abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 september 2005 @ 23:11:16 #2
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30775431
Heb er nu alweer zin in. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 20 september 2005 @ 23:21:05 #3
65997 Oldbie
Proud to be South African!
  dinsdag 20 september 2005 @ 23:23:33 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30775993
Is het al maandag?
pi_30778173
Nummer 6 is weer pleite en ik heb net pas de 4e aflevering gezien en ik vermoed dat ik ook volgende week dit kan zeggen:

ik haat John: hij is een nietszeggende, luie, domme klootzak met een god-complex, die het niet kan hebben dat ie zijn ontegengesproken macht kwijt is. Macht die hem gegeven was door sukkels die niet zagen dat hij de godganse dag geen moer uitvoerde. "mekkerdemekker, die esther heeft echt niet in en grot gezeten, want ze heeft geen krasje!" En hoe kom jij daar dan wel aan overjarige kloothommel met je luie reet in het zand?
En dat hij als ouwe macho knar ondergeschikt gemaakt is aan een dertigjarige dame drijft hem tot waanzin, de krankzinnige dwaas die hij is. Bah.

ik haat Carl. Wat een enorme achterlijke meeloper, geniepig en achterbaks samenspannen tegen de nieuweling omdat hij zijn aanzien in de oude groep heeft moeten inleveren. Met zijn stomme krullen op die lege kokosnoot van hem.

ik haat de complete onbenullen in de groep die als lamme schapen achter de 'leider' aanhollen die het hardste brult.
Lekker in de groep horen door er iemand keihard en wreed uit te trappen. Dapper hoor, stelletje lafbekken. Trieste volgelingen die geen eigen hersens of mening durven hebben en doen wat hun wordt opgedragen door de grootste bek. Afmaken dat klapvee.

Hoewel ik ze allemaal met John voorop met graagte keihard in het kruis zou willen trappen, heb ik nog meer behoefte om Esther te laten weten dat zij misschien toen verstrikt zat in die debiele ellende, maar dat ZIJ dus NIET degene is die gek is.
Hulde voor haar kracht, eerlijkheid en veerkracht.
pi_30778187
Het gaat hard met de ER-topics .
sig verwijderd door FA
pi_30778364
Godver weer Nicole eruit, en die irritante belgische huppelkutjes ("Maxime, wij zijn uw volgelingen") blijven er nog weken in als het zo doorgaat.
  woensdag 21 september 2005 @ 00:35:03 #8
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_30778609
Elbert is gaaf.

Kamp noord blijft leuk zo
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 21 september 2005 @ 00:38:30 #9
3185 Adelante
To let it go now
pi_30778717
Die spanningen in kamp noord komen ook nog wel als ze een keer een proef verliezen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 21 september 2005 @ 00:40:01 #10
71919 wonderer
pi_30778762
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:38 schreef Adelante het volgende:
Die spanningen in kamp noord komen ook nog wel als ze een keer een proef verliezen
Ja, die ene muts die Elberts rondleiding maar niks vond, die gaat vast janken binnenkort. Ik heb echt respect voor Elbert, hoe hij gewoon duidelijk zegt hoe hij zich voelt, hoe hij zijn excuses aanbiedt enzo... kan de rest nog een mooi voorbeeld aan nemen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_30778772
Ester heeft ook wel precies het verkeerde kamp gekozen trouwens, die 2 huppelkutjes ( Meredith en Wimpie) lopen natuurlijk achter John en die andere eikel aan, en Nicole durfde er ook niet tegen in te gaan.

Ze zei nou wel dat het met die andere groep ook zou lopen, maar dat geloof ik nog niet zo..
pi_30778862
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:40 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, die ene muts die Elberts rondleiding maar niks vond, die gaat vast janken binnenkort. Ik heb echt respect voor Elbert, hoe hij gewoon duidelijk zegt hoe hij zich voelt, hoe hij zijn excuses aanbiedt enzo... kan de rest nog een mooi voorbeeld aan nemen.
Zeker mee eens
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  woensdag 21 september 2005 @ 00:44:03 #13
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_30778913
TVP

Blahdieblah John Fleur

Carl is nog wel het lafst van allemaal.

Esther Je moet gewoon dikke schijt aan die gasten hebben en dreigen met verneuken van elke eliminatieproef, jij hebt toch extra eten en immuniteit. Dan lopen die makke schapen wim en meredith wel over naar jou en kun je ze een voor een wegstemmen
Ben benieuwd of ze hard of slim genoeg daarvoor is.
ER blijft een spel om te winnen en niet een of andere survivalvakantie met vrienden. Keihard spelen is mooi of levert in ieder geval mooie tv op.
Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 21 september 2005 @ 00:51:50 #14
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_30779182
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:40 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik heb echt respect voor Elbert, hoe hij gewoon duidelijk zegt hoe hij zich voelt, hoe hij zijn excuses aanbiedt enzo... kan de rest nog een mooi voorbeeld aan nemen.
Ik heb zeker respect voor Elbert, dat hadden Carl en John duidelijk niet.
Toch is Elbert wel een beetje een lieve dommekracht, die de hele dag voor z'n stommiteiten (vlot, machete etc. ) z'n excuses moet maken. Knap van hem dat hij dat (soms , zo leuk beteuterd) doet, maar hij zou beter voordat hij weer impulsief iets doet, eens een keer nadenken of het nuttig is en of de groep er iets mee kan. Dit is een game Elbert en dat wordt hard gespeeld. Moet jij als sporter toch weten.
Feyenoord!!! * Barça
pi_30779686
Ik schaam mij, als bijna leeftijdsgenoot van John, nog steeds plaatsvervangend over zijn kleutergedrag.

Wat een eikel! Wat een onvolwassen gedrag!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 21 september 2005 @ 01:28:04 #16
71919 wonderer
pi_30780036
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:51 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Ik heb zeker respect voor Elbert, dat hadden Carl en John duidelijk niet.
Toch is Elbert wel een beetje een lieve dommekracht, die de hele dag voor z'n stommiteiten (vlot, machete etc. ) z'n excuses moet maken. Knap van hem dat hij dat (soms , zo leuk beteuterd) doet, maar hij zou beter voordat hij weer impulsief iets doet, eens een keer nadenken of het nuttig is en of de groep er iets mee kan. Dit is een game Elbert en dat wordt hard gespeeld. Moet jij als sporter toch weten.
Dat vlot vind ik nog steeds een goed idee... alleen Carl verneukte het voor hem. Hij toont in ieder geval initiatief, dat hoef je van John en Carl niet te verwachten.

Ik vind Douwe trouwens ook stoer, maar hij moet wat minder zeiken en wat meer die mensen negeren die iets doen dat hem niet aanstaat.
  woensdag 21 september 2005 @ 07:44:50 #17
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_30781248
John zorgt voor leuke televisie
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_30781921
quote:
Op woensdag 21 september 2005 07:44 schreef Pistol_Pete het volgende:
John zorgt voor leuke televisie
Dat is zeker waar, er wordt in ieder geval over gepraat. Toch zit die Carl me ook behoorlijk dwars. Wat een slijmerige kwijlebal, hij glibbert zo langs iedereen door en zit alleen maar te knikken als John zijn muil opendoet. Ik snap het niet dat iedereen het maar laat gebeuren
Het zal je collega maar zijn zeg Dan ga je vrijwillig in de bijstand zitten.
Dat is eens wat anders...
pi_30783381
Ben ik nog iets vergeten in de OP ?

Verkapte 'kijk-mij-mooi-met-plaatjes-vlaggetjes-en-talpa-linkjes-bezig-zijn-geweest" reminder
  woensdag 21 september 2005 @ 10:37:00 #20
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_30784176
Ik lees trouwens op een Belgisch forum dat ook de Belgen zelf zich kapot ergeren aan de "jonge meelopers"........ Daar erger ik me ook echt het meest aan, hoe kun je dit over je kant laten gaan??
  woensdag 21 september 2005 @ 10:57:22 #21
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_30784667
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben ik nog iets vergeten in de OP ?

Verkapte 'kijk-mij-mooi-met-plaatjes-vlaggetjes-en-talpa-linkjes-bezig-zijn-geweest" reminder
Ziet er strak uit!
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_30785371
Ik heb me echt gigantisch geergert en John. Hoe ze Esther zo in de grond stampten. Het enige wat je nu kan doen is weggaan!!! Hoe durf je dat te zeggen. Zij heeft toch ook recht om te blijven?
Anyway in het voorstukje was te zien : Jij eruit of ik eruit..........nou ik hoop dat hij gaat, maar dat zal wel niet.
  woensdag 21 september 2005 @ 12:06:21 #23
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_30786812
Ja, maar hierdoor wel een mooie broeierige aflevering. De beste tot nu toe! Ik vind Carl echter net zo erg als John, alleen John die zegt nog iets eerder wat hij denkt. Zie het als Hitler en Himmler (oei, dit zou zo uit de mond van John kunnen komen).

Esther en Elbert verdienen door hun ervaringen met Jut en Jul een finaleplaats. Maxime kan ik inmiddels sportief gezien wel waarderen. Goed, hij is egocentrisch, maar het is wel een survivor. Fleur is sympathiek, evenals Emma als ze zich niet zo mee zou laten sleuren.

Ik kan niet wachten op de volgende episode, waarin John nog 'hoger spel' gaat spelen
pi_30786944
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:06 schreef Takje het volgende:
........ evenals Emma als ze zich niet zo mee zou laten sleuren.....

Ik kan niet wachten op de volgende episode, waarin John nog 'hoger spel' gaat spelen
psst... Emma loopt evenhard achter Maxim aan, als die andere belgeslaafjes
pi_30786982
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:22 schreef Berb het volgende:
Ik heb me echt gigantisch geergert en John. Hoe ze Esther zo in de grond stampten. Het enige wat je nu kan doen is weggaan!!! Hoe durf je dat te zeggen. Zij heeft toch ook recht om te blijven?
Anyway in het voorstukje was te zien : Jij eruit of ik eruit..........nou ik hoop dat hij gaat, maar dat zal wel niet.
Ja als ik t goed gezien heb in t voorstukje, neemt Wim t op tegen John. Eindelijk komt 1 van de Belgische lijken tot leven. Ben benieuwd.
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')