Menno op de bank?quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:05 schreef BBscanner het volgende:
Ja weer erg boeiend op de streams. Dan maar over de nominties
Ik denk dus Menno, Lieske en Roel op de bank Menno mag van mij naar huis!
Truste Kribbet, tot morgen. (avond, ik moet over vijf uur op een cursus zitten)quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:05 schreef KRIBBET het volgende:
En dan is het kont en piemol wassen ineens niet meer zo erg zeker...
Er zijn ergere dingen in het leven![]()
Ik ga mijn ogen ff sluiten, tot straks![]()
![]()
Ja van mij ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 04:05 schreef BBscanner het volgende:
Ja weer erg boeiend op de streams. Dan maar over de nominties
Ik denk dus Menno, Lieske en Roel op de bank Menno mag van mij naar huis!
Trustequote:Op dinsdag 20 september 2005 04:05 schreef KRIBBET het volgende:
En dan is het kont en piemol wassen ineens niet meer zo erg zeker...
Er zijn ergere dingen in het leven![]()
Ik ga mijn ogen ff sluiten, tot straks![]()
![]()
Trustequote:Op dinsdag 20 september 2005 04:06 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja van mij ook
Nu gaat ik ook slapen, later
Denk dat Roel, Ralph en Joost Menno zullen nominerenquote:Op dinsdag 20 september 2005 04:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Menno op de bank?
Neuh, dat zou ik toch niet verwachten.
Vanwaar je sterke afkeer??quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Linda moet weg, die sloerie had sowieso niet in het huis mogen zitten
Weg met Linda...
Yep en daarom is zij de volgende die eruit vliegt...quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Linda is gewoon een nietszeggend figuur, meer kan ik er niet over zeggen...
Volgens mij rond 03:00 uur... En Roel volgens mij nog later...quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:35 schreef frankievl het volgende:
hoelaat gingen de bewoners slapen?" weer laat?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:44 schreef suikerzoet het volgende:
Goed streamverslag van de afgelopen nacht Buswatcher!
Viel mij op kan er ook niks aan doen het zijn mijn ogen die het doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:28 schreef Ripley het volgende:Het is wel duidelijk waar je prioriteiten liggen regenworm
Er tegen aan lullen heeft in iedergeval niet geholpen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:42 schreef Bocaj het volgende:
Dido wil boobjob.... Volgens mij gaan borsten ook een beetje groeien als je meer eet... Het is toch vet
volgens de Talpa teletekst pagina elke week iemand weg en elke week nomintaties ...maar tot nu toe is alleen Roel genomineerd door rikkertquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:01 schreef BlackSunday het volgende:
[..]
En wanneer gaat er iemand uit?
Dan is het duidelijk wie er dus weg moet donderdagquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:03 schreef Knurkie het volgende:
[..]
volgens de Talpa teletekst pagina elke week iemand weg en elke week nomintaties ...maar tot nu toe is alleen Roel genomineerd door rikkert
Ja Roel kende hem zeker zei hij. Via feestjes ofzo ooit gezien, net als dat hij Nathalie al kende.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:31 schreef la.femme.nikita het volgende:
voor de mensen die er gisteren ook 'waren' toen Joostvannathalie boven de schutting stond te bleren...:
Schoot me net iets te binnen (wil er geen topic voor openen). Ik was het bijna vergeten, en ga zelfs aan mezelf twijfelen...:
Iedereen (met name Nathalie natuurlijk) liep hysterisch door het huis en riep van alles.. voornamelijk.. blabla JOOST blablabla GIJS.. blabla JOOST GIJS...
Nou dácht ik dus, dat Roel op een gegeven moment zei: he die gast ken ik ergens van.. en dat nathalie zoiets zij van Ja, joh, dat was, Gijs van de LoveFactory die heb je een keer... *stil* ...[eroverheenpraten]
Is iemand anders dit ook opgevallen?!??
Wat was er aan de hand dan? Heeft die Joost over de schutting staan schreeuwen? Wat riep ie dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:31 schreef la.femme.nikita het volgende:
voor de mensen die er gisteren ook 'waren' toen Joostvannathalie boven de schutting stond te bleren...:
Schoot me net iets te binnen (wil er geen topic voor openen). Ik was het bijna vergeten, en ga zelfs aan mezelf twijfelen...:
Iedereen (met name Nathalie natuurlijk) liep hysterisch door het huis en riep van alles.. voornamelijk.. blabla JOOST blablabla GIJS.. blabla JOOST GIJS...
Nou dácht ik dus, dat Roel op een gegeven moment zei: he die gast ken ik ergens van.. en dat nathalie zoiets zij van Ja, joh, dat was, Gijs van de LoveFactory die heb je een keer... *stil* ...[eroverheenpraten]
Is iemand anders dit ook opgevallen?!??
Hagenezen he, altijd een tikkeltje overdrijvenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:34 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "Ik liet gisteravond een poepje en die stonk zoooo... ik dacht jullie worden er straks nog wakker van"
Waar heb jij gezeten joh, dat was de happening van de weekquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand dan? Heeft die Joost over de schutting staan schreeuwen? Wat riep ie dan?![]()
Daarom juist. Ik heb besloten alleen even te gluren als er hier enige commotie ergens over is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Waar heb jij gezeten joh, dat was de happening van de week![]()
http://bigbrother.fok.nl/blog/429quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand dan? Heeft die Joost over de schutting staan schreeuwen? Wat riep ie dan?![]()
Nou als dát zou kunnen, ik ben dit slome gebeuren en laidback gedoe nu echt zat hoor, ze doen niks anders dan liggen, slapen, liggen en luieren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:35 schreef bemeall het volgende:
Iederee naar de slaapkamer
Tijd voor een nieuwe weekopdracht
kan je even snel nalezen op http://bigbrother.fok.nl/blog/429/quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Thank you.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:38 schreef bemeall het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/429
Activiteitquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou als dát zou kunnen, ik ben dit slome gebeuren en laidback gedoe nu echt zat hoor, ze doen niks anders dan liggen, slapen, liggen en luieren.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is het duidelijk wie er dus weg moet donderdag
Moest ze huilenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:29 schreef scanman01 het volgende:
Ons huilebalkje
Dat zou nog eens een stunt zijn, Roel er uit gooien met 1 nominatie.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:44 schreef BubbleBabe het volgende:
Naar mijn mening probeert menno het gewoon bij iedereen.. maakt hem niet zo heel erg veel uit wie
Tis ook echt een slettebak ja. Zitten ze nu allemaal in die slaapkamer voor de weekopdracht? Het zal mij iig benieuwen wat er nu komt. Hopelijk geen roeien ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:44 schreef BubbleBabe het volgende:
Naar mijn mening probeert menno het gewoon bij iedereen.. maakt hem niet zo heel erg veel uit wie
ik wilde net neerzetten wat voor apparaten bestaan er nog meer om een lampje te laten brandenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Tis ook echt een slettebak ja. Zitten ze nu allemaal in die slaapkamer voor de weekopdracht? Het zal mij iig benieuwen wat er nu komt. Hopelijk geen roeien ofzo!
Dat is het onverwachte van deze BigBrotherquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:53 schreef BubbleBabe het volgende:
weekopdracht is eens-in-de-zoveel-tjd-als-het-uitkomt-opdracht geworden..
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:34 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "Ik liet gisteravond een poepje en die stonk zoooo... ik dacht jullie worden er straks nog wakker van"
De gele gifwolk was op de nightvision te zienquote:
ik hoorde de cameraman vallen inderdaadquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:55 schreef bemeall het volgende:
[..]
De gele gifwolk was op de nightvision te zien![]()
CHECK! Op Talpa staat nu het 'item' en tonen ze zelfs ook het stukje film!quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
ja toch 6 koppels 12 mensen in het huisquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:03 schreef rain2 het volgende:
Mag Tanja eindelijk ook eens mee doen??
zucht, weer een slappe opdracht.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:03 schreef bemeall het volgende:
Mapjes inpakken
Thuiswerken
Johnny gaat cashen door wat extra werk aan de bewoners uit te besteden
Per 2 aan elkaar verbonden met een dwangbuis
Nachtwerkquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:08 schreef labrat het volgende:
Vind het wel een goeie week opdracht, gaat misschien voor wat vuurwerk zorgen.
30.000 gaat ze denk ik niet lukken
Mag nie, maar 8 uur werken per dag he. En BB houdt de gewerkte uren bijquote:
Dat mag dus niet. Je mag maar 8 uur per dag werken.quote:
Ze mogen maar 8 uur per dag werken.quote:
Wel steeds hetzelfde vuurwerk Ruzie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:08 schreef labrat het volgende:
Vind het wel een goeie week opdracht, gaat misschien voor wat vuurwerk zorgen.
30.000 gaat ze denk ik niet lukken
Helaas. Disney stickers.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:10 schreef bemeall het volgende:
Geen nachtwerk, oef wat triest. Iedere thuiswerker doet dat om zijn aantallen te halen
Ben benieuwd of ze nu gewoon promotiemateriaal voor talpa aan het inpakken zijn
Ja.. ze moet werkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:12 schreef CartWOman het volgende:
Tanja baalt als een stekker.
Wanneer moet de bewoners klaar zijn?quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:10 schreef Rams3s het volgende:
Ze beginnen elke dag om 9:00 uur!
Vandaag 8 uur volmaken denk ik..quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:11 schreef Zody het volgende:
moet het nou donderdag (2 dagen) of vrijdag (3 dagen) af, en mogen ze vandaag omdat ze later beginnen tot later doorwerken?
Mooi effect gaat dat hebben als dat zo isquote:
Ze moet gaan werken en dat is mevrouw niet gewend.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:12 schreef CartWOman het volgende:
Heerlijkquote:
30000 zakjes met troep inpakken, 8 uur per dag en het moet donderdag 5 uur af.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:14 schreef Silmarwen het volgende:
Wat is nou precies de opdracht, ik miste dat net
Gaat ze echt meewerkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:12 schreef CartWOman het volgende:
Hebben we ook weer iets aan Tanjaquote:
Wat voor mededeling?quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En die blik van haar bij de mededeling over het budget was ook onbetaalbaar.![]()
Ja. En waarom ook niet.quote:
Nee, volgens mij kun je beter per stel werken, anders moet je 6 keer dat zakje open maken, doorgeven etc. etc.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:17 schreef Bocaj het volgende:
Het lijkt mij idd het handigst om er een soort lopende band van te maken.
Alleen moet je met één arm doen, en rob met één beenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:15 schreef KonnieKipke het volgende:
Gewoon een grote folderwijk moeten ze in principe vouwen.
Ze krijgen per persoon ¤50,- per week.quote:
Idd... Over een paar uur is het al duidelijk of ze het gaan halen of niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten er dus met 12 man 1250 per uur maken. Dat is dus iets meer dan 200 per duo.
Als ze dat na een paar uur al niet halen, kunnen ze gewoon al stoppen.
Leek die kerel van Skyradio wel met die gedichtenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:21 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een rare stem net door de speakers
Dr is ook zoiets als een leercurve. Na een tijdje krijg je de handigheid om zoiets te maken en word je veel meer pienter erin. Dus op zo'n moment is het nog niet bij voorbaat verloren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten er dus met 12 man 1250 per uur maken. Dat is dus iets meer dan 200 per duo.
Als ze dat na een paar uur al niet halen, kunnen ze gewoon al stoppen.
Tanja zal wel gaan klagen in DBKquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:19 schreef Rams3s het volgende:
Nathalie: "Hoe vind je het Tan, je kunt ook meedoen he?"
Tanja heel sip: "Gaat wel, hoort erbij hè?"
Uit zichzelf of werd ze geroepen?? Lijkt me toch raar als net de opdracht begintquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:25 schreef b0ng het volgende:
nathalie dbk
Daarom moet ze misschien wel op het matje komen, ze loopt nog steeds te niksen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Uit zichzelf of werd ze geroepen?? Lijkt me toch raar als net de opdracht begint![]()
dat is de straf voor het klagen over het lage budgetquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:09 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me ook knap moeilijk, aangezien je maar 1 hand mag gebruiken. En dan toch hetzelfde halen als een gemiddelde thuiswerker
heb geen stem gehoord dus denk uit zichzelf.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Uit zichzelf of werd ze geroepen?? Lijkt me toch raar als net de opdracht begint![]()
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:27 schreef b0ng het volgende:
[..]
heb geen stem gehoord dus denk uit zichzelf.
LOL!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:27 schreef Djoj het volgende:
hahahah..Joost vraagt waarom er mensen niet op het werk zijn...hij gaat het aan het uitzendbureau melden...whahahaha
Valt me op dat ze eerst nog rotzooi op de gezichtjes gaan smeren terwijl de opdracht is begonnen, voor straf moeten ze er 1000 extraquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daarom moet ze misschien wel op het matje komen, ze loopt nog steeds te niksen.
Hier ook geen problemenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:30 schreef Zody het volgende:
bij mij werktie peter
tanja met ralphquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Tanja is met Rob samen trouwens.
Valt mij op dat Rob zo stil is nu.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:32 schreef regenworm het volgende:
Nou dit wordt ruzie, en ik denk niet dat we lang daar op hoeven te wachten.
Rob zal de aanstichter zijn, hij is een streefer.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:33 schreef Darklight het volgende:
als je dit 8uur per dag moet doen wordt je echt gek
Dit volgens mij ook wel een beetje de bedoeling.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:33 schreef Darklight het volgende:
Ach joh, om aan een programma als BB mee te doen moet je m.i. al niet helemaal toerekeningsvatbaar zijn, dus zal allemaal wel meevallen...denk ik hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:33 schreef Darklight het volgende:
quote:
Volgens ARBO mag het ook nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:37 schreef Djoj het volgende:
Chantal en Ingrid zijn aan het roken, moet eigenlijk niet mogen onder het werk anno 2005..
Ja, dát regeltje mis ik ook.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:37 schreef Djoj het volgende:
Chantal en Ingrid zijn aan het roken, moet eigenlijk niet mogen onder het werk anno 2005..
Ahum, er zijn mensen die dit voor hun beroep doen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:33 schreef Darklight het volgende:
Zover ik kon zelf samengesteld...quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:42 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Zijn de koppels nou gemaakt of mochten ze die zelf samenstellen?
Sure, maar dit zijn over het algemeen mensen waarvoor een doorsnee baan niet haalbaar is...quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:42 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ahum, er zijn mensen die dit voor hun beroep doen.
Dan krijgen ze noodrandsoen. Water en brood.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:44 schreef regenworm het volgende:
Als het mislukt hoeveel wordt er dan gekort op het buget?
Joost, gebruik je voelsprieten eens!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Moet je al kutwerk doen, zit Joost ook noggis fokkin druk te doen...pffff
Jaaa, en dan nog wat drankquote:
komen er alleen maar sneller irritatiesquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
echt, laat maar mislukken kan ik zaterdagavond vroeg na bedquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:46 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dan krijgen ze noodrandsoen. Water en brood.
Van mij machtie...een beetje gezelligheid in de tent is onontbeerlijk met dit soort werk...quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
denk het ook, vooral las je al een paar uur bezig bentquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Deze opdracht gaat altijd mis trouwens. Er wordt altijd wel een foutje gemaakt met tellen ofzo... en dan is de opdracht dus mislukt. Niet te halen dus!
Misschien wel maar er zijn genoeg mensen die dagelijks lopende band werk doen, week in week uit en dat dan jaren lang.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:33 schreef Darklight het volgende:
kansloos dat onze vrienden in het huis geen fout maken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:47 schreef scanman01 het volgende:
Ze mogen dus niet 1 foutje maken..... Als je er 30.000 kunt maken zonder 1 foutje, dan kunje dat als wonder bestempelen denk ik.
Het zal zeker knap zijn maar ik denk toch dat ze het halenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:47 schreef scanman01 het volgende:
Ze mogen dus niet 1 foutje maken..... Als je er 30.000 kunt maken zonder 1 foutje, dan kunje dat als wonder bestempelen denk ik.
Ik zie het ook niet snel goed gaan... het tellen doet ze vast de das om.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:47 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |