Spaans voor weerwolf.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:06 schreef 8. het volgende:
Ik ben nu wel heel erg benieuwd wat Hombre Lobo betekent.
quote:As E explained "I wanted to write a set of songs about desire. That dreadful, intense want that gets you into all sorts of situations that can change your life in big ways." In part, the album was inspired by E's facial hair and written as a sequel to the Souljacker song "Dog Faced Boy."
In Amerika is ie een stuk goedkoper, onder de 100 dollar nog!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:38 schreef -Bigguy- het volgende:
Ojaaa ik heb m nog op mn verlanglijstje staan op Bol!
Meteen ff orderen
edit: Hij kost me ¤187,23![]()
...ik bestel er meteen nog 7 van Ryan Adams, ik kan me echt niet beheersen![]()
Jij gunt E je geld niet!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:32 schreef melanie_the_miss het volgende:Ik wil hem heel illegaal downloaden!!!
HOELANG NOGGGGG
Ik denk dat ie bedoeld om te kunnen luisteren. Ik kan ook nooit wachten op het nieuwe album van Eels, download em zo snel mogelijk en ga dan meteen naar de winkel rennen als ie uitkomt!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:53 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Jij gunt E je geld niet!![]()
nouja... alle instanties eromheen vooral, maar hij zal zelf vast ook wel wat centjes krijgen mag ik hopen
quote:From now until it's released on Tuesday you can stream the entire new EELS HOMBRE LOBO album at the EELS MySpace page
HELD!quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:45 schreef TeleluvR het volgende:
Ik blijf 'That look you give that guy' fantastisch vinden!
Ik ben niet zo kapot van dat distortion effect op z'n zang.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
Alhoewel ik er wel veel "schreeuw" nummers op vind staan.
Nee dat maakt t zo rommligquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:10 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kapot van dat distortion effect op z'n zang.
Mee eens, ik verwachtte bij een 'breeze' alleen een heel ander soort nummerquote:Op zondag 7 juni 2009 01:13 schreef DubzOne het volgende:
Damn, wat is 'Lilac Breeze' een heerlijke track!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |