Volgesn de zwangerschapstesten nietquote:Op maandag 19 september 2005 16:17 schreef BoJo het volgende:
maar er komt dus een klein alexje of alexiatje![]()
![]()
huhquote:Op maandag 19 september 2005 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgesn de zwangerschapstesten niet![]()
Ze bloedt alleen niet meer?quote:
begin zomer vorig jaar gestopt met de pil (we willen graag kindjesquote:Op maandag 19 september 2005 16:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ze bloedt alleen niet meer?
Wel nog eisprong?
http://www.beter.nl/index.htmquote:Op maandag 19 september 2005 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
begin zomer vorig jaar gestopt met de pil (we willen graag kindjes), daarna nag 2 keer de maandelijkse cyclus, daarna maaanden niet. Wij blij, misschien zwanger. Dus niet. Naar dokter, verschrikkelijk onderzoek gehad met de meest erge vragen en onderzoeken (eendenbek
), kon niets vinden. Na een tijdej weer ongesteld, en toen na een maand weer gelofo ik, maar nu al dik een half jaar neit meer
En das kut...
Owquote:Op maandag 19 september 2005 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
begin zomer vorig jaar gestopt met de pil (we willen graag kindjes), daarna nag 2 keer de maandelijkse cyclus, daarna maaanden niet. Wij blij, misschien zwanger. Dus niet. Naar dokter, verschrikkelijk onderzoek gehad met de meest erge vragen en onderzoeken (eendenbek
), kon niets vinden. Na een tijdej weer ongesteld, en toen na een maand weer gelofo ik, maar nu al dik een half jaar neit meer
En das kut...
Iddquote:Op maandag 19 september 2005 16:25 schreef BoJo het volgende:
ja inderdaad, erg vervelend lijkt me dat. Sterkte ermee.
moedwillig beloofde zaken vergeten he, bij kom je er niet inquote:Op maandag 19 september 2005 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
Alexxxx, hadden wij niet afgesproken dat jij je niet zou voortplanten?![]()
![]()
En Bo, wij hadden nooit afgesproken naar de boot te gaan
Niet dat je niet welkom bent hoor![]()
Juist wel
Hm, daar is inderdaad ieman met EXACT hetzelfde probleem. En dioe menstrueert nu weerquote:Op maandag 19 september 2005 16:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
http://www.beter.nl/index.htm
Is dus normaal
Zoek ff op ongesteld.
Ik zou er hele verhalen over willen vertellen, maar dat doe ik de rest van de SC-ers niet aan.quote:Op maandag 19 september 2005 16:26 schreef Mukie het volgende:
Ow en alexxx die eendenbek is normaal hoor
Elke jaar een uitstrijkje is super verstandig
Echtniet?quote:Op maandag 19 september 2005 16:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
moedwillig beloofde zaken vergeten he, bij kom je er niet in![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 16:31 schreef Sjoewe het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar is het niet bijzonder prettig om vast werk te hebben voordat je aan kinderen begint?
quote:Op maandag 19 september 2005 16:31 schreef Sjoewe het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar is het niet bijzonder prettig om vast werk inkomen te hebben voordat je aan kinderen begint?
Soms is door de spanning van het ongesteld willen worden, dat je juist het tegenovergestelde krijgt. Heeft elke meid wel eens last vanquote:Op maandag 19 september 2005 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, daar is inderdaad ieman met EXACT hetzelfde probleem. En dioe menstrueert nu weer
Nog meer geduld hebben dus
Nah hoeft niet, ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 19 september 2005 16:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou er hele verhalen over willen vertellen, maar dat doe ik de rest van de SC-ers niet aan.
Dus als je heel veel denkt van "IK WIL ONGESTELD WORDEN, NU NU NU !" dan word je het een half jaar niet?quote:Op maandag 19 september 2005 16:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
Soms is door de spanning van het ongesteld willen worden, dat je juist het tegenovergestelde krijgt. Heeft elke meid wel eens last vanVooral als je gestopt bent met de pil, dan moet je lichaam weer even op gang komen. Er zijn nu immers geen extra hormoontjes meer die dit regelen voor je.
Komt wel goed hoor
Dus daarom ben ik nog niet ongesteldquote:Op maandag 19 september 2005 16:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus als je heel veel denkt van "IK WIL ONGESTELD WORDEN, NU NU NU !" dan word je het een half jaar niet?
Dus het werktquote:Op maandag 19 september 2005 16:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dus daarom ben ik nog niet ongesteld![]()
quote:
Ik mis hem ook al een heel aantal dagen jaquote:Op maandag 19 september 2005 16:35 schreef BoJo het volgende:
Waar is Bas eigenlijk ?
Nou het was geen verkeerde bier neequote:Op maandag 19 september 2005 15:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij, bier?![]()
![]()
GEK
Lekker he
Ik vroeg het me af, helemaal geen woord van die jongen sinds vrijdag. Het laatste was "en ga jij nu maar eens mijn auto photoshoppen"quote:Op maandag 19 september 2005 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En waarom vraag je waar bas is? Die jongen heeft misschien wel een leven aangeschaft ofzo, weet jij veel
ik heb nu erg veel zin in een Swirlquote:Op maandag 19 september 2005 16:45 schreef hermandeperman het volgende:
Wiskey heb ik idd de afgelopen dagen ook vrij veel op ja
maar er gaat niets boven een ijskoud biertje
Na m'n kopje cup-a-soup waar ik nu aan zit ga ik aan't bier denk ikquote:Op maandag 19 september 2005 16:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb nu erg veel zin in een Swirl![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 16:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Na m'n kopje cup-a-soup waar ik nu aan zit ga ik aan't bier denk ik
't is al bijna 5 uur hoorquote:Op maandag 19 september 2005 16:53 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ik heb al een tijdje geen druppel alcohol op![]()
Ik heb dat wel eens een 2tal maanden lang gehad jaquote:Op maandag 19 september 2005 16:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus als je heel veel denkt van "IK WIL ONGESTELD WORDEN, NU NU NU !" dan word je het een half jaar niet?
Hmm!
Hmm, misschien als ik dan aan mijn huiswerk denk dat het helpt..quote:Op maandag 19 september 2005 16:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens een 2tal maanden lang gehad ja
Had dan ook 2 banen, 1 studie, een vreemdgaand vriendje en een fokked up huisgenote
chill...quote:Op maandag 19 september 2005 16:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, misschien als ik dan aan mijn huiswerk denk dat het helpt..
Volgens mij stress ik nooit
met de optie op een vast contract, hoop ik toch voor je?quote:
Wees blijquote:Op maandag 19 september 2005 16:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, misschien als ik dan aan mijn huiswerk denk dat het helpt..
Volgens mij stress ik nooit
Bedankt voor deze link Mukie!quote:Op maandag 19 september 2005 16:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
http://www.beter.nl/index.htm
Is dus normaal
Zoek ff op ongesteld.
Ik heb thuis nog een paar boekjes over kruiden die de pijn tegengaan van je menstruatie e.d., misschien staat het er ook bij om het te stimulerenquote:Op maandag 19 september 2005 17:01 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Bedankt voor deze link Mukie!![]()
Wat er stond is gewoon precies wat ik ook had...![]()
![]()
Mark, als mijn huisgenoot mij in mijn hol neukt, krijg ik steeds last van blaren op mijn anus. Weet jij wat ik eraan kan doen?quote:Op maandag 19 september 2005 17:07 schreef ook_gek het volgende:
is dit het centrale ik heb aandacht nodig dus ga ik over mijn vrouwen problemen praten topic![]()
Wat wil je het over hebben?quote:Op maandag 19 september 2005 17:07 schreef ook_gek het volgende:
is dit het centrale ik heb aandacht nodig dus ga ik over mijn vrouwen problemen praten topic![]()
Beste Anoniempje,quote:Op maandag 19 september 2005 17:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mark, als mijn huisgenoot mij in mijn hol neukt, krijg ik steeds last van blaren op mijn anus. Weet jij wat ik eraan kan doen?
Alvast bedankt,
Anoniempje
Weet ik eigelijk niet.quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 17:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beste Anoniempje,
Jet is natuulijk niet gepast dat je huisgenoot dit doet.
Het beste kan je een vork inslikken. Want dan heb je tralies voor je billen.
Sterkte er mee,
Mark
Is het weer niet goedquote:
quote:Op maandag 19 september 2005 17:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beste Anoniempje,
Jet is natuulijk niet gepast dat je huisgenoot dit doet.
Het beste kan je een vork inslikken. Want dan heb je tralies voor je billen.
Sterkte er mee,
Mark
Aandacht geeftquote:Op maandag 19 september 2005 17:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet ik eigelijk niet.
Dit was een schreeuw om aandacht eigelijk![]()
Beste Alexxxxx,quote:Op maandag 19 september 2005 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe zorg ik er voor dat ik me niet een sexspeeltje voel?
Beste Anoniempje,quote:Op maandag 19 september 2005 17:54 schreef BoJo het volgende:
Beste Mark,
hoe leg ik aan mijn rechterhand uit dat ik vreemd ga met mijn linkerhand?
Groeten,
Anoniempje
Markje,quote:Op maandag 19 september 2005 17:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beste Anoniempje,
Vertel gewoon dat je liever eens een keer iets gezamelijks wilt doen.
Hand in hand kamaraden zingen en dan rukken voor het leven.
Gr,
Mark
Beste hermandeperman,quote:
Beste Mark,quote:Op maandag 19 september 2005 18:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beste hermandeperman,
Ik voel enige opkropping qua emoties bij u.
Wilt u hier over praten?
Gr,
Mark
Sorry u kunt geen vragen aan mij stellen dat weet u even goed als dat ik dat weetquote:Op maandag 19 september 2005 18:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Beste Mark,
Ik vroeg mij af wanneer u voor het laatst sex hebt gehad.
MVG
hermandeperman
Zo lang al nietquote:Op maandag 19 september 2005 18:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sorry u kunt geen vragen aan mij stellen dat weet u even goed als dat ik dat weet
Bij 2.quote:Op maandag 19 september 2005 18:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
persoon nr 2 die me zo noemt.. vanaf wanneer moet je het gaan geloven?![]()
Beste Mukie,quote:
he markje,quote:Op maandag 19 september 2005 19:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beste Mukie,
Wil je al over het ongelukje praten dat in je jeugd gebeurd is tijdens het tekenen?
Gr,
Mark
Beste Fugie,quote:Op maandag 19 september 2005 19:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
he markje,
GORE VIEZE ZEIKTEEF MET JE KANKERVRAGENRUBRIEK FLIKKER TOCH EEN EIND OP STAATSMONGOOL.
NEEquote:Op maandag 19 september 2005 19:21 schreef Hugster het volgende:
Ook z'n wannabee mod gedrag in het gespot topic waarvan hij de eigenaar lijkt te zijn mag wel ff dimmen![]()
![]()
wat heeft dat ermee te maken, wat ben jij voor triest medium dat je zoiets erbij durft te halen als iemand zijn mening uit ?quote:Op maandag 19 september 2005 19:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beste Fugie,
Heeft je vader je vroeger hard geslagen?
Gr,
Mark
Wat mdf plaatjes halen voor mn gerbils strakkies te kunnen gaan scheiden.quote:
Lieve Mona ahem Mark,quote:Op maandag 19 september 2005 19:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beste Mukie,
Wil je al over het ongelukje praten dat in je jeugd gebeurd is tijdens het tekenen?
Gr,
Mark
dat heeft nog wel zin..m'n buurjongen heeft pas een openluchtfilter (waarschijnlijk geen K&Nquote:Op maandag 19 september 2005 19:28 schreef BoJo het volgende:
OMG net bij Wheeler Dealers op Discovery, plaatsen ze precies zo'n K&N openluchtfilter in een 325 Touring als dat ik had op m'n Alfa![]()
Kreng klonk ook nog eens psies hetzelfde
Beste Fugie,quote:Op maandag 19 september 2005 19:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat heeft dat ermee te maken, wat ben jij voor triest medium dat je zoiets erbij durft te halen als iemand zijn mening uit ?
quote:Op maandag 19 september 2005 19:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beste Fugie,
Ik moet ook alleen maar mijn geld verdienen.
En sensatie is wat het plubliek wilt hebben
Gr,
Mark
dat is schattig mźnquote:Op maandag 19 september 2005 19:40 schreef M5 het volgende:
[..]
dat heeft nog wel zin..m'n buurjongen heeft pas een openluchtfilter (waarschijnlijk geen K&N) op z'n fiat punto 1.1 55pk gezet..
![]()
zo sneu
Beste Mukie,quote:Op maandag 19 september 2005 19:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Lieve Mona ahem Mark,
Wat bedoel je precies hiermee?
kusje,
Mukie
Kusjequote:
Beste Mark,quote:Op maandag 19 september 2005 19:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beste Mukie,
Nou ja toen jij of een klasgenootje uitgeschoten is met kleuren en opeens op je rug zat
Gr,
Mark
Beste Mukie,quote:Op maandag 19 september 2005 19:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Beste Mark,
Het was een foutje, ik dacht dat het immers van die afwasbare inkt was.
Maar mijn klasgenootje had per ongeluk de oostindische inkt uit het pennenbakje van zijn buurman gepakt.![]()
Maar gelukkig kun je het nog altijd verbergen door een burka aan te trekken
Liefs,
Mukie
Beste Sieuwe,quote:Op maandag 19 september 2005 19:54 schreef Sjoewe het volgende:
Beste Mark,
Wat moet je doen tegen iemand die veelste lang door gaat met dezelfde grap?
groet,
Sieuwe
quote:Op maandag 19 september 2005 19:54 schreef Sjoewe het volgende:
Beste Mark,
Wat moet je doen tegen iemand die veelste lang door gaat met dezelfde grap?
groet,
Sieuwe
quote:Op maandag 19 september 2005 19:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
het ligt een beetje gevoelig?
was jouw pa niet overleden?![]()
ik had een Alfa Romeo 155 1.8 8v, bij mij was het ook aardig triestquote:Op maandag 19 september 2005 19:40 schreef M5 het volgende:
[..]
dat heeft nog wel zin..m'n buurjongen heeft pas een openluchtfilter (waarschijnlijk geen K&N) op z'n fiat punto 1.1 55pk gezet..
![]()
zo sneu
ja snifquote:Op maandag 19 september 2005 19:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beste Mukie,
Voelt u zich al beter nu je dit hebt verteld?
Gr,
Mark
Mijn vakkundige tip : gebruik veel duct tapequote:Op maandag 19 september 2005 19:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat mdf plaatjes halen voor mn gerbils strakkies te kunnen gaan scheiden.
Dus een groots prject wordt het niet.
Wil wel eigenlijk nog iets halen zodat ik een figuur drin kan zagen en aan de onderkant kippegaas kan zetten. Ziet het er ook nog leuk uit ook
quote:Op maandag 19 september 2005 19:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beste Sieuwe,
Gewoon aandacht geven. Het is immers een vraag om aandacht
Gr,
Mark![]()
![]()
![]()
Tapequote:Op maandag 19 september 2005 20:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mijn vakkundige typ : gebruik veel duct tape![]()
Mijn pa werd zaterdag ook leip van me, waren we ff aan m'n 205 bezig geweest om dat hangend gas kabeltje op te lossen. Dus gelijk bougies ff bekeken, nah die zagen er niet uit dus meteen maar vervangen maar toen bleef 1 van de bougiedobben niet zitten, kreeg ik bijna een mep toen ik over duct tape begon![]()
![]()
wat zijn gerbrilsquote:Op maandag 19 september 2005 20:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tape
Dat ding komt moervast te zitten, zodat mn katten drop kunnen springen en doen, zonder in de kooi te belanden
nee die had het aan zijn hart maar die ouwe leeft nog steeds en loopt ook nog steeds dagelijks aan me kop te zeiken. Beetje zichzelf wijs voordoen tsssquote:Op maandag 19 september 2005 19:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
het ligt een beetje gevoelig?
was jouw pa niet overleden?![]()
quote:
Ik dacht het echtquote:Op maandag 19 september 2005 20:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee die had het aan zijn hart maar die ouwe leeft nog steeds en loopt ook nog steeds dagelijks aan me kop te zeiken. Beetje zichzelf wijs voordoen tsss
leuke beestjes.quote:Op maandag 19 september 2005 20:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier is het wel een baby van 5 weken oud
Het blijft een golfquote:Op maandag 19 september 2005 20:10 schreef ThaFreak het volgende:
duitse fabian vandaag langs geweest op werk.....
stage 2 turbokit op zijn R32![]()
+- 450pk op de wielen.........echt onverslaanbaar![]()
![]()
en toch scary shit hoor![]()
leuke dag vandaag op werk![]()
ziet er wel snoezig uitquote:Op maandag 19 september 2005 20:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier is het wel een baby van 5 weken oud
idd.....quote:
Jaquote:Op maandag 19 september 2005 20:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Bas !![]()
![]()
Haje deze al gezien![]()
[afbeelding]
quote:
zo iets dusquote:Op maandag 19 september 2005 20:10 schreef ThaFreak het volgende:
duitse fabian vandaag langs geweest op werk.....
stage 2 turbokit op zijn R32![]()
+- 450pk op de wielen.........echt onverslaanbaar![]()
![]()
en toch scary shit hoor![]()
leuke dag vandaag op werk![]()
De specs zijn wel geil enzo, maar ja ik vind het pas echt cool als ze dat blok in een Bora lepelenquote:
quote:Op maandag 19 september 2005 20:11 schreef Sjoewe het volgende:
Wat is er toch met me vandaag, ik zit al de hele dag aggressieve muziek te luisteren
Hatebreed![]()
alleen hij heeft een kit van EIP met iets sterkere zuigers, drijfstangen enz enz......quote:
de bora is dan ook een van de mooiste vw's ooit imho.....quote:Op maandag 19 september 2005 20:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De specs zijn wel geil enzo, maar ja ik vind het pas echt cool als ze dat blok in een Bora lepelen![]()
Hier zit nauwelijks vlees aan mźnquote:Op maandag 19 september 2005 20:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
idd.....
heb de pan al op het vuur staan![]()
ach ja. dat weet ik ook niet. maar 'k vond ehm wel leuk.quote:Op maandag 19 september 2005 20:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
alleen hij heeft een kit van EIP met iets sterkere zuigers, drijfstangen enz enz......
hgp is een beetje kut van wat ik allemaal hoor en lees, terwijl EIP een stuk professioneler is......
quote:Op maandag 19 september 2005 19:18 schreef ook_gek het volgende:
ZE zijn hier in de straat alles opnieuw aan het betegelen. En ik snapte al niet waarom er zo veel stenen verdwijnen uit het niet. Kijk ik net naar buiten staat er een man op ze gemakje stenen in een tas in te laden voor zijn tuin![]()
* ook_gek gaat effe foto maken. Net als een foto van mijn pa die asociaal zijn auto parkeerd![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 20:23 schreef Sjoewe het volgende:
Bojo, ken je deze al:Peugeot 205 16v turbo![]()
die is al oud tochquote:Op maandag 19 september 2005 20:23 schreef Sjoewe het volgende:
Bojo, ken je deze al:Peugeot 205 16v turbo![]()
Zelfde gast, heeft ook maar gewoon ff een 16. 16V turbo gebouwdquote:
Jup, maar hij is nu bezig om er een nog grotere turbo op te schroevenquote:
omg nogges?quote:Op maandag 19 september 2005 20:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jup, maar hij is nu bezig om er een nog grotere turbo op te schroeven
Die rebuilt van die Jaguar 4.2 liter motor bij A car is reborn is zo geilquote:Op maandag 19 september 2005 19:28 schreef BoJo het volgende:
OMG net bij Wheeler Dealers op Discovery, plaatsen ze precies zo'n K&N openluchtfilter in een 325 Touring als dat ik had op m'n Alfa![]()
Kreng klonk ook nog eens psies hetzelfde
ja.quote:Op maandag 19 september 2005 20:35 schreef ThaFreak het volgende:
is er nog interesse voor een filmpje van die 205 turbo??? want dan ga ik hem uppen
quote:Op maandag 19 september 2005 20:39 schreef Mukie het volgende:
european gigolo kijken is, maar een filmpje is nooit weg
tis op mn pcquote:
hij kan er wat vanquote:Op maandag 19 september 2005 20:46 schreef Hugster het volgende:
wat een ziekelijke engineer skills heeft die gast joh![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 19:46 schreef Sjoewe het volgende:
-edit-
wat stond erquote:Op maandag 19 september 2005 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Daar is iemand zichzelf populairi aan het maken in DSG
JAquote:Op maandag 19 september 2005 20:35 schreef ThaFreak het volgende:
is er nog interesse voor een filmpje van die 205 turbo??? want dan ga ik hem uppen
Als je mij een blok alu en een CNC machine geeft kan ik dat nog steeds niet hoorquote:Op maandag 19 september 2005 20:51 schreef BoJo het volgende:
maar hij heeft de ruimte en het spul en de tijd, tis niet eerlijk![]()
Als je mij een blok alu en een CNC machine geeft kan ik dat nog steeds niet hoorquote:Op maandag 19 september 2005 20:51 schreef BoJo het volgende:
maar hij heeft de ruimte en het spul en de tijd, tis niet eerlijk![]()
een of andere mongool had een foto van een fiat panda neergekwakt, en gezegd dat het een soep van de rolls wasquote:
Ik werk daar ookquote:Op maandag 19 september 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
D-Devil werkt toch vlakbij de MECC in Maastricht? Dan ben ik vlak langs z'n werk gereden vanochtend en vanmiddag ben ik nog bij Bo in de buurt geweest![]()
(oftewel, ik heb de hele dag met een 730d van 1mdn oud de A2 helemaal op en af gereden )
Nee, Hugster. Die heeft enkelquote:
Ik heb je post nu 3 keer gelezen, en er zit geen enkele verwijzing naar je vriendin en/of sexleven inquote:Op maandag 19 september 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
D-Devil werkt toch vlakbij de MECC in Maastricht? Dan ben ik vlak langs z'n werk gereden vanochtend en vanmiddag ben ik nog bij Bo in de buurt geweest![]()
(oftewel, ik heb de hele dag met een 730d van 1mdn oud de A2 helemaal op en af gereden )
quote:Op maandag 19 september 2005 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb je post nu 3 keer gelezen, en er zit geen enkele verwijzing naar je vriendin en/of sexleven in!
net niet verkapte kijk-mij-eens-patsen-in-de-auto-die-niet-van-mijzelf-is-maar-er-wel-in-mag-rijden-omdat-ik-toevallig-een-mazzelpik-met-een-grote-waffel-ben post.quote:Op maandag 19 september 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2005 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb je post nu 3 keer gelezen, en er zit geen enkele verwijzing naar je vriendin en/of sexleven in!
Oh was dat pimpen?quote:Op maandag 19 september 2005 21:08 schreef Hugster het volgende:
[..]!!
Maar hij pimpt wel weer
we krijgen het er niet uit
alhoewel het wel maar een 730 isVriend van me werkte net 2 weken bij brussaard en toen mocht ie al een hele dag op pad met een nieuwe 745i
Snel!quote:Op maandag 19 september 2005 20:59 schreef ThaFreak het volgende:
filmpje![]()
http://members.home.nl/thafreak2/pieter205 1600 16v turbo.mpg
truequote:Op maandag 19 september 2005 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh was dat pimpen?Sinds wanneer is in een instappertje rijden stoer?
Niet op gelet, actuallyquote:Op maandag 19 september 2005 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb jij de laatste tijd anders gezien dan?
DOuchen en dan slapen
hij is gaafquote:Op maandag 19 september 2005 20:35 schreef ThaFreak het volgende:
mits goed afgesteld zal ie er zeker op vooruit gaan ja, qua vermogen en verbruikquote:Op maandag 19 september 2005 21:40 schreef BoJo het volgende:
heeft het zin om bij mij een dubbele carburateur erop te zetten ?
ja ik weet dat het vebruik zal stijgen, maar word ie aanzienlijk vlotter ?![]()
m'n pa claimt hem goed af te kunnen stellen. Kzie er 1 nl. op marktplaats staan voor 50 euroquote:Op maandag 19 september 2005 21:41 schreef BazzoS het volgende:
[..]
mits goed afgesteld zal ie er zeker op vooruit gaan ja, qua vermogen en verbruik
4-individual throttle bodies is wel leuk ofzoquote:Op maandag 19 september 2005 21:40 schreef BoJo het volgende:
heeft het zin om bij mij een dubbele carburateur erop te zetten ?
ja ik weet dat het vebruik zal stijgen, maar word ie aanzienlijk vlotter ?![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 21:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n pa claimt hem goed af te kunnen stellen. Kzie er 1 nl. op marktplaats staan voor 50 euro![]()
dat vind ik wel erg ver gaan, heb van peu geleerd dat een rollerbank testje aardig prijzig isquote:Op maandag 19 september 2005 21:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Rollenbank afstellen bedoel ik, niet van dat natte vinger werk
hoe zou dat nou komenquote:Op maandag 19 september 2005 21:49 schreef PeuRac het volgende:
Post ik een keer eens niet zo patsend en/of over mn vriendin, is t wéér niet goed
ik weet het niet, maar als je écht vermogen wilt winnen scheelt goed afstellen natuurlijk wel..quote:Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat vind ik wel erg ver gaan, heb van peu geleerd dat een rollerbank testje aardig prijzig is
Maar gewoon dat ding erop pleuren en redelijk af stellen is niet interessant?
is zeker wel interessant hoor....quote:Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat vind ik wel erg ver gaan, heb van peu geleerd dat een rollerbank testje aardig prijzig is
Maar gewoon dat ding erop pleuren en redelijk af stellen is niet interessant?
linkje naar marktplaatsquote:Op maandag 19 september 2005 22:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
is zeker wel interessant hoor....
maar wat voor een carbu zijn het eigenlijk???
linkje naar marktplaats???
vraag me alleen nog af hoe het dan met m'n luchtfilter moet, openluchtfilter is geen optiequote:Op maandag 19 september 2005 22:19 schreef BazzoS het volgende:
voor 50 euro kan je er geen buil aan vallen dacht ik
vrees dat er dan niks anders op zitquote:Op maandag 19 september 2005 22:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
vraag me alleen nog af hoe het dan met m'n luchtfilter moet, openluchtfilter is geen optie![]()
![]()
ah fuck it, hopelijk zout die jeep eens een keer snel op dan kan ik weer wat anders fatsoenlijks kopenquote:Op maandag 19 september 2005 22:34 schreef BazzoS het volgende:
[..]
vrees dat er dan niks anders op zit
hihihiquote:
Dat inkoppertje wilde ik niet makenquote:
ach. ik ben van de open deuren vandaag.quote:Op maandag 19 september 2005 23:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat inkoppertje wilde ik niet maken
Ik heb besloten om te gaan verranderenquote:Op maandag 19 september 2005 23:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ach. ik ben van de open deuren vandaag.
![]()
zozoquote:Op maandag 19 september 2005 23:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb besloten om te gaan verranderen
hij is leuk jaquote:
niet janken danquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:41 schreef Sandraugiga het volgende:
Nee, hij komt vanmiddag weer terug...![]()
I knowquote:
Ik heb zoiets van; ik ben nu jong en dan kan het nog.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:56 schreef BoJo het volgende:
Ja inderdaad, misschien wel een kandidaat. Alleen dat ie 2 zits is een beperking voor mij denk ik.![]()
alsof jij vrienden heb die je mee moet nemenquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:56 schreef BoJo het volgende:
Ja inderdaad, misschien wel een kandidaat. Alleen dat ie 2 zits is een beperking voor mij denk ik.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:32 schreef BoJo het volgende:
Maar op vakantie is het wel handig om wat mee te kunnen nemen natuurlijk![]()
Op de heen weg zat ie anders aardig volquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]daarom lag de auto ook maar half vol
in tegenstelling tot die 106 op de terugweg
Die spullen hadden je ouders zelf ook mee kunnen nemenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
Op de heen weg zat ie anders aardig vol
Moet er niet aan denken zo'n zware parasolvoet mee te moeten nemen voorin je mr2![]()
Je vergeet de TV, Parasol en rol tapijtquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die spullen hadden je ouders zelf ook mee kunnen nemenAls dat aerobed niet mee had gehoeven, hadden we t met een MR2 ook wel gered denk ik, alleen waren we dan gebroken geweest, ipv nog ff te gaan stappen na 17u continu rijden
Ohjaquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je vergeet de TV, Parasol en rol tapijt![]()
met de mr2 hadden we het in 14 u gedaan![]()
En moet je voorstellen wat een wegligging in de bergen![]()
Zoveel heb je toch niet nodig?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:32 schreef BoJo het volgende:
Maar op vakantie is het wel handig om wat mee te kunnen nemen natuurlijk![]()
met 2 autosquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja![]()
maar in de bergen idd![]()
ik ga een oude Porsche kopen, nemen we die de volgende keer
![]()
Dat viel wel mee toch? Met 2 auto's gaan zorgt wel voor een competitie denk ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
met 2 autos![]()
kunnen we tenminste niet op elkaars rijstijl zeiken![]()
ik als een ventquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik reis als een turk richting vakantie![]()
Ja gegarandeerd rijden we ons helemaal platquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat viel wel mee toch? Met 2 auto's gaan zorgt wel voor een competitie denk ik
Zelfkennisquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja gegarandeerd rijden we ons helemaal plat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |