Ach ja, misschien ook wel. Hopelijk chief investigator dan meteen ff die studenten van Mountainbrook interviewt die hals over de kop uit Aruba zijn vertrokken. Het steeds komende nieuws over die boycot blijft me toch verbazen:quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:40 schreef spookvrouw het volgende:
Je kan het ook van de andere kant zien. Als Aruba er aan meewerkt om iemand in Amerikar de vragen te beantwoorden, hebben ze toch niets te verbergen?
De hysterie rond Twitty/Holloway gaat vanzelf over.
En de cruiseliners die in de Caribean varen, gaan echt niet ineens een extra rondje om, om Aruba te vermijden. Per schip rollen er toch gemiddeld 2100 passagiers aan land die met dollars wapperen. Ze blijven echt wel komen.
Twitty zal haar tong nog eens afbijten over al haar uitspraken.
* spookvrouw gaat weer in lurkstand.
http://getagripmonkey.blogspot.com/quote:Dutch company has given thousands of dollars to Governor Bob Riley
DIARIO Aruba
11/11/2005
ORANJESTAD (AAN): Today, Aruba and Holland are totally surprised that thousands of dollars from a Dutch company were contributed to the governor of Alabama as well as to senators.
Incredible but true! Money from a Dutch company went to Governor Bob Riley, Senator Jeff Sessions, Senator Richard Shelby and member of Congress Spencer Bachus. And now they are all supporting a boycott against Aruba?
Spencer Bachus is a member of Congress who represents the Twitty-Holloway family. Bob Riley was also a member of Congress before becoming governor.
They have gotten thousands of dollars from a Dutch company. Here, DIARIO presents the figures from 1998 to 2005. Spencer Bachus got $26,555. Bob Riley got $4,500. Jeff Sessions got $15,000. Richard C. Shelby got $15,000.
Furthermore, they are not the only politicians from Alabama who have gotten money from Holland.
Now, can these honest men from Alabama can explain with what side of their face they could have taken money for a country against which they support a boycott?
It is also good to show that Jeff Sessions as well as Richard Shelby got substantial contributions from McWane, which is a corporate entity very tied to the Twitty-Holloway family.
From 1998 to 2005, McWane gave Sessions a sum of $29,200. It gave Shelby a sum of $1,000.
This money perhaps can explain some of the political force and ‘connection’ to the US press that Beth Twitty has developed so ‘miraculously’ in such a short amount of time.
The Dutch company which made the contribution of thousands of dollars to the Alabama politicians are: Aegon NV, Internationale Nederlanden Groepe (ING), KPMG International, ABN Amro Holding, Akzo Nobel BV, Philips Electronics, y Royal Dutch-Shell Group.
Dat komt niet door mensen zoals ik..... Als ik een amerikaan in kwestie tegen kom, dan krik ik zo zijn interpretatie van de nederlandse reputatie omhoog. Het is gewoon belangrijk om je echte (wereld)vrienden te kennen, je moet een beetje strategisch denken op wereldniveau.quote:Op zondag 13 november 2005 10:58 schreef dancemacabre het volgende:
Ze halen op dat forum Nederland, Aruba en Nederlandse Antillen (ofwel het hele koninkrijk) door het slijk.
The evil empire perceptie, begrijpelijk.
quote:
Ik heb geen idee, ik kijk het nooit.quote:hoe veel lopen die afleveringen in Nederland eigenlijk achter, ik wil dat nu wel is met eigen ogen zien allemaal hmmkay
Ik denk dat ik maar een moet gaan kijken dan als het allemaal zo lachwekkend is. Kan ik meteen zien via zijn website hoeveel we achterlopen, denk ik, hoop ik. Wanneer istie ook alweer op TV? RTL4 meen ik?quote:Op maandag 14 november 2005 11:08 schreef sp3c het volgende:
ik weet niet ik zag het laatst een keer en ik vond het wel amusant
was een vrouwtje dr kindertjes kwijt en dr exman zat in de gevangenis en die had ze kwijtgemaakt en wilde niet zeggen waar die ze gelaten had. en dan was dr een ander vrouwtje dat dan weer een vriendin was van dr ex en die nog contact had met hem en die zou het een en ander weten.
onwijze dramatische duidelijk verknipte filmpjes tussendoor aan de leugendetector ... alle antwoorden fout
en dan gaat docter phil vragen stellen in de trend van 'now I'm not saying you're lying hmkay ... but I think your not being honest hmkay?' en alles echt onwijs knullig, zo van
dr Phil: je bent toch een vriendin van die gast waar zijn je telefoongesprekken? waar zijn je brieven, die heb je niet gegeven hé???
vriendin: erm ik heb ze bij me maar niemand vraagt ernaar
...
..
.
P: 'hmkay?!'
ik moest gewoon lachen terwijl het best serieuze shit was
rond kwart over 5 op rtl 5quote:Op maandag 14 november 2005 11:23 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een moet gaan kijken dan als het allemaal zo lachwekkend is. Kan ik meteen zien via zijn website hoeveel we achterlopen, denk ik, hoop ik. Wanneer istie ook alweer op TV? RTL4 meen ik?
Okay thanks, zat er maar 1 nrtje naast dusquote:
En een beetje jammer dat ze ongefundeerd blind om zich heen gaat schoppen en slaan.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:57 schreef Ivatje het volgende:
Ik bewonder moeder van Natalee hoe veel ze moeite doet om Natalee te vinden en het is normaal dat je alles doet om je geliefde te vinden.
Alleen jammer dat andere vermiste personen zo veel aandacht en hulp van de media niet krijgen..![]()
Nee, ze is nog niet terug uit Japan.quote:
Japan, oceaan... moet ik aan sushi denkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:43 schreef DeTolk het volgende:
maar ze ligt natuurlijk op de bodem van de oceaan.
Nieuw op menu : Sushi Nata Leequote:Op vrijdag 18 november 2005 10:44 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Japan, oceaan... moet ik aan sushi denken
die zit midden in een etentjequote:Op vrijdag 18 november 2005 10:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is nieuws!Bel jij Dr. Phil even?
Sneeuwwitje en de 7 negers?quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Natalee Holloway ligt gewoon op een tafel ergens in de rimboe om de jagers van de Oekie Oekie stam te verwennen na een dag jagen.
Nou om natalee te vergelijken met sneeuwwitje vind ik wat vergaan. Of was sneeuwwitje ook een drugssnuivend meisje van lichte zeden?quote:
Wat denk je dat ze de hele tijd deed dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:01 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Nou om natalee te vergelijken met sneeuwwitje vind ik wat vergaan. Of was sneeuwwitje ook een drugssnuivend meisje van lichte zeden?
Marokko?quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:56 schreef DeTolk het volgende:
Maar nu weer serieus ,
Is er echt geen enkel aanknopingspunt meer waar ze zou kunnen zijn?
Natalee ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:21 schreef DeTolk het volgende:
we dwalen af, we dwalen af
Kweetnie, gisteren pas op US tv geweest zo te lezen op de US blogs. Maarehhh... ik ga ff markten, kijken of ik nog Nata Lee sushi kan krijgenquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:
Was dat niet de aflevering dat Beth over de rooie ging omdat er gesuggereerd werd dat Natalee aan geyle neuqsex zou doen in de bossen van Brazil?
Yep assumption after assumtion after assumption makes strong evidence. Kijk maar:quote:"Natalie Holloway could be worth a couple million dollars. Because it's high profile right now, they could be calling in the big clients, somebody who's going to get a thrill out of having sex with Natalee Holloway, who will come in and pay big, big bucks, just for that thrill. To the kidnappers, this is very big business."
Long live rescuer Phillquote:Beth says, "Dr. Phil, you've been right all along." He sent investigators to Aruba who obtained a taped interview with one of the main suspects in the case, Deepak Kalpoe. "And you knew when it was time to step up for the boycott, and ... you know when it's time to begin a different search method for Natalee too."
Natuurlijk wil hij de man niet verraden. En daarom hoef je je bron niet prijs te geven, want die is er natuurlijk wel, zou Phil liegen!quote:One of the reasons Beth holds out hope that Natalee is alive is that she recently received a cryptic phone message on her cell phone and believes she heard Natalee's voice. ... Beth has asked us not to play the call. And frankly, I want to respect her wishes, and I agree that we shouldn't play that right now. I don't want to give anything away that could put anybody in jeopardy,
En welke superpowers zou ze nog meer hebben.quote:Dr. Phil, you know, I've never told anyone this. I've never disclosed this to anyone, and I'm really pretty level-headed. But I'm a pediatric speech pathologist, and I've done this for 22 years. That's how I've made my career is listening to vocal utterances.
Duzzzzz.quote:Next, he introduces Harold Copus, also a former FBI agent, who has been actively working on Natalee's case. "Now, he has said from the beginning that her disappearance could be connected to the sex slave trade industry," he says of Harold. "You also believe that we need to consider this."
"Oh, very much so. I think as long as we don't have a body, we have to assume the worst, and actually being in a sex slave trade could be the worst," says Harold.
And at the end, Dr. Phil tells it was all a joke after all.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:35 schreef Zemi77 het volgende:
Duzzzzz.
Het lijkt me de leukste show ooit. Slapstick![]()
en dna blijkt dat ze gewoon een 6 months extreme make over heeft gehadquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
And at the end, Dr. Phil tells it was all a joke after all.
Here she is, alive and kicking!
NATALEE!!!
Bron: http://www.amigoe.com/artman/publish/article_14560.shtmlquote:Gerommel Dr. Phil in opnames Deepak Kalpoe
24 Nov, 2005, 16:50 (GMT -04:00)
ORANJESTAD — Er blijkt te zijn geknipt in de opnames die Jamie Skeeters maakte van Deepak Kalpoe. De opnames zijn weliswaar authentiek, maar er blijkt gerommeld te zijn in de versie die is uitgezonden in de Dr. Phil show. Dat heeft het Forensisch Instituut in Rijswijk bepaald.
De opnames werden uitgezonden in een uitzending van de show in september, waarin Dr. Phil opriep tot een boycot van Aruba. Er is lang gesteggeld over de vraag of de opnamen wel authentiek waren. Het Openbaar Ministerie heeft de bandjes opgevraagd en deze voor onderzoek naar Nederland gestuurd.
Omdat Kalpoe op de tape gezegd zou hebben dat alledrie de jongens seks met Holloway hebben gehad, wordt de opname op internetsites, gewijd aan de Holloway-zaak en in Amerikaanse televisieprogramma’s, dikwijls gezien als bewijs van schuld van Joran van der Sloot, Satish en Deepak Kalpoe. Volgens advocaat Rudi Oomen ontkent zijn cliënt Kalpoe ten stelligste dat hij dat ooit heeft gezegd.
Skeeters zou zich volgens Oomen in het internetcafé, waar Kalpoe werkt, hebben voorgedaan als iemand die hem wilde helpen zich te verweren tegen de Holloway-Twitty familie. Ondertussen werd de conversatie stiekem opgenomen en maanden later uitgezonden bij de show van Dr. Phil. Oomen heeft altijd volgehouden dat er in de opnamen is gerommeld en dat zijn cliënt een onderzoek wilde naar de authenticiteit van de opnamen.
De opnamen, zowel de versie die is uitgezonden bij Dr. Phil, als de originele opnamen van Skeeters zijn in Nederland onderzocht door het Nationaal Forensisch Instituut. Het is op dit moment niet duidelijk welke uitlatingen Kalpoe wel heeft gedaan, en welke via manipulatie tot stand zijn gekomen.
Lisa Chiafullo, uit California, is intussen een boycot begonnen tegen Beth Twitty. De Amerikaanse ergert zich aan de ‘mediaverslaving’ van Twitty, en aan haar oproep om Aruba te boycotten. Chiafullo is een tegen-boycot tegen Twitty begonnen om haar van het scherm te krijgen en de boycot tegen Aruba te stoppen. Zij riep daartoe mensen op Aruba op om een petitie te ondertekenen. Dit kon zowel gisteren als vandaag in de bibliotheek van Oranjestad en San Nicolas, iets waar veel mensen gebruik van maakten. De actie wordt ondersteund door radiostations Magic FM en Top FM.
Werkgeversvereniging ATIA meent dat ‘bestuurders zich niet mogen laten meesleuren door de emoties van een treurende moeder’. Dat geldt ook voor andere personen die door hun positie veel mensen kunnen beïnvloeden. ATIA doelt daarmee op de gouverneur Bob Riley van Alabama en op Dr. Phil.
ATIA meent dat het Riley niet past om zonder onderzoek naar de ware feiten, de verhalen van Beth Twitty voor zoete koek aan te nemen. “Mensen in machtsposities moeten functioneren volgens hoge standaards. Zij moeten hun daden verrichten op basis van feiten en logica”, aldus ATIA in de Flash van november.
De werkgeversvereniging vraagt zich ook af of de aandacht voor Aruba geen afleidingsmanoeuvre is, nu Birmingham, Alabama is doorgedrongen tot de top tien van meest criminele steden van de Verenigde Staten.
Ook Dr. Phil krijgt een veeg uit de pan. ATIA heeft ontdekt dat deze therapeut zijn praktijk moest neerleggen na beschuldigingen van seksuele misdragingen door een oud-patiënt. Daarnaast zou de man in ernstige financiële moeilijkheden verkeren.
ATIA zegt verder dat de organisatie het volste vertrouwen heeft in het onderzoeksteam, en trots is op het systeem van rechtshandhaving op Aruba.
Beth is alive and kicking on Dr. Phil: http://thepoliticalteen.com/video/sextradeclips.wmv (kopie en plak in browser anders doet de link t niet)quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:01 schreef SocialDisorder het volgende:
is die snol nou nog niet dood? En hoe zit het met Natalee?
sommigen noemen het propaganda, anderen eenzijdige berichtgeving. Ik noem het "typisch Amerikaanse media". Ze hebben een beeld voor ogen, en zullen er alles aan doen om dat beeld bevestigd te krijgen.quote:Op zondag 27 november 2005 12:41 schreef fokje het volgende:
Als je googled in de news sectie op Natalee Holloway dan zie je dat de grote Amerikaanse newssites met geen woord reppen over de bevindingen van het NFI die verklaart dat er geknoeit is met de tape. (wel de Canadese newssites) Dit terwijl normaal gesproken iedere scheet in deze zaak breed wordt uitgemeten in de media aldaar.
Wat is er in hemelsnaam aan de hand daarzo?
quote:and under United States law all persons are considered innocent until proven guilty.
het staat er zo stellig, dat je het bijna zou geloven he?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:53 schreef SocialDisorder het volgende:
vooral dit stukje vind ik mooi:
[..]
Wat een debielen, Aruba boycotten. Aruba heeft veel te veel tijd en geld gestoken in die grafhoer en haar moeder.quote:Op maandag 19 december 2005 01:22 schreef Stratos het volgende:
‘Toerisme Aruba stijgt'
17 Dec, 2005,
ORANJESTAD — Nancy Grace van CNN heeft op de Amerikaanse radio gezegd dat het toerisme op Aruba sinds de verdwijning van Natalee Holloway is gegroeid met 7 procent. Ze gaf daarbij aan deze stijging niet te begrijpen.
Grace sprak in een radioshow van MSNBC, op uitnodiging van presentator Don Imus. Ze zei geschokt te zijn dat het toerisme op Aruba is gestegen. “Sinds de verdwijning van Natalee Holloway zijn 7 procent meer toeristen naar Aruba gegaan. 70 Procent hiervan zijn Amerikanen. Hoe is dit mogelijk?” Grace gaf aan dat ze haar landgenoten die er voor kiezen om hun vakantie op Aruba door te brengen niet begrijpt. Grace heeft op CNN haar eigen programma. Hierin meldt ze dagelijks dat Amerikanen Aruba moeten mijden zolang de zaak-Holloway niet is opgelost.
Intussen roepen ook gouverneurs van Amerikaanse staten hun burgers op om Aruba te boycotten. Donderdag sloot de gouverneur van Georgia, Sonny Perdue, zich aan bij deze boycot. De grootste krant van Georgia publiceerde zijn oproep op pagina drie van de derde sectie. Perdue is, na Bob Riley van Alabama en Mike Huckabee van Arkansas, de derde gouverneur van een Amerikaanse staat die zijn burgers oproept niet naar Aruba te reizen.
Bron: Amigoe
Ik begrijp het ook wel, doch in retrospect is het zonde van elke euro.quote:Op maandag 19 december 2005 13:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Logisch, Nederland zou er ook tijd en geld insteken als 'n toerist hier wordt vermoord.
En onzin.quote:
Nee, JP zou wel eens even Bush terecht wijzen..........hij zou kunnen wijzen op het grote aantal moslims in Nederland.....dat helpt misschien. Maar kan ook averechts werken natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:05 schreef krullul het volgende:
Zojuist bij NOVA, Joran is onderweg naar de V.S. en er is mogelijk sprake van een set-up.
Als dat zo is verwacht ik een gigantische rel, zelfs de huidige watjes in de Nederlandse regering zouden zoiets niet pikken.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:30 schreef sp3c het volgende:
ja en nu?
magtie het land niet meer uit of kan hij gewoon zeggen 'screw you guys I'm going home' en waarom gaat die malloot helemaal naar New York voor een interview met ABC ... vakantie nodig?
Dat gekke mens bleef toch eerst prevelen dat ze haar dochter bruut hadden vermoord? En nu neemt ze ineens genoegen met een schadevergoeding voor mishandeling?quote:NEW YORK - De familie van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway, die vorig jaar mei op Aruba verdween, heeft in New York een aanklacht ingediend tegen de Nederlander Joran van der Sloot en diens vader Paul. De ouders van Holloway beschuldigen de zoon en vader van mishandeling van een minderjarige.
Volgens Amerikaanse media zijn de Van der Sloots donderdagmiddag voor een rechtbank in New York gedagvaard. De vader en moeder van Natalee eisen schadevergoeding.
Verdwijning
De 18-jarige Joran van der Sloot zat vorig jaar enkele maanden op Aruba vast op verdenking van betrokkenheid bij de verdwijning van de Amerikaanse tiener. Hij was een van de drie jongens die het laatst bij Natalee waren gezien. De vader zou als rechter in opleiding zijn zoon hebben beschermd. Hij zat vast op verdenking van medeplichtigheid.
Privédetectives
Volgens de ouders van Natalee hielden privédetectives de Van der Sloots al een tijd in de gaten. Op die manier was bekend dat vader en zoon naar New York gingen.
De advocaat van Joran, Antonio Carlo, bevestigde vrijdagochtend dat zijn cliënt en diens ouders in New York zijn. Joran kwam daar donderdag aan voor een interview dat hij van plan is te geven aan de Amerikaanse zender ABC. Zijn ouders arriveerden woensdag in New York om hun zoon te steunen.
Volgens de advocaat zijn niet alleen Joran en Paul gedagvaard, maar ook moeder Anita. Carlo heeft verder begrepen dat de zaak draait om dood door schuld.
Geen celstraf
Volgens de advocaat hebben de ouders van Holloway de familie Van der Sloot gedaagd in een civielrechterlijke zaak. "Ze beschouwen het als een onrechtmatige daad", aldus Carlo. "Dat houdt in dat alleen schadevergoeding kan worden geëist, geen celstraf."
Carlo is niet blij met de reis van Joran naar Amerika en het interview dat hij wil geven aan ABC. "Ik ben op Aruba, u kunt uw conclusies trekken", aldus de advocaat. Behalve advocaat van Joran is Carlo ook de baas van vader Paul.
Van der Sloot senior trad in januari jongstleden in dienst als advocaat bij het kantoor van Carlo.
Ik denk het niet. We hebben het hier over een land waar O.J. Simpson vrijgesproken wordt van moord en vervolgens voor hetzelfde vergrijp wél veroordeeld wordt door dezelfde civiele rechtbank als we het hier over hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:16 schreef SocialDisorder het volgende:
Opvallend dat de zaak uberhaupt in behandeling is genomen. Natalee is toch op Aruba verdwenen? De Amerikanen hebben daar totaal geen zeggenschap, voor zover ik weet. Ik denk dan ook dat Joran's pappie korte metten maakt met Twitty.
Straks vindt ze dáár haar dochter terug onder een chador.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:21 schreef SocialDisorder het volgende:
kunnen we die twitty niet droppen in Iran in een T-shirt met Mohammed erop?
Nou, dan kan de soap daar verdergaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Straks vindt ze dáár haar dochter terug onder een chador.
Uiteraard. Jij snapt ook dat een meisje dat zich zo misdraagt dat ze haar hotel uitgezet zou worden en dat zat bij vreemde meneren in de auto stapt zich nimmer zou inlaten met iets walgelijks en werelds als seks.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:29 schreef SocialDisorder het volgende:
wordt ze wel beschermd door een eunuch
Ha, ha inderdaad. Vraag me af of ze er vrede mee zal hebben na de schadevergoeding (en net of dat mens niet al geld genoeg heeft, dat ze het dan aan een goed doel schenkt; een opvanghuis voor meisjes die weglopen ofzoquote:Als je het mij vraagt heeft dat mens de tijd van haar leven met alle aandacht die ze krijgt.
Lol,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar eigenlijk vind ik het hele Holloway-drama wel vermakelijk.![]()
Fijn dat we weer verder kunnen met speculeren.![]()
er is wel degelijk een boycotquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:49 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Lol,
Ik moet zeggen ik ben er ook niet rouwig om. Ik veheug me al op de afleveringen van Dr. Phil.
Gaan ze trouwens nu de boycot (nou ja boycot) o
dat scheen een smoes te zijn geweest om hem naar america te lokken...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:19 schreef sp3c het volgende:
ja stoer is het wel maar toch vind ik het niet al te slim
zou dat interview nu nog doorgaan of niet
Ik dacht dat er juist meer mensen heen gingen en dat die boycot geen enkel effect had?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
er is wel degelijk een boycot![]()
Op Aruba voelen ze het wel dat er minder amerikanen zijn/komen, financieel gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |