ok ik ook maar ff dan om niet achter te blijven. Gisteravond gekeken en ik ben echt in heel mijn leven nog nooit zo kwaad geweest op iemand op de tv. John ik hoop echt dat je na deze afleveringen overal op straat wordt aangekeken en het liefst zelfs aangesproken.
Als ik daar was geweest had ik dat hypocriete Woodstock shirt (heiligschennis, hij weet waarschijnlijk niet eens waar Woodstock voor staat) kapot gescheurd en hem es ff duidelijk verteld wat voor een asiociale klootzak ie wel niet is. Gadverdegadver
![]()
Unicum in de geschiedenis van ER en Survivor.
Dat Esther het niet op de meest handige manier aanpakt kan ik heel goed begrijpen. Sommige zullen misschien hebben gehoord dat ze vertelde dat ze Antropologie heeft gestudeerd. Voordegene die niet weten wat dat inhoudt, zij is dus jaren lang getrained in sociale systemen, sociale rollen ed. Ze heeft waarschijnlijk teksten van Jean Briggs gelezen die 1,5 jaar bij de Eskimo's ging zitten. Nou kan ik je vertellen dat die Eskimo's geen prettig volkje is om mee samen te leven maar John en Carl slaan echt alles. Ik kon me zo goed verplaatsen in Esther toen ik het zag. Zelfs met een studie in de sociale wetenschappen is het onmogelijk om met zulke zielige mensen als John en Carl (laten we die stakkerige jonge Belgen niet vergeten) in een sociaal verband om te gaan.
Oftewel haar enige keus is een dikke middelvinger opsteken naar John en lekker in je hutje gaan zitten tot de samensmelting. Esther is nog steeds dikke maatjes met Marnix dus op zijn steun kan ze vast rekenen. No Way dat zij er dan eerder uitgaat als John of Carl....
en tot slot; Elbert is echt super
![]()
Wat een diep respect heb ik voor hem dat ie toch weer elke keer open kaart durft te spelen en zich zonder pantser in de groep durft te gooien. Ik hoop echt dat hij de Finale haalt
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.