Deze kan veel afspelen: http://www.videolan.org/vlc/quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie helpt me even met dat pokkegeluid? Ik heb genoeg codecs om andere films mee af te spelen, maar die scenes willen gewoon niet. En ik wil ze met geluid ziehien
.
Ja inderdaad, daarom heb ik die filmpjes ook niet gekeken, maar ik vind het een vreemde keuze van de makersquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:04 schreef tonks het volgende:
Als je alle foto's en clipjes die nu al bekend zijn achter elkaar zet heb je zowat de hele film
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:19 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarom heb ik die filmpjes ook niet gekeken, maar ik vind het een vreemde keuze van de makers
In één van die filmpjes draait het wel alle kanten op hoor.. Maar het is totaal niet zoals ik me het had voorgesteld. Sowieso zou mad eye er anders moeten uitzien volgens het boek.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:12 schreef Roi het volgende:
Waarom valt Dumbledore Harry aan![]()
Waarom beweegt dat oog van Mad eye mee in alle filmpjes en schiet het niet alle kanten op
Mee eens.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:52 schreef Patch het volgende:
Maar voor een leek (iemand die de boeken niet leest, maar wel de films kijkt)was de derde verfilming toch vrij moeilijk te volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |