Mee eens.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:27 schreef Neoktheone het volgende:
En dat is dus het probleem van deze films. Ze durven ze niet te lang te maken. waarom geen twee delen Goblet of Fire? Dat kost iets meer, maar brengt vast ook wel meer op. Op deze manier stoot je de lezers van de boeken tegen het zere been...
Als ik het goed begrepen heb, dan is de hele strijd ter bevrijding van de huiself door hermelien komen te vervallen. De film richt zich eigenlijk alleen op het toernooi. Niet dat ie daardoor slecht is ofzoquote:Op woensdag 16 november 2005 14:18 schreef Adelante het volgende:
geen dobbyhmm, die speelt samen met winky en de andere huiselfen op hogwards juist zo'n belangrijke rol in deel 4
maakt het zeker geen slechte film, maar juist dobby en winky spelen in het boek soms een belangrijke rol: ben benieuwd hoe het kieuwwier en het geheimhouden van barto krenck dan verteld gaat worden in de filmquote:Op woensdag 16 november 2005 17:13 schreef Ryan_R het volgende:
Als ik het goed begrepen heb, dan is de hele strijd ter bevrijding van de huiself door hermelien komen te vervallen. De film richt zich eigenlijk alleen op het toernooi. Niet dat ie daardoor slecht is ofzo![]()
Ik heb laatst deel drie weer teruggezien, en ondanks dat er vaart in zit, wordt het verhaal eigenlijk behoorlijk hortend en stotend vertelt... voor mensen die de boeken niet kennen zijn de films eigenlijk moeilijk tot niet te volgen volgens mijquote:Op woensdag 16 november 2005 17:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
maakt het zeker geen slechte film, maar juist dobby en winky spelen in het boek soms een belangrijke rol: ben benieuwd hoe het kieuwwier en het geheimhouden van barto krenck dan verteld gaat worden in de film
Mooi, dat vond ik echt waardeloos in dat boek namelijk, maar er vallen wel wat kernscenes weg zoquote:Op woensdag 16 november 2005 17:13 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb, dan is de hele strijd ter bevrijding van de huiself door hermelien komen te vervallen. De film richt zich eigenlijk alleen op het toernooi. Niet dat ie daardoor slecht is ofzo![]()
Ik heb het spel en daar gaat het als volgt:quote:Op woensdag 16 november 2005 17:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
maakt het zeker geen slechte film, maar juist dobby en winky spelen in het boek soms een belangrijke rol: ben benieuwd hoe het kieuwwier en het geheimhouden van barto krenck dan verteld gaat worden in de film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We sure are cute for two ugly people.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Dat meende ik ook toen ik de film gezien had.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:35 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik heb laatst deel drie weer teruggezien, en ondanks dat er vaart in zit, wordt het verhaal eigenlijk behoorlijk hortend en stotend vertelt... voor mensen die de boeken niet kennen zijn de films eigenlijk moeilijk tot niet te volgen volgens mij
Damn.... ben jij nog eerder!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:12 schreef Timo20 het volgende:
Heb vanmorgen m`n kaartje gereserveerd voor de voorpremiere dinsdagavond om 20.00uur in Kinepolis in Hasselt![]()
![]()
![]()
Heb er zin in![]()
Ik denk niet dat het 3D gaat worden! :-(quote:Op woensdag 16 november 2005 18:41 schreef Roellio het volgende:
Wij hebben met onze studiegroep van Engels kaartjes voor het 3d dinges bij Pathé Arena!
quote:Op zondag 20 november 2005 17:49 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het 3D gaat worden! :-(
Wel IMAX... maar niet 3D.
Ik meen me te herinneren dat er in het begin geruchten waren dat er 2 films zouden verschijnen van deel 4.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:27 schreef Neoktheone het volgende:
En dat is dus het probleem van deze films. Ze durven ze niet te lang te maken. waarom geen twee delen Goblet of Fire? Dat kost iets meer, maar brengt vast ook wel meer op. Op deze manier stoot je de lezers van de boeken tegen het zere been...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |