neeeh dat is echt een nachtmerrie voor elke snowboarderquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
pfff lach maar. Als ik jou een keer tegen kom met de lift en ik sta achter je, dan ga ik lekker met de punten van me skies tegen de achterkant van je board aan lopen rammen zodat er allemaal stukjes af vliegen![]()
Daarom doe ik het ook, om jullie te pestenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
neeeh dat is echt een nachtmerrie voor elke snowboarder![]()
kut skie die heel je board verneukt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook, om jullie te pesten
Pff als ik jou daarmee pest dan doe ik het juistquote:
mijn nieuwe board! wat doe je!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Pff als ik jou daarmee pest dan doe ik het juist![]()
![]()
Zo voorspelbaar en stereotiep die skiers....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Pff als ik jou daarmee pest dan doe ik het juist![]()
![]()
Oohja en met die stokken ook op je board prikken, denkend dat ze in de sneeuw prikken..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
neeeh dat is echt een nachtmerrie voor elke snowboarder![]()
kut skie die heel je board verneukt.
Ik had het niet beter kunnen zeggen....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:16 schreef zijle het volgende:
Snowboarders zijn kut, ze slopen de piste, nemen ellendig veel ruimte in bij de liften. En het is ook meestal gewoon irritant volkHet meest kanloze is vooral als ze gaan lopen roepen dat skiën voor mietjes is. Nee snowboarders zijn echte kerels
![]()
Skiers daarentegen![]()
snowboarders... ze rijden de piste kapot.. gadverdammequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen....
Ik stond al op skies toen jij nog in je papa's proppenschieter zat en ik kan je vertellen dat het altijd al zo is geweest met die gasten
jij kan het dus ook allebij goed?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:57 schreef Des het volgende:
Fijn voor je
Skiën requires skillz snowboarden is voor noobies
Right!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:41 schreef Rnej het volgende:
groot gelijk, snowboarders kunnen nix...
ze zijn lui, ze stinken, kopen hun kleren te groot.....
ik bedoel, wat is er nou mis met een mooie paarse strakke skibroek en een gebreide wollen muts![]()
Juistem!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:53 schreef Nadine26 het volgende:
Right!
zelfs een invalide kan binnen anderhalf uur een beetje leuk van een helling afkomen op een snowboard.
skiën dwingt meer respect af.
Cool, hij heeft mijn ski's.... X scream 2001..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:16 schreef XL het volgende:
Een leuk filmpje om te laten zien hoe goed je jezelf kan voelen als skier!
http://video.google.com/videoplay?docid=6239960317741352614&q=skiing
Eat your heart out boarders!
Pff wat een mietje. Ik ben veel beter dan hij is....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:16 schreef XL het volgende:
mongool...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:18 schreef XL het volgende:
Google is your friend!
Let goed op de techniek van deze waaghals/ski-held:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2509039764461992553&q=skiing
Het commentaar ook van de mongool met de camera: Nice fall, nice fall.....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Pff wat een mietje. Ik ben veel beter dan hij is....
Echt, op het vlakke kan hij redelijk uit de voeten, maar als het een beetje stijl wordt maakt ie echt veel fouten...
[..]
mongool...
Maakt mij het uit dat ik een mietje ben. Die stinkende, oversizede boarders moeten lopen hoor:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:16 schreef zijle het volgende:
Snowboarders zijn kut, ze slopen de piste, nemen ellendig veel ruimte in bij de liften. En het is ook meestal gewoon irritant volkHet meest kanloze is vooral als ze gaan lopen roepen dat skiën voor mietjes is. Nee snowboarders zijn echte kerels
![]()
Skiers daarentegen![]()
Volgens mij ben ik 2x in dat skigebied geweest, lijkt er wel verdomd veel op (serre chevalier).quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:16 schreef XL het volgende:
Verheug jezelf er maar niet teveel op, ik vond het persoonlijk nogal tegenvallen (was eigenlijk m'n eerste indoor baan, Ruchphen (?? net onder Eindhoven daar) niet meegerekend dan...)quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:23 schreef ForumGek het volgende:
Misschien dit weekend ook maar naar bottrop toe...lijkt me wel leuk!
Ohw man, die loopbandquote:Op woensdag 2 november 2005 10:00 schreef NoComment het volgende:
Bottrop heeft als voordeel dat de baan lekker lang is (in vergelijking met andere vrieskisten dan)
Enige minpuntje is dat je er verschrikkelijk lang over doet om terug boven te komen
Er staat gewoon boven dat het in Les Menuires is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:30 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik 2x in dat skigebied geweest, lijkt er wel verdomd veel op (serre chevalier).
Dan was het zeker je snowboardleraar die je leerde dat je Franse skigebieden bijna niet met elkaar kunt vergelijken omdat ze zo verschillend zijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:28 schreef Sport_Life het volgende:
oeps gehe...
Kan boarden en skien trouwens.
Misschien heb je hier wat aan: http://www.rolskitotaal.nlquote:Op donderdag 3 november 2005 14:45 schreef Kentaro het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die rolskien? Ik zit eraan te denken om een soort rolski club op te zetten om dan met wat skiers tochtjes te maken. Gewoon een beetje gek doen.
Ik heb een topic voor je geopend!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:45 schreef Kentaro het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die rolskien? Ik zit eraan te denken om een soort rolski club op te zetten om dan met wat skiers tochtjes te maken. Gewoon een beetje gek doen.
Je hebt het zeker nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:17 schreef No-Li-Ta het volgende:
Rolskien..?Hmm nix voor mij... redelijk saai
Ohw als je een klein btje sportief bent aangelegd dan krijg je het wel binnen een paar dagen onder de knie (tenminste, kun je bochten draaiend een berg af)quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:28 schreef Stick het volgende:
Ik ga volgende week vrijdag naar Oostenrijk - tux (geen idee waar het ligt... dankjewel meneer tomtom)
en ik wil dus leren snowboarden. Zo te horen zijn hier genoeg fanatieke wintersporters aanwezig, die mij vast wel wat tips kunnen geven
Ook ben ik benieuwd hoe lang iedereen er over heeft gedaan om een beetje normaal op zo'n plankje een kleine helling af te kunnen... Ik vrees namelijk dat ik volgende week de laatste dag nog steeds niet kan blijven staan![]()
Alvast bedankt!!!!!
Ik snowboard sinds 1993, de laatste 5 jaar meerdere weken per jaar. Ik kan probleemloos met sleepliften en kan geslipte bochtjes draaien op groene én blauwe pistes. Ik neem dan ook elk jaar les.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:28 schreef Stick het volgende:
Ik ga volgende week vrijdag naar Oostenrijk - tux (geen idee waar het ligt... dankjewel meneer tomtom)
en ik wil dus leren snowboarden. Zo te horen zijn hier genoeg fanatieke wintersporters aanwezig, die mij vast wel wat tips kunnen geven
Ook ben ik benieuwd hoe lang iedereen er over heeft gedaan om een beetje normaal op zo'n plankje een kleine helling af te kunnen... Ik vrees namelijk dat ik volgende week de laatste dag nog steeds niet kan blijven staan![]()
Alvast bedankt!!!!!
Ik ging boarden met een vriend van me. Die gozer kan waanzinnig skieen, maar had nog nooit geboard. Hij komt boven, doet zn bindingen vast en ik heb em pas beneden weer gezienquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ohw als je een klein btje sportief bent aangelegd dan krijg je het wel binnen een paar dagen onder de knie (tenminste, kun je bochten draaiend een berg af)
Niet overleefd ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:15 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hij heeft daarna nooit meer geskied trouwens
dat hangt er helemaal vanaf of je er gevoel voor hebt. Ik had toen ik begon met snowboarden op mijn 13e 2 dagen nodig om de piste af te komen.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:30 schreef Markman het volgende:
ik heb maar gekozen voor skieen: heb gisteren hier in frankrijk mijn allereerste les gehad in de sneew met skieen en ik vraag me af of ik het ooit zal leren. Na 3 uurtjes kan ik een rechte helling af, redelijk remmen, bochtjes naar links en rechts redelijk (nog niet heel gecontroleerd), maar ik moest aan het einde van de dag nog steeds kijken naar mijn benen. Kan iemand iets vertellen of ik de aardige weg op ben, of had ik al van een piste af moeten kunnen duiken ?
Dit stemt mij hoopvol en is precies de reden waarom ik ga snowboarden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:53 schreef Nadine26 het volgende:
Snowboarden is alleen maar show; zelfs een invalide kan binnen anderhalf uur een beetje leuk van een helling afkomen op een snowboard. Probeer dat maar eens op ski's...
Het best, maar ook het meest k*t, is zo'n rollende tapijtbaan. Erg intensief, maar daana is echte sneeuw makkelijk. Mijn ervaring tenminste.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:09 schreef Stpan het volgende:
FOK!-ers, ik ga in maart voor het eerst in mijn 25-jarige leventje op wintersport (voor het eerst ja), en snowboarden. Nu wil ik van te voren even oefenen dat ik ergens tijdens m'n 6 dagen aanwezigheid niet alleen op m'n gat lig.
[..]
Dit stemt mij hoopvol en is precies de reden waarom ik ga snowboarden.
Nu is mijn vraag, snowboarden, beter op een borstelbaan of kunstsneeuwbaan? Ze zeggen dat een borstelbaan moeilijker is, en het daardoor des te makkelijker is als je op sneeuw staat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |