quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:30 schreef sp3c het volgende:
ja en nu?
magtie het land niet meer uit of kan hij gewoon zeggen 'screw you guys I'm going home' en waarom gaat die malloot helemaal naar New York voor een interview met ABC ... vakantie nodig?
Dat gekke mens bleef toch eerst prevelen dat ze haar dochter bruut hadden vermoord? En nu neemt ze ineens genoegen met een schadevergoeding voor mishandeling?quote:NEW YORK - De familie van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway, die vorig jaar mei op Aruba verdween, heeft in New York een aanklacht ingediend tegen de Nederlander Joran van der Sloot en diens vader Paul. De ouders van Holloway beschuldigen de zoon en vader van mishandeling van een minderjarige.
Volgens Amerikaanse media zijn de Van der Sloots donderdagmiddag voor een rechtbank in New York gedagvaard. De vader en moeder van Natalee eisen schadevergoeding.
Verdwijning
De 18-jarige Joran van der Sloot zat vorig jaar enkele maanden op Aruba vast op verdenking van betrokkenheid bij de verdwijning van de Amerikaanse tiener. Hij was een van de drie jongens die het laatst bij Natalee waren gezien. De vader zou als rechter in opleiding zijn zoon hebben beschermd. Hij zat vast op verdenking van medeplichtigheid.
Privédetectives
Volgens de ouders van Natalee hielden privédetectives de Van der Sloots al een tijd in de gaten. Op die manier was bekend dat vader en zoon naar New York gingen.
De advocaat van Joran, Antonio Carlo, bevestigde vrijdagochtend dat zijn cliënt en diens ouders in New York zijn. Joran kwam daar donderdag aan voor een interview dat hij van plan is te geven aan de Amerikaanse zender ABC. Zijn ouders arriveerden woensdag in New York om hun zoon te steunen.
Volgens de advocaat zijn niet alleen Joran en Paul gedagvaard, maar ook moeder Anita. Carlo heeft verder begrepen dat de zaak draait om dood door schuld.
Geen celstraf
Volgens de advocaat hebben de ouders van Holloway de familie Van der Sloot gedaagd in een civielrechterlijke zaak. "Ze beschouwen het als een onrechtmatige daad", aldus Carlo. "Dat houdt in dat alleen schadevergoeding kan worden geëist, geen celstraf."
Carlo is niet blij met de reis van Joran naar Amerika en het interview dat hij wil geven aan ABC. "Ik ben op Aruba, u kunt uw conclusies trekken", aldus de advocaat. Behalve advocaat van Joran is Carlo ook de baas van vader Paul.
Van der Sloot senior trad in januari jongstleden in dienst als advocaat bij het kantoor van Carlo.
Ik denk het niet. We hebben het hier over een land waar O.J. Simpson vrijgesproken wordt van moord en vervolgens voor hetzelfde vergrijp wél veroordeeld wordt door dezelfde civiele rechtbank als we het hier over hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:16 schreef SocialDisorder het volgende:
Opvallend dat de zaak uberhaupt in behandeling is genomen. Natalee is toch op Aruba verdwenen? De Amerikanen hebben daar totaal geen zeggenschap, voor zover ik weet. Ik denk dan ook dat Joran's pappie korte metten maakt met Twitty.
Straks vindt ze dáár haar dochter terug onder een chador.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:21 schreef SocialDisorder het volgende:
kunnen we die twitty niet droppen in Iran in een T-shirt met Mohammed erop?
Nou, dan kan de soap daar verdergaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Straks vindt ze dáár haar dochter terug onder een chador.
Uiteraard. Jij snapt ook dat een meisje dat zich zo misdraagt dat ze haar hotel uitgezet zou worden en dat zat bij vreemde meneren in de auto stapt zich nimmer zou inlaten met iets walgelijks en werelds als seks.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:29 schreef SocialDisorder het volgende:
wordt ze wel beschermd door een eunuch
Ha, ha inderdaad. Vraag me af of ze er vrede mee zal hebben na de schadevergoeding (en net of dat mens niet al geld genoeg heeft, dat ze het dan aan een goed doel schenkt; een opvanghuis voor meisjes die weglopen ofzoquote:Als je het mij vraagt heeft dat mens de tijd van haar leven met alle aandacht die ze krijgt.
Lol,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar eigenlijk vind ik het hele Holloway-drama wel vermakelijk.![]()
Fijn dat we weer verder kunnen met speculeren.![]()
er is wel degelijk een boycotquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:49 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Lol,
Ik moet zeggen ik ben er ook niet rouwig om. Ik veheug me al op de afleveringen van Dr. Phil.
Gaan ze trouwens nu de boycot (nou ja boycot) o
dat scheen een smoes te zijn geweest om hem naar america te lokken...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:19 schreef sp3c het volgende:
ja stoer is het wel maar toch vind ik het niet al te slim
zou dat interview nu nog doorgaan of niet
Ik dacht dat er juist meer mensen heen gingen en dat die boycot geen enkel effect had?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
er is wel degelijk een boycot![]()
Op Aruba voelen ze het wel dat er minder amerikanen zijn/komen, financieel gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |