maar als je ze dan verslaatquote:Op donderdag 22 september 2005 10:10 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Maar zelf heb ik het helemaal niet zo op eindbazen, maakt me altijd woest.
zo stond ik iig toen ik de hurricane pack van ninja gaiden had uitgespeeldquote:
Hype +10quote:Op donderdag 22 september 2005 10:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Hype -3.
Wanneer gaan ze met de A.I. beginnen? Het spel lijkt nu echt een no brain schietspel te worden.![]()
Prachtig! Dit gaat echt zo mooi wordenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:34 schreef Chocobo het volgende:
Nieuw Kameo level te zien
http://www.xboxyde.com/leech_1696_en.html
Alleen omdat 1 van de speelbare characters toevallig een kanon op zn rug heeft is het opeens een no brain schietspelquote:Op donderdag 22 september 2005 10:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Hype -3.
Wanneer gaan ze met de A.I. beginnen? Het spel lijkt nu echt een no brain schietspel te worden.![]()
Dat gameplay filmpje was gewoon weer een grafische demonstratie. Inhoudelijk hield het helemaal niets in. IMO.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Alleen omdat 1 van de speelbare characters toevallig een kanon op zn rug heeft is het opeens een no brain schietspel![]()
Je maakt jezelf echt met de dag belachelijker.
Is elk spel niet een grafische demonstratie?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat gameplay filmpje was gewoon weer een grafische demonstratie. Inhoudelijk hield het helemaal niets in. IMO.
Begin ik te schreeuwen en kontneuk bewegingen te maken.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Begin ik te schreeuwen en kontneuk bewegingen te maken.
HIIIIEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRR
Ik vind het ook erg jammer dat ze in die 2 minuut 57 niet gewoon het hele spel doorlopen. Speedruns zijn coolquote:Op donderdag 22 september 2005 12:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat gameplay filmpje was gewoon weer een grafische demonstratie. Inhoudelijk hield het helemaal niets in. IMO.
Als ik buiten zinnen raak wel... live of SP.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]JAAAAAA
Zeg jij ook altijd HIIIIEEEEEEERRRRR
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:23 schreef Hellrazor het volgende:
iemand die ik vandaag sprak zij dat hij een xbox 360 thuis had kan dat ?
Of heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele foutequote:Op donderdag 22 september 2005 20:13 schreef peristilius het volgende:
In principe is het mogelijk, maar dan moet hij wel goede connecties hebben.
Ja,... dan zie jij het wel jaquote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
hij zegt dat ik volgende week zou mogen komen kijken dus dan zie ik het wel
Hij liegt, period.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
hij zegt dat ik volgende week zou mogen komen kijken dus dan zie ik het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |