Activiteitquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou als dát zou kunnen, ik ben dit slome gebeuren en laidback gedoe nu echt zat hoor, ze doen niks anders dan liggen, slapen, liggen en luieren.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is het duidelijk wie er dus weg moet donderdag
Moest ze huilenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:29 schreef scanman01 het volgende:
Ons huilebalkje
Dat zou nog eens een stunt zijn, Roel er uit gooien met 1 nominatie.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:44 schreef BubbleBabe het volgende:
Naar mijn mening probeert menno het gewoon bij iedereen.. maakt hem niet zo heel erg veel uit wie
Tis ook echt een slettebak ja. Zitten ze nu allemaal in die slaapkamer voor de weekopdracht? Het zal mij iig benieuwen wat er nu komt. Hopelijk geen roeien ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:44 schreef BubbleBabe het volgende:
Naar mijn mening probeert menno het gewoon bij iedereen.. maakt hem niet zo heel erg veel uit wie
ik wilde net neerzetten wat voor apparaten bestaan er nog meer om een lampje te laten brandenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Tis ook echt een slettebak ja. Zitten ze nu allemaal in die slaapkamer voor de weekopdracht? Het zal mij iig benieuwen wat er nu komt. Hopelijk geen roeien ofzo!
Dat is het onverwachte van deze BigBrotherquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:53 schreef BubbleBabe het volgende:
weekopdracht is eens-in-de-zoveel-tjd-als-het-uitkomt-opdracht geworden..
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:34 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "Ik liet gisteravond een poepje en die stonk zoooo... ik dacht jullie worden er straks nog wakker van"
De gele gifwolk was op de nightvision te zienquote:
ik hoorde de cameraman vallen inderdaadquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:55 schreef bemeall het volgende:
[..]
De gele gifwolk was op de nightvision te zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |