m'n Toscaanse tripje kwam weer helemaal bovenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:15 schreef Svensational het volgende:
Sophia.
quote:De nieuwe pil bevat een lage dosis oestrogeen en de stof Yasmin.
Frits wie? Ik zeg: hij lijkt sprekend op Jude Law.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
ik vind Jack qua looks erg goed gecast, hij lijkt écht op Frits
.... maar verder vind ik 'm een worm
Zeg, sterf eens.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:23 schreef pberends het volgende:
Beter dan Jolles.
Jolles was te lief.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, sterf eens..
Chris Jolles is Dian..
Bingoquote:Op donderdag 22 september 2005 20:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een tekst heeft Barbara de laatste tijd
''Koffie?''
''Wil je iets eten?''
Deze spook is cooler.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:29 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk blijft Valerie niet zo lang rondspoken als Benjamin vorig jaar
Echt christelijk dus!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Deze spook is cooler.
Die Jack Woods is me er een zeg. Pedo én incest.
Haha ja die laatste scenequote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef DaMart het volgende:
Jammer, dat Jack Sjors niet eerst even zwanger heeft gemaakt voor ze erachter kwamen
Dennis-Lauraquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoeveelste incest verhaaltje is dit nou wel niet?
Ja, dat was een mooi écht Nederlands soapdilemma geweest: Je incestkindje laten aborteren of niet?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef DaMart het volgende:
Jammer, dat Jack Sjors niet eerst even zwanger heeft gemaakt voor ze erachter kwamen
Dennis en Laura jaquote:
Jij pakt je eigenzusje ook wel eens lekker vol op de mond met tong ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:37 schreef BVO het volgende:
Dit is geen incest he, gewoon een zoen, thats it.
Dan is het eerder inteelt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ach incest, niet zo overdrijven jullie, het is maar een zoen.
Bovendien is het misbruik dat plaatsvindt bij een kind gepleegd door een familielid, volgens mij als een broer van 40 en zus van 38 het met elkaar doen noem je het geen incest meer.
Ach het zijn gewoon gedachten van Charlie, dat valt nog wel mee, die Benjamin was er gewoon echt, Robin kon hem zien maar Dorothea ook.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:37 schreef babette21 het volgende:
die grap met Val was wel oke, met name door de schmink, maar één keer is genoeg hoor
geen Benjamin-taferelen aub
Aan jouw reactie op haar foto te zien kan jij dat best begrijpen toch?!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij pakt je eigenzusje ook wel eens lekker vol op de mond met tong ?![]()
Jij pakt je eigenzusje ook wel eens lekker vol op de mond met tong ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ach incest, niet zo overdrijven jullie, het is maar een zoen.
Bovendien is het misbruik dat plaatsvindt bij een kind gepleegd door een familielid, volgens mij als een broer van 40 en zus van 38 het met elkaar doen noem je het geen incest meer.
Je hebt een leuk zusje ja (Die chantal jansen toch?)quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Aan jouw reactie op haar foto te zien kan jij dat best begrijpen toch?!.
Uhuh.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je hebt een leuk zusje ja (Die chantal jansen toch?)
Maar still ! je eigen zusje zoenen doe je niet![]()
Nee het zusje van BVO deed Chantal Jansen na bij een of andere tmf wedstrijdquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:43 schreef JohnDDD het volgende:
Het zusje van BVO is Chantal Jansen?
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:43 schreef JohnDDD het volgende:
Het zusje van BVO is Chantal Jansen?
Dat is een hele andere discussie, of je iets maatschappelijk geaccepteerd vindt of niet, incest is het in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
precies... en dan zijn ze zich ook bewust van de familiebandquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:39 schreef DaMart het volgende:
Dan is het eerder inteelt.
En ik moet zeggen dat het niet eens zo lang geduurd heeft voordat het allemaal uitkwam. Zeker niet als je kijkt naar het vorige seizoenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat het geplak tussen Sjors en Jack nu toch wel echt voorbij is[thank god]
daar ga ik ook van uit hoor, dat d'r geweten een loopje met haar namquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ach het zijn gewoon gedachten van Charlie, dat valt nog wel mee,
Het had niet langer moeten duren, maar nu was het gewoon goed getimed vind ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:47 schreef Frey het volgende:
[..]
En ik moet zeggen dat het niet eens zo lang geduurd heeft voordat het allemaal uitkwam. Zeker niet als je kijkt naar het vorige seizoen
Sjors is een halfzusje.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dan mag het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |