Inderdaadquote:Op maandag 26 september 2005 21:14 schreef trepper het volgende:
Dit doen ze goed. Door dit te doen worden John en Carl zo boos dat een van hen de uitdaging aan gaat. Waardoor de kansen stijgen voor de belgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
quote:Op maandag 26 september 2005 21:16 schreef KELDER het volgende:
spannendWat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat het allemaal goed zal komen toch??? ja hoor john, misschien op dat eiland van je maar hier in nederland echt niet dus hequote:
Of de magnesiumstick per ongeluk kwijtraken, ook goed.quote:Op maandag 26 september 2005 20:49 schreef Murray het volgende:
Als ik Esther was en immuniteit had zou ik gewoon al het eten ergens verstoppen en dat hele kutkamp lekker later verhongeren.
Bromsnor was ook erg hoor.quote:Op maandag 26 september 2005 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand een nieuwe tv, ik heb zojuist mijn afstandsbediening er doorheen gegooid.
Dit is toch wel het meest verschrikkelijke misbaksel wat ooit de Nederlandse tv heeft geteisterd...
quote:
zou mooi zijn,quote:Op maandag 26 september 2005 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
Het was zo te zien een fysieke proef, kan best dat kamp Marnix dus gaat winnen..
Zat met Saartje, Malle Pietje, Swiebertje en de burgemeester en z'n vrouw in de eerste real life soap van nederland.quote:
Maar Esther is de ergste van de drie.quote:Op maandag 26 september 2005 21:24 schreef cora4034 het volgende:
Ik vind de Carl eigenlijk net zo erg als John, nog wat gluiperiger zelfs.
je kan via internet kijken op de talpa site, op de pagina hiervoor is geloof ik de stream gepost.quote:Op maandag 26 september 2005 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand een nieuwe tv, ik heb zojuist mijn afstandsbediening er doorheen gegooid.
Dit is toch wel het meest verschrikkelijke misbaksel wat ooit de Nederlandse tv heeft geteisterd...
quote:Op maandag 26 september 2005 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zat met Saartje, Malle Pietje, Swiebertje en de burgemeester en z'n vrouw in de eerste real life soap van nederland.
"He wijffie, moet je al kotsen?"quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef caradoc het volgende:
Wat zei Douwe nou in het eerste blok? Het was een geweldige quote ... toen dat ( mooie <3 ) schaap buikpijn had
Esther wordt in die positie geduwd door het gedrag van John en Carl. De toenadering was overigens dom omdat Esther toen nog zeker was van immuniteit.quote:Op maandag 26 september 2005 21:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Maar Esther is de ergste van de drie.
dank uquote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
je kan via internet kijken op de talpa site, op de pagina hiervoor is geloof ik de stream gepost.
moet je al kotsen meisjequote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef caradoc het volgende:
Wat zei Douwe nou in het eerste blok? Het was een geweldige quote ... toen dat ( mooie <3 ) schaap buikpijn had
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uit t vorige topic, b t w
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
Jij hebt wel een heel erge hekel aan Esther.quote:Op maandag 26 september 2005 21:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Maar Esther is de ergste van de drie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |