abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 september 2005 @ 00:04:42 #126
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30714040
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:59 schreef Koning-Afwas het volgende:
Is het iemand trouwens opgevallen dat Notorious na een paar rake uitspraken tegen hem niet meer teruggekomen is...?
Het is twaalf uur dude, hij zit te slapen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 19 september 2005 @ 00:16:19 #127
65330 Ruzbeh
pi_30714390

pi_30714856

Roflmao !11
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  maandag 19 september 2005 @ 00:37:19 #129
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30714872
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:59 schreef Koning-Afwas het volgende:
Is het iemand trouwens opgevallen dat Notorious na een paar rake uitspraken tegen hem niet meer teruggekomen is...?
Want ik was thuis?

Niet iedereen is zoals jou en leeft 24/7 achter de PC. Anyway ben te moe om alles te lezen reactie komt morgen.

maandag 19 september 2005 @ 00:40:33 #130
65330 Ruzbeh
pi_30714932
quote:
Op maandag 19 september 2005 00:37 schreef Notorious het volgende:
Grrr. Ik pak je morgen wel!
.
  maandag 19 september 2005 @ 00:43:10 #131
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30714988
quote:
Op maandag 19 september 2005 00:40 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

.
Gast....

Dus...
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een fucking onzin topic weer. Waarom nou steeds discussieren dat Nintendo doomed is of niet terwijl je het ook over de controller kan hebben? Als je een beetje normale discussie wilt zonder "Doomed if ya don't, doomed if ya do" onzin, kan je dit topique volgen @ GAF.
AUHAUAHAUHAU

Kan je zien hoe die controller ontvangen wordt op forums die niet vol zitten met N-tards.

[ Bericht 24% gewijzigd door Notorious op 19-09-2005 00:51:36 ]
  maandag 19 september 2005 @ 00:55:50 #132
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30715299
push it to the limit
  maandag 19 september 2005 @ 00:56:56 #133
65330 Ruzbeh
pi_30715331
quote:
Op maandag 19 september 2005 00:37 schreef Notorious het volgende:
[afbeelding]
Hoe sterk verkoopt de DS in Japan ook alweer... ?
quote:
Op maandag 19 september 2005 00:43 schreef Notorious het volgende:
AUHAUAHAUHAU

Kan je zien hoe die controller ontvangen wordt op forums die niet vol zitten met N-tards.
Inderdaad. En hij wordt goed ontvangen.
pi_30715366
Eerste revolution game beelden
Nintendo wilt echt wat aan hun kinder imago gaan doen zo te zien
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 19 september 2005 @ 00:59:31 #135
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30715403
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_30715584
quote:
Op maandag 19 september 2005 00:43 schreef Notorious het volgende:

[..]

Gast.... [afbeelding]

Dus...
[..]

AUHAUAHAUHAU

leer lezen, wandelend vooroordeel.
Scheren is voor schapen!
pi_30715861
  maandag 19 september 2005 @ 04:13:13 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30717535
WOW
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 19 september 2005 @ 07:13:18 #139
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30717728
quote:
Niet spotten met de Teenage Mutant Ninja Turtles ( )
quote:
Op maandag 19 september 2005 04:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
WOW
Dat is ook bijna het enige wat jij in Revolution topics post he
quote:
News: DS Demos Will Be Downloaded Via Revolution!
Posted by Tphi - Sep 18th 2005 22:06

Is there nothing Nintendo's wonderous next-gen console can't do? Today we found out another piece of the Revolution puzzle...

Nintendo president Satoru Iwata has confirmed that the upcoming Revolution console will have the ability to download demos for the Nintendo DS... and then transfer them wirelessly onto your handheld!

More details are expected in October, when Iwata has promised the lid will be blown off the mysterious Nintendo Wi-Fi Connection, ahead of such launches as Mario Kart DS, Tony Hawks American Sk8land and Animal Crossing: Wild World - all of which support the online service.

We'll bring you more on this as it breaks.

Edge over de controller

[ Bericht 24% gewijzigd door Tomasso op 19-09-2005 08:04:45 ]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_30719181
dat gebash verziekt nu al echt iets van 10 topics.. ik snap nog steeds niet waarom mensen iets willen bewijzen dat iets beter is, terwijl ze het zelf (nog) niet hebben..ook al hadden ze iets, laat het meer zien dat mensen zelf heel onzeker zijn.

Mensen die alleen maar kritiek kunnen geven op acties van anderen, zijn mensen die zelf onzeker zijn over hun eigen kunnen..

@ Notorious.. wil je ons graag van een miskoop behoeden? dan vind ik het wel een nobel doel op zich..anders vraag ik me echt af wat je doel is van deze kruistocht..
pi_30719501
Wat is het probleem kinderen?

Je hebt nu 3 keuzes:
- xbox360: veel amerikaanse spellen, het geijkte pad, oftewel, de meeste gamers zal het aanspreken
- ps3: wat duurder, wat meer aparte spellen, maar nog steeds het geijkte speelervaring met een standaard controller
- revolution: aparte spellen, aparte spelervaring.

Voor ieder wat wils dus. Nogmaals, wat is het probleem, als het Nintendo idee je niet aanstaat ga je naar 1 van de andere lopende topics van de xbox360 of ps3, ipv hier de boel te bashen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_30719649
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:00 schreef Pheno het volgende:
Wat is het probleem kinderen?

Je hebt nu 3 keuzes:
- xbox360: veel amerikaanse spellen, het geijkte pad, oftewel, de meeste gamers zal het aanspreken
- ps3: wat duurder, wat meer aparte spellen, maar nog steeds het geijkte speelervaring met een standaard controller
- revolution: aparte spellen, aparte spelervaring.

Voor ieder wat wils dus. Nogmaals, wat is het probleem, als het Nintendo idee je niet aanstaat ga je naar 1 van de andere lopende topics van de xbox360 of ps3, ipv hier de boel te bashen.
* philipnorth eensch is
pi_30720099
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:00 schreef Pheno het volgende:Voor ieder wat wils dus. Nogmaals, wat is het probleem, als het Nintendo idee je niet aanstaat ga je naar 1 van de andere lopende topics van de xbox360 of ps3, ipv hier de boel te bashen.
Waar moet je er dan negatief over praten? Weer zo'n "kraak hier de revolution af"-topic openen?
Leer er gewoon mee leven dat niet iedereen blij is met nintendo, en het maar stom vind hoe al die mensen enthousiast zijn over een afstandsbediening.
  maandag 19 september 2005 @ 10:37:12 #144
8369 speknek
Another day another slay
pi_30720228
Ik ben eigenlijk wel verrast hoe positief het ontvangen wordt. Eigenlijk vrijwel geen enkel negatief woord in de hele games pers, meeste gewone gamers ook onder de indruk, ik heb zelfs al regelmatig van niet (of pc) gamers gehoord dat ze dit eigenlijk best wel tof vinden.. Er is maar een klein groepje uitgesproken negatief. En dat zijn meestal degene waarvan je weet dat het meer aan Nintendo ligt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30720291
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:31 schreef YourMaster het volgende:

[..]

Waar moet je er dan negatief over praten? Weer zo'n "kraak hier de revolution af"-topic openen?
Leer er gewoon mee leven dat niet iedereen blij is met nintendo, en het maar stom vind hoe al die mensen enthousiast zijn over een afstandsbediening.
Life goes on?
het hoeft geen adoratie topic te worden, ik volg het topic alleen voor de feiten. Feiten over de hardware, software en alles wat met de rev te maken heeft. Het gebash op Nintendo en hun verkoopcijfers doe je maar ergens anders, er zijn geen verkoopcijfers van de rev, dus....
En dan nog, wtf boeien de verkoopcijfers? Ik heb enorm veel plezier van mijn GC, ondanks dat het niet de #1 console is in de verkoopcijfers. Verkoopcijfers zijn leuk voor de bedrijven zelf, maar voor mij irrelevant, daar ik een console voor mijn plezier koop, niet omdat bedrijf X het console gemaakt heeft.

Als je wilt zeggen dat de rev kut is, doe dat, prachtig, maar het lijkt hier een wedstrijdje kraak de argumenten van een ander zo snel mogelijk af. Er zullen mensen zijn die de rev het einde vinden (ruzbeh voorop ) en mensen die de rev crap vinden. Maar moet dan meteen ook al het hele topicreeks daar over gaan? Als honden happen jullie op alles wat er gezegd wordt, over en weer.

Mijn mening over de rev btw:
Het lijkt me een grappig concept, maar ik wil nog wat games zien!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 19 september 2005 @ 10:47:11 #146
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30720445
kheb eigenlijk een vraagje. In een hands-on heb ik gelezen dat degene die aan het spelen was op een bepaalde plek moest blijven staan omdat het anders niet goed werkte (die controller dan). Is er al bekend of dit altijd zo zal zijn of dat dit slechts voor de demo is?
The line is a dot to you!
pi_30720485
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:47 schreef kepler het volgende:
kheb eigenlijk een vraagje. In een hands-on heb ik gelezen dat degene die aan het spelen was op een bepaalde plek moest blijven staan omdat het anders niet goed werkte (die controller dan). Is er al bekend of dit altijd zo zal zijn of dat dit slechts voor de demo is?
zover ik weet werkt het systeem met 2 sensoren naast je tv die weten waar je zit, ik denk dat je vantevoren moet kalibreren( net zoals bij Time crisis) voor je kan spelen, en dan zal het niet meer zo goed werken op een andere plek neem ik aan
  maandag 19 september 2005 @ 10:51:23 #148
8369 speknek
Another day another slay
pi_30720536
Het hangt er ook een beetje vanaf van welke opties hij gebruik maakt, lijkt me. Die zwaaibeweging en helling kunnen best relatief bepaald worden, maar als het gaat om hoe ver je van het beeldscherm staat, zul je wel moeten calibreren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 19 september 2005 @ 10:54:21 #149
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30720602
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:48 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

zover ik weet werkt het systeem met 2 sensoren naast je tv die weten waar je zit, ik denk dat je vantevoren moet kalibreren( net zoals bij Time crisis) voor je kan spelen, en dan zal het niet meer zo goed werken op een andere plek neem ik aan
logisch natuurlijk, maar het zal wel niet vervelend zijn
The line is a dot to you!
pi_30720671
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

Life goes on?
het hoeft geen adoratie topic te worden, ik volg het topic alleen voor de feiten. Feiten over de hardware, software en alles wat met de rev te maken heeft. Het gebash op Nintendo en hun verkoopcijfers doe je maar ergens anders, er zijn geen verkoopcijfers van de rev, dus....
En dan nog, wtf boeien de verkoopcijfers? Ik heb enorm veel plezier van mijn GC, ondanks dat het niet de #1 console is in de verkoopcijfers. Verkoopcijfers zijn leuk voor de bedrijven zelf, maar voor mij irrelevant, daar ik een console voor mijn plezier koop, niet omdat bedrijf X het console gemaakt heeft.

Als je wilt zeggen dat de rev kut is, doe dat, prachtig, maar het lijkt hier een wedstrijdje kraak de argumenten van een ander zo snel mogelijk af. Er zullen mensen zijn die de rev het einde vinden (ruzbeh voorop ) en mensen die de rev crap vinden. Maar moet dan meteen ook al het hele topicreeks daar over gaan? Als honden happen jullie op alles wat er gezegd wordt, over en weer.

Mijn mening over de rev btw:
Het lijkt me een grappig concept, maar ik wil nog wat games zien!
precies mijn mening, ik koop dat ding voor mezelf en het kan mij eigenlijk aan mijn reet roesten als je geen nintendo koopt.. ik word er niet beter van (alhoewel..hoe meer mensen online hoe leuker,..maar goed singeplay is ook leuk).. en ik hoef al helemaal niet te overtuigen dat iets beter of slechter is...

winst-geen winst, verkoopcijfers of niet.. ik heb keuze uit 3 consoles, waarvan er 1 al mn hart heeft gewonnen en dat is die van nintendo.. Nu nog een xbox360 of een ps3, of allebei ... alle 1st partyshit..amped3, pgr2,halo3,gears of war...en dan MGS en FF .. ik weet het niet.. wat ik wel weet is dat ik deze ga halen, al is het al omdat dit wellicht supergrappig kan worden met vrienden/vriendin op de bank als een debiel heen en weer schudden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')