Ja, die ene muts die Elberts rondleiding maar niks vond, die gaat vast janken binnenkort. Ik heb echt respect voor Elbert, hoe hij gewoon duidelijk zegt hoe hij zich voelt, hoe hij zijn excuses aanbiedt enzo... kan de rest nog een mooi voorbeeld aan nemen.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:38 schreef Adelante het volgende:
Die spanningen in kamp noord komen ook nog wel als ze een keer een proef verliezen
Zeker mee eensquote:Op woensdag 21 september 2005 00:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, die ene muts die Elberts rondleiding maar niks vond, die gaat vast janken binnenkort. Ik heb echt respect voor Elbert, hoe hij gewoon duidelijk zegt hoe hij zich voelt, hoe hij zijn excuses aanbiedt enzo... kan de rest nog een mooi voorbeeld aan nemen.
Ik heb zeker respect voor Elbert, dat hadden Carlquote:Op woensdag 21 september 2005 00:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb echt respect voor Elbert, hoe hij gewoon duidelijk zegt hoe hij zich voelt, hoe hij zijn excuses aanbiedt enzo... kan de rest nog een mooi voorbeeld aan nemen.
Dat vlot vind ik nog steeds een goed idee... alleen Carl verneukte het voor hem. Hij toont in ieder geval initiatief, dat hoef je van John en Carl niet te verwachten.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:51 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik heb zeker respect voor Elbert, dat hadden Carlen John
duidelijk niet.
Toch is Elbert wel een beetje een lieve dommekracht, die de hele dag voor z'n stommiteiten (vlot, machete etc. ) z'n excuses moet maken. Knap van hem dat hij dat (soms , zo leuk beteuterd) doet, maar hij zou beter voordat hij weer impulsief iets doet, eens een keer nadenken of het nuttig is en of de groep er iets mee kan. Dit is een game Elbert en dat wordt hard gespeeld. Moet jij als sporter toch weten.
Dat is zeker waar, er wordt in ieder geval over gepraat. Toch zit die Carl me ook behoorlijk dwars. Wat een slijmerige kwijlebal, hij glibbert zo langs iedereen door en zit alleen maar te knikken als John zijn muil opendoet. Ik snap het niet dat iedereen het maar laat gebeurenquote:Op woensdag 21 september 2005 07:44 schreef Pistol_Pete het volgende:
John zorgt voor leuke televisie![]()
Ziet er strak uit!quote:Op woensdag 21 september 2005 10:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben ik nog iets vergeten in de OP ?
Verkapte 'kijk-mij-mooi-met-plaatjes-vlaggetjes-en-talpa-linkjes-bezig-zijn-geweest" reminder
psst... Emma loopt evenhard achter Maxim aan, als die andere belgeslaafjesquote:Op woensdag 21 september 2005 12:06 schreef Takje het volgende:
........ evenals Emma als ze zich niet zo mee zou laten sleuren.....
Ik kan niet wachten op de volgende episode, waarin John nog 'hoger spel' gaat spelen
Ja als ik t goed gezien heb in t voorstukje, neemt Wim t op tegen John. Eindelijk komt 1 van de Belgische lijken tot leven. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:22 schreef Berb het volgende:
Ik heb me echt gigantisch geergert en John. Hoe ze Esther zo in de grond stampten. Het enige wat je nu kan doen is weggaan!!! Hoe durf je dat te zeggen. Zij heeft toch ook recht om te blijven?
Anyway in het voorstukje was te zien : Jij eruit of ik eruit..........nou ik hoop dat hij gaat, maar dat zal wel niet.
Ja maar Emma is mooi, die krijgt wat meer kansenquote:Op woensdag 21 september 2005 12:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
psst... Emma loopt evenhard achter Maxim aan, als die andere belgeslaafjes![]()
OP het moment vind ik douwe ook super, maar ik vraag me af of dat niet een figuur wordt waar je je uiteindelijk dood aan gaat ergeren.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:32 schreef Nr.G het volgende:
Douwe
geweldig, eindelijk is grote smurf op zn plaats en kan hij zich ontplooien.
Nicole was, terecht, bang voor haar eigen hachje. En als je bij zo'n spel moet kiezen tussen jezelf en een ander, kies je uiteraard voor jezelf.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:46 schreef MissBliss het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaargh, het hele team van Esther is gewoon suf, op Esther na dan..
En Nicole, die wel haar mond open had mogen trekken, maar als enige zág dat John en Carl zich als debielen gedroegen...
Mja, de kans dat Nicole bleef was sowieso al klein.. Heel veel Belgen in dat team en die hebben wel laten weten niet van Nicole gediend te zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 18:19 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nicole was, terecht, bang voor haar eigen hachje. En als je bij zo'n spel moet kiezen tussen jezelf en een ander, kies je uiteraard voor jezelf.
Let je ff op, Esther? Je kiest dus voor jezelf en laat de anderen in hun sop gaarkoken
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:30 schreef MissBliss het volgende:
Wat me wel steeds irriteerde was die 'hert in koplampen'-blik van Nicole.. wat kan zij onnozel kijken zeg.
Als ze niet snel een beetje ruggengraat toont, gaat ze eraan onderdoorquote:Ik vind ook dat Esther gewoon voor zichzelf moet kiezen, ZIJ is tenslotte immuun voorlopig, dus waarom niet.Na die samensmelting is toch alles anders
Deer-in-the-headlights!quote:Op woensdag 21 september 2005 19:30 schreef MissBliss het volgende:
Wat me wel steeds irriteerde was die 'hert in koplampen'-blik van Nicole.. wat kan zij onnozel kijken zeg.
Ja, ik dacht steeds: probeer eens een lachje ofzo... en ze zei ook al helemaal niks.. zó raar is het niet dat ze eruit lag, degenen die haar niet kenden nog hebben ook helemaal niks van haar gezien.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Deer-in-the-headlights!
Treffende beschrijving!
Je moet de pagina met de aflevering erop opslaan op je computer (save als html)quote:Op woensdag 21 september 2005 19:20 schreef Cartman_the_best het volgende:
Weet iemand hoe je een aflevering die je kunt nakijken op talpa.tv opslaat op je computer?? Is me nog niet gelukt tot nu toe.
Dat zou mijn kijkgenot iig niet ten goede komen, Fleur eruit.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Die Fleur kan het nu natuurlijk wel schudden. dan is het een geheel belgenkamp
.
Het is een stream, die kan je niet zo opslaan, moet je een speciaal programma voor gebruiken.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:29 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Je moet de pagina met de aflevering erop opslaan op je computer (save als html)
Dan met wordpad dat openen en in de code opzoek naar het adres van het filmpje wat de embeded player gaat spelen. Dat adres in je downloadprogje openen en binnenhalen maar..
Ofzoiets geloof ik..... mij te ingewikkeld. Gewoon kijke
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 22 september 2005 00:33 schreef Murray het volgende:
[..]
Het is een stream, die kan je niet zo opslaan, moet je een speciaal programma voor gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |