Nee, laten we het eens over vrouwenquote:
Gezelligquote:Op woensdag 21 september 2005 00:47 schreef Morwen het volgende:
Ow, Djees, zit ik weer ineens in een reeks![]()
Begin jij nou ook al!?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, laten we het eens over vrouwengaan hebben dan
![]()
Ah nee, en nuquote:Op woensdag 21 september 2005 00:47 schreef Morwen het volgende:
Ow, Djees, zit ik weer ineens in een reeks![]()
Is goed hoor, kom maarrrrrrrrquote:Op woensdag 21 september 2005 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, laten we het eens over vrouwengaan hebben dan
![]()
Gelukkig weten vrouwen dat wel altijdquote:Op woensdag 21 september 2005 00:46 schreef melismay het volgende:
Ja, zeg dat wel Morwen, ze weten niet wat ze willen
Let's wait and see, Marc-dingus is er ook hehquote:
Wat is er toch tussen julliequote:Op woensdag 21 september 2005 00:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Let's wait and see, Marc-dingus is er ook heh![]()
![]()
En dat lijkt me niet verstandig, want ik ga zo naar bed en dan voelt Morwen zich natuurlijk niet erg welkomquote:Op woensdag 21 september 2005 00:50 schreef marcb1974 het volgende:
Snap het al hoor, ik ga wel weg
Huilliequote:Op woensdag 21 september 2005 00:50 schreef marcb1974 het volgende:
Snap het al hoor, ik ga wel weg
Dus je laat me zomaar alleen met haarquote:Op woensdag 21 september 2005 00:52 schreef melismay het volgende:
[..]
En dat lijkt me niet verstandig, want ik ga zo naar bed en dan voelt Morwen zich natuurlijk niet erg welkom
Wij houden innig van elkaar en over een paar maanden wordt onze liefdesbaby geborenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat is er toch tussen jullieZag jullie in HVJJN ook al op elkaar reageren elke keer
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wij houden innig van elkaar en over een paar maanden wordt onze liefdesbaby geboren![]()
Sorry, Marc, ik had het je op een andere manier willen vertellen, maar..........ik wist niet hoe![]()
Morwen kan wel wat hebben en slaap lekker meisquote:Op woensdag 21 september 2005 00:52 schreef melismay het volgende:
[..]
En dat lijkt me niet verstandig, want ik ga zo naar bed en dan voelt Morwen zich natuurlijk niet erg welkom
He, een smiley, zoooo typisch mannelijk. Mond vol tandenquote:
2 woorden erbij ook nog, het moet niet gekker wordenquote:
T moet niet meer worden he. Dit is speciaal voor vrouwen, zodat die het ook nog kunnen snappenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
2 woorden erbij ook nog, het moet niet gekker worden![]()
Hoiquote:
Hoiquote:
*zwaait terug in het donkerquote:Op woensdag 21 september 2005 01:35 schreef marcb1974 het volgende:
* marc zwaait iedereen goedenacht en doet het licht uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |