abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 september 2005 @ 12:53:59 #26
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_30788215
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

psst... Emma loopt evenhard achter Maxim aan, als die andere belgeslaafjes
Ja maar Emma is mooi, die krijgt wat meer kansen
pi_30793001
Douwe geweldig, eindelijk is grote smurf op zn plaats en kan hij zich ontplooien.

wat zijn die John en Carl een stel eikels. Gelukkig zullen ze het met zo'n instelling niet ver schoppen in ER

Hopelijk pakt John zn biezen volgende week. Ligt ie er tenminste voor de samensmelting uit en mag hij ook niet meestemmen bij de finale en hoeven we zijn rotkop nooit meer te zien.
pi_30794468
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:32 schreef Nr.G het volgende:
Douwe geweldig, eindelijk is grote smurf op zn plaats en kan hij zich ontplooien.
OP het moment vind ik douwe ook super, maar ik vraag me af of dat niet een figuur wordt waar je je uiteindelijk dood aan gaat ergeren.

Trouwens: weet iemand hoe dat zit met die expeditie van kandidaten van vorige jaren?
pi_30795075
Aaaaaaaaaaaaaaaargh, het hele team van Esther is gewoon suf, op Esther na dan..
En Nicole, die wel haar mond open had mogen trekken, maar als enige zág dat John en Carl zich als debielen gedroegen...

John
Carl
Douwe

En Elbert is ook tof, ondanks zn soms een beetje suffe acties (op 1 been staan en vlot), tis nu wel duidelijk dat het niet aan hem lag maar gewoon aan die andere 2 graftakken
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_30796191
Oh oh oh, wat een stel ongelooflijk meelopers, die Belgen Ik weet wel dat ze wat minder open zijn en minder snel hun mening (flink) uiten, maar die jonkies zijn wel erg triest

John is een eikel, maar dat behoeft geen uitleg meer. Carl idem dito.

Esther is lief
pi_30797809
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:46 schreef MissBliss het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaargh, het hele team van Esther is gewoon suf, op Esther na dan..
En Nicole, die wel haar mond open had mogen trekken, maar als enige zág dat John en Carl zich als debielen gedroegen...
Nicole was, terecht, bang voor haar eigen hachje. En als je bij zo'n spel moet kiezen tussen jezelf en een ander, kies je uiteraard voor jezelf.

Let je ff op, Esther? Je kiest dus voor jezelf en laat de anderen in hun sop gaarkoken
pi_30798769
Toffe OP!

De kamp Zuid belgen zijn saai.
  Moderator woensdag 21 september 2005 @ 19:15:28 #33
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30799422
E X P E D I T I E
R O B I N S O N
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 21 september 2005 @ 19:20:06 #34
106125 Cartman_the_best
Respect My Authority!
pi_30799559
Weet iemand hoe je een aflevering die je kunt nakijken op talpa.tv opslaat op je computer?? Is me nog niet gelukt tot nu toe.
ja
pi_30799865
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:19 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Nicole was, terecht, bang voor haar eigen hachje. En als je bij zo'n spel moet kiezen tussen jezelf en een ander, kies je uiteraard voor jezelf.

Let je ff op, Esther? Je kiest dus voor jezelf en laat de anderen in hun sop gaarkoken
Mja, de kans dat Nicole bleef was sowieso al klein.. Heel veel Belgen in dat team en die hebben wel laten weten niet van Nicole gediend te zijn
Zij was ook de enige die het er niet mee eens was, dus dan had ze wel iets mogen zeggen vind ik.. Esther werd gewoon finaal afgebrand en iedereen stond erbij en keek ernaar.

Wat me wel steeds irriteerde was die 'hert in koplampen'-blik van Nicole.. wat kan zij onnozel kijken zeg.

Ik vind ook dat Esther gewoon voor zichzelf moet kiezen, ZIJ is tenslotte immuun voorlopig, dus waarom niet.Na die samensmelting is toch alles anders
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_30799921
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:30 schreef MissBliss het volgende:

Wat me wel steeds irriteerde was die 'hert in koplampen'-blik van Nicole.. wat kan zij onnozel kijken zeg.
quote:
Ik vind ook dat Esther gewoon voor zichzelf moet kiezen, ZIJ is tenslotte immuun voorlopig, dus waarom niet.Na die samensmelting is toch alles anders
Als ze niet snel een beetje ruggengraat toont, gaat ze eraan onderdoor Maar ze heeft natuurlijk lekker 2 weekjes met een gezellige gozer samengezeten en dit is een totale omslag. Ineens zo'n eikel die iets tegen je heeft, terwijl je nog niet eens iets hebt kúnnen doen.
pi_30806586
Oh boy... die John gaat wel voor de titel boklul van de eeuw.
  woensdag 21 september 2005 @ 23:41:12 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30809656
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:30 schreef MissBliss het volgende:
Deer-in-the-headlights!
Treffende beschrijving!
pi_30809728
Trouwens.. zei John niet: 'Wij hebben geen leider nodig'...
Waarom zei hij dat niet toen hij leider was op dat andere eiland?
Ziggy played guitar
pi_30809801
quote:
Op woensdag 21 september 2005 23:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Deer-in-the-headlights!
Treffende beschrijving!
Ja, ik dacht steeds: probeer eens een lachje ofzo... en ze zei ook al helemaal niks.. zó raar is het niet dat ze eruit lag, degenen die haar niet kenden nog hebben ook helemaal niks van haar gezien.
Ziggy played guitar
  donderdag 22 september 2005 @ 00:26:00 #41
88233 Steve
Still the best.
pi_30810987
Die Fleur kan het nu natuurlijk wel schudden . dan is het een geheel belgenkamp .
"Atb is lief, groetjes Peri."
  donderdag 22 september 2005 @ 00:29:32 #42
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_30811054
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:20 schreef Cartman_the_best het volgende:
Weet iemand hoe je een aflevering die je kunt nakijken op talpa.tv opslaat op je computer?? Is me nog niet gelukt tot nu toe.
Je moet de pagina met de aflevering erop opslaan op je computer (save als html)
Dan met wordpad dat openen en in de code opzoek naar het adres van het filmpje wat de embeded player gaat spelen. Dat adres in je downloadprogje openen en binnenhalen maar..

Ofzoiets geloof ik..... mij te ingewikkeld. Gewoon kijke
Feyenoord!!! * Barça
pi_30811105
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Die Fleur kan het nu natuurlijk wel schudden . dan is het een geheel belgenkamp .
Dat zou mijn kijkgenot iig niet ten goede komen, Fleur eruit.
pi_30811139
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:29 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Je moet de pagina met de aflevering erop opslaan op je computer (save als html)
Dan met wordpad dat openen en in de code opzoek naar het adres van het filmpje wat de embeded player gaat spelen. Dat adres in je downloadprogje openen en binnenhalen maar..

Ofzoiets geloof ik..... mij te ingewikkeld. Gewoon kijke
Het is een stream, die kan je niet zo opslaan, moet je een speciaal programma voor gebruiken.
  donderdag 22 september 2005 @ 01:01:26 #45
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_30811725
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:33 schreef Murray het volgende:

[..]

Het is een stream, die kan je niet zo opslaan, moet je een speciaal programma voor gebruiken.
Dat zeg ik toch
Feyenoord!!! * Barça
pi_30811748
quote:
Op donderdag 22 september 2005 01:01 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch
Ik had over 'downloadprogje' heen gelezen.
  donderdag 22 september 2005 @ 09:38:08 #47
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_30815707
ik heb nu alweer zin in maandag

(verkapte tvp)
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_30817301
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 23:23 schreef Brighteyes het volgende:
Is het al maandag?
tgaat snel met die topics
  donderdag 22 september 2005 @ 12:15:25 #49
44906 merino
World of Sleepers
pi_30819915
ok ik ook maar ff dan om niet achter te blijven. Gisteravond gekeken en ik ben echt in heel mijn leven nog nooit zo kwaad geweest op iemand op de tv. John ik hoop echt dat je na deze afleveringen overal op straat wordt aangekeken en het liefst zelfs aangesproken.

Als ik daar was geweest had ik dat hypocriete Woodstock shirt (heiligschennis, hij weet waarschijnlijk niet eens waar Woodstock voor staat) kapot gescheurd en hem es ff duidelijk verteld wat voor een asiociale klootzak ie wel niet is. Gadverdegadver
Unicum in de geschiedenis van ER en Survivor.

Dat Esther het niet op de meest handige manier aanpakt kan ik heel goed begrijpen. Sommige zullen misschien hebben gehoord dat ze vertelde dat ze Antropologie heeft gestudeerd. Voordegene die niet weten wat dat inhoudt, zij is dus jaren lang getrained in sociale systemen, sociale rollen ed. Ze heeft waarschijnlijk teksten van Jean Briggs gelezen die 1,5 jaar bij de Eskimo's ging zitten. Nou kan ik je vertellen dat die Eskimo's geen prettig volkje is om mee samen te leven maar John en Carl slaan echt alles. Ik kon me zo goed verplaatsen in Esther toen ik het zag. Zelfs met een studie in de sociale wetenschappen is het onmogelijk om met zulke zielige mensen als John en Carl (laten we die stakkerige jonge Belgen niet vergeten) in een sociaal verband om te gaan.
Oftewel haar enige keus is een dikke middelvinger opsteken naar John en lekker in je hutje gaan zitten tot de samensmelting. Esther is nog steeds dikke maatjes met Marnix dus op zijn steun kan ze vast rekenen. No Way dat zij er dan eerder uitgaat als John of Carl....

en tot slot; Elbert is echt super Wat een diep respect heb ik voor hem dat ie toch weer elke keer open kaart durft te spelen en zich zonder pantser in de groep durft te gooien. Ik hoop echt dat hij de Finale haalt
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_30822708
Elbert is te dom om in de finale te komen. Dan moet je een psychologisch spelletje kunnen spelen en jezelf onmisbaar maken in de groep (de kok komt altijd heel ver)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')