* Look of death doe *quote:
De muziek was ZO hard dat ik bijna flauwviel en dus het hele concert buiten de zaal heb gezeten. Ik hoorde later dat de EHBO minstens zes man heeft weggedragen die dus niet zo slim waren als ik en bezweken onder de druk uit de boxen. Schijnt zelfs verboden te zijn, dat geluidsniveau.quote:Op zondag 18 september 2005 14:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
sharon zong vals? hun opblaas-opbouw was lek? ze deet te vaak van die vage bewegingen en verrekte een spier? een jurk scheurde uit? er was geen drank?
nogmaals.. heb je daar ervaring in?quote:Op zondag 18 september 2005 14:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan ineens een nattige plek in je broek ..
Ik zie je andere opmerking een paar posts eerder ineens weer in heel ander perspectiefquote:Op zondag 18 september 2005 14:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah zeg.. als homo's hun aangang thuis laten is er natuurlijk niks aan he..
ow een andere aanhang![]()
Nee.. gelukkig nietquote:Op zondag 18 september 2005 14:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
nogmaals.. heb je daar ervaring in?
*andere kant op kijk*quote:
Volgens mij heeft G_E de Look of Death ook wel eens letterlijk toegepast.quote:Op zondag 18 september 2005 14:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
whehe.. G_E reageerd ookal zo pretentieus-onschuldig-doch-afkeurend-en-niet-overtuigend
wat? Marky-Mark die tegen holle bolle gijs staat aan te rijden?quote:Op zondag 18 september 2005 14:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zie je andere opmerking een paar posts eerder ineens weer in heel ander perspectief
Welke Gothics?quote:Op zondag 18 september 2005 14:42 schreef TehRockstar het volgende:
Zie je wel, die gothics proberen ons allemaal te vermoorden.
met zn bambioogjes.quote:Op zondag 18 september 2005 14:42 schreef Timmah het volgende:
[..]
Volgens mij heeft G_E de Look of Death ook wel eens letterlijk toegepast..
* overal spiegels plaats *quote:
Ohwja.. die.quote:
toepassen en uitwerking hebben is iets anders hequote:Op zondag 18 september 2005 14:42 schreef Timmah het volgende:
[..]
Volgens mij heeft G_E de Look of Death ook wel eens letterlijk toegepast..
Oh ja, er was een alleraardigst jong homostelletje in modieuze kleding met hun pappie en mammie. Eentje leek wel een beetje op een jongere uitvoering van Ang3l met zwart haar.quote:Op zondag 18 september 2005 14:43 schreef Vlarp het volgende:
Gothics zijn schattig... 't zijn vaak grotere mietjes dan ik
Had je eerder moeten doen.quote:
Hoe ziek, met hun ouders erbij?quote:Op zondag 18 september 2005 14:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, er was een alleraardigst jong homostelletje in modieuze kleding met hun pappie en mammie. Eentje leek wel een beetje op een jongere uitvoering van Ang3l met zwart haar.
[lees tussen de regels door]quote:Op zondag 18 september 2005 14:43 schreef Vlarp het volgende:
Ben jij gothic?quote:Op zondag 18 september 2005 14:45 schreef Cybart het volgende:
JULLIE GAAN ALLEMAAL DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
maar da's best een natuurlijk verschijnsel
Gothics maken me bangquote:Op zondag 18 september 2005 14:43 schreef Vlarp het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |