Niks van gemerkt (en 1.8 is nog niet uit)quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:50 schreef thunderbunny het volgende:
Enige mages hier die sinds 1.8 tegen ontzettend veel resists aanlopen PvP?
Ik wordt er een beetje triets van dat mn talisman - PoM - Pyroblast echt 50% vande tijd geresist wordt in Arathi Basin... (Als ie dan raak en Crit heb ik wel lol ^^)
Vind dit wel een tegenvaller eigenlijk, zo snel?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Nefarian down in US
http://photobucket.com/albums/a181/vehn23/?action=view¤t=nefdown.jpg
60 minuten zelfs, zonder talents.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:42 schreef Leshy het volgende:
[..]
Bubbels zijn er twee en hebben een cooldown van vijf minuten. Ankhen heeft er eentje van 30 en vereist een reagent.
Goede vergelijking![]()
Ik heb gehoord dat ze een exploit gebruikt hebben, weet het echter niet zeker.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:22 schreef Georges het volgende:
[..]
Vind dit wel een tegenvaller eigenlijk, zo snel?
Ik dacht dat Nefarion wel wat moeilijker dan Ragnaros zou zijn en dat het zeker nog wel een maand zou duren.
Even goed een mooie prestatie natuurlijk.
ik had dus precies hetzelfde, behalve dan dat ik teveel idle was, die lui kickte me omdat ik weigerde te farmen iedere raid, ook gelijk van me verslaving afgeholpenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef Migwi het volgende:
Nog 2,5 week playtime en ik stop ermee.
En maar goed ook, het was een verplichting geworden en dat is volgens mij niet de bedoeling.
Zoals sommige weten zat ik in Nightwachers, één van de leading guilds op PvE gebied in Europa (naja, volgens eigen zeggen dan) en het was elke dag om 19.30 raiden...verplicht als je online was. Tja, en eigenlijk is NW de laatste maanden de enige reden dat ik nog speelde.
En afgelopen...donderdag meen ik, werd mij medegedeeld dat ik te veel idle in de raids dus werd ik uit de guild gekicked
Waarschijnlijk heeft 't meer te maken dat ik nogal problemen had met wat officers en ze gezegd heb "to go fuck themselves" (wat trouwens helemaal terecht was. NW heeft nogal wat players die denken alles beter te weten). Tja, ach, zullen we nooit weten.
Anyway, ik vond 't eerst echt helemaal klote natuurlijk, ik bedoel, we waren op onze server overal de eerste mee in BWL (op Razorgore na) en Chromaggus en Nefarian stonden te wachten, dus ja, pretty fucked up. Maar toen ik de volgende dag wakker werd had ik iets van: Beter!
Ik speel nu al bijna niet meer en na maanden bijna elke dag gespeeld te moeten hebben (was echt verslaafd) is dit dus een hele verademing.
Yay for me! No longer a pathetic addict!![]()
![]()
Alleen jammer dat ik m'n Gianstalker Gloves nou nog steeds niet heb, enige part dat ik nog moest hebben van GS set
blegh, het enige dat ik deed naast raiden was farmen voor repaircostsquote:Op woensdag 28 september 2005 00:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik had dus precies hetzelfde, behalve dan dat ik teveel idle was, die lui kickte me omdat ik weigerde te farmen iedere raid, ook gelijk van me verslaving afgeholpen
Belachelijk veel. Ik denk dat bijna 20 tot 30% van al mijn damage geresist word. En daar ben je dan firemage voorquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:50 schreef thunderbunny het volgende:
Enige mages hier die sinds 1.8 tegen ontzettend veel resists aanlopen PvP?
Ik wordt er een beetje triets van dat mn talisman - PoM - Pyroblast echt 50% vande tijd geresist wordt in Arathi Basin... (Als ie dan raak en Crit heb ik wel lol ^^)
Je bent een firemage, dat zal het zijn. Ik heb als je een beetje pech hebt 97 fire resistance als ik tegenover je sta, dat houdt in dat ik ongeveer 25% van je spells resist (gedeeltelijk of helemaal)quote:Op woensdag 28 september 2005 01:32 schreef engessa het volgende:
[..]
Belachelijk veel. Ik denk dat bijna 20 tot 30% van al mijn damage geresist word. En daar ben je dan firemage voor
Ahja herkenbaar probleem, maar dan van mijn kant. Ik ben een officer in een pretty much leading guild op de server waarop we spelen. We hebben een paar weken geleden ragnaros gemold en hopen nu BWL te gaan focussen. Omdat we nogal wat problemen hebben met een ideale raid vormen op doordeweekse dagen, hebben we het normale MC-farmavondje dat we op zondag hadden verplaatst naar een doordeweekse dag, zodat we op zondag BWL kunnen gaan leren. Best frappant om dan te zien dat een aantal mensen die er op zondag altijd waren, dan ineens niet komen opdagen. Dit komt waarschijnlijk omdat BWL gewoon een klote instance is en die je niet makkelijk kunt leren als je er niet eerst een hele hoop keer op wiped.. zegmaar een bult ragnarossen achter elkaar (die overigens nu een eitje is nu er 16 debuff slots beschikbaar zijn)quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef Migwi het volgende:
Nog 2,5 week playtime en ik stop ermee.
En maar goed ook, het was een verplichting geworden en dat is volgens mij niet de bedoeling.
Zoals sommige weten zat ik in Nightwachers, één van de leading guilds op PvE gebied in Europa (naja, volgens eigen zeggen dan) en het was elke dag om 19.30 raiden...verplicht als je online was. Tja, en eigenlijk is NW de laatste maanden de enige reden dat ik nog speelde.
En afgelopen...donderdag meen ik, werd mij medegedeeld dat ik te veel idle in de raids dus werd ik uit de guild gekicked
Waarschijnlijk heeft 't meer te maken dat ik nogal problemen had met wat officers en ze gezegd heb "to go fuck themselves" (wat trouwens helemaal terecht was. NW heeft nogal wat players die denken alles beter te weten). Tja, ach, zullen we nooit weten.
Anyway, ik vond 't eerst echt helemaal klote natuurlijk, ik bedoel, we waren op onze server overal de eerste mee in BWL (op Razorgore na) en Chromaggus en Nefarian stonden te wachten, dus ja, pretty fucked up. Maar toen ik de volgende dag wakker werd had ik iets van: Beter!
Ik speel nu al bijna niet meer en na maanden bijna elke dag gespeeld te moeten hebben (was echt verslaafd) is dit dus een hele verademing.
Yay for me! No longer a pathetic addict!![]()
![]()
Alleen jammer dat ik m'n Gianstalker Gloves nou nog steeds niet heb, enige part dat ik nog moest hebben van GS set
Ach, 't was gewoon bullshit weet je.quote:Op woensdag 28 september 2005 05:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ahja herkenbaar probleem, maar dan van mijn kant. Ik ben een officer in een pretty much leading guild op de server waarop we spelen. We hebben een paar weken geleden ragnaros gemold en hopen nu BWL te gaan focussen. Omdat we nogal wat problemen hebben met een ideale raid vormen op doordeweekse dagen, hebben we het normale MC-farmavondje dat we op zondag hadden verplaatst naar een doordeweekse dag, zodat we op zondag BWL kunnen gaan leren. Best frappant om dan te zien dat een aantal mensen die er op zondag altijd waren, dan ineens niet komen opdagen. Dit komt waarschijnlijk omdat BWL gewoon een klote instance is en die je niet makkelijk kunt leren als je er niet eerst een hele hoop keer op wiped.. zegmaar een bult ragnarossen achter elkaar (die overigens nu een eitje is nu er 16 debuff slots beschikbaar zijn)
Op zich wil ik die mensen niet verplichten om te komen, maar aan de andere kant, als je vooruitgang wilt boeken moet iedereen daar aan meewerken en dan kan je niet de helft van de mensen dedicated bezig laten zijn terwijl de rest van de mensen alleen meelift op de MC farming runs. Op zich heb ik het idee dat 80% van de guild wel dedicated is en echt vooruitgang wil boeken, maar die 20% rotte appels.. zie die er maar eens uit te pikken en die op fatsoenlijke grond te kicken.
Ik heb /played 66+ days op mijn main. Ik heb alles zowiezo wel gezien nu. Ik heb nog een lvl 10 warrior, een lvl 8 mage en een lvl 46 rogue, maar vrij weinig zin om die te levelen, ken alles echt wel nu. 't is voor mij tijd voor een expansion met een minstens even zo grote wereld als dat er nu is. Maar ja, dat zit er niet inquote:Op woensdag 28 september 2005 07:35 schreef McGilles het volgende:
Jezus, kan me voorstellen dat je er dan geen ene reet meer aanvind!
Zelf ben ik al een geruime tijd lvl60 maar ben nog 0x meegeweest naar MC oid (guild heeft 200+ lvl 60's) Ik doe lekker waar ik zin in heb en als ik mee wil dan doe ik dat en andersom!
Je hebt het gewoon voor jezelf verpest! Achja, wat boeit het
Ze zijn bezig met het ontwikkelen van een add-on. Als ik me niet vergis staat deze voor kerst geplanned, welke een nieuw continent zou moeten gaan bevatten. Het gaat hier om geruchten, maar you never know.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:48 schreef Migwi het volgende:
[..]
't is voor mij tijd voor een expansion met een minstens even zo grote wereld als dat er nu is. Maar ja, dat zit er niet in![]()
Wat een %$&*-guild dan. In mijn guild doet iedereen zijn ding maar iedereen helpt elkaar ook. Hele ontspannen ieder-kent-ieder-sfeer, wat in grote guilds een probleem is.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef Migwi het volgende:
en het was elke dag om 19.30 raiden...verplicht als je online was. Tja, en eigenlijk is NW de laatste maanden de enige reden dat ik nog speelde.
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:41 schreef DjNivek het volgende:
[afbeelding]
HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
[...]
Ook lid worden van het FOKKERS GUILD
Het Fokkers Guild is actief op de BLOODSCALP server. Je kunt je aanmelden door in het spel
een berichtje te sturen naar Daenal, Omentuva, Thiona, Caela, Burakin of Engessa. Je doet met een van de volgende chat commando's:
/w Daenal Ik wil lid worden van jullie guild
/w Omentuva Ik wil lid worden van jullie guild
/w Thiona Ik wil lid worden van jullie guild
/w Caela Ik wil lid worden van jullie guild
/w Burakin Ik wil lid worden van jullie guild
/w Engessa Ik wil lid worden van jullie guild
Tis maar net waar je als guild op wilt focusen, en dat weet je als je in zo'n guild geinvite wordtquote:Op woensdag 28 september 2005 10:00 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Wat een %$&*-guild dan. In mijn guild doet iedereen zijn ding maar iedereen helpt elkaar ook. Hele ontspannen ieder-kent-ieder-sfeer, wat in grote guilds een probleem is.
Umm, niet. Nuja, je kan t wel joinen uiteraard, alleen je bent zeer waarschijnlijk dan één van de weinigen online. Alleen onze alts zitten er nog in en tja, dat zijn niet voor niets alts, die spelen we dus veel minder.quote:
Nee, tuurlijk niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:33 schreef Platina het volgende:
En Migwi, had je niet eerst een warning gekregen voor idlen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |