quote:
quote:
Ow god, de kneuzen van de SP moeten weer een statement maken hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:43 schreef sooty het volgende:
Reeds gevraagd voor de nieuwe Pirelli kalender: Krista.
[afbeelding]
Jij niet gelukkig.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow god, de kneuzen van de SP moeten weer een statement maken hoor.
Trek jij nou maar een zak over je kopquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Krista van Velzen, een van de beste kamerleden van ons land.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:03 schreef DeTolk het volgende:
Wie is die "Chick" die in de vangrail gehangen heeft?
*proest*quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:05 schreef SCH het volgende:
Krista van Velzen, een van de beste kamerleden van ons land.
Ik zal jou eens opnoemen!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:25 schreef SCH het volgende:
Zegt iemand die er niet eens 10 op kan noemen![]()
![]()
Was best een leuk topic voordat jij langs kwam.quote:
Het gaat toch over hoeden? Ik denk niet dat die muts van de SP die band op haar hoofd heeft aangetrokken omdat ze hem mooi vind. Dan zou ze naast dom zijn ook nog geen smaak hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
Was best een leuk topic voordat jij langs kwam.
Ga je anders even mee? Zet ik je onderweg wel even bij de stichting Martijn af.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:52 schreef SCH het volgende:
Hij zal straks wel naar de clubavond van Michiel Smit gaan Tong, dan kunnen wij weer vrolijk verder
Jelleke was in het Journaal - ze had een goed verhaal bij haar hoed, ben het alleen alweer vergetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:18 schreef tong80 het volgende:
Ik open nog eens een topic in politiek.
Het gaat over hoedjes en wordt alleen bevestigd in waarom ik dit forum mijd als de builenpest.
Ze wilde protesteren omdat het kabinet tig miljoen aan nieuwe wegen had begroot.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:29 schreef SCH het volgende:
Jelleke was in het Journaal - ze had een goed verhaal bij haar hoed, ben het alleen alweer vergeten![]()
Jelleke wilde protesteren?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze wilde protesteren omdat het kabinet tig miljoen aan nieuwe wegen had begroot.
Anders ga je buiten protesteren en toon je binnen gewoon respect voor de koningin.
Zij is iemand die mij ertoe beweegt een kostuum te kopen gemaakt van de huid van zeehondjes. Das best knap inderdaad voor een Kamerlid van een nietszeggende partij.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Krista van Velzen, een van de beste kamerleden van ons land.
Dat zegt vooral veel over jou danquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:34 schreef nikk het volgende:
[..]
Zij is iemand die mij ertoe beweegt een kostuum te kopen gemaakt van de huid van zeehondjes. Das best knap inderdaad voor een Kamerlid van een nietszeggende partij.
Meteen persoonlijk worden is zo'n teken van zwakte.quote:
Eerder van menSCHenkenniSCHquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Meteen persoonlijk worden is zo'n teken van zwakte.
Precies die VVD-trut had meer eerbied mogen tonen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze wilde protesteren omdat het kabinet tig miljoen aan nieuwe wegen had begroot.
Anders ga je buiten protesteren en toon je binnen gewoon respect voor de koningin.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:44 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:42 schreef Strolie75 het volgende:
Meteen persoonlijk worden is zo'n teken van zwakte.
toch vreemd dat iemand van de SP een hoed draagt van een bekend tegenstander van "Big Government"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |