pokerquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Carmen ist kapoet of zo
Ik verveeeeeel me nog steeds, en ben niet moe, en heb morgen geen college, en morgenavond pas een pokertoernooi
Hellup nouhou
Ben een van de organisatoren, komt goedquote:
Hersteld.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:34 schreef rubbereend het volgende:
Golfer wat doe je met de OP
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ben een van de organisatoren, komt goed![]()
Nee, is gewoon toernooitje bij de tennisvereniging, iedereen lapt tien euro, en vervolgens zitten we van half 11 tot 4 uur snachts of zo met drank aan tafels te kaarten![]()
Goed idee, ik loop ff naar de huiskamer voor een Grolschje....quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:15 schreef rubbereend het volgende:
ja k ook maar heb totaal geen zin, morgen kutdag, k neem nog een biertje
quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:18 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat zijn bibberende, zieke lijffie ook maar eens te bedde brengen.
ow dan kun je nog wel 2 Grolschjes pakkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Goed idee, ik loop ff naar de huiskamer voor een Grolschje....
Ik ben bezig 2,4 Gb binnen te trekken via BitTorrent maar met 100 kb/s gaat dat niet supersnel
ga zelf slapenquote:
nu heb k dus echt trekquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb er nog een frikandel bij gebakken, iemand zin
Oef, das een minder bericht deze morgen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 07:44 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh,
Na een weekend pijn bij m'n vrouw bekkeninstabiliteit geconstateerd. En ze moet nog 12 weken....
ow das heel pijnlijk DIGGER! Hoe nu verder? tillen van Glenn is natuurlijk uit den bozequote:Op dinsdag 20 september 2005 07:44 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh,
Na een weekend pijn bij m'n vrouw bekkeninstabiliteit geconstateerd. En ze moet nog 12 weken....
Fysiotherapie, wellicht nog minder/stoppen met werken tot de bevalling en idd zo min mogelijk bukken en tillen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:37 schreef just me het volgende:
[..]
ow das heel pijnlijk DIGGER! Hoe nu verder? tillen van Glenn is natuurlijk uit den boze
Gefeliciteerd man,quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:43 schreef DIGGER het volgende:
Yep, van de 2e, nog een kleine 3 maandjes.
dus nog meer helpen van jouw kant DIGGER, maar dat zit wel goed!quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Fysiotherapie, wellicht nog minder/stoppen met werken tot de bevalling en idd zo min mogelijk bukken en tillen.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:11 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen
Heb net het hele nummer innuendo staan wachten bij de kruizing om het industrieterrein op te komen
6 minuten en 23 seconden....quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat nummer duurt vrij lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |