Je bent al 29 slowchats niet geweestquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:36 schreef t0n het volgende:
weer niet mijn avatar in de op.
Een uitgerangeerde asielzoeker zonder probleem is immers veel beter dan een studerende Hollanderquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:42 schreef Sjoewe het volgende:
KUT! Ik dus bellen naar dat bedrijf voor die baan, hebben ze alleen fulltimers nodig
Tering, ik wilde dat echt graag... Zoveel moeite is het toch niet om dat ff bij de vacture te zetten
Precies, iemand met 3 debattitels opzak, 5 jaar ervaring met alle shit die ze in de winkel verkopen en een enthousiaste inzet is natuurlijk lang niet zo goed als een stinkende metaldwaas die wel 5 dagen per week kan werkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een uitgerangeerde asielzoeker zonder probleem is immers veel beter dan een studerende Hollander
Racistquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een uitgerangeerde asielzoeker zonder probleem is immers veel beter dan een studerende Hollander
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:02 schreef PeuRac het volgende:
net een paar hele gave onderdelen gezien voor mn 155![]()
Haje dat lederen interieur nouquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:02 schreef PeuRac het volgende:
net een paar hele gave onderdelen gezien voor mn 155![]()
dat was zo lelijk, dat mn vriendin dr ongesteld op zou mogen worden en dan zou je t nog niet zienquote:
quote:
Worden realdolls ongesteld tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mn vriendin dr ongesteld op zou mogen worden
zonde om al dat spul op een 1.8 8v te plaatsen, maar ik had het waarschijnlijk ook gedaan als ik hem nog hadquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat was zo lelijk, dat mn vriendin dr ongesteld op zou mogen worden en dan zou je t nog niet zien![]()
![]()
wel jammer, want een volledig electrisch en verwarmd (voor en achter) lederen interieur was wel gaaf geweest![]()
Maar ik heb nu iets anders ontdekt, tis alleen zo duurstabilisatorstang voor, stabilisatorstang achter, veerpootbrug achter, schroefverenset (30-75mm verlaging), carbonnen remschijven set met blokken
en nog meer van dat soort onderdelen.
stronzo!! geef eens een koosnaampje voor een meisje/vrouw in het italiaans?quote:
Met dit spul erop, moet een 1.8 8v net zo snel zijn als een verlaagde en gechipte v6 volgens hilbert, mits de 1.8 8v ook een chip heeft (op t circuit dan he, in rechte lijn heb je er geen ruk aan)quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
zonde om al dat spul op een 1.8 8v te plaatsen, maar ik had het waarschijnlijk ook gedaan als ik hem nog had![]()
Je hebt 2 italiaanse nichtjesquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
stronzo!! geef eens een koosnaampje voor een meisje/vrouw in het italiaans?![]()
Ze vond stronza niet echt leuk en pazza ook niet![]()
Met gele koni's?!1111quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met dit spul erop, moet een 1.8 8v net zo snel zijn als een verlaagde en gechipte v6 volgens hilbert, mits de 1.8 8v ook een chip heeft (op t circuit dan he, in rechte lijn heb je er geen ruk aan)
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt 2 italiaanse nichtjesvraag het hen dan, of wil je een van hen versieren?
Ja vanwege het gewicht, maar zit jij elk weekend op het circuit dan? Stop liever het geld in een V6quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met dit spul erop, moet een 1.8 8v net zo snel zijn als een verlaagde en gechipte v6 volgens hilbert, mits de 1.8 8v ook een chip heeft (op t circuit dan he, in rechte lijn heb je er geen ruk aan)
duidelijk beter dan paarse koni's?quote:
quote:
Ik mis de schijven op de ringquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bla bla bla bla bla gelekoni's bla bla bla bla mekker mekker gelekoni's zeurzeurzeurzeur gelekoni's, skyline blabla opel gele koni's veel sneller blablabla circuit rechte lijn blablabla gele koni's sneller blabla pk's snel blabla gele koni's.
Toch
ik ging helemaal los jonguuuuhquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij had echt alles wat je hartje maar begeerde eh![]()
![]()
Wat dacht je van de "Eén-keer-botsen-allebei-je-benen-kwijt-traanplaatmatten"quote:
Je vergeet je DTM-wisserquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ging helemaal los jonguuuuh![]()
-gele koni's
-Brembo RS Max schijven rondom
-apex verlagings veren
-sparco veerpootbrug
-sebring sound pipe
-K&N open luchtfilter
-16 inch Speedlines
En wat een geld verspilling was dat zeg, en toch als ik weer een sportieve auto koop dan zal ik me goed moeten inhouden om niet weer zulke zooi te kopen. En let wel he geen autostyle meuk allemaal maar kwaliteitspul en merken![]()
Zolang je maar gele koni's hebtquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ging helemaal los jonguuuuh![]()
-gele koni's
-Brembo RS Max schijven rondom
-apex verlagings veren
-sparco veerpootbrug
-sebring sound pipe
-K&N open luchtfilter
-16 inch Speedlines
En wat een geld verspilling was dat zeg, en toch als ik weer een sportieve auto koop dan zal ik me goed moeten inhouden om niet weer zulke zooi te kopen. En let wel he geen autostyle meuk allemaal maar kwaliteitspul en merken![]()
Hmm nee, die zaten er al in.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig heb je ook het stuur en de witte wijzerplaten erbij gekocht. Voordeelkitje?
En die heb ik dan weer gekochtquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat dacht je van de "Eén-keer-botsen-allebei-je-benen-kwijt-traanplaatmatten"![]()
Ik vind de "Nep-RVS-strip-die-er-matig-op-gedrappeerd-is-zodat-wanneer-je-erop-stapt-hij-eraf-tyft" toch mooierquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat dacht je van de "Eén-keer-botsen-allebei-je-benen-kwijt-traanplaatmatten"![]()
Huh? Dat is origineel?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind de "Nep-RVS-strip-die-er-matig-op-gedrappeerd-is-zodat-wanneer-je-erop-stapt-hij-eraf-tyft" toch mooier
Die heb ik niet zo heel lang gehad, geruilt tegen Alfisti zijn V6 wissersquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je vergeet je DTM-wisser
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En die heb ik dan weer gekocht.
.
quote:
Jij bent dan ook een echte ricer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm nee, die zaten er al in.
Ik vind het wel een gaaf stuurtje hoor!
Ik zie ook wel dat het een type R pookknop is...quote:En de pookknop hebben mijn ouders gekocht, een type R pookknop. En die was best duur!
Ik vind het mooier.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een echte ricer.
[..]
Ik zie ook wel dat het een type R pookknop is...Al had de koningin hem gekocht, het blijft wat mij betreft pure onzin.
En toen zat hij met zo'n middenwisser opgescheept?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die heb ik niet zo heel lang gehad, geruilt tegen Alfisti zijn V6 wissers![]()
Ze is zo lief voor haar vriendjequote:Op dinsdag 20 september 2005 15:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
En die kreeg je erbij?
Je bedoelt dat ding waar CRX op staat?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je dat heel erg zeker?
Hij zit er nl errrrrrrrrrrrg matig op gemonteerd
achter jaquote:
ja rode , dat zeg ik net.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:42 schreef Sjoewe het volgende:
Heb je eigenlijk uberhaupt wel andere Koni's dan gele?
Ja dat waar CRX op staat ja.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ding waar CRX op staat?.
Dát is origineel als ik het goed heb.
En het lijkt misschien alsof het er matig op zit, maar het zit er gewoon netjes op hoor!
Ik was ook zeer verbaasd dat hij dat kreng wilde hebben, die V6 wissers waren nl. veel beter, zelfs een stukje zwaarder dan de orginele dus bij "hoge" snelheden wiste hij beterquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En toen zat hij met zo'n middenwisser opgescheept?
Hmm, nu je het zegt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dat waar CRX op staat ja.
Als je nl goed kijkt zit op het punt waar hij aan het rubber zit een stukje lijm. Precies daar waar het RVS omhoog buigt.
En jij bent partijdig![]()
En daar kan je minder hard mee over de ring boeken?quote:
Volgens mij heb je gelijk Hermanquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dat waar CRX op staat ja.
Als je nl goed kijkt zit op het punt waar hij aan het rubber zit een stukje lijm. Precies daar waar het RVS omhoog buigt.
En jij bent partijdig![]()
Kwam omdat de monroes voor nog zo goed als nieuw waren en koni's voor 180 euro per poot kostequote:Op dinsdag 20 september 2005 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
achter ja![]()
En een v6 zuipt teveel en is te duur in de WB en verzekeringplus dat mn volgende auto een 156 JTD wordt.
Waarom een zuip auto kopen als je met een zuinige () 1.8 8v net zoveel lol kunt hebben. (heb trouwens de laatste paar keer tussen de 1 op 13 en 1 op 14.3 gereden
)
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik was ook zeer verbaasd dat hij dat kreng wilde hebben, die V6 wissers waren nl. veel beter, zelfs een stukje zwaarder dan de orginele dus bij "hoge" snelheden wiste hij beter![]()
Rode zijn standaard niet verstelbaar in hardheid en gele wel (geloof ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En daar kan je minder hard mee over de ring boeken?![]()
mi dai un pompinoquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
stronzo!! geef eens een koosnaampje voor een meisje/vrouw in het italiaans?![]()
Ze vond stronza niet echt leuk en pazza ook niet![]()
"mijn kant"quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, nu je het zegt.
Als ik die CRX onder handen krijg, dan wordt ie stukken netter!
Want aan mijn kant zit het ding wel netjes.
Natuurlijk heb ik gelijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk Herman![]()
of t moet bij schade een keer slecht gerepareerd zijn![]()
Ik zit daar nou eenmaal altijdquote:
Gele zijn zelfs op de zachtste stand nog sportiever (dus sneller) als rode.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Rode zijn standaard niet verstelbaar in hardheid en gele wel (geloof ik)
geef me een ... pompoenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mi dai un pompino![]()
werkt gegarandeerd![]()
Rijdt er iemand met Tim mee terwijl jij er niet bent. Moet hij/zij achterin gaan zitten omdat die andere stoel 'Anne's kant' isquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zit daar nou eenmaal altijd!
Je kunt het ook gewoon zien.
Mijn kant is netjes, geen zand, geen rommel, helemaal niks..
Ik ben tenminste wél zuinig op spulletjes.
Er rijdt nooit iemand mee met Timquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Rijdt er iemand met Tim mee terwijl jij er niet bent. Moet hij/zij achterin gaan zitten omdat die andere stoel 'Anne's kant' is
quote:
Plezier heb ik er ook zeker van, vooral op de tussensprints, ff terug schakelen naar 4000 RPM vol het gas erop en gáánquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
Kwam omdat de monroes voor nog zo goed als nieuw waren en koni's voor 180 euro per poot koste![]()
het blijft een 4 cillinder.
Maar goed ik had ook plezier in mijn 1.8 8vtje hoor![]()
oke als ik gebitchslapped word dan kom ik je opzoekenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
is niet letterlijk te vertalen in het nederland.....
IK heb eerder het iede dat het iets betent als: geef me een pijpbeurtquote:
En het gaat weer over sexquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
IK heb eerder het iede dat het iets betent als: geef me een pijpbeurt![]()
Dat zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er rijdt nooit iemand mee met Tim.
Er passen maar 2 mensen in. Meestal pakt ie dan de bmw ofzo.
Wat ook grappig is is dat ie met zijn crx niet naar klanten gaat!
Ja, ik vind dat ie hem beter gewoon aan mij kan geven.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen.
En ik zou idd met dat hok ook niet langs klanten durven nee
Gewoon confisceren!quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ie hem beter gewoon aan mij kan geven.
Hij verzorgt haar ook helemaal niet goed!
bitchass slutquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
IK heb eerder het iede dat het iets betent als: geef me een pijpbeurt![]()
Op een klein beetje lichaamsvocht na, is er niks vies aan sex hoorquote:
het blijft een vies ventjequote:Op dinsdag 20 september 2005 16:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo heel vies is sex nou ook weer niet.
Zie je wel dat ik gelijk hadquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bitchass slut![]()
zeg dat dan later![]()
gelukkig was ze er even niet, jij vuile kut italiaan, ik wist dat jullie allemaal niet te vertrouwen zijn. Zal me niks verbazen als ik nog geld uit m'n zak mis ook.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bitchass slut![]()
zeg dat dan later![]()
Ja, stel je voor dat ie hetzelfde gaat doen met zijn vriendin.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Medelijden moet je niet hebben met iemand die zijn auto laat verslonzen!
Dat van vrouwen smaakt zoetquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op een klein beetje lichaamsvocht na, is er niks vies aan sex hoor
ik heb tijdens de meet niet jou geld gejat hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
gelukkig was ze er even niet, jij vuile kut italiaan, ik wist dat jullie allemaal niet te vertrouwen zijn. Zal me niks verbazen als ik nog geld uit m'n zak mis ook.
Jij hebt natuurlijk veel liever een type R pookknopquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat ie hetzelfde gaat doen met zijn vriendin.
Hij had het gisteren wel over "ik ga een kei leuk cadeau voor jou kopen, voor kerstmis"
*slik* Ik hoop niet dat ie weer met een oerlelijk goud kettinkje gaat aankomen.
Ik heb het wel eerlijk verteld en gezegd!
Weet ik wel, maar als je het niet snel genoeg van de bank veegt, trekt het erin en dat gaat stinkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat van vrouwen smaakt zoet. Mits ze zich wast.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk veel liever een type R pookknop
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar als je het niet snel genoeg van de bank veegt, trekt het erin en dat gaat stinkenheb dus afgelopen weekend mn auto maar grondig schoongemaakt
![]()
ik vertrouw je niet meerquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik heb tijdens de meet niet jou geld gejat hoor![]()
Wat voor een? Tarzan, Rabit, Pocket Rocket, ....quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!!
Een dildo is wel okay ja.
*proest*!
En dan groter dan zijn leuter zodat je hem niet meer nodig hebt zekerquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!!
Een dildo is wel okay ja.
*proest*!
Doe ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
. Ik zou zeggen, sluit haar kraan eens af ofzo
!
Een dildo kan niet likkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan groter dan zijn leuter zodat je hem niet meer nodig hebt zeker
Is het een man dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe ik ookmaar op een gegeven moment ben je er allebei klaar mee en dan is t alleen nog maar erger
quote:
Ze wordt nogal natquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is het een man dan?!
Ik snap hem niet?![]()
Dan koop je een kat zonder haarquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neehee!
Daar ben ik allergisch voohoor!
Ja, hallo, ga dan cybersexen ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef hermandeperman het volgende:
Over sex praten vind ik altijd prima
Maar de manier waarop het tegenwoordig gaat
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze wordt nogal natooit van squirten gehoord?
NANANANANANA I CANT HEAR YOU NANANANANANANANA IK WIL HET NIET WETEN LALALALALALALALAquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze wordt nogal natooit van squirten gehoord?
Over sex praten is zeker prima, het ligt er alleen aan met wiequote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef hermandeperman het volgende:
Over sex praten vind ik altijd prima
Maar de manier waarop het tegenwoordig gaat
Een kat is geen hondquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan koop je een kat zonder haar
Niet met jou iigquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over sex praten is zeker prima, het ligt er alleen aan met wie![]()
Dat waren mijn ballenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, hallo, ga dan cybersexen ofzo.
*lik* enzo!
Te klein tongetje?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een kat is geen hond.
Ik heb wel 2 katten, maar die blijven van mijn lijf!!
PIEMEL !quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat waren mijn ballen
*Trekt broek uit van ijsmeis en ziet 1 groot oerwoud, krijgt peristaltische bewegingen en verplicht ijsmeis' zich te scheren*
Dat is zo kansloosquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, hallo, ga dan cybersexen ofzo.
*lik* enzo!
Dan doe je het gewoon niet goed genoegquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is zo kansloos1x gedaan, zelfs met de webcam erbij kon ik er niet opgewonden van worden
Laat maar eens zien hoe t wel moet danquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan doe je het gewoon niet goed genoeg.
Nee, ik doe het alleen wanneer ik daar zin in hebquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat maar eens zien hoe t wel moet dan![]()
En terecht.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
PIEMEL !
Ik heb geen oerwoud onder mijn buik. Ik zou me schamen.
Laat je het me even weten wanneer de tijd rijp is dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik doe het alleen wanneer ik daar zin in heb.
Meestal is dat na 10-enquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Laat je het me even weten wanneer de tijd rijp is dan?
Dat was 1 keertje in Nijmegen, toen ik je nog een hunk vondquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:36 schreef t0n het volgende:
ijsmeis is wel fucking hot.
en ik heb irl meerdere malen... aangeraakt en erotisch geprikkeld... hé mop?![]()
Jij geeft niet toe dat je toen wilde zoenenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:39 schreef t0n het volgende:
en bij jou thuis! tss.
Nee, ik trok mijn gezicht weg, weet je nog?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:41 schreef t0n het volgende:
wilde jij dat dan.
gek he, ijsmeis komt sex te kort en t0n woont om de hoekquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:37 schreef Fugie het volgende:
altijd als het over ijsmeis gaat komt t0n ook nog even slijmen
Ohw, is dat hoger?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Herm![]()
![]()
![]()
Ja dat probeerde ik dus ook
weekend van 1 october ben ik in Nieuwegein, dan valt er wat te regelen ouwe dondersteenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw, is dat hoger?
Wanneer gaan wij nou weer eens neuken?
Hieromquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:46 schreef Fugie het volgende:
sjoewe waarom ben je gele koni fan ?
Ga de posts van PNG eens lezenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:50 schreef Fugie het volgende:
kan je dat wat meer uitleggen wellicht heer sjoewe ?
Dan ben ik in R'damquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
weekend van 1 october ben ik in Nieuwegein, dan valt er wat te regelen ouwe dondersteen![]()
![]()
![]()
Geen idee, was ik dronken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik trok mijn gezicht weg, weet je nog?.
Dudequote:Op dinsdag 20 september 2005 16:54 schreef t0n het volgende:
[..]
Geen idee, was ik dronken?
Maar kan het me niet herinneren... de msn gesprekjes wel.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:59 schreef t0n het volgende:
Toen vroeg ik het, en keek je diep in je ogen.
deed geen poging hoor.
ranzig/sick verhaalquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:31 schreef BaraCuda het volgende:
Vrouw (35) beestachtig vermoord bij het fisten kan er toch vanalles meekomenDat daar ze daar zo moeilijk over moeten doen
*kuch*quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:14 schreef hermandeperman het volgende:
Maar ik ben kansloos en jullie niet
Nog 1,5 uur college zoquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja oke, jij bent idd ook flink kansloos ja!
Alles goed beroepsparasiet?
Dagje vrij genomenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nog 1,5 uur college zo
Maar verder gaat alles zo z'n gangetjeop de standaard/gebruikelijke frustraties na dan
Et toi?
quote:
quote:Beetje brakjes van gisteren nog
Nee. Rooster kutjes. 12.45 - 19.30 met ieder uur een kwartier pauzequote:Maar lekkere tijden voor college'sDoor duaal-studenten zeker of niet?
Gewoon doenquote:
Lekker kansloos danquote:[..]
[..]
Nee. Rooster kutjes. 12.45 - 19.30 met ieder uur een kwartier pauzeStandaard dinsdag rooster
* Xtreem is weer weg
Nou, kijk het zit dus zo:quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:43 schreef Fugie het volgende:
alexx jij bent echt een lompe lul, als je 3 uur de tidj doet ga je toch niet moeilijk doen om het veel sneller te doenAls je nou een half uur eerder klaar bent zijn ze al blij hoor
die heb ik ook vandaag gehad ja. is gratis moet je maar denken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn gratis BMW boekje binnen gekrgeen trouwens
Je zult maar lid zijn van de Carros, en zo'n veredelde reclamefolder op je mat krijgen..voel je je volgesn mij ook flink genaaid....
Potverdikkequote:Op dinsdag 20 september 2005 19:33 schreef Hugster het volgende:
Bassie
je bent toch niet toevallig bezig met een roadmap eh?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:31 schreef BaraCuda het volgende:
Vrouw (35) beestachtig vermoord bij het fisten kan er toch vanalles meekomenDat daar ze daar zo moeilijk over moeten doen
quote:
Ja, een documentaire over iemand die de posts van BazzoS niet leest, en daarom gedoemd is te neuken met een opblaaspop.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:27 schreef PeuRac het volgende:
komt er nog wat op TV vanavond?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:27 schreef PeuRac het volgende:
komt er nog wat op TV vanavond?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef BazzoS het volgende:
20.30, Veronica: Jackass: The Movie
voor degene die hem nog niet gezien heeft.
Mijn fetishquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:27 schreef BazzoS het volgende:
Is het een vogel? Is het een vliegtuig? Nee!! Het is BO!
Nieuwe schokdenpers monteren!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
'n avond!
Wat een raar mankement heeft m'n honda zeg.. Niet willen starten na het tanken, is me nu al 2 keer overkomen..
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/15833quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die velgen zijn wel stoer...
Maar @ niet starten na tanken, volgensmij komt het omdat m'n tankdop lucht lijkt te zuigen als ik deze los draai..
Jezusquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nieuwe schokdenpers monteren!Met gele Koni's verdwijnen al je problemen als sneeuw voor de zon!
De 190E was neit de enige gepimpte wagen die ik vandaag tegen kwam
[afbeelding]
Merk en type: Opel Kadett E sedan
Eigenaar: werknemer van Althuisius
Land van herkomst: Nederland
Datum: 20-09-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Je moet er toch wat mee doen ehquote:
mooi zo, laat me maar weten of het geholpen heeftquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
thnx Mukie! Aan die 2e had ik wel wat denk ik..
Ja dat is wel een taart waard ehquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een ander doet het niet voor je eh
ahum feli?quote:
Zegt de taalpurist.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:47 schreef hermandeperman het volgende:
Ik krijg ineens ontzeddende zin in een bakje![]()
Als je me nu nog vele jaren wenst is de grap helemaal compleetquote:
Blijkt wel dat ik echt extreem gaar ben vandaag, al 2 grote foutenquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je me nu nog vele jaren wenst is de grap helemaal compleet
dat zou over het randje zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je me nu nog vele jaren wenst is de grap helemaal compleet
Gelukkig maarquote:
Ik zat al te kijken of ik m op pr0n kon betrappenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom sta ik in het rood bij jou?
En anders ruim je je desktop even op
heb ik al zo vaak gezegdquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom sta ik in het rood bij jou? :
neequote:En anders ruim je je desktop even op
wat een zooi zegquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken of ik m op pr0n kon betrappen
ik kan soms lief zijn, of te moe om wat scherps te verzinnenquote:
Ojaquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
heb ik al zo vaak gezegd
Iedereen die je zit is online, rood is away en geel is idle
[..]
nee
strictly businessquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken of ik m op pr0n kon betrappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |