quote:till further notice
En op de UCI - site, en andere toonaangevende wielersites staat ook nog helemaal niks.quote:Op zondag 28 augustus 2005 09:18 schreef The_Hives het volgende:
Het lijkt me ook wel een heel sterk verhaal dat die ploegen nu overal uit competitie zijn gehaald en dat ze precies aangeven, wie wanneer betrapt was (welke etappe). Ik geloof er dus weinig van.
Zolang JohnDDD met geen een bron op de proppen komt zal ik het maar ter kennisgeving aannemen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 09:34 schreef flaaik het volgende:
dan zouden ze toch al sinds gistere niet mogen beginnen zijn? toch belachelijk om halverwege te doen zoda er nog kans is da ze iemand uit de proloog moetten halen wegens doping van vroeger ...
Zeggggggg pas op wie je beledigt!quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:08 schreef Ericr het volgende:
(...) Dat stuk tekst komt nou niet echt over als een persbericht geschreven door een professioneel tekstschrijver, (...)
juist, daarmee dat ze de ploegentijdrit gewonnen hebben. was omdat ze slecht waren zeker -_-quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:10 schreef JohnDDD het volgende:
Remember, voor de rustdag waren Lance en zijn team nog zo mateloos slecht. Erna goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |