Ik dacht even dat je het persoonlijk ende op mij gericht bedoelde.quote:Op zondag 18 september 2005 14:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
homo's + topic met blote mannen = ...?
Ohw.. ik ook de komende 4 dagenquote:Op zondag 18 september 2005 14:10 schreef Cazman het volgende:
yay!!! alleen thuis!!
rukken?quote:Op zondag 18 september 2005 14:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
homo's + topic met blote mannen = ...?
Neuh...had je nog tipsquote:Op zondag 18 september 2005 14:20 schreef Markie-Mark het volgende:
CDP!
Is je nazomerdepressie al voorbij
Zoek iets te neuken..quote:Op zondag 18 september 2005 14:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
is een mooie leeftijd jah![]()
nog tips?![]()
![]()
zo te zien pas jij wel in dat profielquote:Op zondag 18 september 2005 14:13 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het persoonlijk ende op mij gericht bedoelde..
tssskquote:
Mn Puurheid ... wat doe je?quote:Op zondag 18 september 2005 14:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
zo te zien pas jij wel in dat profiel
[..]
tssskmoet jij toch weten? daar heb je wat "sterkers" voor nodig toch?
![]()
of iemand die je helpt.. is veel leuker![]()
nee, geen aanbod
hoe bedoel je?quote:
Oeh.. ben je aan het terugkrabbelen? Hebben mn woorden geholpen?quote:Op zondag 18 september 2005 14:25 schreef TehRockstar het volgende:
Vanavond naar vriendje of afbellen en morgen naar school.
Ik heb geen geld voor een ananas.quote:Op zondag 18 september 2005 14:26 schreef Timmah het volgende:
[..]
Oeh.. ben je aan het terugkrabbelen? Hebben mn woorden geholpen?.
je gaat zooo G_E achterna wat reputatie betrefdquote:
Mietjequote:Op zondag 18 september 2005 14:23 schreef petre86 het volgende:
tssskmoet jij toch weten? daar heb je wat "sterkers" voor nodig toch?
![]()
of iemand die je helpt.. is veel leuker![]()
nee, geen aanbod
en ben jij de topichunk waar iedereen stiekem overheen loopt te kwijlen zoals ik hoor?quote:Op zondag 18 september 2005 14:26 schreef Markie-Mark het volgende:
jij bent toch dat 14e jarige al seks en een relatie hebbende jongetje waar iedereen het over heeft!
Nee, dat hoort bij die leeftijd.. ofzoquote:Op zondag 18 september 2005 14:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
zo van "nu kan het nog.. als je zo oud ben als ik krijg je hem maar 1x per dag omhoog.." ?
ik heb nog een galia-maloen liggenquote:Op zondag 18 september 2005 14:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor een ananas.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 18 september 2005 14:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor een ananas.
Ik? Een G_E-tje? Ga weg!quote:Op zondag 18 september 2005 14:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
je gaat zooo G_E achterna wat reputatie betrefd![]()
![]()
![]()
dit topic is slecht voor je reputatie heur
volgens mij is er bij jou in de buurt geen homo meer veilig als je lang droog staatquote:
ervaring?quote:Op zondag 18 september 2005 14:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dat hoort bij die leeftijd.. ofzo
quote:Op zondag 18 september 2005 14:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
en ben jij de topichunk waar iedereen stiekem overheen loopt te kwijlen zoals ik hoor?
Nee denk t nietquote:Op zondag 18 september 2005 14:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
en ben jij de topichunk waar iedereen stiekem overheen loopt te kwijlen zoals ik hoor?
en stiekum he..quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 14:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
en stiekum he..
G_E met zijn GL
jij met je wiskundeknobbelindebroekmeneer
ik zie al overeenkomsten
quote:Op zondag 18 september 2005 14:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
volgens mij is er bij jou in de buurt geen homo meer veilig als je lang droog staat
Nee..quote:ervaring?![]()
Wordt best gezellig hoor!quote:Op zondag 18 september 2005 14:30 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee denk t niet
Ik twijfel nog of ik mee ga naar de efteling
ten eerste ga je wèlquote:Op zondag 18 september 2005 14:30 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee denk t niet
Ik twijfel nog of ik mee ga naar de efteling
sharon zong vals? hun opblaas-opbouw was lek? ze deet te vaak van die vage bewegingen en verrekte een spier? een jurk scheurde uit? er was geen drank?quote:Op zondag 18 september 2005 14:30 schreef wonderer het volgende:
Within Temptation was een fiasco, trouwens
Jij bent een eng-jong-sletje-die-af-en-toe-veel-te-dicht-hier-in-de-buurt-is-met-soms-heel-soms-wel-eens-een-grappige-opmerking-en-een-japanner.quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 14:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
en stiekum he..
G_E met zijn GL
jij met je wiskundeknobbelindebroekmeneer
ik zie al overeenkomsten
Wat ben je complimenteus.quote:Op zondag 18 september 2005 14:34 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jij bent een eng-jong-sletje-die-af-en-toe-veel-te-dicht-hier-in-de-buurt-is-met-soms-heel-soms-wel-eens-een-grappige-opmerking-en-een-japanner.
omg de hormonen-stuiterbal-bom is ook los .. blij dat ik niet in rotterdam ga stappen.. zo'n tegen-je-aan-rijdende-flikker die de hele avond zijn kruis tegen je aan staat te wrijven..quote:
En dan ineens een nattige plek in je broek ..quote:Op zondag 18 september 2005 14:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
omg de hormonen-stuiterbal-bom is ook los .. blij dat ik niet in rotterdam ga stappen.. zo'n tegen-je-aan-rijdende-flikker die de hele avond zijn kruis tegen je aan staat te wrijven..
quote:Op zondag 18 september 2005 14:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
omg de hormonen-stuiterbal-bom is ook los .. blij dat ik niet in rotterdam ga stappen.. zo'n tegen-je-aan-rijdende-flikker die de hele avond zijn kruis tegen je aan staat te wrijven..
jah zeg.. als homo's hun aangang thuis laten is er natuurlijk niks aan he..quote:Op zondag 18 september 2005 14:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wordt best gezellig hoor!
Sleep je aanhang ook mee, kunnen we voor de groepskorting gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |