ik kijk even naar de jury, .. nee, dat mag nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:35 schreef Dementor het volgende:
Adje: het was toch bingo dan mocht ik toch naar beneden
Hij speelt het echt heel goed! Zeker zoals hij daarboven stond.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:36 schreef Danzig het volgende:
Adje is een ingehuurde acteur...
Adje lijkt echt onwijs op Napoleon Dynamitequote:Op zaterdag 17 september 2005 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hij speelt het echt heel goed! Zeker zoals hij daarboven stond.
Hij speelt het volgens mij te goed om waar te zijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hij speelt het echt heel goed! Zeker zoals hij daarboven stond.
ongelooflijk he? Ze blijven er als veertigers uitzien, ondanks allesquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:52 schreef greatgonzo het volgende:
leven die lui ook nog?
en het erge is, ze zager er ook al als veertigers uit toen ze 30 warenquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:53 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ongelooflijk he? Ze blijven er als veertigers uitzien, ondanks alles
yepquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:54 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
en het erge is, ze zager er ook al als veertigers uit toen ze 30 waren
Ja, totdat je in de zeik wordt genomen of onder de vla wordt geflikkerd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:01 schreef Takkembah het volgende:
ik denk dat ik ook maar eens een keer naar zo'n live uitzending ga....:)
lijkt me toch gezellig
Hoe weet je datquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:03 schreef greatgonzo het volgende:
hmm, als hij van de tv is, is adje een stuk spontaner!
nooit! dat vla-incident en vroeger in Almere ging hij ook een keer met tomaten gooien.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:01 schreef Takkembah het volgende:
ik denk dat ik ook maar eens een keer naar zo'n live uitzending ga....:)
lijkt me toch gezellig
hmm nouja, dan neem ik wel extra kleren mee in de autoquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
nooit! dat vla-incident en vroeger in Almere ging hij ook een keer met tomaten gooien.
Nee, in Nikonquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:13 schreef StephanL het volgende:
Heel Fabeltjeskrant zit er
Er wordt in Canon gezongen iets
Slik jij pillen ofzo?quote:Op zondag 18 september 2005 14:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb de uitzending van Paul via gemist.nl gekeken.
Vanochtend...Via zijn site kon je de aflevering van gisteren niet terug kijkenLaat staan de afterparty,dus ook niet !!
Was een leuke uitzending.
Alleen moet ik de afterparty nog terug kijken.![]()
ik zou er ook dolgraag naar toe willen.
WTF JIJ WEERquote:
Adje is zoals eerder al gezegd Arijan van Bavel:quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:33 schreef BabeWatcher het volgende:
Is Adje nou wel of geen mongeaul?
okee..... in het vorige topic stond al zoiets, maar hij speelt het ook zo goed dat ik ging twijfelen.quote:Op zondag 18 september 2005 15:25 schreef nexcro het volgende:
[..]
Adje is zoals eerder al gezegd Arijan van Bavel:
http://www.cabaret.nl/_me(...)Arijan%20van%20Bavel
En via google:
"Arijan van Bavel is dramatherapeut en weet dan ook goed hoe je door middel van theater een vrijer en evenwichtiger mens kunt worden. Ook in zijn persoonlijk leven is Van Bavel voortdurend bezig met het ontdekken en loslaten van oude rolpatronen,"
Ah, je hebt honger.quote:Op zondag 18 september 2005 15:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
WTF JIJ WEER
Wat slaat dat toch op?
Ik zeg alleen dat ik Paul de Leeuw niet via zijn site kon kijken en daarvoor naar http://www.gemist.nl
toe klikte,daar stond ie ook op de site.
En ik slik geen pillen,
Het was een te gekke uitzending !quote:Op maandag 19 september 2005 23:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een briljante uitzendig
Arme Adje
Ja, jij wist het natuurlijk al lang, vandaar dat je dat dan ook al gezegd had.quote:
Damn dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:15 schreef StephanL het volgende:
Paul heeft al een keer gezegd. "Dit is niet echt mensen, dit is geacteerd." Toen Adje heel kwaad werd
het zijn allemaal acteurs, zelfs de cameramannenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:09 schreef BabeWatcher het volgende:
Zijn die heaumeaux ook acteurs? Ze zijn wel erg overdreven
Heel scherpquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
het zijn allemaal acteurs, zelfs de cameramannen
Snap je hem echt niet?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:![]()
![]()
Ze gaan Talpa achterna!!!!! Bij storing Am.Fun.HVids
Volgende week weer een kans he. Zo gaan die dingenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:
Arme Adje, was hij toch niet op TV
humor van de leeuwquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Volgende week weer een kans he. Zo gaan die dingen
sorryquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Natuurlijk snap ik hem
Dat weten wij toch ook, johquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Natuurlijk snap ik hem
Heel direct, dat kind is 13, zo doe je dat niet, blijf jij maar op je knieenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:52 schreef Toad het volgende:
Tony Neef, wat is het toch enge man....
Jij zou toch ook je kans grijpen, als je met een meisje van 13 mag .............quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:52 schreef Toad het volgende:
Tony Neef, wat is het toch enge man....
Ligt aan de reiskosten..quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vond het best een beetje zielig voor Adje. Hoe die keek ook. maar ja, dan zal die volgende week wel weer komen.
Die kwam uit Budel toch? Dorpsgenoot dan![]()
Je moet 5 minuten voor de tv stopt al inloggen en als er een hapering is rustig afwachten. Bij mij wel eens een hapering, maar eigenlijk nooit echt storing.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:59 schreef StephanL het volgende:
Houden jullie eens op met connecten naar de stream, kom er niet op
Adje is echt een acteur, maar hij doet het zo goed dat je gaat twijfelen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:05 schreef Satchmo het volgende:
maar over adje.. is t nou een acteur of ?!
lijkt mij sterk... maar van de andere kant.. lijk hij te fucking veel op napoleon dynamite..
maar dat kunnen ze toch niet maken..
lees het topic maarquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:08 schreef Satchmo het volgende:
is dr ook bewijs van of?
alleen geruchten??
anders moeten ze m een oscar geven.. want echt altijd! blijft ie in de rol.. ook als je m vaag achter in beeld ziet..
Zullen we allemaal gaan mailen naar de Vara of dat meisje een herkansing kan krijgen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:10 schreef Maikuuul het volgende:
Ja dat meisje vond ik wel zielig die wat zo zenuwachtig was
Geniaal toch? En z'n band blijft er altijd maar een beetje bijhangen bij wijze van coachingquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:19 schreef Takkembah het volgende:
ik wil met jou iets gevoeligs doen
Was idd wel een kinderuitzending deze keerquote:
o die is er mooi afgeknipt als ik de afterparty -meestal- maandags terugkijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:25 schreef Satchmo het volgende:
en daar is de klok weer
quote:Op zondag 25 september 2005 03:11 schreef magicwizz het volgende:
tafkahs....
denk je nu nog steeds dat Adje echt is??
Vorige week met die dieren, lig er nog steeds dubbel vanquote:Op maandag 26 september 2005 23:24 schreef Toad het volgende:
"Het kan best klammig worden op bed"
"Vrouwen bloot, handel dood"
Eigenlijk waren die weermannen best geestig.
"Dus doe een beetje voorzichtig aan"quote:Op maandag 26 september 2005 23:24 schreef Toad het volgende:
"Het kan best klammig worden op bed"
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:51 schreef Takkembah het volgende:
maarre, klopt het dat het nu twee weken wachten wordt![]()
Ik vond het denk ik één van de leukste afterparty's, of weet iemand nog een leukere, ik heb namelijk nog niet alle afterparty's gezienquote:Op woensdag 28 september 2005 10:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, dat klopt !
15 oktober komt ie weer met nieuwe reeks Mooi Weer De Leeuw
Dus twee weekjes wachten![]()
Ik heb de Afterparty gisterenavond nog gekekenErg leuk was het
![]()
ik vond wel een leuke afterparty, maar er zijn wel meerdere leuke afterparty's geweestquote:Op woensdag 28 september 2005 11:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vond het denk ik één van de leukste afterparty's, of weet iemand nog een leukere, ik heb namelijk nog niet alle afterparty's gezien![]()
Papaul terug van weg geweestquote:[..]
Ik vond het denk ik één van de leukste afterparty's, of weet iemand nog een leukere, ik heb namelijk nog niet alle afterparty's gezien![]()
Ik vond hem ook het leukst hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 12:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik vond wel een leuke afterparty, maar er zijn wel meerdere leuke afterparty's geweest![]()
YAY! Laat de Leeuw revisited met Parenavond!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:08 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Papaul terug van weg geweest
Wie geen zin heeft in de borrelpraat van Barend en van Dorp of de melige flauwe humor van Jensen kan op de donderdagavond 6 oktober een lang uur terecht bij de Vara.
Paul de Leeuw zorgt voor een aangenaam slaapmutsje met Papaul.
En hij is niet alleen! De donderdagavond heet voortaan Pauls Parenavond ...Naast de vertrouwde gezichten van Bob en Annie en de pianist Cor Bakker krijgen we elke week een andere co-host aan Pauls zijde te zien
Bron:,Veronica Magazine
Of de Jostibandquote:Op woensdag 28 september 2005 13:26 schreef MadGuy het volgende:
[..]
YAY! Laat de Leeuw revisited met Parenavond!
Wie herinnert zich nu niet de legendarische parenavond met St. Nicolaas?![]()
Ik heb het over dat programma van Nederland 1 dat Paul in een herberg gasten ontving waaronder Sinterklaas en de Jostibandquote:Op woensdag 28 september 2005 14:39 schreef MadGuy het volgende:
Was dat ook een parenavond?
Was dat niet bij de NCRV!?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:39 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ik heb het over dat programma van Nederland 1 dat Paul in een herberg gasten ontving waaronder Sinterklaas en de Jostiband![]()
Inderdaad ja,maar volgens mij als ik me het goed herinner kwam het ook dat veel mensen hun lidmaatschap gingen opzeggen,omdat Paul een programma ging maken voor de Christelijke omroep NCRVquote:Op woensdag 28 september 2005 15:45 schreef MadGuy het volgende:
Oh haha, ik had het over Laat de Leeuw op Nederland 3 waar hij ook elke donderdagavond een parenavond had. Die waren meestal hilarisch. Iedere keer wanneer Sinterklaas in het land was presenteerde hij ook een avondje mee, een hoogtepunt werkelijk. OOk heeft hij er één gehad met Frans Bauer kan ik me herinneren, maar meer niet echt... Raar eigenlijk...
Ik dacht de KROquote:
Ja ik weet dat je Nederland 3 bedoelt,maar volgens mij heeft Paul ook voor een tweede keer Frans Bauer in Herberg de Leeuw ontvangenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef MadGuy het volgende:
Volgens mij haal je wat dingen door elkaar, Donkere Marc...
Paul ging naar de NCRV, de parenavonden waar ik het over heb, waren op de Vara, toen Paul nog Laat de Leeuw deed. Jij hebt het over Herberg de Leeuw...
JOH! je bent de eerste die dat zegtquote:Op woensdag 28 september 2005 23:39 schreef 7eVeNL het volgende:
Adje ging ff uit ze'n rol in de afterparty![]()
hij lijkt trouwens idd heel veel op die gozer van napoleon dynamite
goeie gozer
Nou, die zong écht te hoogquote:Op donderdag 29 september 2005 02:53 schreef jmac het volgende:
[..]
Die nicht uit Texel zong echt achterlijk hoog![]()
quote:Hoogtepunten
uit de internetuitzendingen van de afgelopen acht weken. Paul de Leeuw geniet na met het publiek en zijn gasten; er worden duetten gezongen en de leukste gesprekken gevoerd.
Een uur lang alle hoogtepunten uit de afgelopen uitzendingen van Mooi Weer De Leeuw.
Dat is nog het mooiste van die hele show. Ik heb echt zo hard gelachen om hemquote:
quote:
Maar zoo grappig. Vooral dat bungee-bingo'enquote:Wie is die Adje toch?
Adje zat in de eerste aflevering van Mooi weer De Leeuw braaf te wachten totdat hij en zijn koor een lied konden opdragen aan hun dirigent, maar was het nou voor het jubileum van deze dirigent of diens vijftigste verjaardag?
Aangezien Adje de draad leek kwijt te zijn, mocht hij van De Leeuw gewoon terug komen om nog een kans te wagen. En zo zat deze komische verschijning met het oranje overhemd uitzending na uitzending in het Mooi weer De Leeuw-publiek. Bijna had De Leeuw Adje zover dat hij al bungyjumpend bingo zou spelen om daarna met zijn koor te zingen. Adje deed dit echter niet en viel kort daarna door de mand...
Adje is namelijk acteur en komiek en beter bekend als Arijan van Bavel. Zowel De Leeuw als de redactie van het programma wisten in eerste instantie niet dat Adje en het koor uit Budel nep waren. Arijan begon als jeugdspeler bij Star van Jos Brink en Frank Sanders en is bekend geworden door zijn jarenlange vertolking van Appie Janssen uit De Enige Echte Efteling Fanfare. Op veel forums wordt Adje genoemd als opvolger van bijvoorbeeld De Veerkampjes, maar hierover is nog niets bevestigd. Houd 'm in de gaten!
Inderdaad een goede, want ik twijfelde of ie echt zo wasquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Adje is een acteur, maar wel een goeie![]()
Hoogtepunten internetuitzendingen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:32 schreef paultjuhhh het volgende:
wtf waarvan is dit dan een herhaling ? van vorige week cker ?
Compilaties uit de uitzending:quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:32 schreef paultjuhhh het volgende:
wtf waarvan is dit dan een herhaling ? van vorige week cker ?
van: tvgids.nlquote:Hoogtepunten
uit de internetuitzendingen van de afgelopen acht weken. Paul de Leeuw geniet na met het publiek en zijn gasten; er worden duetten gezongen en de leukste gesprekken gevoerd.
Een uur lang alle hoogtepunten uit de afgelopen uitzendingen van Mooi Weer De Leeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |