We gaan maar 4 dagen, dan wil ik niet 4 dagen lang stuntelen omdat het zo verdomde lastig isquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:43 schreef heijx het volgende:
Je moet niet het makkelijkste kiezen, je moet kiezen wat je het leukste vindt.
eeehmmm...quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:00 schreef Super Snackman het volgende:
Conquestador: Misschien 14 oktober toch maar Skieen ipv Snowboarden?
Die stokken heb je alleen maar nodig om weer overeind te komen, hoor. Eventueel handig om je evenwicht te bewaren, of als ondersteuning om je bovenlichaam de goeie kant op te houden, maar voor het skiën zelf heb je ze echt niet nodig... Als je denkt dat je alleen een bocht maakt door die stok in de sneeuw te douwen, doe je iets niet helemaal goed...quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Snowboarden is makkelijker (vind ik). Sturen gaat veel soepeler dan bij skiën. Ik vind die stokken ook zo onhandig.
Daarnaast kan je nog eens leuke tricks gaan leren als je wat verder bent.
`quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Kentaro het volgende:
Skieen is een echte sport, die al honderden jaren word beoefend. Snowboarden is een hype voor wannebees die de hele dag met hun wijde broeken op de piste zitten.
Burtonquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Kentaro het volgende:
Snowboarden is een hype voor wannebees die de hele dag met hun wijde broeken op de piste zitten.
Inderdaad mijn BrEeZaH! zusje moet ook in 1 keer snowboarden. Volgens mij omdat iedereen dat ook doet in de films Pista en nog zo'n andere gare slechte Nederlandse wintersportfilm.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Kentaro het volgende:
Skieen is een echte sport, die al honderden jaren word beoefend. Snowboarden is een hype voor wannebees die de hele dag met hun wijde broeken op de piste zitten.
Proef ik hier enige frustratie?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:42 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Inderdaad mijn BrEeZaH! zusje moet ook in 1 keer snowboarden. Volgens mij omdat iedereen dat ook doet in de films Pista en nog zo'n andere gare slechte Nederlandse wintersportfilm.
Laat haar lekker de polsen breken, pauper teef.
Ik heb zelf 1 week gesnowboard, en verder skie ik mijn hele leven al. Skieen is echt veel leuker. Snowboarden gaat mij te langzaam, en daarbij komt ik heb geen zin om continu op mijn gat te zitten. Ook verneuken snowboarders de pistes.
En nu het beste argument om te gaan skieen: Het heet Apres Ski en geen apres Snowboard. Omdat snowboarders vaak verpauperde schuurboer skaters zijn die geen geld te makken hebben.![]()
Precies die snowboarders zijn arme schooiers die niet vanaf twee uur 's middags op Anton de mongool in Tirol muziek staan te schreeuwen en al hun geld opzuipen. Nee ze staan 's ochtend vroeg op om een beetje buiten de piste door de poedersneeuw te boarden in plaats van zoals normale mensen met een brakke kop in bed te blijven liggen, de sukkelsquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:42 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Inderdaad mijn BrEeZaH! zusje moet ook in 1 keer snowboarden. Volgens mij omdat iedereen dat ook doet in de films Pista en nog zo'n andere gare slechte Nederlandse wintersportfilm.
Laat haar lekker de polsen breken, pauper teef.
Ik heb zelf 1 week gesnowboard, en verder skie ik mijn hele leven al. Skieen is echt veel leuker. Snowboarden gaat mij te langzaam, en daarbij komt ik heb geen zin om continu op mijn gat te zitten. Ook verneuken snowboarders de pistes.
En nu het beste argument om te gaan skieen: Het heet Apres Ski en geen apres Snowboard. Omdat snowboarders vaak verpauperde schuurboer skaters zijn die geen geld te makken hebben.![]()
Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen...quote:
Mja en als ze dan op de piste komen dan maken ze de pistes kapot en nog veel erger, (!!!!) ze snijden alle skiers af en als ze bij een lift staan gaan ze altijd op je skies staan. Echt zooooo irritant man. Allemaal afschieten die gasten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:41 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Precies die snowboarders zijn arme schooiers die niet vanaf twee uur 's middags op Anton de mongool in Tirol muziek staan te schreeuwen en al hun geld opzuipen. Nee ze staan 's ochtend vroeg op om een beetje buiten de piste door de poedersneeuw te boarden in plaats van zoals normale mensen met een brakke kop in bed te blijven liggen, de sukkels
Ik kijk al uit naar deel 24.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:27 schreef Kentaro het volgende:
De hele club is present, alleen Thermo 'de ruige skieer' heeft het topic nog niet ontdekt
Coldassesquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:18 schreef XL het volgende:
Die snowboarders van tegenwoordig kunnen niet eens meer skien.![]()
Shag met hollandse groenten eej maat....quote:
Niet romantiseren, ouwe!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:15 schreef beerke het volgende:
[..]
Shag met hollandse groenten eej maat....![]()
hehehe nee maar die vroegah wel, vroegah was alles beter natuurlijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:18 schreef XL het volgende:
Die snowboarders van tegenwoordig kunnen niet eens meer skien.![]()
fijn dat ik gemist wordquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:27 schreef Kentaro het volgende:
De hele club is present, alleen Thermo 'de ruige skieer' heeft het topic nog niet ontdekt
groot gelijk, snowboarders kunnen nix...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:38 schreef SolarX het volgende:
Nou, ik hou het mooi bij skien. Als ik zie hoeveel incapabele snowboarders er de halve dag in de weg liggen op de piste word ik er verdrietig van. Als je het goed kan heb ik er wel respect voor, maar meestal zie je dat mensen gaan snowboarden omdat ze niet de wilskracht hebben om te leren skien. Tuurlijk, ze pakken de zwarte pistes. Bord horizontaal en maar roetsjen, af en toe opspringen en draaien om het te laten lijken alsof ze toch wat doen. Vervolgens weer een half uur dwars op de piste liggen.
Het schijnt dat je snowboarden sneller oppikt ja. Even leren remmen en balanceren en je kan flink wat doen. Mij niet gezien overigens, voor mij staat boarden gelijk aan blauwe plekken scoren. Ik ski, dan hoef je niet onderuit of voorover te gaanquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:45 schreef Remzz het volgende:
Ik ski al 14 jaar, maar als ik nu voor het eerst op wintersport zou gaan zou ik echt gaan snowboader lijkt me erg gaaf en iedereen die ik ken is er ook erg enthousiast over. En er word idd gezegt dat snowboarden juist makkelijker is voor beginners.
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar snowboarden is véél moeilijker dan skien.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:38 schreef SolarX het volgende:
meestal zie je dat mensen gaan snowboarden omdat ze niet de wilskracht hebben om te leren skien.
quote:Op zondag 25 september 2005 09:16 schreef Kentaro het volgende:
Snowboarders stinken
kloptquote:Op zondag 25 september 2005 09:16 schreef Kentaro het volgende:
Snowboarders stinken
Skiën is vanaf het begin al leuker...quote:Op zondag 25 september 2005 02:47 schreef Sport_Life het volgende:
Het is natuurlijk ook een beetje persoonlijke smaak he. Als je al 10 jaar skit kan ik me voorstellen dat boarden niet zo leuk is, maar iemand die begint kan net zoveel fun hebben op skis als op de snowboard.
Dan was die man in versleten kleren met dat blikje schultenbrau-bier die daarnet 50 cent van me wilde zeker een snowboarder?quote:Op zondag 25 september 2005 09:16 schreef Kentaro het volgende:
Snowboarders stinken
Was jij dat met 50 cent?quote:Op zondag 25 september 2005 17:50 schreef XL het volgende:
[..]
Dan was die man in versleten kleren met dat blikje schultenbrau-bier die daarnet 50 cent van me wilde zeker een snowboarder?
Je hebt er toch niet nog meer bier van gekocht he!quote:
Ik heb het idee dat het kloten met ski's, stokken, schoenen opstaan bij skiën veel vermoeiender maakt. Als je op je bek gaat ligt meestal je stok een kilometer hoger op de piste en is in het gunstigste geval je ski niet al helemaal naar beneden gegleden. Voordat je de meuk weer eens bij elkaar gezocht hebt en de skischoenen hebt ontdaan van de plaksneeuw die het in de bindingen klikken op een steile helling onmogelijk maakt (als dat al mogelijk is) ben je op je snowboard allang weer in een goede positie gerold om je afdaling te kunnen vervolgen.quote:Op zondag 25 september 2005 18:35 schreef speknek het volgende:
Snowboarden
- opstaan vergt veel kracht
jaa klopt, heb ik vorig jaar ook gedaan, erg tofquote:Op zondag 25 september 2005 21:02 schreef 360sjors het volgende:
Ga bigfooten, dat is pas dikke pret. Snelle learning curve en trucjes zijn eenvoudig. Als je je niet serieus genomen voelt op bigfoots kun je gaan snowbladen. Zelfde principe maar zonder het 10-bier imago.
Monoskieen is echt heel leuk, wat ook heel leuk is is langlaufen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:05 schreef Kentaro het volgende:
Big footen is echt heel leuk, wat ook heel leuk is is monoskieen.
ehm misschien ligt dat aan jou?quote:Op zondag 25 september 2005 21:14 schreef steve2003 het volgende:
...
Terwijl als je bij boarde voor het eerst van een rode piste afgaat, he thetzelfde voelt als een blauwe, of als je een 180 land het een net zo'n grote kick geeft als flip.
Langlaufen is heel leuk. Wat ik zelf graag mag doen is Rolskieen. Dat is heel goed voor je langlauf techniek. Dit ben ik niet hoor, ik heb blauwe skiesquote:Op zondag 25 september 2005 21:09 schreef XL het volgende:
[..]
Monoskieen is echt heel leuk, wat ook heel leuk is is langlaufen.
haha die dingen zijn coolquote:Op zondag 25 september 2005 21:02 schreef 360sjors het volgende:
Ga bigfooten, dat is pas dikke pret. Snelle learning curve en trucjes zijn eenvoudig. Als je je niet serieus genomen voelt op bigfoots kun je gaan snowbladen. Zelfde principe maar zonder het 10-bier imago.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:41 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik bedoel, wat is er nou mis met een mooie paarse strakke skibroek en een gebreide wollen muts![]()
Pfff das echt onzin...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:00 schreef MeMarz het volgende:
[..]
![]()
Ooit heb ik ook een poging skien gedaan, niets voor mij. Ik hou het gewoon bij boarden, vind ik veel leuker.
En wat betrefd snowboarders die pistes verneuken: let eens op beginnende skiers die alleen in met de ski's in een v vorm naar beneden durven...
Skien heerst maar je ontspant je nergens zo als bij sleetje rijden voor volwassenenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:00 schreef Laton het volgende:
Skien heerst!! Ik verlang direct weer naar wintersport..geen vakantie waar ik zo veel ontspan dan bij sleetje rijden voor volwassenen!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Pfff das echt onzin...
Skiers glijden over de sneeuw, snowboarders door de sneeuw.
ik haat ze... ik haat ze.... IK HAAT ZE!!!!!!
pfff lach maar. Als ik jou een keer tegen kom met de lift en ik sta achter je, dan ga ik lekker met de punten van me skies tegen de achterkant van je board aan lopen rammen zodat er allemaal stukjes af vliegenquote:
toch jammer dat je 2 uur van je leven aan zo'n domme bezigheid hebt besteed. Wie gaat er nu voor ze lol overdwars op een houten plank staan en proberen overeind te blijven staan terwijl je van een heuvel glijdt..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:57 schreef wouterHendriks het volgende:
Ik ben na een jaar of 4 skiën een middagje gaan snowboarden - na twee uur alweer ermee opgehouden, want skiën ging al aardig, en om dan nog es een paar dagen te besteden aan het leren van iets wat bijna hetzelfde is? Nee dankjewel. Maar goed, ieder z'n meug natuurlijk.
Iets met 'je moet alles een keer proberen'quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:01 schreef Kentaro het volgende:
toch jammer dat je 2 uur van je leven aan zo'n domme bezigheid hebt besteed. Wie gaat er nu voor ze lol overdwars op een houten plank staan en proberen overeind te blijven staan terwijl je van een heuvel glijdt..
Die snowboarders zijn gewoon sukkels. Weten ze zelf ook dat ze stom zijn en maar ondertussenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:05 schreef XL het volgende:
Door het imago-probleem van snowboarden doen veel snowboarders alsof ze skien. Vervolgens posten ze ook op internet alsof ze skiers zijn. Anoniem en veilig in de Alpen doen ze dan toch een plank onder. Gewoon omdat snowboarden stiekem toch best leuk kan zijn. Vergelijk het een beetje met chatten onder de naam van een meisje om zielige pubers voor de gek te houden.
Als puntje bij paaltje komt kunnen dit soort boarders vaak ook wel een beetje skien hoor
Maar dat komt gewoon omdat snowboarden stom is....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:06 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik ben februari van dit jaar voor het eerst op wintersport geweest, en met skiën ging ik de eerste dag al van de rode piste af, en de 3e van de zwarte. Zonder les vooraf. Ging niet geweldig natuurlijk, maar skiën is gewoon heel makkelijk te leren. Na een paar dagen kan je ook lekker hard van de berg af en dat is echt een heerlijk gevoel.
Ik heb ook 1 uurtje geprobeerd te snowboarden, maar dat ging bij mij helemaal niet, daarna maar weer gaan skiën.
Dit jaar maar 2 keer op wintersport![]()
Ik ging vorig jaar ook voor t eerst, maar kon gelijk mee met de les voor gevorderden (moest af en toe wel halsbrekende toeren uithalen om de les bij te houden maargoed) en de laatste dag gingen we dus ook offpiste!! Damn wat was dat cool zeg!!! Echt mooi om het board voor op te tillen en als een gek naar beneden gaan, hoe harder je gaat, hoe meer je uit de sneeuw komt waardoor je weer minder weerstand hebt waardoor je op n gegeven moment echt keihard gaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:35 schreef Miguel het volgende:
Op de 6e dag nog off piste geweest in HELE dikke sneeuw (waren maar twee mensen komen opdagen op de les, ik en een andere menneke wat echt heel veel talent had volgens de leraar, hij heeft ons toen meegenomen naar een prachtig maagdelijke stukje sneeuw om ons daar in te wijden... een van de lekkerste ervaringen om zoo diep in de sneeuw te zakken)
Dat andere getalenteerde menneke wat erbij was, was nogal jong, jaar of 12 denk ik... en op een gegeven moment lag die te huilen omdat die geen kracht meer om uit die halve meter sneeuw overeind te komen... Maar een van onze begeleiders hield toen een mooie speech dat die gewoon een vent moest zijn en toen konden we lekker verderquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:41 schreef Sport_Life het volgende:
Alleen beetje irritant als je dan valt, k had echt steeds weer moeite om overeind te komen. (was hele zachte sneeuw!).
neeeh dat is echt een nachtmerrie voor elke snowboarderquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
pfff lach maar. Als ik jou een keer tegen kom met de lift en ik sta achter je, dan ga ik lekker met de punten van me skies tegen de achterkant van je board aan lopen rammen zodat er allemaal stukjes af vliegen![]()
Daarom doe ik het ook, om jullie te pestenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
neeeh dat is echt een nachtmerrie voor elke snowboarder![]()
kut skie die heel je board verneukt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook, om jullie te pesten
Pff als ik jou daarmee pest dan doe ik het juistquote:
mijn nieuwe board! wat doe je!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Pff als ik jou daarmee pest dan doe ik het juist![]()
![]()
Zo voorspelbaar en stereotiep die skiers....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Pff als ik jou daarmee pest dan doe ik het juist![]()
![]()
Oohja en met die stokken ook op je board prikken, denkend dat ze in de sneeuw prikken..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
neeeh dat is echt een nachtmerrie voor elke snowboarder![]()
kut skie die heel je board verneukt.
Ik had het niet beter kunnen zeggen....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:16 schreef zijle het volgende:
Snowboarders zijn kut, ze slopen de piste, nemen ellendig veel ruimte in bij de liften. En het is ook meestal gewoon irritant volkHet meest kanloze is vooral als ze gaan lopen roepen dat skiën voor mietjes is. Nee snowboarders zijn echte kerels
![]()
Skiers daarentegen![]()
snowboarders... ze rijden de piste kapot.. gadverdammequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen....
Ik stond al op skies toen jij nog in je papa's proppenschieter zat en ik kan je vertellen dat het altijd al zo is geweest met die gasten
jij kan het dus ook allebij goed?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:57 schreef Des het volgende:
Fijn voor je
Skiën requires skillz snowboarden is voor noobies
Right!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:41 schreef Rnej het volgende:
groot gelijk, snowboarders kunnen nix...
ze zijn lui, ze stinken, kopen hun kleren te groot.....
ik bedoel, wat is er nou mis met een mooie paarse strakke skibroek en een gebreide wollen muts![]()
Juistem!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:53 schreef Nadine26 het volgende:
Right!
zelfs een invalide kan binnen anderhalf uur een beetje leuk van een helling afkomen op een snowboard.
skiën dwingt meer respect af.
Cool, hij heeft mijn ski's.... X scream 2001..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:16 schreef XL het volgende:
Een leuk filmpje om te laten zien hoe goed je jezelf kan voelen als skier!
http://video.google.com/videoplay?docid=6239960317741352614&q=skiing
Eat your heart out boarders!
Pff wat een mietje. Ik ben veel beter dan hij is....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:16 schreef XL het volgende:
mongool...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:18 schreef XL het volgende:
Google is your friend!
Let goed op de techniek van deze waaghals/ski-held:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2509039764461992553&q=skiing
Het commentaar ook van de mongool met de camera: Nice fall, nice fall.....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Pff wat een mietje. Ik ben veel beter dan hij is....
Echt, op het vlakke kan hij redelijk uit de voeten, maar als het een beetje stijl wordt maakt ie echt veel fouten...
[..]
mongool...
Maakt mij het uit dat ik een mietje ben. Die stinkende, oversizede boarders moeten lopen hoor:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:16 schreef zijle het volgende:
Snowboarders zijn kut, ze slopen de piste, nemen ellendig veel ruimte in bij de liften. En het is ook meestal gewoon irritant volkHet meest kanloze is vooral als ze gaan lopen roepen dat skiën voor mietjes is. Nee snowboarders zijn echte kerels
![]()
Skiers daarentegen![]()
Volgens mij ben ik 2x in dat skigebied geweest, lijkt er wel verdomd veel op (serre chevalier).quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:16 schreef XL het volgende:
Verheug jezelf er maar niet teveel op, ik vond het persoonlijk nogal tegenvallen (was eigenlijk m'n eerste indoor baan, Ruchphen (?? net onder Eindhoven daar) niet meegerekend dan...)quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:23 schreef ForumGek het volgende:
Misschien dit weekend ook maar naar bottrop toe...lijkt me wel leuk!
Ohw man, die loopbandquote:Op woensdag 2 november 2005 10:00 schreef NoComment het volgende:
Bottrop heeft als voordeel dat de baan lekker lang is (in vergelijking met andere vrieskisten dan)
Enige minpuntje is dat je er verschrikkelijk lang over doet om terug boven te komen
Er staat gewoon boven dat het in Les Menuires is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:30 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik 2x in dat skigebied geweest, lijkt er wel verdomd veel op (serre chevalier).
Dan was het zeker je snowboardleraar die je leerde dat je Franse skigebieden bijna niet met elkaar kunt vergelijken omdat ze zo verschillend zijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:28 schreef Sport_Life het volgende:
oeps gehe...
Kan boarden en skien trouwens.
Misschien heb je hier wat aan: http://www.rolskitotaal.nlquote:Op donderdag 3 november 2005 14:45 schreef Kentaro het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die rolskien? Ik zit eraan te denken om een soort rolski club op te zetten om dan met wat skiers tochtjes te maken. Gewoon een beetje gek doen.
Ik heb een topic voor je geopend!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:45 schreef Kentaro het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die rolskien? Ik zit eraan te denken om een soort rolski club op te zetten om dan met wat skiers tochtjes te maken. Gewoon een beetje gek doen.
Je hebt het zeker nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:17 schreef No-Li-Ta het volgende:
Rolskien..?Hmm nix voor mij... redelijk saai
Ohw als je een klein btje sportief bent aangelegd dan krijg je het wel binnen een paar dagen onder de knie (tenminste, kun je bochten draaiend een berg af)quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:28 schreef Stick het volgende:
Ik ga volgende week vrijdag naar Oostenrijk - tux (geen idee waar het ligt... dankjewel meneer tomtom)
en ik wil dus leren snowboarden. Zo te horen zijn hier genoeg fanatieke wintersporters aanwezig, die mij vast wel wat tips kunnen geven
Ook ben ik benieuwd hoe lang iedereen er over heeft gedaan om een beetje normaal op zo'n plankje een kleine helling af te kunnen... Ik vrees namelijk dat ik volgende week de laatste dag nog steeds niet kan blijven staan![]()
Alvast bedankt!!!!!
Ik snowboard sinds 1993, de laatste 5 jaar meerdere weken per jaar. Ik kan probleemloos met sleepliften en kan geslipte bochtjes draaien op groene én blauwe pistes. Ik neem dan ook elk jaar les.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:28 schreef Stick het volgende:
Ik ga volgende week vrijdag naar Oostenrijk - tux (geen idee waar het ligt... dankjewel meneer tomtom)
en ik wil dus leren snowboarden. Zo te horen zijn hier genoeg fanatieke wintersporters aanwezig, die mij vast wel wat tips kunnen geven
Ook ben ik benieuwd hoe lang iedereen er over heeft gedaan om een beetje normaal op zo'n plankje een kleine helling af te kunnen... Ik vrees namelijk dat ik volgende week de laatste dag nog steeds niet kan blijven staan![]()
Alvast bedankt!!!!!
Ik ging boarden met een vriend van me. Die gozer kan waanzinnig skieen, maar had nog nooit geboard. Hij komt boven, doet zn bindingen vast en ik heb em pas beneden weer gezienquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ohw als je een klein btje sportief bent aangelegd dan krijg je het wel binnen een paar dagen onder de knie (tenminste, kun je bochten draaiend een berg af)
Niet overleefd ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:15 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hij heeft daarna nooit meer geskied trouwens
dat hangt er helemaal vanaf of je er gevoel voor hebt. Ik had toen ik begon met snowboarden op mijn 13e 2 dagen nodig om de piste af te komen.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:30 schreef Markman het volgende:
ik heb maar gekozen voor skieen: heb gisteren hier in frankrijk mijn allereerste les gehad in de sneew met skieen en ik vraag me af of ik het ooit zal leren. Na 3 uurtjes kan ik een rechte helling af, redelijk remmen, bochtjes naar links en rechts redelijk (nog niet heel gecontroleerd), maar ik moest aan het einde van de dag nog steeds kijken naar mijn benen. Kan iemand iets vertellen of ik de aardige weg op ben, of had ik al van een piste af moeten kunnen duiken ?
Dit stemt mij hoopvol en is precies de reden waarom ik ga snowboarden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:53 schreef Nadine26 het volgende:
Snowboarden is alleen maar show; zelfs een invalide kan binnen anderhalf uur een beetje leuk van een helling afkomen op een snowboard. Probeer dat maar eens op ski's...
Het best, maar ook het meest k*t, is zo'n rollende tapijtbaan. Erg intensief, maar daana is echte sneeuw makkelijk. Mijn ervaring tenminste.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:09 schreef Stpan het volgende:
FOK!-ers, ik ga in maart voor het eerst in mijn 25-jarige leventje op wintersport (voor het eerst ja), en snowboarden. Nu wil ik van te voren even oefenen dat ik ergens tijdens m'n 6 dagen aanwezigheid niet alleen op m'n gat lig.
[..]
Dit stemt mij hoopvol en is precies de reden waarom ik ga snowboarden.
Nu is mijn vraag, snowboarden, beter op een borstelbaan of kunstsneeuwbaan? Ze zeggen dat een borstelbaan moeilijker is, en het daardoor des te makkelijker is als je op sneeuw staat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |