Ja, en?quote:Op zondag 18 september 2005 14:45 schreef Cybart het volgende:
JULLIE GAAN ALLEMAAL DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
maar da's best een natuurlijk verschijnsel
De meesten doen het wit.quote:Op zondag 18 september 2005 14:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, en ik heb er vanmorgen 3 uur over gdaan om mn gezicht zwart te schminken
Ik heb ooit wel een euhm.. nou ja, iemand die naar gothic neigde als vriendje gehad..quote:Op zondag 18 september 2005 14:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
[lees tussen de regels door]
je valt op gothics?
[/lees tussen de regels rood]
![]()
![]()
Homo's maken ook mensen bang. Vandaar homofobie.quote:
Zwarte piet?quote:Op zondag 18 september 2005 14:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
Dan ben je een wigga, geen gothic.quote:Op zondag 18 september 2005 14:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
Gothics zien er ook vaak creepy uit.. maar ik ken een aantal gothics die echt gewoon mieteriger zijn dan ik (qua gedrag, niet homo)quote:Op zondag 18 september 2005 14:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Homo's maken ook mensen bang. Vandaar homofobie.
Doe es normaal
Sorry mevrouw.quote:Op zondag 18 september 2005 14:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe es normaal
Het ventje is 14. Niet te veel verwachten.quote:Op zondag 18 september 2005 14:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe es normaal
Heb je weer teveel kleurstof op?quote:Op zondag 18 september 2005 14:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
een goede uitdrukking inderdaad:
Vlarp, ja en....![]()
de rede van de smilie???
beats me
Hoog tijd om te leren dat vooroordelen ruk zijn.quote:Op zondag 18 september 2005 14:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het ventje is 14. Niet te veel verwachten.
Daar moet je wel uitgemergeld voor zijn...quote:Op zondag 18 september 2005 14:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik speel vandaag tevens de neger in de musical over een hut van een of andere oom Tom
mensen die knipogen en waarvan ik niet weet wat de bedoeling is, maken me bangquote:Op zondag 18 september 2005 14:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel een euhm.. nou ja, iemand die naar gothic neigde als vriendje gehad..
En die was best lief en schattig enzo
Hé, jij vuile smiechterige sneaky achterbakse @#%^#!^!!quote:Op zondag 18 september 2005 14:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
je gaat zooo G_E achterna wat reputatie betrefd![]()
![]()
![]()
dit topic is slecht voor je reputatie heur
chocola, sinaasappelsap, dubbelfris en een kameel....quote:
Een vriendin van me gaat binnenkort ook zo poseren voor Attitude Holland...quote:
mijn bierbuik mocht tevens doorgaan als die van een afrikakindjequote:Op zondag 18 september 2005 14:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar moet je wel uitgemergeld voor zijn...
quote:Op zondag 18 september 2005 14:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
mensen die knipogen en waarvan ik niet weet wat de bedoeling is, maken me bang![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohw, dat is heel onschuldigHuh!?
je wordt traagquote:Op zondag 18 september 2005 14:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hé, jij vuile smiechterige sneaky achterbakse @#%^#!^!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |