NG heeft hem ergens online staan.quote:Op maandag 19 september 2005 20:29 schreef JortK het volgende:
Nogmaals, kan iemand mij zon sreadsheet toemailen
ik wachtte eigenlijk al op zo'n soort reactie. maar dan zouden jullie mn supertips moeten missen, zou zonde zijnquote:
Topquote:Op maandag 19 september 2005 20:42 schreef JortK het volgende:
Found the sheet: http://www.geocities.com/biblis_hyperia/soccerbets_sheet_new.xls![]()
Als je 1 euro inzet... en 1,90 wint... heb je een yield van 90% geloof ikquote:Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef Tomaz het volgende:
Wil één van jullie profs even snel uitleggen wat yield precies betekent?
yield is = totale winst / totale inzet * 100%.quote:Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef Tomaz het volgende:
Wil één van jullie profs even snel uitleggen wat yield precies betekent?
quote:
en ist je al gelukt?quote:Op maandag 19 september 2005 22:13 schreef Calella het volgende:
[..]
En een yield op de lange termijn (250 bets) van 20% of meer is briljant.![]()
of proppen op 1 regel of meerdere regels maken voor een combo en dan oplossen met een formulequote:Op maandag 19 september 2005 22:22 schreef JortK het volgende:
Ik gaat ook maar ff preadsheetje maken
Maar hoe vul je daar combo's op in?
Ik geef de combo gewoon een verzamelnaam en vul de totale odd in.quote:Op maandag 19 september 2005 22:22 schreef JortK het volgende:
Ik gaat ook maar ff preadsheetje maken
Maar hoe vul je daar combo's op in?
Bergkamp erin voor van Persie, dus gaat helemaal goedkomenquote:Op maandag 19 september 2005 22:27 schreef Tomaz het volgende:
Kom op Arsenal, prik er nog ff 1 in!
Moet Everton persé scoren als ik Arsenal met een handicap heb?quote:Op maandag 19 september 2005 22:29 schreef sander4444 het volgende:
[..]
Bergkamp erin voor van Persie, dus gaat helemaal goedkomenhopen dat Everton daarna er ook nog 1tje maakt
ach, 3-0 of 3-1 maakt toch nie uit? of heb je Arsenal dan met een heeeele grote handicap?quote:Op maandag 19 september 2005 22:32 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Moet Everton persé scoren als ik Arsenal met een handicap heb?
Met 0-1, is 2-0 dan al genoeg?quote:Op maandag 19 september 2005 22:33 schreef sander4444 het volgende:
[..]
ach, 3-0 of 3-1 maakt toch nie uit? of heb je Arsenal dan met een heeeele grote handicap?
quote:
Eenschquote:Op maandag 19 september 2005 22:51 schreef Greetings het volgende:
Sander, haal die ondertitel maar eens weg.
NG staat er niet meer achter geloof ik
hehe, ik werd in de war gebracht toen ik iets las over "asian". Maar gelukkig pakt 't idd goed uitquote:Op maandag 19 september 2005 22:49 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]Gewoon inzetten, en eigenlijk amper weten waarop ....dat zijn de echte helden
en dan nog winnen ook
NG
quote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef sander4444 het volgende:
na 1 dag, met 7 bets, een yield van 10,5%
NIET MEER DOEN!!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:23 schreef diamant het volgende:
MLB![]()
Zouden jullie mij de volgende keer willen tegenhouden als ik weer van plan ben om op die kutsport te wedden?? Dank!!!![]()
Voor de meeste mensen die zich zouden aanmelden zeer weinig tijd. Het is eerst nog maar zaak om mensen bij elkaar te krijgen, en dan staat of valt alles bij de bereidwilligheid van de andere partijen om hier aan bij te dragen. Dat soort gesprekken, als die er zouden komen, voer je natuurlijk niet met 30 man dus kost de meeste leden geen tijd, al is het natuurlijk altijd mooi als mensen daar wel tijd voor vrij zouden kunnen maken. Als dan het kort geding zelf in gang zou worden gezet, dan kost dat de groep mensen nauwelijks tijd meer, althans je kan het zo gek maken als je zelf wil. Wellicht wat eenmalige formaliteiten zoals het oprichten van een stichting, maar ik denk dat het meeste van dat soort zaken wel via volmacht te regelen is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:29 schreef Meyer_Lansky het volgende:
@ Nostra,
Goed initiatief, wat gaat dit aan tijd kosten ? (edit ivm leesfout)
Weet ik. Maar dan nog. Reserves in de Premier League zouden beter moeten zijn dan eerste elftal spelers uit de Championship of lager.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:01 schreef lucardo079 het volgende:
Let wel dat er in de carling cup vaak de betere spelers gespaard blijven... De favorieten geven dus ook hier zeker geen garantie voor PRIJZEN.
Haha, lekker. 134 euro gebacked?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:07 schreef kratovsk het volgende:
Geniaal, zo iemand die op betfair 2.20 aanbiedt voor VVV tegen Excelsior. Jammer voor hem dat het Excelsior Maassluis is.........
dat dwing je toch af?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:08 schreef JortK het volgende:
Vanavond knal avond in ieder geval
Zit alleen bij me wijf dus geen sport kijken voor mij vanavond
Als er totaal 134 getraded is dan is er eigenlijk maar 67 getraded.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:52 schreef kratovsk het volgende:
O, dan is er daarna blijkbaar weer voor 74 opgezet want er staat nu 134 inderdaad bij total traded (mijn account had zoveel ook niet toegelaten trouwens, dus 60 is prima).
Pics??quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:48 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik ben hopelijk voor altijd "buiten spel" .................. want er is een vrouw in het spel![]()
Ik heb altijd gezegd als dat zo is, dat ik kap met wedden, gokken hoe je het noemen wilt. Die belofte houd ik staande.
Na 120 bets een appel en een ei winst hebben schiet ook niet op, zeker niet gezien de tijd die je er mee kwijt bent.......maar het was best leuk.
Ik ga m'n bankrol nu in vrouwlief stoppen.................. true love here I come
![]()
Ze heeft donkere wimpertjes en d'r haren ruiken naar sinasappels![]()
Af en toe zal ik nog wat Mega-Bankers posten...........Safin to win Wimbledon is de eerste![]()
NG
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:51 schreef APK het volgende:
Kom op zeg, dumpen die bitch! [afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:52 schreef Harmen1984 het volgende:
Pics??![]()
Nee, serieus: succes ermee, en ik wacht met smart op de bankers,,,![]()
quote:
Oh, dan is het goed.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:07 schreef Notoire_Gek het volgende:................ je mag je sheetjes blijven posten als ze vol zijn
![]()
* Bonobo11 checkt ondertitelquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:48 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik ben hopelijk voor altijd "buiten spel" .................. want er is een vrouw in het spel![]()
Ik heb altijd gezegd als dat zo is, dat ik kap met wedden, gokken hoe je het noemen wilt. Die belofte houd ik staande.
Frankrijk en Belgie oook..... maar dit moeten ze wel, anders komen ze niet uit met het drukke schema. Er zijn elk seizoen altijd wel 3 doordeweekse speelrondes per land.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:42 schreef VinnieJones het volgende:
waarom spelen ze in Europa ineens doordeweeks competitie wedstrijden![]()
Ik dacht dat dat van Duitsland bekerwedstrijden waren, maar tis gewoon Bundesliga.. Morgen ook Spanje en Italie .. Als ik wat leuks zie speel ik wel weer, anders nog ff tot weekend wachten..
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:48 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik heb altijd gezegd als dat zo is, dat ik kap met wedden, gokken hoe je het noemen wilt. Die belofte houd ik staande. NG
Je reed zeker door bij dit bord en ramde haar toen frontaal.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:20 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]Nee ..... ik heb haar 3 jaar terug al ontmoet tijdens een verkeersongeluk.... tis echt waar
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:21 schreef Calella het volgende:
[..]
Je reed zeker door bij dit bord en ramde haar toen frontaal.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:21 schreef Calella het volgende:
[..]
[afbeelding]
Juve lijkt me een goede keuze:quote:Op woensdag 21 september 2005 11:24 schreef TeazNutz het volgende:
Juve winst
Milan gelijk
AJax= te laag, te veel op inzetten op een ploeg die een tik afgelopen zondag heeft opgelopen in Alkmaar.
Udinese - Juventus / 1X2 / Juventus > 1.90 1 x
Single Kaiserslautern - Mainz 05 / 1X2 / Kaiserslautern > 1.62
Daarom Juve in een combo met Auxerre (+ AIK om hem een beetje af te dekken mocht het 2x gelijk worden. 2x verlies is dodelijkquote:http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=20726
Udinese heeft topscorer Vincenzo Iaquinta uit de selectie gezet. Het contract van de 25-jarige aanvaller loopt komende zomer af en hij weigert zijn verbintenis te verlengen.
Udinese heeft direct aktie ondernomen en besloten hem uit de selectie te zetten. "Alle belangrijke spelers binnen onze selectie hebben hun vertrouwen in de club getoond door hun verbintenissen te verlengen. Iaquinta echter als enige niet", aldus algemeen directeur Pietro Leonardi op de officiële website van Udinese.
"Ik hoop dat hij zich positiever zal gaan opstellen. Tot zo lang zal de ruimte die hij achterlaat opgevuld worden door mensen die wél vertrouwen hebben in de plannen van de club."
De uitsluiting van Vincenzo Iaquinta komt als een complete verrassing. De Italiaans international scoorde vorige week in het Champions League-duel met Panathinaikos (3-0 winst) alle drie doelpunten.
ff samen duimenquote:
Ik heb geen idee waar ik het op moet zetten.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ff samen duimen
ik heb echt geen geld om te storten atm en ik ben tog wel verslaafd aan dit spelletje v![]()
over welke wedstrijden gaat dit, moet die - niet + zijn?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:23 schreef Greetings het volgende:
200 euro op Roda -1,75 @ 1,69
200 euro op Utrecht -1,5 @ 1,74
Belachelijke handicaps
thnx voor de linkquote:Op woensdag 21 september 2005 15:27 schreef APK het volgende:
Hebben jullie die goal van Ajax 2 tegen Cambuur gezien gisteren?
Uitzending gemist.
Bij het middagjournaal even vooruitspoelen naar 12.25 ongeveer.
![]()
Inderdaad, ik had eerder vandaag zelfs Roda -1.75 @ 1.79 en Utrecht -1.5 @1.85, vreemd dat ze die potjes aanbieden. Heb er ook flink wat op gezet.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:23 schreef Greetings het volgende:
Belachelijke handicaps
Zo, die zijn binnen, was het maar elke avond Gatorade Cup avondquote:Op woensdag 21 september 2005 17:23 schreef Greetings het volgende:
Belachelijke handicaps
Ja voor jouw wel... moet ff kijken hoe het voor mij af gaat lopenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:47 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Zo, die zijn binnen, was het maar elke avond Gatorade Cup avond
Ten-nis-clownquote:Op woensdag 21 september 2005 13:21 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
Bedankt.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:07 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ten-nis-clown![]()
......... Succes in je verdere bet-carriere en doe het een beetje rustig aan he
NG![]()
NG ik verwacht van het weekend weer dat je weer bent begonnen. Het zou natuurlijk zonde zijn al dat Value links te laten liggenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:07 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ten-nis-clown![]()
......... Succes in je verdere bet-carriere en doe het een beetje rustig aan he
NG![]()
Daar werd ik ook niet vrolijk van, moest 3 goals of minder hebben krijg je ditquote:Op woensdag 21 september 2005 22:13 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
.
Weggggggggg met die Blind!
Ik had je bets weer overgenomen op HSV na. Voor Juve was ik te laat, maar werd een livebet van 2,34quote:
Even better.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:04 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik had je bets weer overgenomen op HSV na. Voor Juve was ik te laat, maar werd een livebet van 2,34
Welkom.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:20 schreef MatthijsDvD het volgende:
haha! ik zal veel naar jullie tips kijken! Hopen dat het goed gaat...
Je trapt erin APK.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Welkom.![]()
Mijn tip: Rotzooi maar wat aan.
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:13 schreef Calella het volgende:
Je trapt erin APK.![]()
NG is BACK, BABY!!!![]()
![]()
De belastingdienst leest mee.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:34 schreef VinnieJones het volgende:
APK ik zie dat je weer met Fruitella's speelt ? Welcome to the real world![]()
Allicht, zo gaat het immers altijd.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:08 schreef r8ality het volgende:
Djurgarden (Allsvenska) heeft echt alles gewonnen wat er te winnen valt. Zul je net zien dat ze vanavond verliezen omdat ik ingezet heb.
Wanneer was dat dan? Nog niet zo lang geleden.... is dat 5 jaar?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:09 schreef r8ality het volgende:
Ik kan me herinneren dat RBC nog niet zo heel lang geleden PSV met 4-0 gebitchslapt heeft. Maar goed, PSV kan net zo goed met 5-0 winnen natuurlijk.
PSV zal zaterdag winnen. Geen discussie, alleen 1,10 is veeeeel te weinig. Met handicap spelen lijkt me wel OK. Maar 1,50 is nog wat weinig vind ik. Ik neem m op in een combo in ieder geval!quote:2/2/2005 PSV RBC Roosendaal 4-1 HC Eredivisie
14/8/2004 RBC Roosendaal PSV 2-5 HC Eredivisie
24/4/2004 RBC Roosendaal PSV 0-3 HC Eredivisie
8/11/2003 PSV RBC Roosendaal 1-1 HC Eredivisie
31/1/2003 PSV RBC Roosendaal 3-0 HC Eredivisie
23/11/2002 RBC Roosendaal PSV 0-3 HC Eredivisie
11/5/2001 RBC Roosendaal PSV 1-2 KPN Eredivisie
27/1/2001 PSV RBC Roosendaal 6-0 KPN Eredivisie
Maar RBC is ook niet de ploeg die er geen doorlaat en zeker niet tegen PSV met Farfan, Kone en VOH/Robert. De personele problemen zijn op te vangen door Cocu een linie naar achteren te halen, maar dan is de linksbackpositie nog niet opgevuld. Dit is te verhelpen door een 3-5-2 opstelling op te stellen of Ferreyra linksback te zetten. Maar ik zou nog liever inzetten op PSV win to the nill, maar das niet mogelijk bij MrBookmaker.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:41 schreef _Tjabbe_ het volgende:
PSV is nou niet echt een ploeg die iemand helemaal weg kan tikken. RBC zal wel met zn 11en gaan verdedigen, daarbij heeft PSV ook flinke personele problemen. Ik denk dat er eerder value ligt op under 2.5 dan PSV -1.5 AHC
Een handicap betekent (bij MrBookmaker) dat in dit geval PSV en AZ starten met een achterstand van 1 doelpunt.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:42 schreef MatthijsDvD het volgende:
Dat handicap is nog niet helemaal duidelijk. Dus als bijvoorbeeld PSV wint met 3-0 dan is het een handicap van 2? Of hoe werkt dat dan?
Jaquote:Op donderdag 22 september 2005 17:37 schreef MatthijsDvD het volgende:
Heb 16 uur geleden 50 euro overgemaakt naar unibet volgens de regels, nog steeds niks op mijn rekening en nog steeds niks gehoord. Duurt dit altijd zo lang?
Goed, doe ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:36 schreef kikoooooo het volgende:
Flappie, denk je ook even aan het psv van afgelopen weekend?
* kikoooooo zet de eerste tijd sowieso geen cent meer op psv...
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:06 schreef lucardo079 het volgende:
Hey! Hoe krijg ik dat skype me onder mijn naam?
1 | [url=callto://jeskypenaam]Skype me[/url] |
Dat hardlopen van net was anders best interessantquote:Op donderdag 22 september 2005 22:09 schreef lucardo079 het volgende:
gvd.. ik maar al die kanalen afspeuren. Volgens diverse sites zou voetbal te volgen moeten zijn via CCTV5.. maar nix als dat klote golf![]()
![]()
![]()
duidelijk, maar kalou is geblesseerdquote:Op donderdag 22 september 2005 23:08 schreef FlowDesign het volgende:
Twente - Feyenoord
Feyenoord wint @ 1.78. Wat denken jullie daar van?
2 maal geelquote:Op donderdag 22 september 2005 23:22 schreef Butra het volgende:
VAMOSSSSSSS!
2-1 Real.
Ow, fijn, Woodgate rood. Vlak na de 2-1.![]()
HSV wilt die 10.000liter bier winnen dat snap je wel he! (ik ga ervanuit dat jullie weten wat ik bedoel)quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:12 schreef APK het volgende:
Hmmz, Bayern @ 2,10 bij HSV....
Effe denken.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:16 schreef TeazNutz het volgende:
(ik ga ervanuit dat jullie weten wat ik bedoel)
BETFAIR!!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:50 schreef Greetings het volgende:
Cool! Heerenveen-NEC is in play op BF vanavond!
Als je hem in een combootje gooit zit je op een quote van 2.33. Nog wel te doen en het risico is niet bijster hoog.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:11 schreef TeazNutz het volgende:
H'veen is winst
C,A,M doe ik niet. Dan moet je dik inzetten voor een paar rotcenten.
Beter alletwee fout dan één.quote:
Wordt gelijkspel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:11 schreef TeazNutz het volgende:
H'veen is winst
Heeft niks met niet mogen te maken. Ze kozen er toen voor om het bewust niet aan te bieden zodat ze daarmee aan konden tonen in rechtzaken dat ze zich niet op Nederland richtten. Nu de rechtzaken voor het grootste deel geweest zijn, hebben ze besloten dat dit geen nut meer heeft.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:00 schreef Crizzy het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat Betfair dit jaar wel Nederlandse wedstrijden aanbied terwijl het vorig jaar nog niet mocht?
West Ham United staat nog wel boven Arsenal hoor. Lijkt me toch wel een gok om voor Arsenal te gaan of zie ik het heel foutquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:31 schreef Notoire_Gek het volgende:
NG's WEEKTIP
![]()
West Ham United - Arsenal @1.88 ( Betfair )
NG
Arsenal heeft Chelsea en Middlesbrough al gehad....quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:17 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
West Ham United staat nog wel boven Arsenal hoor. Lijkt me toch wel een gok om voor Arsenal te gaan of zie ik het heel fout
Ik heb er op zich wel vertrouwen in (heb ze ook in een combo zitten met Chelsea en ManU), maar om het nou tip van de week te noemen....quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Arsenal heeft Chelsea en Middlesbrough al gehad....
Maar ik ga er toch mijn vingertjes niet aan branden.![]()
Ben ik het wel mee eens, odd is aan de zeer lage kant. Als NAC de vorm had als in het begin van de competitie had ik er aardig wat op in durven zetten, maar nu blijf ik er vanaf.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:32 schreef Boomlaars het volgende:
Ik ben nog niet zo zeker van de winst van AZ op NAC. NAC draait de laatste week uitstekend, rechtsbuiten Jenner is doorgebroken en Pierre van Hooijdonk speelt weer voluit mee. AZ heeft natuurlijk ontegenzeggelijk de meeste kwaliteit, maar het blijft een uitwedstrijd.. en die zijn in Breda toch vaak lastig
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:31 schreef Notoire_Gek het volgende:
NG's WEEKTIP
![]()
West Ham United - Arsenal @1.88 ( Betfair )
NG
Ja vind ik ook, probleem van Ado alleen is dat ze tegen goede ploegen wel presteren en tegen belabberde ploegen juist niet, heel vreemd altijd. Maar odd is wel aan de hoge kant ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:44 schreef H.Flick het volgende:
Winst voor ADO tegen Willem II (@ 4.10) vond ik ook wel een gokje waard, trouwens.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:33 schreef Evertje het volgende:
waarom is er op betfair niks in play qua engels voetbal?
ah, thanxquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:36 schreef Calella het volgende:
[..]
None of the following 15:00 games will be turned in-play due to technical reasons:
Chelsea v Aston Villa
Man Utd v Blackburn
Newcastle v Man City
West Ham v Arsenal
bron: Betfair forum
Ik zou ze emailen: info-nl@unibet.comquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:05 schreef TETSU het volgende:
Mensen ik wil ook weer graag gaan spelen, maar ik weet mijn wachtwoord niet meer.
Wanneer ik het 0800nummer van Unibet bel krijg ik te horen dat het nummer niet in gebruik is. Kan iemand mij helpen?
Tetsu
dat valt dan weer tegen hahaquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:27 schreef Evertje het volgende:
Betis-Barca al bijna gespeeld
Eto o mist penalty maar paar minuten later kopt van bommel mooi binnen. En rood Oliveira dus dat zit wel snor enzo.
My money is already in the bank haha. Dadelijk maar pokertoernooitje spelen
quote:[15:21] <Strab> lol, what a crazy match
[15:25] <Strab> almost 2-2, cleared off the line
[15:26] <Strab> corner pool
[15:26] <Strab> the draw @ 4.5 is value
[15:26] <Strab> at $5 now
[15:26] <Strab> another corner
[15:26] <Strab> worth a unit for me :cool:
[15:27] <Nimrodg> 2-2
[15:27] <Dice`> goal
[15:27] <Strab> no
[15:27] <Strab> red card
[15:27] <Dice`> ROTFL
[15:27] <Strab> penalty
[15:27] <Strab> YESSSSSSSSSSSSSSS
[15:27] <Strab> LOOOOOOOOOOOOOOOOL
[15:27] <Strab> 5 seconds after i made the bet!![]()
[15:27] <Dice`> [16:26] <Strab> the draw @ 4.5 is value
[15:27] <Dice`> [16:26] <Strab> at $5 now
[15:27] <Dice`> that was SO COOL
[15:27] <BG-Swans> niceeeeeeeeeeeeeeeeeee
[15:27] <Dice`> CONGRATS MATE
[15:27] <Strab> CISSE, DO IT!
[15:28] <Nimrodg> 222222
[15:28] <Strab> yesssssssss
[15:28] <BG-Swans> ;D
[15:28] <Strab> lol
Ging lekker, Arsenal gelijk, ManU verloren...quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:17 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Als je hem in een combootje gooit zit je op een quote van 2.33. Nog wel te doen en het risico is niet bijster hoog.
7 units.quote:
Arsenal's attack could be led by young Spaniard Jose Antonio Reyes, partnered by Quincy Owusu-Abeyie.quote:Op zondag 25 september 2005 15:37 schreef HoIIandia het volgende:
slecht nieuws voor de arsenal bet:
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/europe/4280456.stm
lucky ajax dat kan spelen tegen bijna het B team van arsenal
Ik was te laat voor de bet van berdijch waardoor het een inplaybet werd @1.89 netto. 1,5 unit extra winstquote:Op zondag 25 september 2005 18:32 schreef Calella het volgende:
[..]
7 units.![]()
Lichtelijke TILT volgens mij.![]()
Netjes.quote:Op zondag 25 september 2005 18:41 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Ik was te laat voor de bet van berdijch waardoor het een inplaybet werd @1.89 netto. 1,5 unit extra winst
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | Clubs P W D L FA Pnt 1 Internacional 27 15 5 7 48-35 50 2 Corinthians 28 15 5 8 58-50 50 3 Fluminense 27 13 8 6 49-32 47 4 Santos 27 13 8 6 52-40 47 5 Goias 27 14 5 8 39-31 47 6 Ponte Preta 28 13 5 10 40-41 44 7 Palmeiras 27 12 6 9 49-41 42 8 Parana 28 11 9 8 39-33 42 9 Botafogo 28 12 5 11 41-42 41 10 Sao Paulo 28 11 7 10 53-44 40 11 Fortaleza 28 12 4 12 42-41 40 12 Juventude 28 10 8 10 39-44 38 13 Cruzeiro 28 10 7 11 48-48 37 14 Coritiba 28 9 9 10 35-38 36 15 Vasco 28 9 7 12 47-58 34 16 Atletico-PR 28 9 6 13 44-46 33 17 Sao Caetano 28 9 6 13 34-41 33 18 Flamengo 28 7 10 11 32-38 31 19 Atletico-MG 27 8 5 14 36-39 29 20 Figueirense 28 7 8 13 37-46 29 21 Brasiliense 28 7 8 13 34-46 29 22 Paysandu 28 6 5 17 40-62 23 |
Sometime you win some, sometime you lose some.quote:Op zondag 25 september 2005 10:58 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Ging lekker, Arsenal gelijk, ManU verloren...
Haha ik ken het, het waren geen consistente resultaten. Heb nog even wat centjes op MLB gezet. Hopen dat we idd weer wat gaan uitbouwenquote:Op maandag 26 september 2005 01:23 schreef kikoooooo het volgende:
Voor mij is de TT janken geworden...
van 130 naar 1 euro in een week tijd
nu moet ik mn euro uit gaan bouwenWant ik heb geen geld om te storten :p
Het kan hoor, is mij ook gelukt.quote:Op maandag 26 september 2005 01:23 schreef kikoooooo het volgende:
nu moet ik mn euro uit gaan bouwenWant ik heb geen geld om te storten :p
Atletico-MG 1 Internacional 1quote:Op zondag 25 september 2005 22:42 schreef Flappie666 het volgende:
Value?
2005-09-25 22:28:07 N°22539501 15.00 36.00 ¤
25-09-2005 23:10:00 Atletico Mineiro - Internacional / 1X2 / Internacional 2.40
[ code verwijderd ]
Ik heb wel vertrouwen in Ajax..... half Arsenal blijft thuis of zoiets.quote:Op maandag 26 september 2005 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Het kan hoor, is mij ook gelukt.
Voor woensdag heb ik Milan en Chelsea, die odds zijn te mooi om te laten liggen....
Kan alleen nog niet echt iets vinden voor dinsdag om het kijken aangenamer te maken.
Half Ajax ook of zoiets.quote:Op maandag 26 september 2005 10:10 schreef Flappie666 het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in Ajax..... half Arsenal blijft thuis of zoiets.
Apart gevoel is dat, hè? Dat je het jammer vindt dat een ploeg met een trainer als Van Gaal verloren heeft. Ik had hetzelfde.quote:
1 euro op een combo van milan en chelseaquote:Op maandag 26 september 2005 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Het kan hoor, is mij ook gelukt.
Voor woensdag heb ik Milan en Chelsea, die odds zijn te mooi om te laten liggen....
Kan alleen nog niet echt iets vinden voor dinsdag om het kijken aangenamer te maken.
Ik ben ook terug naar 1 euroquote:Op maandag 26 september 2005 11:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
1 euro op een combo van milan en chelsea@ 5.28
Jawel, maar ze moeten de wedstrijden er nog opzetten..quote:Op maandag 26 september 2005 19:23 schreef H.Flick het volgende:
Kan je bij Mrbookmaker.nl niet op UEFA-cup wedstrijden wedden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |