niet echt indrukwekkend.
Wat hebben ze gedaan met Amped?![]()
Je bedoelt dat filmpje waarin je amper gameplay zag?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:19 schreef rockstah het volgende:
Heb het filmpje gezien en het ziet er erg cool uit hoor dat amped 3.
Screens geven tegenwoordig gewoon een ontzettend kut beeld van hoe een spel eruit ziet.
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:55 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
![]()
Ik vind het eigenlijk best wel jammer dit. Amped 1 en 2 waren geweldig omdat ze anders dan de concurrent waren, een meer realistische aanpak...
Nu gaan ze op dezelfde weg als SSX. En grafisch is het ook niet echt indrukwekkend.
Wat hebben ze gedaan met Amped?![]()
Komt deze game naar de Xbox 1 of zoquote:Op woensdag 21 september 2005 20:11 schreef PandorasBox het volgende:
Nieuwe Amped 3 screens...
[afbeelding]
[afbeelding]
....
Ik dacht Ps2 beelden te zien.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Komt deze game naar de Xbox 1 of zo![]()
Hype -3.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:34 schreef Chocobo het volgende:
Nieuw Kameo level te zien
http://www.xboxyde.com/leech_1696_en.html
Dat baseer je op een stukje uit een level?..... heb wat movies gezien van een eindbaas waarin leuke gameplay zat. Puur omdat die griet geen loodgieter is hoef je dat spel niet standaard af te kraken. Speel hem anders eerst eens !quote:Op donderdag 22 september 2005 10:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Hype -3.
Wanneer gaan ze met de A.I. beginnen? Het spel lijkt nu echt een no brain schietspel te worden.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat baseer je op een stukje uit een level?..... heb wat movies gezien van een eindbaas waarin leuke gameplay zat. Puur omdat die griet geen loodgieter is hoef je dat spel niet standaard af te kraken. Speel hem anders eerst eens !
Euhm uit dat filmpje?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:09 schreef rockstah het volgende:
De gameplay is gewoon amped, zoals het altijd al geweest is. En ik vind het cool
Ik weet niet waar jullie het vandaan halen dat het SSX word?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |