Homo Alexander de Grote als heilige in de koran [18:83] ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:04 schreef Akkersloot het volgende:
Was mijn topic "Eindtijd bijbel letterlijk naar de Filistijnen" maar gesloten omdat het toch onvermijdelijk was dat Jules Vandecker en Lord Vetinari mij voor gestoord uit zouden uitmaken ?
Homo Alexander de Grote als heilige in de koran [18:83] ?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:23 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Akkersloot is nu eenmaal officieel vogelvrij verklaard op dit forum.
Jeej je kan akkersloot nogsteeds vervolgenquote:
Vast niet omdat de mods het zo goed doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:57 schreef thabit het volgende:
Waarom heb ik hier eigenlijk nog niets gepost?
Ja, ik heb een behoorlijke indruk om hem achtergelaten, geloof ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jeej je kan akkersloot nogsteeds vervolgenEn hoelang ben je ook al weer mod-af?
Hem zomaar vogelvrij verklaren, hoe durf je!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:27 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ik heb een behoorlijke indruk om hem achtergelaten, geloof ik.![]()
Homo Alexander de Grote als heilige in de koran [18:83] ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Beetje tegengas dan maar? Jules heeft hier best wel beetje gelijk (imho)
Nu je er bent, zou je willen ingaan op de vraag van Dagonet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:52 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Topics tegen de islam vergelijken met hoe men te keer ging tegen de joden. Dat is een moderator van Cultuur en Historie echt onwaardig.
Als je geklkt had op het linkje had je dat niet hoeven te vragen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:57 schreef Alicey het volgende:
Nu je er bent, zou je willen ingaan op de vraag van Dagonet?
Dat komt omdat je mijn allereerste post hebt gelezen. Verder neem ik aan dat je all mijn posten voor deze post ook hebt gelezen. UIt volledige inductie en het feit dat je nu mijn post leest kan ik concluderen dat je al mijn posten hebt gelezen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:57 schreef thabit het volgende:
Waarom heb ik hier eigenlijk nog niets gepost?
Klopt inderdaad, mijn excuses. Dagonet had opnieuw gereageerd, waardoor ik abusief concludeerde dat de topic in dezelfde staat verkeerde als enkele dagen geleden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:38 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als je geklkt had op het linkje had je dat niet hoeven te vragen.
Welke opmerking van L_V?quote:Ik zie geen verschil tussen de opmerking van L_V en de opmering van Wallage over het optreden van Hirsi Ali in zijn Amice brief. Wallage is daar flink over aangevallen en heeft ook zijn excuses aangeboden.
Dat dan weer wel..quote:Ik vind het trouwens te ver gaan dat een moderator een user gestoord noemt.
Mag ik erop wijzen, dat ik dat niet gedaan heb? Dat ik slechts de uitdrukking 'een steekje los' heb gebruikt?quote:
Ik zie nu dat "Dat dan weer wel" anders opgevat kan worden dan ik het had bedoeld.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mag ik erop wijzen, dat ik dat niet gedaan heb? Dat ik slechts de uitdrukking 'een steekje los' heb gebruikt?
Mja, als het om je eigen zielige persoontje gaat, vind je het al gauw te ver gaan hé. Ik zal het woord es noemen wat dan in me opkomt:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:38 schreef Akkersloot het volgende:
Ik vind het trouwens te ver gaan dat een moderator een user gestoord noemt.
Hij vergeleek mijn anti-islam posts met de haatzaaierij tegen joden voor WO II. Moet ik die opmerking nog opzoeken of maakt het jullie niet uit ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:44 schreef Alicey het volgende:
Welke opmerking van L_V?
Doe maar eens opzoeken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:52 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hij vergeleek mijn anti-islam posts met de haatzaaierij tegen joden voor WO II. Moet ik die opmerking nog opzoeken of maakt het jullie niet uit ?
Zoek funktie werkt niet. Maar heeft het wel zin ? Het is toch niet de eerste keer dat iemand anti-islam posts in verband brengt met de jodenhaat.quote:
Het zou ook niet de eerste keer zijn dat je iets overdrijft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:35 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zoek funktie werkt niet. Maar heeft het wel zin ? Het is toch niet de eerste keer dat iemand anti-islam posts in verband brengt met de jodenhaat.
Mag ik daaruit opmaken dat het zeer bedenkelijk is om anti-islam posts gelijk te stellen met jodenhaat (je weet wel, haat tegen joden ongeacht wat) ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:41 schreef Alicey het volgende:
Het zou ook niet de eerste keer zijn dat je iets overdrijft.
Op zichzelf staand niet. Ik kan me echter prima topics voorstellen waarbij die link heel reeel is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:43 schreef Akkersloot het volgende:
Edit -- ik kan het bewuste topic zonder de zoekmachine momenteel niet terug vinden . Maar als ik nu eerst antwoord krijg of een vergelijking van anti-islam topics met de jodenhaat wel of niet toelaatbaar is hier op fok. En dat dan nog wel van een moderator van cultuur en historie.
Nou weet ik jouw standpunt ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:11 schreef Alicey het volgende:
Op zichzelf staand niet. Ik kan me echter prima topics voorstellen waarbij die link heel reeel is.
Is al niet meer nodig. Ik heb al een linkje gevonden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:13 schreef ATuin-hek het volgende:
Gebruik dan google vent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |