Hmm, vreemd. Nu moeten ze echt van opdracht naar opdracht racen, zeker doordat het WK zwerkbal er ook nog bij komt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:53 schreef Patch het volgende:
This length makes it the second longest Potter film after Chamber of Secrets, which clocked in at 161 minutes, even though the book is twice as long.
dacht niet dat dat groots uitgewerkt werd, hooguit wellicht paar minuutjes...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:13 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. Nu moeten ze echt van opdracht naar opdracht racen, zeker doordat het WK zwerkbal er ook nog bij komt.
Geweldig gaaf hoe Snape Harry achter op zijn kop slaat.quote:
Hier heb ik gewoon geluid, maar ik heb ze nog niet allemaal bekeken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klopt het dat er geen geluid bij zit?
Nee zeker he?
Ik heb geen van die scenes gezien, maar het viel mij in de trailer inderdaad wel op dat hij nogal hard praatte inderdaadquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:18 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat vind ik van Dumbledore wel jammer, want die was in de eerste twee films de rust zelve.
Kloptquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:18 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat vind ik van Dumbledore wel jammer, want die was in de eerste twee films de rust zelve.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:52 schreef Patch het volgende:
Verbluffende scene van Snape
klik
http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=12364#Scene_1
Zo was het ook wel een beetje in het boek, toch? Hij vond het he-le-maal niets dat Harry mee moest doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:07 schreef Patch het volgende:
Mijn eerste reactie was ook van: waarom valt Perky in Godsnaam Potter aan???
Maar na een 2e keer bekijken, kun je het ook opvatten als een heel erg bezorgde (doch erg overdreven & over-acted) reactie van Perky
Deze kan veel afspelen: http://www.videolan.org/vlc/quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie helpt me even met dat pokkegeluid? Ik heb genoeg codecs om andere films mee af te spelen, maar die scenes willen gewoon niet. En ik wil ze met geluid ziehien
.
Ja inderdaad, daarom heb ik die filmpjes ook niet gekeken, maar ik vind het een vreemde keuze van de makersquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:04 schreef tonks het volgende:
Als je alle foto's en clipjes die nu al bekend zijn achter elkaar zet heb je zowat de hele film
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:19 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarom heb ik die filmpjes ook niet gekeken, maar ik vind het een vreemde keuze van de makers
In één van die filmpjes draait het wel alle kanten op hoor.. Maar het is totaal niet zoals ik me het had voorgesteld. Sowieso zou mad eye er anders moeten uitzien volgens het boek.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:12 schreef Roi het volgende:
Waarom valt Dumbledore Harry aan![]()
Waarom beweegt dat oog van Mad eye mee in alle filmpjes en schiet het niet alle kanten op
Mee eens.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:52 schreef Patch het volgende:
Maar voor een leek (iemand die de boeken niet leest, maar wel de films kijkt)was de derde verfilming toch vrij moeilijk te volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |