Je bent al 29 slowchats niet geweestquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:36 schreef t0n het volgende:
weer niet mijn avatar in de op.
Een uitgerangeerde asielzoeker zonder probleem is immers veel beter dan een studerende Hollanderquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:42 schreef Sjoewe het volgende:
KUT! Ik dus bellen naar dat bedrijf voor die baan, hebben ze alleen fulltimers nodig
Tering, ik wilde dat echt graag... Zoveel moeite is het toch niet om dat ff bij de vacture te zetten
Precies, iemand met 3 debattitels opzak, 5 jaar ervaring met alle shit die ze in de winkel verkopen en een enthousiaste inzet is natuurlijk lang niet zo goed als een stinkende metaldwaas die wel 5 dagen per week kan werkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een uitgerangeerde asielzoeker zonder probleem is immers veel beter dan een studerende Hollander
Racistquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een uitgerangeerde asielzoeker zonder probleem is immers veel beter dan een studerende Hollander
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:02 schreef PeuRac het volgende:
net een paar hele gave onderdelen gezien voor mn 155![]()
Haje dat lederen interieur nouquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:02 schreef PeuRac het volgende:
net een paar hele gave onderdelen gezien voor mn 155![]()
dat was zo lelijk, dat mn vriendin dr ongesteld op zou mogen worden en dan zou je t nog niet zienquote:
quote:
Worden realdolls ongesteld tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mn vriendin dr ongesteld op zou mogen worden
zonde om al dat spul op een 1.8 8v te plaatsen, maar ik had het waarschijnlijk ook gedaan als ik hem nog hadquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat was zo lelijk, dat mn vriendin dr ongesteld op zou mogen worden en dan zou je t nog niet zien![]()
![]()
wel jammer, want een volledig electrisch en verwarmd (voor en achter) lederen interieur was wel gaaf geweest![]()
Maar ik heb nu iets anders ontdekt, tis alleen zo duurstabilisatorstang voor, stabilisatorstang achter, veerpootbrug achter, schroefverenset (30-75mm verlaging), carbonnen remschijven set met blokken
en nog meer van dat soort onderdelen.
stronzo!! geef eens een koosnaampje voor een meisje/vrouw in het italiaans?quote:
Met dit spul erop, moet een 1.8 8v net zo snel zijn als een verlaagde en gechipte v6 volgens hilbert, mits de 1.8 8v ook een chip heeft (op t circuit dan he, in rechte lijn heb je er geen ruk aan)quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
zonde om al dat spul op een 1.8 8v te plaatsen, maar ik had het waarschijnlijk ook gedaan als ik hem nog had![]()
Je hebt 2 italiaanse nichtjesquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
stronzo!! geef eens een koosnaampje voor een meisje/vrouw in het italiaans?![]()
Ze vond stronza niet echt leuk en pazza ook niet![]()
Met gele koni's?!1111quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met dit spul erop, moet een 1.8 8v net zo snel zijn als een verlaagde en gechipte v6 volgens hilbert, mits de 1.8 8v ook een chip heeft (op t circuit dan he, in rechte lijn heb je er geen ruk aan)
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt 2 italiaanse nichtjesvraag het hen dan, of wil je een van hen versieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |