Hmm, vreemd. Nu moeten ze echt van opdracht naar opdracht racen, zeker doordat het WK zwerkbal er ook nog bij komt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:53 schreef Patch het volgende:
This length makes it the second longest Potter film after Chamber of Secrets, which clocked in at 161 minutes, even though the book is twice as long.
dacht niet dat dat groots uitgewerkt werd, hooguit wellicht paar minuutjes...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:13 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. Nu moeten ze echt van opdracht naar opdracht racen, zeker doordat het WK zwerkbal er ook nog bij komt.
Geweldig gaaf hoe Snape Harry achter op zijn kop slaat.quote:
Hier heb ik gewoon geluid, maar ik heb ze nog niet allemaal bekeken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klopt het dat er geen geluid bij zit?
Nee zeker he?
Ik heb geen van die scenes gezien, maar het viel mij in de trailer inderdaad wel op dat hij nogal hard praatte inderdaadquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:18 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat vind ik van Dumbledore wel jammer, want die was in de eerste twee films de rust zelve.
Kloptquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:18 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat vind ik van Dumbledore wel jammer, want die was in de eerste twee films de rust zelve.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:52 schreef Patch het volgende:
Verbluffende scene van Snape
klik
http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=12364#Scene_1
Zo was het ook wel een beetje in het boek, toch? Hij vond het he-le-maal niets dat Harry mee moest doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:07 schreef Patch het volgende:
Mijn eerste reactie was ook van: waarom valt Perky in Godsnaam Potter aan???
Maar na een 2e keer bekijken, kun je het ook opvatten als een heel erg bezorgde (doch erg overdreven & over-acted) reactie van Perky
Deze kan veel afspelen: http://www.videolan.org/vlc/quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie helpt me even met dat pokkegeluid? Ik heb genoeg codecs om andere films mee af te spelen, maar die scenes willen gewoon niet. En ik wil ze met geluid ziehien
.
Ja inderdaad, daarom heb ik die filmpjes ook niet gekeken, maar ik vind het een vreemde keuze van de makersquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:04 schreef tonks het volgende:
Als je alle foto's en clipjes die nu al bekend zijn achter elkaar zet heb je zowat de hele film
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:19 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarom heb ik die filmpjes ook niet gekeken, maar ik vind het een vreemde keuze van de makers
In één van die filmpjes draait het wel alle kanten op hoor.. Maar het is totaal niet zoals ik me het had voorgesteld. Sowieso zou mad eye er anders moeten uitzien volgens het boek.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:12 schreef Roi het volgende:
Waarom valt Dumbledore Harry aan![]()
Waarom beweegt dat oog van Mad eye mee in alle filmpjes en schiet het niet alle kanten op
Mee eens.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:52 schreef Patch het volgende:
Maar voor een leek (iemand die de boeken niet leest, maar wel de films kijkt)was de derde verfilming toch vrij moeilijk te volgen.
Is er op het eind iets te zien, gaat er een bodyguard recht voor de camera staan.quote:
Is die er dan?quote:
Gooi er even wat foto's tegenaan dan.quote:Op maandag 7 november 2005 19:06 schreef chibibo het volgende:
Parvati en Padma Patil zijn ook erg mooi.
Heb ik niet, maar Padma wordt geinterviewd in het premiere-filmpje, en Parvati zie je terug in de trailer.quote:Op maandag 7 november 2005 19:09 schreef HuHu het volgende:
Gooi er even wat foto's tegenaan dan.
Euh... correctie, het meisje in de trailer is ook Padma. Maar in dit filmpje zie je ze allebei.quote:Op maandag 7 november 2005 19:15 schreef ik het volgende:
Heb ik niet, maar Padma wordt geinterviewd in het premiere-filmpje, en Parvati zie je terug in de trailer.
Als dat zo was, zou het wel op IMDb staan, dus ik denk het niet.quote:Op maandag 7 november 2005 19:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Katie Leung toevallig familie van Ken Leung (Saw, Red Dragon, A.I.)?
Ligt het aan mij of lijkt de zaal in de film veel groter dan op het plaatje?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:40 schreef MeneerTim het volgende:
Ik ben gisteren gaan eten in de grote zaal uit de Harry Potter films. Nou ja, in de originele zaal dan. De great hall van Christ Church college in Oxford is nagebouwd in de Warner Bros studio's. Maar je dineert echt in de wereld van Hogwarts.
http://www.chch.ox.ac.uk/modules/standard/viewpage.asp?id=485
[afbeelding]
Overigens hoorde ik op de radio dat de film turbo eng is. Dat belooft veel goeds. Jammer dat we nog 3 weken moeten wachten.
Juist. Maar wat doet die domkop van een Ron?quote:Op maandag 7 november 2005 22:25 schreef Adelante het volgende:
als je toch Ron was en met zo'n Patil naar 'n feest mocht![]()
Dat zou kunnen, want ik tel op de foto maar drie rijen tafels, terwijl Hogwarts er vier heeft.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt de zaal in de film veel groter dan op het plaatje?
Anders klopt hun borstomvang niet met de leeftijd die ze in de film hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:44 schreef Sandraugiga het volgende:
Waarom hebben alle meisjes jurken aan die een paar maten te groot zijn??
Ik moet de films er nog op nakijken, maar de zaal is hartstikke groot. Ze eten daar ook precies zoals in het boek beschreven staat: De docenten eten aan een grote tafel die haaks op de rest staat en alle studenten zitten in rijen door de zaal heen. Volgens een jongen die naast me zat zijn in de film de schilderijen wel weg. En ik weet ook niet precies of ze deze lokatie in alle films gebruiken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt de zaal in de film veel groter dan op het plaatje?
Een vriend van mij studeert aan Christ Church college, maar je kan gewoon naar binnen overdag en de zaal bekijken. Zeker een aanrader want dat college is schitterend.quote:Hoe is het jou eigenlijk in godsnaam gelukt om in de grote zaal te komen van de Harry Potter films?
Geven ze daar rondleidingen, heb je een prijsvraag gewonnen?
Euh... welke? Er zijn namelijk 2 Patils.quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:29 schreef Koningin het volgende:
Die Patil heeft tenminste een goede kleding keuze gemaakt...
Deze:quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:59 schreef chibibo het volgende:
[..]
Euh... welke? Er zijn namelijk 2 Patils.
Van Parvati worden er 2 namen genoemd, van Patil toch nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:59 schreef chibibo het volgende:
[..]
Euh... welke? Er zijn namelijk 2 Patils.
De tweeling heet Parvati en Padma Patil. Patil is dus de achternaam.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:59 schreef HuHu het volgende:
[..]
Van Parvati worden er 2 namen genoemd, van Patil toch niet
Owjaquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De tweeling heet Parvati en Padma Patil. Patil is dus de achternaam.
Nog 2 weekjesquote:Op woensdag 9 november 2005 13:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
* Mikkie krijgt er steeds meer zin in!
Mooi, ik hoop ook dat ze met dezelfde cast alle zeven films doenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:51 schreef Patch het volgende:
Daniel Radcliffe has dismissed fears continuing as movie wizard Harry Potter will typecast him - insisting he will star in all seven films. The 16-year-old, who has played the wizard since the first movie in 2001, is enjoying himself too much to leave the hit franchise, but intends to prove his versatility in a series of side projects. He says, "Ultimately it comes down to whether we're still enjoying it. If we are then I think we would be sort of stupid not to do them. As long as I'm doing other stuff around the same time, I think it'll be fine. Also, I sort of try to read the books when they come out impartially and not make up my mind, but the fact is when I was reading the sixth, Harry Potter And The Half-Blood Prince, there were bits in there where I was going, 'God, I would love to do that because it's so good.'"
Mee eens.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:27 schreef Neoktheone het volgende:
En dat is dus het probleem van deze films. Ze durven ze niet te lang te maken. waarom geen twee delen Goblet of Fire? Dat kost iets meer, maar brengt vast ook wel meer op. Op deze manier stoot je de lezers van de boeken tegen het zere been...
Als ik het goed begrepen heb, dan is de hele strijd ter bevrijding van de huiself door hermelien komen te vervallen. De film richt zich eigenlijk alleen op het toernooi. Niet dat ie daardoor slecht is ofzoquote:Op woensdag 16 november 2005 14:18 schreef Adelante het volgende:
geen dobbyhmm, die speelt samen met winky en de andere huiselfen op hogwards juist zo'n belangrijke rol in deel 4
maakt het zeker geen slechte film, maar juist dobby en winky spelen in het boek soms een belangrijke rol: ben benieuwd hoe het kieuwwier en het geheimhouden van barto krenck dan verteld gaat worden in de filmquote:Op woensdag 16 november 2005 17:13 schreef Ryan_R het volgende:
Als ik het goed begrepen heb, dan is de hele strijd ter bevrijding van de huiself door hermelien komen te vervallen. De film richt zich eigenlijk alleen op het toernooi. Niet dat ie daardoor slecht is ofzo![]()
Ik heb laatst deel drie weer teruggezien, en ondanks dat er vaart in zit, wordt het verhaal eigenlijk behoorlijk hortend en stotend vertelt... voor mensen die de boeken niet kennen zijn de films eigenlijk moeilijk tot niet te volgen volgens mijquote:Op woensdag 16 november 2005 17:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
maakt het zeker geen slechte film, maar juist dobby en winky spelen in het boek soms een belangrijke rol: ben benieuwd hoe het kieuwwier en het geheimhouden van barto krenck dan verteld gaat worden in de film
Mooi, dat vond ik echt waardeloos in dat boek namelijk, maar er vallen wel wat kernscenes weg zoquote:Op woensdag 16 november 2005 17:13 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb, dan is de hele strijd ter bevrijding van de huiself door hermelien komen te vervallen. De film richt zich eigenlijk alleen op het toernooi. Niet dat ie daardoor slecht is ofzo![]()
Ik heb het spel en daar gaat het als volgt:quote:Op woensdag 16 november 2005 17:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
maakt het zeker geen slechte film, maar juist dobby en winky spelen in het boek soms een belangrijke rol: ben benieuwd hoe het kieuwwier en het geheimhouden van barto krenck dan verteld gaat worden in de film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We sure are cute for two ugly people.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Dat meende ik ook toen ik de film gezien had.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:35 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik heb laatst deel drie weer teruggezien, en ondanks dat er vaart in zit, wordt het verhaal eigenlijk behoorlijk hortend en stotend vertelt... voor mensen die de boeken niet kennen zijn de films eigenlijk moeilijk tot niet te volgen volgens mij
Damn.... ben jij nog eerder!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:12 schreef Timo20 het volgende:
Heb vanmorgen m`n kaartje gereserveerd voor de voorpremiere dinsdagavond om 20.00uur in Kinepolis in Hasselt![]()
![]()
![]()
Heb er zin in![]()
Ik denk niet dat het 3D gaat worden! :-(quote:Op woensdag 16 november 2005 18:41 schreef Roellio het volgende:
Wij hebben met onze studiegroep van Engels kaartjes voor het 3d dinges bij Pathé Arena!
quote:Op zondag 20 november 2005 17:49 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het 3D gaat worden! :-(
Wel IMAX... maar niet 3D.
Ik meen me te herinneren dat er in het begin geruchten waren dat er 2 films zouden verschijnen van deel 4.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:27 schreef Neoktheone het volgende:
En dat is dus het probleem van deze films. Ze durven ze niet te lang te maken. waarom geen twee delen Goblet of Fire? Dat kost iets meer, maar brengt vast ook wel meer op. Op deze manier stoot je de lezers van de boeken tegen het zere been...
Tof, welke film?quote:Op zondag 20 november 2005 17:49 schreef tonks het volgende:
Ik zit dinsdag om 5 uur in de bios
Review klopt wel.. ik vind het een prachtige film, maar het blijft iedere keer weer jammer dat er geen tijd is om de verhaallijn uit de boeken nauwgezet te volgen.. Je mist details die je je uit de boeken herinnertquote:Op woensdag 16 november 2005 22:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Als iemand wilt weten hoe het in de film gaat, staat *hier* een review van de film met veel spoilers.
bron:Boxoffice Mojoquote:Harry Potter and the Goblet of Fire drew an estimated $101.4 million from 3,858 locations, setting a new opening high for the franchise in terms of gross and selling about as many tickets as the first movie, Harry Potter and the Sorcerer's Stone, did out of the gate. The debut also ranks as the fourth biggest of all time in terms of gross, behind Spider-Man's $114.8 million, Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith's $108.4 million and Shrek 2's $108 million.
Doordeweeks 7 euro nogwat geloof ik en in het weekend al snel 8,40 ofzo.quote:Op maandag 21 november 2005 19:18 schreef Smittend het volgende:
Uhm...tís al een tijdje geleden dat ik in de bios was..dusse hoeveel kost zo'n kaartje tegenwoordig?
quote:Op maandag 21 november 2005 19:27 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Doordeweeks 7 euro nogwat geloof ik en in het weekend al snel 8,40 ofzo.
Thanx voor de info..maar ik denk dat ik niet naar een bioscoop ga..is zo'n gedoe..oppas regelen voor de kids..auto ergens parkeren...en ik vind het nog best wel veel geld...probeer 'm wel te d***loadenquote:Op maandag 21 november 2005 19:27 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Doordeweeks 7 euro nogwat geloof ik en in het weekend al snel 8,40 ofzo.
Maar ik zie de prijzen niet meer want ik gebruik alleen nog maar pathe voordeepassen
Ja, superkut die making offs. Die moet je echt pas na de film zien.quote:Op maandag 21 november 2005 19:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Nu, sbs, the making of.
Je hebt de film wel ongeveer gezien ja, na de making of.quote:Op maandag 21 november 2005 20:30 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ja, superkut die making offs. Die moet je echt pas na de film zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |