Sorry hoor, maar Hoogervorst is gewoon een megalomane maniak, komt iedere keer weer in opspraak met zijn uitspraken in de media en jaagt iedereen tegen zich in het harnas, had het goed gedaan als LPF'er...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:49 schreef nikk het volgende:
[..]
Hij kotst op de idiote retoriek van Bos. Ik kots vrolijk met Hoogervorst mee.
Hoogervorst is een van de betere Ministers Volksgezondheid die we ooit gehad hebben. Zelfs ik als roker kan het waarderen dat jij het voor elkaar heeft gekregen dat er EINDELIJK rookvrije werkplaatsen zijn. Dat EINDELIJK het verschil tussen particulier en ziekenfonds verdwenen is. Dat EINDELIJK verzekeraars verplicht zijn iedereen aan te nemen.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Hoogervorst is gewoon een megalomane maniak, komt iedere keer weer in opspraak met zijn uitspraken in de media en jaagt iedereen tegen zich in het harnas, had het goed gedaan als LPF'er...
Verzekeraars moeten iedereen aannemen, maar ze vergoeden wel steeds minder, geweldig. Rookvrije werkplaatsen waren er onder welke minister dan ook wel doorgekomen, roken in de kroeg had de lul juist wel moeten verbieden, en hij had soepeler moeten zijn met de rookregels in zorginstellingen, met name in de psychiatrie en bejaardenhuizen.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:26 schreef nikk het volgende:
[..]
Hoogervorst is een van de betere Ministers Volksgezondheid die we ooit gehad hebben. Zelfs ik als roker kan het waarderen dat jij het voor elkaar heeft gekregen dat er EINDELIJK rookvrije werkplaatsen zijn. Dat EINDELIJK het verschil tussen particulier en ziekenfonds verdwenen is. Dat EINDELIJK verzekeraars verplicht zijn iedereen aan te nemen.
Ik zal het ronduit KUT vinden als het roken in de kroeg ooit daadwerkelijk verboden word. Ik vind dat ook een enorm idiote maatregel. Maar ik kan er wel waardering voor opbrengen dat een Minister van Volksgezondheid een dergelijke maatregel neemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |