Precies die snowboarders zijn arme schooiers die niet vanaf twee uur 's middags op Anton de mongool in Tirol muziek staan te schreeuwen en al hun geld opzuipen. Nee ze staan 's ochtend vroeg op om een beetje buiten de piste door de poedersneeuw te boarden in plaats van zoals normale mensen met een brakke kop in bed te blijven liggen, de sukkelsquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:42 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Inderdaad mijn BrEeZaH! zusje moet ook in 1 keer snowboarden. Volgens mij omdat iedereen dat ook doet in de films Pista en nog zo'n andere gare slechte Nederlandse wintersportfilm.
Laat haar lekker de polsen breken, pauper teef.
Ik heb zelf 1 week gesnowboard, en verder skie ik mijn hele leven al. Skieen is echt veel leuker. Snowboarden gaat mij te langzaam, en daarbij komt ik heb geen zin om continu op mijn gat te zitten. Ook verneuken snowboarders de pistes.
En nu het beste argument om te gaan skieen: Het heet Apres Ski en geen apres Snowboard. Omdat snowboarders vaak verpauperde schuurboer skaters zijn die geen geld te makken hebben.![]()
Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen...quote:
Mja en als ze dan op de piste komen dan maken ze de pistes kapot en nog veel erger, (!!!!) ze snijden alle skiers af en als ze bij een lift staan gaan ze altijd op je skies staan. Echt zooooo irritant man. Allemaal afschieten die gasten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:41 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Precies die snowboarders zijn arme schooiers die niet vanaf twee uur 's middags op Anton de mongool in Tirol muziek staan te schreeuwen en al hun geld opzuipen. Nee ze staan 's ochtend vroeg op om een beetje buiten de piste door de poedersneeuw te boarden in plaats van zoals normale mensen met een brakke kop in bed te blijven liggen, de sukkels
Ik kijk al uit naar deel 24.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:27 schreef Kentaro het volgende:
De hele club is present, alleen Thermo 'de ruige skieer' heeft het topic nog niet ontdekt
Coldassesquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:18 schreef XL het volgende:
Die snowboarders van tegenwoordig kunnen niet eens meer skien.![]()
Shag met hollandse groenten eej maat....quote:
Niet romantiseren, ouwe!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:15 schreef beerke het volgende:
[..]
Shag met hollandse groenten eej maat....![]()
hehehe nee maar die vroegah wel, vroegah was alles beter natuurlijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:18 schreef XL het volgende:
Die snowboarders van tegenwoordig kunnen niet eens meer skien.![]()
fijn dat ik gemist wordquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:27 schreef Kentaro het volgende:
De hele club is present, alleen Thermo 'de ruige skieer' heeft het topic nog niet ontdekt
groot gelijk, snowboarders kunnen nix...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:38 schreef SolarX het volgende:
Nou, ik hou het mooi bij skien. Als ik zie hoeveel incapabele snowboarders er de halve dag in de weg liggen op de piste word ik er verdrietig van. Als je het goed kan heb ik er wel respect voor, maar meestal zie je dat mensen gaan snowboarden omdat ze niet de wilskracht hebben om te leren skien. Tuurlijk, ze pakken de zwarte pistes. Bord horizontaal en maar roetsjen, af en toe opspringen en draaien om het te laten lijken alsof ze toch wat doen. Vervolgens weer een half uur dwars op de piste liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |