volgens de Talpa teletekst pagina elke week iemand weg en elke week nomintaties ...maar tot nu toe is alleen Roel genomineerd door rikkertquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:01 schreef BlackSunday het volgende:
[..]
En wanneer gaat er iemand uit?
Dan is het duidelijk wie er dus weg moet donderdagquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:03 schreef Knurkie het volgende:
[..]
volgens de Talpa teletekst pagina elke week iemand weg en elke week nomintaties ...maar tot nu toe is alleen Roel genomineerd door rikkert
Ja Roel kende hem zeker zei hij. Via feestjes ofzo ooit gezien, net als dat hij Nathalie al kende.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:31 schreef la.femme.nikita het volgende:
voor de mensen die er gisteren ook 'waren' toen Joostvannathalie boven de schutting stond te bleren...:
Schoot me net iets te binnen (wil er geen topic voor openen). Ik was het bijna vergeten, en ga zelfs aan mezelf twijfelen...:
Iedereen (met name Nathalie natuurlijk) liep hysterisch door het huis en riep van alles.. voornamelijk.. blabla JOOST blablabla GIJS.. blabla JOOST GIJS...
Nou dácht ik dus, dat Roel op een gegeven moment zei: he die gast ken ik ergens van.. en dat nathalie zoiets zij van Ja, joh, dat was, Gijs van de LoveFactory die heb je een keer... *stil* ...[eroverheenpraten]
Is iemand anders dit ook opgevallen?!??
Wat was er aan de hand dan? Heeft die Joost over de schutting staan schreeuwen? Wat riep ie dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:31 schreef la.femme.nikita het volgende:
voor de mensen die er gisteren ook 'waren' toen Joostvannathalie boven de schutting stond te bleren...:
Schoot me net iets te binnen (wil er geen topic voor openen). Ik was het bijna vergeten, en ga zelfs aan mezelf twijfelen...:
Iedereen (met name Nathalie natuurlijk) liep hysterisch door het huis en riep van alles.. voornamelijk.. blabla JOOST blablabla GIJS.. blabla JOOST GIJS...
Nou dácht ik dus, dat Roel op een gegeven moment zei: he die gast ken ik ergens van.. en dat nathalie zoiets zij van Ja, joh, dat was, Gijs van de LoveFactory die heb je een keer... *stil* ...[eroverheenpraten]
Is iemand anders dit ook opgevallen?!??
Hagenezen he, altijd een tikkeltje overdrijvenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:34 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "Ik liet gisteravond een poepje en die stonk zoooo... ik dacht jullie worden er straks nog wakker van"
Waar heb jij gezeten joh, dat was de happening van de weekquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand dan? Heeft die Joost over de schutting staan schreeuwen? Wat riep ie dan?![]()
Daarom juist. Ik heb besloten alleen even te gluren als er hier enige commotie ergens over is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Waar heb jij gezeten joh, dat was de happening van de week![]()
http://bigbrother.fok.nl/blog/429quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand dan? Heeft die Joost over de schutting staan schreeuwen? Wat riep ie dan?![]()
Nou als dát zou kunnen, ik ben dit slome gebeuren en laidback gedoe nu echt zat hoor, ze doen niks anders dan liggen, slapen, liggen en luieren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:35 schreef bemeall het volgende:
Iederee naar de slaapkamer
Tijd voor een nieuwe weekopdracht
kan je even snel nalezen op http://bigbrother.fok.nl/blog/429/quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Thank you.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:38 schreef bemeall het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/429
Activiteitquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou als dát zou kunnen, ik ben dit slome gebeuren en laidback gedoe nu echt zat hoor, ze doen niks anders dan liggen, slapen, liggen en luieren.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is het duidelijk wie er dus weg moet donderdag
Moest ze huilenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:29 schreef scanman01 het volgende:
Ons huilebalkje
Dat zou nog eens een stunt zijn, Roel er uit gooien met 1 nominatie.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:44 schreef BubbleBabe het volgende:
Naar mijn mening probeert menno het gewoon bij iedereen.. maakt hem niet zo heel erg veel uit wie
Tis ook echt een slettebak ja. Zitten ze nu allemaal in die slaapkamer voor de weekopdracht? Het zal mij iig benieuwen wat er nu komt. Hopelijk geen roeien ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:44 schreef BubbleBabe het volgende:
Naar mijn mening probeert menno het gewoon bij iedereen.. maakt hem niet zo heel erg veel uit wie
ik wilde net neerzetten wat voor apparaten bestaan er nog meer om een lampje te laten brandenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Tis ook echt een slettebak ja. Zitten ze nu allemaal in die slaapkamer voor de weekopdracht? Het zal mij iig benieuwen wat er nu komt. Hopelijk geen roeien ofzo!
Dat is het onverwachte van deze BigBrotherquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:53 schreef BubbleBabe het volgende:
weekopdracht is eens-in-de-zoveel-tjd-als-het-uitkomt-opdracht geworden..
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:34 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "Ik liet gisteravond een poepje en die stonk zoooo... ik dacht jullie worden er straks nog wakker van"
De gele gifwolk was op de nightvision te zienquote:
ik hoorde de cameraman vallen inderdaadquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:55 schreef bemeall het volgende:
[..]
De gele gifwolk was op de nightvision te zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |