Plezier heb ik er ook zeker van, vooral op de tussensprints, ff terug schakelen naar 4000 RPM vol het gas erop en gáánquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
Kwam omdat de monroes voor nog zo goed als nieuw waren en koni's voor 180 euro per poot koste![]()
het blijft een 4 cillinder.
Maar goed ik had ook plezier in mijn 1.8 8vtje hoor![]()

oke als ik gebitchslapped word dan kom ik je opzoekenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
is niet letterlijk te vertalen in het nederland.....

IK heb eerder het iede dat het iets betent als: geef me een pijpbeurtquote:

En het gaat weer over sexquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
IK heb eerder het iede dat het iets betent als: geef me een pijpbeurt![]()

Dat zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er rijdt nooit iemand mee met Tim.
Er passen maar 2 mensen in. Meestal pakt ie dan de bmw ofzo.
Wat ook grappig is is dat ie met zijn crx niet naar klanten gaat!

Ja, ik vind dat ie hem beter gewoon aan mij kan geven.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen.
En ik zou idd met dat hok ook niet langs klanten durven nee

Gewoon confisceren!quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ie hem beter gewoon aan mij kan geven.
Hij verzorgt haar ook helemaal niet goed!

bitchass slutquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
IK heb eerder het iede dat het iets betent als: geef me een pijpbeurt![]()

Op een klein beetje lichaamsvocht na, is er niks vies aan sex hoorquote:

het blijft een vies ventjequote:Op dinsdag 20 september 2005 16:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo heel vies is sex nou ook weer niet.

Zie je wel dat ik gelijk hadquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bitchass slut![]()
zeg dat dan later![]()

gelukkig was ze er even niet, jij vuile kut italiaan, ik wist dat jullie allemaal niet te vertrouwen zijn. Zal me niks verbazen als ik nog geld uit m'n zak mis ook.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bitchass slut![]()
zeg dat dan later![]()

Ja, stel je voor dat ie hetzelfde gaat doen met zijn vriendin.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Medelijden moet je niet hebben met iemand die zijn auto laat verslonzen!

Dat van vrouwen smaakt zoetquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op een klein beetje lichaamsvocht na, is er niks vies aan sex hoor

ik heb tijdens de meet niet jou geld gejat hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
gelukkig was ze er even niet, jij vuile kut italiaan, ik wist dat jullie allemaal niet te vertrouwen zijn. Zal me niks verbazen als ik nog geld uit m'n zak mis ook.

Jij hebt natuurlijk veel liever een type R pookknopquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat ie hetzelfde gaat doen met zijn vriendin.
Hij had het gisteren wel over "ik ga een kei leuk cadeau voor jou kopen, voor kerstmis"
*slik* Ik hoop niet dat ie weer met een oerlelijk goud kettinkje gaat aankomen.
Ik heb het wel eerlijk verteld en gezegd!

Weet ik wel, maar als je het niet snel genoeg van de bank veegt, trekt het erin en dat gaat stinkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat van vrouwen smaakt zoet. Mits ze zich wast.

quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk veel liever een type R pookknop

quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar als je het niet snel genoeg van de bank veegt, trekt het erin en dat gaat stinkenheb dus afgelopen weekend mn auto maar grondig schoongemaakt
![]()

ik vertrouw je niet meerquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik heb tijdens de meet niet jou geld gejat hoor![]()

Wat voor een? Tarzan, Rabit, Pocket Rocket, ....quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!!
Een dildo is wel okay ja.
*proest*!

En dan groter dan zijn leuter zodat je hem niet meer nodig hebt zekerquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!!
Een dildo is wel okay ja.
*proest*!

Doe ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
. Ik zou zeggen, sluit haar kraan eens af ofzo
!

Een dildo kan niet likkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan groter dan zijn leuter zodat je hem niet meer nodig hebt zeker

Is het een man dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe ik ookmaar op een gegeven moment ben je er allebei klaar mee en dan is t alleen nog maar erger

quote:

Ze wordt nogal natquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is het een man dan?!
Ik snap hem niet?![]()

Dan koop je een kat zonder haarquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neehee!
Daar ben ik allergisch voohoor!

Ja, hallo, ga dan cybersexen ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef hermandeperman het volgende:
Over sex praten vind ik altijd prima
Maar de manier waarop het tegenwoordig gaat

Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze wordt nogal natooit van squirten gehoord?

NANANANANANA I CANT HEAR YOU NANANANANANANANA IK WIL HET NIET WETEN LALALALALALALALAquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze wordt nogal natooit van squirten gehoord?

Over sex praten is zeker prima, het ligt er alleen aan met wiequote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef hermandeperman het volgende:
Over sex praten vind ik altijd prima
Maar de manier waarop het tegenwoordig gaat

Een kat is geen hondquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan koop je een kat zonder haar

Niet met jou iigquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over sex praten is zeker prima, het ligt er alleen aan met wie![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |