Ik heb helemaal niks gedaan. Gisteren ook gewerkt, en na een week elke avond te laat naar bed gaan was ik best wel kapot. Lag lekker vroeg op bedquote:Op zondag 18 september 2005 13:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm...
het was een rare avond...
ik kwam om 4 uur op mn werk, bleek mijn dienst dubbel ingevuld...
om 8 uur naar een andere afdeling gegaan, moest ik het kinderfeestje van mn baas maar ff in de gaten houden. eind van de avond was weer vol van alcohol en bowlen, en daarna zijn we bij mij gaan afteren.... erg gezellig...
niks ranzig, bij jou wel?Musikk ft John Rock - Love Changes
is ook lekker zo op zn tijd... ff reloadenquote:Op zondag 18 september 2005 13:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gedaan. Gisteren ook gewerkt, en na een week elke avond te laat naar bed gaan was ik best wel kapot. Lag lekker vroeg op bed
Ga jij jezelf maar lekker laten uithollen ventje, als jij dat wil.quote:Op zondag 18 september 2005 13:17 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb niks gedaan en ik ga vanavond naar mn vriendje.
Reloaden? whehe.. welnee.. morgen moet ik alweer aan de bakquote:Op zondag 18 september 2005 13:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
is ook lekker zo op zn tijd... ff reloaden
Ja hoor. Met een ananas.quote:Op zondag 18 september 2005 13:19 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ga jij jezelf maar lekker laten uithollen ventje, als jij dat wil..
dat neem je maar als je 65 bent!quote:Op zondag 18 september 2005 13:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Reloaden? whehe.. welnee.. morgen moet ik alweer aan de bak
Wil weer een week vrij
Nu al?quote:
Stormrammen.quote:Op zondag 18 september 2005 13:23 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nu al?.Sjees, waar moet je op je dertigste dan wel niet mee aan komen zetten?
.
Bever!quote:Op zondag 18 september 2005 13:32 schreef beaverhausen het volgende:
Goeiemorgen heaumeaux en meer van zulks.
.
Titatovertimmah!quote:
Z'n vriendje is een Japanner. En Timmah, wij weten wel hoe Japanners zijn als het op yaoi-achtige zaken aankomt.quote:Op zondag 18 september 2005 13:19 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ga jij jezelf maar lekker laten uithollen ventje, als jij dat wil..
quote:Op zondag 18 september 2005 13:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Z'n vriendje is een Japanner. En Timmah, wij weten wel hoe Japanners zijn als het op yaoi-achtige zaken aankomt..
Jammer dat de clip zo stom is...maar Ricky is mooi opgebloeidquote:Op zondag 18 september 2005 13:35 schreef Cybart het volgende:
die nieuwe van Ricky Martin, Amerie & Fat Joe is wel erggeil
Sinds ik aan mijn G_L heb uitgelegd waarom eieren in het Nederlands ook wel neukpatronen worden genoemd, krijg ik van hem steeds eitjes bij het ontbijt.quote:
Sorry?quote:Op zondag 18 september 2005 13:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sinds ik aan mijn G_L heb uitgelegd waarom eieren in het Nederlands ook wel neukpatronen worden genoemd, krijg ik van hem steeds eitjes bij het ontbijt..
Dat is niet met kattenoortjes enzo he?quote:Op zondag 18 september 2005 13:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Uitgewoond, Beav, helemaal uitgewoond.
Wordt alles dan ook nog gecensureerd enzo?quote:Op zondag 18 september 2005 13:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Z'n vriendje is een Japanner. En Timmah, wij weten wel hoe Japanners zijn als het op yaoi-achtige zaken aankomt..
Eieren? Neukpatronen?quote:
Loveless.quote:Op zondag 18 september 2005 13:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is niet met kattenoortjes enzo he?.
Ja G_E.. leg eens uit?quote:
Als ik denk dat ikweet wat je bedoelt, kan ik zeggen dat dat erg meevalt.quote:Op zondag 18 september 2005 13:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Leest ie ook manga enzo ?quote:Op zondag 18 september 2005 14:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als ik denk dat ikweet wat je bedoelt, kan ik zeggen dat dat erg meevalt.
Ik had die post allang al gezien hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 14:02 schreef petre86 het volgende:
typisch, iedereen ineens dat BB5 topic doorlezen
valt niet op heren..
as if I wouldn't have guessed thatquote:Op zondag 18 september 2005 14:03 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik had die post allang al gezien hoor..
.
Pardon?quote:Op zondag 18 september 2005 14:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
as if I wouldn't have guessed that
Hmm.. mja, het is best frustrerend als je je bedenkt dat je nog 40 jaar onafgebroken moet werken voor je lui op je reet kunt gaan zitten..quote:
Mja, mooie leeftijd was datquote:Op zondag 18 september 2005 13:30 schreef petre86 het volgende:
vlarp.. jij was tòen 19?me2
( nogsteeds
)
*douche
Ik dacht even dat je het persoonlijk ende op mij gericht bedoelde.quote:Op zondag 18 september 2005 14:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
homo's + topic met blote mannen = ...?
Ohw.. ik ook de komende 4 dagenquote:Op zondag 18 september 2005 14:10 schreef Cazman het volgende:
yay!!! alleen thuis!!
rukken?quote:Op zondag 18 september 2005 14:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
homo's + topic met blote mannen = ...?
Neuh...had je nog tipsquote:Op zondag 18 september 2005 14:20 schreef Markie-Mark het volgende:
CDP!
Is je nazomerdepressie al voorbij
Zoek iets te neuken..quote:Op zondag 18 september 2005 14:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
is een mooie leeftijd jah![]()
nog tips?![]()
![]()
zo te zien pas jij wel in dat profielquote:Op zondag 18 september 2005 14:13 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het persoonlijk ende op mij gericht bedoelde..
tssskquote:
Mn Puurheid ... wat doe je?quote:Op zondag 18 september 2005 14:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
zo te zien pas jij wel in dat profiel
[..]
tssskmoet jij toch weten? daar heb je wat "sterkers" voor nodig toch?
![]()
of iemand die je helpt.. is veel leuker![]()
nee, geen aanbod
hoe bedoel je?quote:
Oeh.. ben je aan het terugkrabbelen? Hebben mn woorden geholpen?quote:Op zondag 18 september 2005 14:25 schreef TehRockstar het volgende:
Vanavond naar vriendje of afbellen en morgen naar school.
Ik heb geen geld voor een ananas.quote:Op zondag 18 september 2005 14:26 schreef Timmah het volgende:
[..]
Oeh.. ben je aan het terugkrabbelen? Hebben mn woorden geholpen?.
je gaat zooo G_E achterna wat reputatie betrefdquote:
Mietjequote:Op zondag 18 september 2005 14:23 schreef petre86 het volgende:
tssskmoet jij toch weten? daar heb je wat "sterkers" voor nodig toch?
![]()
of iemand die je helpt.. is veel leuker![]()
nee, geen aanbod
en ben jij de topichunk waar iedereen stiekem overheen loopt te kwijlen zoals ik hoor?quote:Op zondag 18 september 2005 14:26 schreef Markie-Mark het volgende:
jij bent toch dat 14e jarige al seks en een relatie hebbende jongetje waar iedereen het over heeft!
Nee, dat hoort bij die leeftijd.. ofzoquote:Op zondag 18 september 2005 14:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
zo van "nu kan het nog.. als je zo oud ben als ik krijg je hem maar 1x per dag omhoog.." ?
ik heb nog een galia-maloen liggenquote:Op zondag 18 september 2005 14:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor een ananas.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 18 september 2005 14:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor een ananas.
Ik? Een G_E-tje? Ga weg!quote:Op zondag 18 september 2005 14:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
je gaat zooo G_E achterna wat reputatie betrefd![]()
![]()
![]()
dit topic is slecht voor je reputatie heur
volgens mij is er bij jou in de buurt geen homo meer veilig als je lang droog staatquote:
ervaring?quote:Op zondag 18 september 2005 14:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dat hoort bij die leeftijd.. ofzo
quote:Op zondag 18 september 2005 14:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
en ben jij de topichunk waar iedereen stiekem overheen loopt te kwijlen zoals ik hoor?
Nee denk t nietquote:Op zondag 18 september 2005 14:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
en ben jij de topichunk waar iedereen stiekem overheen loopt te kwijlen zoals ik hoor?
en stiekum he..quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 14:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
en stiekum he..
G_E met zijn GL
jij met je wiskundeknobbelindebroekmeneer
ik zie al overeenkomsten
quote:Op zondag 18 september 2005 14:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
volgens mij is er bij jou in de buurt geen homo meer veilig als je lang droog staat
Nee..quote:ervaring?![]()
Wordt best gezellig hoor!quote:Op zondag 18 september 2005 14:30 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee denk t niet
Ik twijfel nog of ik mee ga naar de efteling
ten eerste ga je wèlquote:Op zondag 18 september 2005 14:30 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee denk t niet
Ik twijfel nog of ik mee ga naar de efteling
sharon zong vals? hun opblaas-opbouw was lek? ze deet te vaak van die vage bewegingen en verrekte een spier? een jurk scheurde uit? er was geen drank?quote:Op zondag 18 september 2005 14:30 schreef wonderer het volgende:
Within Temptation was een fiasco, trouwens
Jij bent een eng-jong-sletje-die-af-en-toe-veel-te-dicht-hier-in-de-buurt-is-met-soms-heel-soms-wel-eens-een-grappige-opmerking-en-een-japanner.quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 14:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
en stiekum he..
G_E met zijn GL
jij met je wiskundeknobbelindebroekmeneer
ik zie al overeenkomsten
Wat ben je complimenteus.quote:Op zondag 18 september 2005 14:34 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jij bent een eng-jong-sletje-die-af-en-toe-veel-te-dicht-hier-in-de-buurt-is-met-soms-heel-soms-wel-eens-een-grappige-opmerking-en-een-japanner.
omg de hormonen-stuiterbal-bom is ook los .. blij dat ik niet in rotterdam ga stappen.. zo'n tegen-je-aan-rijdende-flikker die de hele avond zijn kruis tegen je aan staat te wrijven..quote:
En dan ineens een nattige plek in je broek ..quote:Op zondag 18 september 2005 14:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
omg de hormonen-stuiterbal-bom is ook los .. blij dat ik niet in rotterdam ga stappen.. zo'n tegen-je-aan-rijdende-flikker die de hele avond zijn kruis tegen je aan staat te wrijven..
quote:Op zondag 18 september 2005 14:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
omg de hormonen-stuiterbal-bom is ook los .. blij dat ik niet in rotterdam ga stappen.. zo'n tegen-je-aan-rijdende-flikker die de hele avond zijn kruis tegen je aan staat te wrijven..
jah zeg.. als homo's hun aangang thuis laten is er natuurlijk niks aan he..quote:Op zondag 18 september 2005 14:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wordt best gezellig hoor!
Sleep je aanhang ook mee, kunnen we voor de groepskorting gaan
* Look of death doe *quote:
De muziek was ZO hard dat ik bijna flauwviel en dus het hele concert buiten de zaal heb gezeten. Ik hoorde later dat de EHBO minstens zes man heeft weggedragen die dus niet zo slim waren als ik en bezweken onder de druk uit de boxen. Schijnt zelfs verboden te zijn, dat geluidsniveau.quote:Op zondag 18 september 2005 14:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
sharon zong vals? hun opblaas-opbouw was lek? ze deet te vaak van die vage bewegingen en verrekte een spier? een jurk scheurde uit? er was geen drank?
nogmaals.. heb je daar ervaring in?quote:Op zondag 18 september 2005 14:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan ineens een nattige plek in je broek ..
Ik zie je andere opmerking een paar posts eerder ineens weer in heel ander perspectiefquote:Op zondag 18 september 2005 14:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah zeg.. als homo's hun aangang thuis laten is er natuurlijk niks aan he..
ow een andere aanhang![]()
Nee.. gelukkig nietquote:Op zondag 18 september 2005 14:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
nogmaals.. heb je daar ervaring in?
*andere kant op kijk*quote:
Volgens mij heeft G_E de Look of Death ook wel eens letterlijk toegepast.quote:Op zondag 18 september 2005 14:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
whehe.. G_E reageerd ookal zo pretentieus-onschuldig-doch-afkeurend-en-niet-overtuigend
wat? Marky-Mark die tegen holle bolle gijs staat aan te rijden?quote:Op zondag 18 september 2005 14:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zie je andere opmerking een paar posts eerder ineens weer in heel ander perspectief
Welke Gothics?quote:Op zondag 18 september 2005 14:42 schreef TehRockstar het volgende:
Zie je wel, die gothics proberen ons allemaal te vermoorden.
met zn bambioogjes.quote:Op zondag 18 september 2005 14:42 schreef Timmah het volgende:
[..]
Volgens mij heeft G_E de Look of Death ook wel eens letterlijk toegepast..
* overal spiegels plaats *quote:
Ohwja.. die.quote:
toepassen en uitwerking hebben is iets anders hequote:Op zondag 18 september 2005 14:42 schreef Timmah het volgende:
[..]
Volgens mij heeft G_E de Look of Death ook wel eens letterlijk toegepast..
Oh ja, er was een alleraardigst jong homostelletje in modieuze kleding met hun pappie en mammie. Eentje leek wel een beetje op een jongere uitvoering van Ang3l met zwart haar.quote:Op zondag 18 september 2005 14:43 schreef Vlarp het volgende:
Gothics zijn schattig... 't zijn vaak grotere mietjes dan ik
Had je eerder moeten doen.quote:
Hoe ziek, met hun ouders erbij?quote:Op zondag 18 september 2005 14:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, er was een alleraardigst jong homostelletje in modieuze kleding met hun pappie en mammie. Eentje leek wel een beetje op een jongere uitvoering van Ang3l met zwart haar.
[lees tussen de regels door]quote:Op zondag 18 september 2005 14:43 schreef Vlarp het volgende:
Ben jij gothic?quote:Op zondag 18 september 2005 14:45 schreef Cybart het volgende:
JULLIE GAAN ALLEMAAL DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
maar da's best een natuurlijk verschijnsel
Gothics maken me bangquote:Op zondag 18 september 2005 14:43 schreef Vlarp het volgende:
Ja, en?quote:Op zondag 18 september 2005 14:45 schreef Cybart het volgende:
JULLIE GAAN ALLEMAAL DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
maar da's best een natuurlijk verschijnsel
De meesten doen het wit.quote:Op zondag 18 september 2005 14:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, en ik heb er vanmorgen 3 uur over gdaan om mn gezicht zwart te schminken
Ik heb ooit wel een euhm.. nou ja, iemand die naar gothic neigde als vriendje gehad..quote:Op zondag 18 september 2005 14:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
[lees tussen de regels door]
je valt op gothics?
[/lees tussen de regels rood]
![]()
![]()
Homo's maken ook mensen bang. Vandaar homofobie.quote:
Zwarte piet?quote:Op zondag 18 september 2005 14:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
Dan ben je een wigga, geen gothic.quote:Op zondag 18 september 2005 14:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
Gothics zien er ook vaak creepy uit.. maar ik ken een aantal gothics die echt gewoon mieteriger zijn dan ik (qua gedrag, niet homo)quote:Op zondag 18 september 2005 14:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Homo's maken ook mensen bang. Vandaar homofobie.
Doe es normaal
Sorry mevrouw.quote:Op zondag 18 september 2005 14:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe es normaal
Het ventje is 14. Niet te veel verwachten.quote:Op zondag 18 september 2005 14:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe es normaal
Heb je weer teveel kleurstof op?quote:Op zondag 18 september 2005 14:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
een goede uitdrukking inderdaad:
Vlarp, ja en....![]()
de rede van de smilie???
beats me
Hoog tijd om te leren dat vooroordelen ruk zijn.quote:Op zondag 18 september 2005 14:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het ventje is 14. Niet te veel verwachten.
Daar moet je wel uitgemergeld voor zijn...quote:Op zondag 18 september 2005 14:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik speel vandaag tevens de neger in de musical over een hut van een of andere oom Tom
mensen die knipogen en waarvan ik niet weet wat de bedoeling is, maken me bangquote:Op zondag 18 september 2005 14:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel een euhm.. nou ja, iemand die naar gothic neigde als vriendje gehad..
En die was best lief en schattig enzo
Hé, jij vuile smiechterige sneaky achterbakse @#%^#!^!!quote:Op zondag 18 september 2005 14:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
je gaat zooo G_E achterna wat reputatie betrefd![]()
![]()
![]()
dit topic is slecht voor je reputatie heur
chocola, sinaasappelsap, dubbelfris en een kameel....quote:
Een vriendin van me gaat binnenkort ook zo poseren voor Attitude Holland...quote:
mijn bierbuik mocht tevens doorgaan als die van een afrikakindjequote:Op zondag 18 september 2005 14:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar moet je wel uitgemergeld voor zijn...
quote:Op zondag 18 september 2005 14:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
mensen die knipogen en waarvan ik niet weet wat de bedoeling is, maken me bang![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohw, dat is heel onschuldigHuh!?
je wordt traagquote:Op zondag 18 september 2005 14:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hé, jij vuile smiechterige sneaky achterbakse @#%^#!^!!
Anorexia toch?quote:Op zondag 18 september 2005 14:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
chocola, sinaasappelsap, dubbelfris en een kameel....
nee... nog niet, maar dat pizzabroodje dat zo in de oven gaat heeft wel veel kleurstof...
leuk voor het kotsen erna (je hebt immers bolimia of niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |