Leuk he die ontgroening, typisch VBL gedrag.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:31 schreef Juan Zueco het volgende:
Graag een slotje op alle pfaf-topics.
J.
ben ik eens een avondje thuisquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:34 schreef mitt het volgende:
vooral geopend door mensen die hier verder nooit komen
kan je mooi eens in VBL modden toch?quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:35 schreef mitt het volgende:
[..]
kan je mooi eens in VBL modden toch?
was ook wel een inkoppertjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:35 schreef mitt het volgende:
[..]
kan je mooi eens in VBL modden toch?
Ik zou me er niet teveel van aan trekken, er zitten niet al teveel sportliefhebbers in die topics, meer beroepsgokkers.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:31 schreef okkith het volgende:
Hai ik ben nieuw op fok en vond het vooral leuk om wat wedjes te bespreken, dus zodoende kwam ik hier:
Wedden op sport deel 139
Ik stelde wat onschuldige vraagjes over wat baseball teams en wat ze vonden van mn wedjes, krijg ik gelijk de halve fok community over me heen... ze overhoren me of ik wel weet wie er bij de (voetbal) clubs speelt... en of ik ook maar ooit 1 seconde van de wedstrijden heb gezien... en bovendien vliegt de spam me om de oren (een fokker heeft een zijde gemaakt en dat moet ik weten ofzo)...
waar het om gaat: ik wil gewoon wat babbelen over wedjes, en dacht dat dit ook de bedoeling was van Wedden op sport deel 139
dus.......... hoe nu verder?
sst calvobbesquote:Op donderdag 1 september 2005 17:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zou me er niet teveel van aan trekken, er zitten niet al teveel sportliefhebbers in die topics, meer beroepsgokkers.
alright!quote:Op donderdag 1 september 2005 17:49 schreef mitt het volgende:
Ik vind dat je het een groter maakt dan dat het is.
Maar ik zal even meelezen en kijken hoe het verder loopt.
Precies wat ik dacht.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:35 schreef ElmarO het volgende:
[GP] Gran Premio Vodafone d'Italia
Zou de titel van dit topic kunnen worden veranderd in [F1] Gran Premio Vodafone d'Italia. Dan kan onderstaand topic wel dicht.
[F1] Gran Premio Vodafone d'Italia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |