abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 september 2005 @ 00:26:00 #41
88233 Steve
Still the best.
pi_30810987
Die Fleur kan het nu natuurlijk wel schudden . dan is het een geheel belgenkamp .
"Atb is lief, groetjes Peri."
  donderdag 22 september 2005 @ 00:29:32 #42
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_30811054
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:20 schreef Cartman_the_best het volgende:
Weet iemand hoe je een aflevering die je kunt nakijken op talpa.tv opslaat op je computer?? Is me nog niet gelukt tot nu toe.
Je moet de pagina met de aflevering erop opslaan op je computer (save als html)
Dan met wordpad dat openen en in de code opzoek naar het adres van het filmpje wat de embeded player gaat spelen. Dat adres in je downloadprogje openen en binnenhalen maar..

Ofzoiets geloof ik..... mij te ingewikkeld. Gewoon kijke
Feyenoord!!! * Barça
pi_30811105
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Die Fleur kan het nu natuurlijk wel schudden . dan is het een geheel belgenkamp .
Dat zou mijn kijkgenot iig niet ten goede komen, Fleur eruit.
pi_30811139
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:29 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Je moet de pagina met de aflevering erop opslaan op je computer (save als html)
Dan met wordpad dat openen en in de code opzoek naar het adres van het filmpje wat de embeded player gaat spelen. Dat adres in je downloadprogje openen en binnenhalen maar..

Ofzoiets geloof ik..... mij te ingewikkeld. Gewoon kijke
Het is een stream, die kan je niet zo opslaan, moet je een speciaal programma voor gebruiken.
  donderdag 22 september 2005 @ 01:01:26 #45
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_30811725
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:33 schreef Murray het volgende:

[..]

Het is een stream, die kan je niet zo opslaan, moet je een speciaal programma voor gebruiken.
Dat zeg ik toch
Feyenoord!!! * Barça
pi_30811748
quote:
Op donderdag 22 september 2005 01:01 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch
Ik had over 'downloadprogje' heen gelezen.
  donderdag 22 september 2005 @ 09:38:08 #47
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_30815707
ik heb nu alweer zin in maandag

(verkapte tvp)
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_30817301
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 23:23 schreef Brighteyes het volgende:
Is het al maandag?
tgaat snel met die topics
  donderdag 22 september 2005 @ 12:15:25 #49
44906 merino
World of Sleepers
pi_30819915
ok ik ook maar ff dan om niet achter te blijven. Gisteravond gekeken en ik ben echt in heel mijn leven nog nooit zo kwaad geweest op iemand op de tv. John ik hoop echt dat je na deze afleveringen overal op straat wordt aangekeken en het liefst zelfs aangesproken.

Als ik daar was geweest had ik dat hypocriete Woodstock shirt (heiligschennis, hij weet waarschijnlijk niet eens waar Woodstock voor staat) kapot gescheurd en hem es ff duidelijk verteld wat voor een asiociale klootzak ie wel niet is. Gadverdegadver
Unicum in de geschiedenis van ER en Survivor.

Dat Esther het niet op de meest handige manier aanpakt kan ik heel goed begrijpen. Sommige zullen misschien hebben gehoord dat ze vertelde dat ze Antropologie heeft gestudeerd. Voordegene die niet weten wat dat inhoudt, zij is dus jaren lang getrained in sociale systemen, sociale rollen ed. Ze heeft waarschijnlijk teksten van Jean Briggs gelezen die 1,5 jaar bij de Eskimo's ging zitten. Nou kan ik je vertellen dat die Eskimo's geen prettig volkje is om mee samen te leven maar John en Carl slaan echt alles. Ik kon me zo goed verplaatsen in Esther toen ik het zag. Zelfs met een studie in de sociale wetenschappen is het onmogelijk om met zulke zielige mensen als John en Carl (laten we die stakkerige jonge Belgen niet vergeten) in een sociaal verband om te gaan.
Oftewel haar enige keus is een dikke middelvinger opsteken naar John en lekker in je hutje gaan zitten tot de samensmelting. Esther is nog steeds dikke maatjes met Marnix dus op zijn steun kan ze vast rekenen. No Way dat zij er dan eerder uitgaat als John of Carl....

en tot slot; Elbert is echt super Wat een diep respect heb ik voor hem dat ie toch weer elke keer open kaart durft te spelen en zich zonder pantser in de groep durft te gooien. Ik hoop echt dat hij de Finale haalt
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_30822708
Elbert is te dom om in de finale te komen. Dan moet je een psychologisch spelletje kunnen spelen en jezelf onmisbaar maken in de groep (de kok komt altijd heel ver)
  donderdag 22 september 2005 @ 16:03:04 #51
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_30827074
hij kan zichzelf ook onmisbaar maken bij de zware robinson/elimantie proeven, echter, dat heeft alleen zin zolang t eiland tegen eiland is, zodra er een samensmelting is gaan mensen hem misschien te snel als een grote concurrent zien (immers, als t op individuele krachtproeven gaat aankomen ben je vrij kansloos)

maar we zullen zien, gelukkig nog genoeg afleveringen te gaan
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_30829728
quote:
Op donderdag 22 september 2005 13:48 schreef Nr.G het volgende:
Elbert is te dom om in de finale te komen. Dan moet je een psychologisch spelletje kunnen spelen en jezelf onmisbaar maken in de groep (de kok komt altijd heel ver)
Idd, of degene die goed kan vissen of voedsel zoeken Op een gegeven moment zullen ze Elbert de deur uit doen, kracht is ook niet alles.
pi_30832379
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:20 schreef Ambrosius het volgende:
Het gaat hard met de ER-topics .
Irritaties he. dan gaat het snel. Over die John kun je wel 30 topics voltikken. toch wel het grootste misbaksel uit de Robinson-geschiedenis. Nolleke was ook erg, maar die had nog af en toe iets menselijks (heel af en toe dan)

Maar deze kwal is echt niet te filmen zo irritant, dom en agressie op wekkend. Zelden heb ik mijn tv zo in elkaar willen beuken als afgelopen zondag.

Esther moet winnen!!!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_30833019
quote:
Op donderdag 22 september 2005 13:48 schreef Nr.G het volgende:
waar baseer je je uitspraak op dat Elbert dom is? wat een superprototype leg jij neer; hij is sterk, dus zal ie wel dom zijn.
Op mij komt hij over als een vriendelijke sociale vent, alleen in de groep van de oudjes kwam dat niet goed naar voren door de irritaties van Carl en Co.
Daarnaast zijn de domme belgische schaapjes het gevaarlijkst. Die hoor je niet, die zie je niet, fietsen overal doorheen en voor je het weet staan ze in de finale.
wat zullen zij trots op zichzelf zijn, als ze de beelden zien!
  donderdag 22 september 2005 @ 19:20:43 #55
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_30833165
Elbert is te eerlijk voor de finale. Hij kan waarschijnlijk niet achterbaks genoeg zijn om er te komen. Maar we zullen zien. Als ie echt wel, dan lukt het hem wel.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_30846241
1) Het is logisch dat het kamp van Ester de robinsonproef verloor want de anderen hadden Elbert en Douwe. Dus daar moeten ze haar niet op afrekenen.

2)Mocht ik in Esters team zitten, zou ik ook mn kop houden want anders loop je de kans eruit gestemd te worden. It's all in the game. Ik zou wel op John stemmen.
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_30848322
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:15 schreef merino het volgende:
Sommige zullen misschien hebben gehoord dat ze vertelde dat ze Antropologie heeft gestudeerd. Voordegene die niet weten wat dat inhoudt, zij is dus jaren lang getrained in sociale systemen, sociale rollen ed. Ze heeft waarschijnlijk teksten van Jean Briggs gelezen die 1,5 jaar bij de Eskimo's ging zitten. Nou kan ik je vertellen dat die Eskimo's geen prettig volkje is om mee samen te leven maar John en Carl slaan echt alles. Ik kon me zo goed verplaatsen in Esther toen ik het zag. Zelfs met een studie in de sociale wetenschappen is het onmogelijk om met zulke zielige mensen als John en Carl (laten we die stakkerige jonge Belgen niet vergeten) in een sociaal verband om te gaan.
Jij kan niet goed luisteren, want ze zei dat ze 3 MAANDEN antropologie gedaan had. Voor de grap, voor erbij. T is namelijk een marketingkutje. Je weet wel. Lucht verkopen. Daarom kan ze ook zo goed ouwehoeren over niets.
Als ik je profiel lees en zie wat je 'studeert', snap ik wel waarom je dr probeert op te hemelen. Maakt niet uit verder vriend.
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:21:45 #58
44906 merino
World of Sleepers
pi_30852644
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 05:30 schreef OldSchoolFool het volgende:

[..]

Jij kan niet goed luisteren, want ze zei dat ze 3 MAANDEN antropologie gedaan had. Voor de grap, voor erbij. T is namelijk een marketingkutje. Je weet wel. Lucht verkopen. Daarom kan ze ook zo goed ouwehoeren over niets.
Als ik je profiel lees en zie wat je 'studeert', snap ik wel waarom je dr probeert op te hemelen. Maakt niet uit verder vriend.
ah ok dat heb ik dan idd verkeerd gehoord
Met paar maanden heb je idd niet genoeg kennis om antropologie te gebruiken om in zo'n groep te vallen maar dan blijft het nog steeds ontzettend debiel hoe zij behandeld werd...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_30853203
Zo het is weinig origineel, maar ik wil dit toch even kwijt:
John:

Wat een trieste vent is dat zeg. Wel trouwens toffe actie van Ernst-Paul bij de eilandraad. Hij nam het vet op voor Esther!
En ik snap het hele probleem ook niet, wat zou zij dan fout gedaan hebben? Wat nou 'is als laatste bij de groep gekomen'? Dit is een hele nieuwe groep waarvan wel meer mensen elkaar niet kennen! Ik zie het probleem niet, behalve dat iedereen zich verschrikkelijk vergiste heeft in John. Hoe kunnen die andere gasten daar nou ook in meegaan?

En arme Nicole.....
Spoilers!
pi_30860237
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een trieste vent is dat zeg. Wel trouwens toffe actie van Ernst-Paul bij de eilandraad. Hij nam het vet op voor Esther!
Dat vond ik helemaal niet. Terecht overigens want dat is zijn taak niet, maar hij nam het totaal niet op voor haar.
pi_30863065
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 15:48 schreef Gutnre het volgende:

[..]
Dat vond ik helemaal niet. Terecht overigens want dat is zijn taak niet, maar hij nam het totaal niet op voor haar.
Het is zeker zijn taak niet, maar in dit geval vond ik het wel nodig. Hij nam het inderdaad niet letterlijk op voor Esther, maar hij deed wel redelijk verwonderd over de gang van zaken. En het belangrijkste: hij maakte duidelijk dat Esther dus wel op een eiland had overleefd. Maar als hij dat niet had verteld, was het misschien wel interessanter geworden....
Spoilers!
  vrijdag 23 september 2005 @ 17:24:24 #62
71919 wonderer
pi_30863282
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het is zeker zijn taak niet, maar in dit geval vond ik het wel nodig. Hij nam het inderdaad niet letterlijk op voor Esther, maar hij deed wel redelijk verwonderd over de gang van zaken. En het belangrijkste: hij maakte duidelijk dat Esther dus wel op een eiland had overleefd. Maar als hij dat niet had verteld, was het misschien wel interessanter geworden....
En die schijnheil maar zeggen dat ie het wel geloofde, terwijl eerder...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_30871158
Eigenlijk is Esther wel dom om haar immuniteit op te geven. (Heeft ze uiteindelijk niet gedaan, maar toch. Het idee alleen al.) Ik bedoel, je zit daar gewoon tot aan de samensmelting. Scheld John de huid vol, zet iedereen tegen hem op, want Esther kan er toch niet uit
pi_30874644
ER, das toch met die aap die ook in de intro wordt aangekondigd?? Dat wordt dan vast voor heel eventjes de enige (beste) vriend van john, totdat die aap ook genoeg van hem krijgt. Maar ook die gluiperige achterbakse belgische sletjes moeten maar eens flink gepakt worden. Door die aap misschien??
pi_30874770
Elbert is éen domme spier, maar wel eerlijk en tof.
  zaterdag 24 september 2005 @ 00:10:16 #66
71919 wonderer
pi_30875464
Waarom is ie nou weer dom? Hij heeft zich grondig voorbereid op de expeditie, als enige bijvoorbeeld het SAS handboek gelezen, extra duiklessen enzo... hoezo is dat dom?
pi_30876774
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:44 schreef skiczukie het volgende:
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_30878885
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:44 schreef skiczukie het volgende:
Waarop baseer je deze uitspraak?
Als je een zwijgende kutbelg bent, ben je WEL slim wil je zeggen?
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_30880196
Ik geloof niet dat Elbert dom is hoor. Hij was heel erg rustig in de confrontaties met die akelige Carl en John. Hij kon goed zijn mening verwoorden. Dan ben je niet dom.
Dat is eens wat anders...
pi_30881248
Okee, Elbert is de Einstein onder de expeditieleden. Vind ik ook prima.
pi_30881270
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 00:10 schreef wonderer het volgende:
Waarom is ie nou weer dom? Hij heeft zich grondig voorbereid op de expeditie, als enige bijvoorbeeld het SAS handboek gelezen, extra duiklessen enzo... hoezo is dat dom?
Nee, je moet wel écht wel slim zijn om daar op te komen.
pi_30881323
John

Wat een ongelovelijk mongool is dat zeg. Hij kan geloof ik niet echt helder denken . Maar goed, laten we dus hopen dat ie er nog een tijdje inblijft.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 25 september 2005 @ 00:31:07 #73
71919 wonderer
pi_30904475
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 11:04 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Nee, je moet wel écht wel slim zijn om daar op te komen.
Blijkbaar wel, aangezien de rest het heeft nagelaten.
pi_30905631
Elbert Blijft rustig, gelukkig bij die glakjakkers weg Zijn kracht heb je nodig, humor (gezien zijn opmerkingen ) en gewoon eerlijk! Hoop dat hij de finale haalt!
pi_30908411
Is aflevering 4 niet meer online te bekijken? Ik zie alleen 1-3 op de talpa site.

Volg je het met interesse en dan kappen ze er ineens mee. Ik was er al bang voor.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_30908445
Iik kon hem eerst ook niet vinden, was ook al bang voor zo'n naaistreek, maar hij staat er wel op.. even goed zoeken..
pi_30908486
Waar? Ik zie het echt niet
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 25 september 2005 @ 04:33:43 #78
45984 fiat126
Goosfraba...
pi_30908531
quote:
Op zondag 25 september 2005 04:26 schreef StefanP het volgende:
Waar? Ik zie het echt niet
IK ook niet en heb net de laatste 5 minuten gemist
De hoeveelheid massa in het heelal is zo klein ten opzichte van de hoeveelheid ruimte, dat je kan stellen dat het heelal leeg is...
pi_30908573
Ik heb de talpa site, de startpagina.nl site, de belgische site en de ER website doorgespit maar kan het niet vinden.
-Mark Steyn
pi_30908623
He he. 45 minuten lopen zoeken. talpa. Om leed voor andere internet-only kijkers te besparen:

http://www.talpa.tv/web/show/id=54585/aflid=1243/progid=2
-Mark Steyn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')