Dacht je dat ik verder dan deze opmerking had teruggelezen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb jij mij een Efteling beker gegeven?
Goed puntquote:En trouwens, als ik naar jou zou refereren op deze manier, zou ik je J. noemen
Nou dan lijkt het me duidelijk dat ik jou niet bedoeldequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dacht je dat ik verder dan deze opmerking had teruggelezen?.
[..]
Goed punt.
Nee, laten we het eens over vrouwenquote:
Gezelligquote:Op woensdag 21 september 2005 00:47 schreef Morwen het volgende:
Ow, Djees, zit ik weer ineens in een reeks![]()
Begin jij nou ook al!?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, laten we het eens over vrouwengaan hebben dan
![]()
Ah nee, en nuquote:Op woensdag 21 september 2005 00:47 schreef Morwen het volgende:
Ow, Djees, zit ik weer ineens in een reeks![]()
Is goed hoor, kom maarrrrrrrrquote:Op woensdag 21 september 2005 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, laten we het eens over vrouwengaan hebben dan
![]()
Gelukkig weten vrouwen dat wel altijdquote:Op woensdag 21 september 2005 00:46 schreef melismay het volgende:
Ja, zeg dat wel Morwen, ze weten niet wat ze willen
Let's wait and see, Marc-dingus is er ook hehquote:
Wat is er toch tussen julliequote:Op woensdag 21 september 2005 00:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Let's wait and see, Marc-dingus is er ook heh![]()
![]()
En dat lijkt me niet verstandig, want ik ga zo naar bed en dan voelt Morwen zich natuurlijk niet erg welkomquote:Op woensdag 21 september 2005 00:50 schreef marcb1974 het volgende:
Snap het al hoor, ik ga wel weg
Huilliequote:Op woensdag 21 september 2005 00:50 schreef marcb1974 het volgende:
Snap het al hoor, ik ga wel weg
Dus je laat me zomaar alleen met haarquote:Op woensdag 21 september 2005 00:52 schreef melismay het volgende:
[..]
En dat lijkt me niet verstandig, want ik ga zo naar bed en dan voelt Morwen zich natuurlijk niet erg welkom
Wij houden innig van elkaar en over een paar maanden wordt onze liefdesbaby geborenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat is er toch tussen jullieZag jullie in HVJJN ook al op elkaar reageren elke keer
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wij houden innig van elkaar en over een paar maanden wordt onze liefdesbaby geboren![]()
Sorry, Marc, ik had het je op een andere manier willen vertellen, maar..........ik wist niet hoe![]()
Morwen kan wel wat hebben en slaap lekker meisquote:Op woensdag 21 september 2005 00:52 schreef melismay het volgende:
[..]
En dat lijkt me niet verstandig, want ik ga zo naar bed en dan voelt Morwen zich natuurlijk niet erg welkom
He, een smiley, zoooo typisch mannelijk. Mond vol tandenquote:
2 woorden erbij ook nog, het moet niet gekker wordenquote:
T moet niet meer worden he. Dit is speciaal voor vrouwen, zodat die het ook nog kunnen snappenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
2 woorden erbij ook nog, het moet niet gekker worden![]()
Hoiquote:
Hoiquote:
*zwaait terug in het donkerquote:Op woensdag 21 september 2005 01:35 schreef marcb1974 het volgende:
* marc zwaait iedereen goedenacht en doet het licht uit
vriend van mijn zusquote:Op woensdag 21 september 2005 08:54 schreef Pheno het volgende:
Lekker bezoek?
Lekker ding?quote:Op woensdag 21 september 2005 08:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
vriend van mijn zus
heeft morgen een cursus hier
dus blijft pitten
mag er wel wezenquote:
Is het haar vriend, of zomaar een vriend ?quote:
de papa van mijn petekindjequote:Op woensdag 21 september 2005 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is het haar vriend, of zomaar een vriend ?
kloptquote:Op woensdag 21 september 2005 09:10 schreef Pheno het volgende:
ah, dan doe je iets niet goed, je hebt bezette mannen bij je slapen
mee eensquote:Op woensdag 21 september 2005 09:16 schreef Pheno het volgende:
Morgen, goed weet ik nog niet
Hoi,quote:Op woensdag 21 september 2005 09:16 schreef Pheno het volgende:
Morgen, goed weet ik nog niet
Het gaat dus iets beter, mooi zoquote:Op woensdag 21 september 2005 10:04 schreef _Cara_ het volgende:
hmmm..gaat wel..
* Cara heeft een hekel aan klagen
Ik zit wat muziek te downloaden...en te wachten op het telefoontje van de garage...
Het werkt, zo hoort hetquote:Op woensdag 21 september 2005 10:05 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft zijn applicatie eindelijk volledig draaien.
Dat werd tijd
Geweldig Pheno...quote:Op woensdag 21 september 2005 10:05 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft zijn applicatie eindelijk volledig draaien.
Dat werd tijd
Juich nu maar niet te vroeg.... durf ik ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat dus iets beter, mooi zo
En wat voor muziek?
Je auto terughet werd tijd.
Is het zo lastig dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 10:10 schreef Pheno het volgende:
Nu mogen cursisten het gaan namaken in de nieuwe cursus
Al zal ik vaak mee moeten helpen, ben ik bang
Savage Garden is wel heel goed, die heb ik ook allemaal. En ik ben dus absoluut geen rockerquote:Op woensdag 21 september 2005 10:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Juich nu maar niet te vroeg.... durf ik ook niet.
Ik ben nu Savage Garden aan het downloaden ...
Dit is niet de muziek wat ik normaal draai.. ik ben een rock-meid![]()
Maar ben gewoon in zo'n melancholieke bui...bléh..
Ik zal het je niet aanrekenen..quote:Op woensdag 21 september 2005 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
Savage Garden is wel heel goed, die heb ik ook allemaal. En ik ben dus absoluut geen rocker
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik zal het je niet aanrekenen..haha
quote:
Jaquote:
Ik moet het eigenlijk niet vragen, maar wiequote:Op woensdag 21 september 2005 10:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Niet-rockers zijn ook tof hoor.... maar iemand die Crusader van Saxon kan waarderen is héééél lief!!![]()
ben meer van de rammstein. Het eerste nummer dat ik van hun hoorde kreeg ik via mijn mp3server toendertijd. Sindsdien verknocht eraanquote:Op woensdag 21 september 2005 10:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Niet-rockers zijn ook tof hoor.... maar iemand die Crusader van Saxon kan waarderen is héééél lief!!![]()
Ow men... nog nooit van Saxon gehoord...?quote:Op woensdag 21 september 2005 10:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet het eigenlijk niet vragen, maar wie
Nee sorry, had dat wel gemoeten?quote:Op woensdag 21 september 2005 10:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ow men... nog nooit van Saxon gehoord...?
En ja Pheno.. Rammstein is absoluut TOP!!
quote:
Nee joh...tuurlijk niet..quote:Op woensdag 21 september 2005 10:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee sorry, had dat wel gemoeten?
Iron Maiden, Metallica en Rammstein ken ik dan weer wel, zit zo nu en dan wat moois tussen (vind ik dan), maar het zou niet mijn 1e keus zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee joh...tuurlijk niet..![]()
Ieder zijn eigen ding.
En dat is dus voor mij ook Iron Maiden--- Metallica--Saxon--Rammstein.. etc
Hey jij ook hier?!quote:Op woensdag 21 september 2005 10:28 schreef Frezer het volgende:
Smorgens melis,.
En nee, ook nog niet van Saxon gehoord.
Zo nu, en zo dan,quote:
Hoeft toch ook niet.. Ik luister momenteel ook een ander genre..quote:Op woensdag 21 september 2005 10:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iron Maiden, Metallica en Rammstein ken ik dan weer wel, zit zo nu en dan wat moois tussen (vind ik dan), maar het zou niet mijn 1e keus zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |