abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30861972
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:42 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Inderdaad mijn BrEeZaH! zusje moet ook in 1 keer snowboarden. Volgens mij omdat iedereen dat ook doet in de films Pista en nog zo'n andere gare slechte Nederlandse wintersportfilm.
Laat haar lekker de polsen breken, pauper teef.

Ik heb zelf 1 week gesnowboard, en verder skie ik mijn hele leven al. Skieen is echt veel leuker. Snowboarden gaat mij te langzaam, en daarbij komt ik heb geen zin om continu op mijn gat te zitten. Ook verneuken snowboarders de pistes.

En nu het beste argument om te gaan skieen: Het heet Apres Ski en geen apres Snowboard. Omdat snowboarders vaak verpauperde schuurboer skaters zijn die geen geld te makken hebben.
Precies die snowboarders zijn arme schooiers die niet vanaf twee uur 's middags op Anton de mongool in Tirol muziek staan te schreeuwen en al hun geld opzuipen. Nee ze staan 's ochtend vroeg op om een beetje buiten de piste door de poedersneeuw te boarden in plaats van zoals normale mensen met een brakke kop in bed te blijven liggen, de sukkels
pi_30862757
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 15:57 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Euhm, nee?
Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  vrijdag 23 september 2005 @ 19:36:14 #28
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30866917
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 16:41 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Precies die snowboarders zijn arme schooiers die niet vanaf twee uur 's middags op Anton de mongool in Tirol muziek staan te schreeuwen en al hun geld opzuipen. Nee ze staan 's ochtend vroeg op om een beetje buiten de piste door de poedersneeuw te boarden in plaats van zoals normale mensen met een brakke kop in bed te blijven liggen, de sukkels
Mja en als ze dan op de piste komen dan maken ze de pistes kapot en nog veel erger, (!!!!) ze snijden alle skiers af en als ze bij een lift staan gaan ze altijd op je skies staan. Echt zooooo irritant man. Allemaal afschieten die gasten.

En als ieder normaal mens allang in de kroeg zit, moeten zij nog een keer omhoog omdat ze nog niet genoeg gehad hebben. Stelletje uitslovers.
Daarnaast lopen zij altijd in de kroeg ruzie te zoeken omdat ik met mijn dronken hoofd niet recht kan lopen en dus wel eens tegen iemand op loop. Daarna probeer ik me excuses aan te bieden waardoor ik weer struikel en mijn bier over hem heen gaat. Dan beginnen ze te zeuren dat ik beter kan gaan slapen, maar dat pik ik natuurlijk niet. Zeker niet van zo'n gare kut snowboarder. Dus ik sloeg hem recht op z'n bek....

Kut snowboarders....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 23 september 2005 @ 20:24:16 #29
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30868248
Snowboarders roken veel vaker shag
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_30868324
De hele club is present, alleen Thermo 'de ruige skieer' heeft het topic nog niet ontdekt
  vrijdag 23 september 2005 @ 20:39:43 #31
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30868747
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 20:27 schreef Kentaro het volgende:
De hele club is present, alleen Thermo 'de ruige skieer' heeft het topic nog niet ontdekt
Ik kijk al uit naar deel 24.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 23 september 2005 @ 21:07:25 #32
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_30869649
Jullie ruzien maar lekker verder ik heb het formulier al ingevuld met de optie "snowboarden" aangevinkt
  vrijdag 23 september 2005 @ 21:09:01 #33
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_30869685
goede zaak!!

snowboarden, 2 dingen zijn belangrijk, snelheid houden anders kun je geen bochten maken en zorg dat je zwaartepunt goed zit tov de plank!
Neerkomen wel!
  vrijdag 23 september 2005 @ 21:18:57 #34
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30869983
Die snowboarders van tegenwoordig kunnen niet eens meer skien.
pi_30870215
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 21:18 schreef XL het volgende:
Coldasses
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_30871952
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 20:24 schreef XL het volgende:
Snowboarders roken veel vaker shag
Shag met hollandse groenten eej maat....
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  vrijdag 23 september 2005 @ 22:19:51 #37
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_30872115
Boarden ;Y
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_30874882
Grootste nadeel met snowboarden is dat gezeik bij de liften met uitdoen van 1 schoen en niet vooruit komen op vlakke stukkens.
Met een beetje conditie en techniek kun je met ski's lekker langlaufen op vlakke stukken waar snowboarders moeten lopen.

Ik heb al heel wat snowbaorders moeten trekken met mijn skistok, terwijl ik zelf schaatste op mijn ski's.
pi_30880144
UIt eigen ervaring weet ik dat de techniek van goed leren skieen moeilijk is aan te leren dan van goed leren snowboarden. Het begin van snowboarden is daarentegen een stuk vermoeiender (veeeel vallen).

Nog een verschil: ervaren skieers gaan een stuk sneller dan ervaren snowboardes, maar de snowboarders moeten het natuurljik van de truukjes hebben.

Beide zijn natuurlijk gewoon leuk
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
pi_30892551
skiing is for fat little kids
  zaterdag 24 september 2005 @ 18:09:46 #41
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30892913
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 22:15 schreef beerke het volgende:

[..]

Shag met hollandse groenten eej maat....
Niet romantiseren, ouwe!
pi_30894221
Sorry, ik liet me even gaan...
  zaterdag 24 september 2005 @ 18:55:40 #43
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_30894228
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 21:18 schreef XL het volgende:
hehehe nee maar die vroegah wel, vroegah was alles beter natuurlijk
Neerkomen wel!
  zaterdag 24 september 2005 @ 18:57:13 #44
71115 Rnej
I walk the line
pi_30894270
ik heb 3 dagen les genomen toen ik indoor al bochtjes kon draaien en ging daarna gewoon zwart en rood scheuren...

(snowboarden dus) ...... ik zou zeggen snowboarden.. is leuker
  zaterdag 24 september 2005 @ 18:58:16 #45
71115 Rnej
I walk the line
pi_30894301
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 20:27 schreef Kentaro het volgende:
fijn dat ik gemist word
pi_30894433
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:58 schreef Rnej het volgende:

[..]

fijn dat ik gemist word
jij bent er toch
pi_30898739
Snowboarden, veel leuker.
Skieen is voor homo's.
pi_30899256
Nou, ik hou het mooi bij skien. Als ik zie hoeveel incapabele snowboarders er de halve dag in de weg liggen op de piste word ik er verdrietig van. Als je het goed kan heb ik er wel respect voor, maar meestal zie je dat mensen gaan snowboarden omdat ze niet de wilskracht hebben om te leren skien. Tuurlijk, ze pakken de zwarte pistes. Bord horizontaal en maar roetsjen, af en toe opspringen en draaien om het te laten lijken alsof ze toch wat doen. Vervolgens weer een half uur dwars op de piste liggen.
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:46:32 #49
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30899528
ohw nog zoiets he

al die snowboarders van tegenwoordig zijn allemaal van die nepnegers met hun broeken op hun enkels en met hun gebaren enzo. En dan luisteren ze ook nog hiphop enzo....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:41:31 #50
71115 Rnej
I walk the line
pi_30901525
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:38 schreef SolarX het volgende:
Nou, ik hou het mooi bij skien. Als ik zie hoeveel incapabele snowboarders er de halve dag in de weg liggen op de piste word ik er verdrietig van. Als je het goed kan heb ik er wel respect voor, maar meestal zie je dat mensen gaan snowboarden omdat ze niet de wilskracht hebben om te leren skien. Tuurlijk, ze pakken de zwarte pistes. Bord horizontaal en maar roetsjen, af en toe opspringen en draaien om het te laten lijken alsof ze toch wat doen. Vervolgens weer een half uur dwars op de piste liggen.
groot gelijk, snowboarders kunnen nix...

ze zijn lui, ze stinken, kopen hun kleren te groot.....

ik bedoel, wat is er nou mis met een mooie paarse strakke skibroek en een gebreide wollen muts
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')