Je moet de pagina met de aflevering erop opslaan op je computer (save als html)quote:Op woensdag 21 september 2005 19:20 schreef Cartman_the_best het volgende:
Weet iemand hoe je een aflevering die je kunt nakijken op talpa.tv opslaat op je computer?? Is me nog niet gelukt tot nu toe.
Dat zou mijn kijkgenot iig niet ten goede komen, Fleur eruit.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Die Fleur kan het nu natuurlijk wel schudden. dan is het een geheel belgenkamp
.
Het is een stream, die kan je niet zo opslaan, moet je een speciaal programma voor gebruiken.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:29 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Je moet de pagina met de aflevering erop opslaan op je computer (save als html)
Dan met wordpad dat openen en in de code opzoek naar het adres van het filmpje wat de embeded player gaat spelen. Dat adres in je downloadprogje openen en binnenhalen maar..
Ofzoiets geloof ik..... mij te ingewikkeld. Gewoon kijke
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 22 september 2005 00:33 schreef Murray het volgende:
[..]
Het is een stream, die kan je niet zo opslaan, moet je een speciaal programma voor gebruiken.
Idd, of degene die goed kan vissen of voedsel zoekenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:48 schreef Nr.G het volgende:
Elbert is te dom om in de finale te komen. Dan moet je een psychologisch spelletje kunnen spelen en jezelf onmisbaar maken in de groep (de kok komt altijd heel ver)
Irritaties he. dan gaat het snel. Over die John kun je wel 30 topics voltikken. toch wel het grootste misbaksel uit de Robinson-geschiedenis. Nolleke was ook erg, maar die had nog af en toe iets menselijks (heel af en toe dan)quote:
waar baseer je je uitspraak op dat Elbert dom is? wat een superprototype leg jij neer; hij is sterk, dus zal ie wel dom zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:48 schreef Nr.G het volgende:
Elbert is te dom om in de finale te komen. Dan moet je een psychologisch spelletje kunnen spelen en jezelf onmisbaar maken in de groep (de kok komt altijd heel ver)
Jij kan niet goed luisteren, want ze zei dat ze 3 MAANDEN antropologie gedaan had. Voor de grap, voor erbij. T is namelijk een marketingkutje. Je weet wel. Lucht verkopen. Daarom kan ze ook zo goed ouwehoeren over niets.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:15 schreef merino het volgende:
Sommige zullen misschien hebben gehoord dat ze vertelde dat ze Antropologie heeft gestudeerd. Voordegene die niet weten wat dat inhoudt, zij is dus jaren lang getrained in sociale systemen, sociale rollen ed. Ze heeft waarschijnlijk teksten van Jean Briggs gelezen die 1,5 jaar bij de Eskimo's ging zitten. Nou kan ik je vertellen dat die Eskimo's geen prettig volkje is om mee samen te leven maar John en Carl slaan echt alles. Ik kon me zo goed verplaatsen in Esther toen ik het zag. Zelfs met een studie in de sociale wetenschappen is het onmogelijk om met zulke zielige mensen als John en Carl (laten we die stakkerige jonge Belgen niet vergeten) in een sociaal verband om te gaan.
ah ok dat heb ik dan idd verkeerd gehoordquote:Op vrijdag 23 september 2005 05:30 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Jij kan niet goed luisteren, want ze zei dat ze 3 MAANDEN antropologie gedaan had. Voor de grap, voor erbij. T is namelijk een marketingkutje. Je weet wel. Lucht verkopen. Daarom kan ze ook zo goed ouwehoeren over niets.
Als ik je profiel lees en zie wat je 'studeert', snap ik wel waarom je dr probeert op te hemelen. Maakt niet uit verder vriend.
Dat vond ik helemaal niet. Terecht overigens want dat is zijn taak niet, maar hij nam het totaal niet op voor haar.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een trieste vent is dat zeg. Wel trouwens toffe actie van Ernst-Paul bij de eilandraad. Hij nam het vet op voor Esther!
Het is zeker zijn taak niet, maar in dit geval vond ik het wel nodig. Hij nam het inderdaad niet letterlijk op voor Esther, maar hij deed wel redelijk verwonderd over de gang van zaken. En het belangrijkste: hij maakte duidelijk dat Esther dus wel op een eiland had overleefd. Maar als hij dat niet had verteld, was het misschien wel interessanter geworden....quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:48 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Dat vond ik helemaal niet. Terecht overigens want dat is zijn taak niet, maar hij nam het totaal niet op voor haar.
En die schijnheil maar zeggen dat ie het wel geloofde, terwijl eerder...quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is zeker zijn taak niet, maar in dit geval vond ik het wel nodig. Hij nam het inderdaad niet letterlijk op voor Esther, maar hij deed wel redelijk verwonderd over de gang van zaken. En het belangrijkste: hij maakte duidelijk dat Esther dus wel op een eiland had overleefd. Maar als hij dat niet had verteld, was het misschien wel interessanter geworden....
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:44 schreef skiczukie het volgende:
Elbert is éen domme spier, maar wel eerlijk en tof.
Waarop baseer je deze uitspraak?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:44 schreef skiczukie het volgende:
Elbert is éen domme spier, maar wel eerlijk en tof.
Nee, je moet wel écht wel slim zijn om daar op te komen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:10 schreef wonderer het volgende:
Waarom is ie nou weer dom? Hij heeft zich grondig voorbereid op de expeditie, als enige bijvoorbeeld het SAS handboek gelezen, extra duiklessen enzo... hoezo is dat dom?
Blijkbaar wel, aangezien de rest het heeft nagelaten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, je moet wel écht wel slim zijn om daar op te komen.![]()
IK ook niet en heb net de laatste 5 minuten gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |