Slik jij pillen ofzo?quote:Op zondag 18 september 2005 14:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb de uitzending van Paul via gemist.nl gekeken.
Vanochtend...Via zijn site kon je de aflevering van gisteren niet terug kijkenLaat staan de afterparty,dus ook niet !!
Was een leuke uitzending.
Alleen moet ik de afterparty nog terug kijken.![]()
ik zou er ook dolgraag naar toe willen.
WTF JIJ WEERquote:
Adje is zoals eerder al gezegd Arijan van Bavel:quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:33 schreef BabeWatcher het volgende:
Is Adje nou wel of geen mongeaul?
okee..... in het vorige topic stond al zoiets, maar hij speelt het ook zo goed dat ik ging twijfelen.quote:Op zondag 18 september 2005 15:25 schreef nexcro het volgende:
[..]
Adje is zoals eerder al gezegd Arijan van Bavel:
http://www.cabaret.nl/_me(...)Arijan%20van%20Bavel
En via google:
"Arijan van Bavel is dramatherapeut en weet dan ook goed hoe je door middel van theater een vrijer en evenwichtiger mens kunt worden. Ook in zijn persoonlijk leven is Van Bavel voortdurend bezig met het ontdekken en loslaten van oude rolpatronen,"
Ah, je hebt honger.quote:Op zondag 18 september 2005 15:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
WTF JIJ WEER
Wat slaat dat toch op?
Ik zeg alleen dat ik Paul de Leeuw niet via zijn site kon kijken en daarvoor naar http://www.gemist.nl
toe klikte,daar stond ie ook op de site.
En ik slik geen pillen,
Het was een te gekke uitzending !quote:Op maandag 19 september 2005 23:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een briljante uitzendig
Arme Adje
Ja, jij wist het natuurlijk al lang, vandaar dat je dat dan ook al gezegd had.quote:
Damn dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:15 schreef StephanL het volgende:
Paul heeft al een keer gezegd. "Dit is niet echt mensen, dit is geacteerd." Toen Adje heel kwaad werd
het zijn allemaal acteurs, zelfs de cameramannenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:09 schreef BabeWatcher het volgende:
Zijn die heaumeaux ook acteurs? Ze zijn wel erg overdreven
Heel scherpquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
het zijn allemaal acteurs, zelfs de cameramannen
Snap je hem echt niet?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:![]()
![]()
Ze gaan Talpa achterna!!!!! Bij storing Am.Fun.HVids
Volgende week weer een kans he. Zo gaan die dingenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:
Arme Adje, was hij toch niet op TV
humor van de leeuwquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Volgende week weer een kans he. Zo gaan die dingen
sorryquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Natuurlijk snap ik hem
Dat weten wij toch ook, johquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Natuurlijk snap ik hem
Heel direct, dat kind is 13, zo doe je dat niet, blijf jij maar op je knieenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:52 schreef Toad het volgende:
Tony Neef, wat is het toch enge man....
Jij zou toch ook je kans grijpen, als je met een meisje van 13 mag .............quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:52 schreef Toad het volgende:
Tony Neef, wat is het toch enge man....
Ligt aan de reiskosten..quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vond het best een beetje zielig voor Adje. Hoe die keek ook. maar ja, dan zal die volgende week wel weer komen.
Die kwam uit Budel toch? Dorpsgenoot dan![]()
Je moet 5 minuten voor de tv stopt al inloggen en als er een hapering is rustig afwachten. Bij mij wel eens een hapering, maar eigenlijk nooit echt storing.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:59 schreef StephanL het volgende:
Houden jullie eens op met connecten naar de stream, kom er niet op
Adje is echt een acteur, maar hij doet het zo goed dat je gaat twijfelen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:05 schreef Satchmo het volgende:
maar over adje.. is t nou een acteur of ?!
lijkt mij sterk... maar van de andere kant.. lijk hij te fucking veel op napoleon dynamite..
maar dat kunnen ze toch niet maken..
lees het topic maarquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:08 schreef Satchmo het volgende:
is dr ook bewijs van of?
alleen geruchten??
anders moeten ze m een oscar geven.. want echt altijd! blijft ie in de rol.. ook als je m vaag achter in beeld ziet..
Zullen we allemaal gaan mailen naar de Vara of dat meisje een herkansing kan krijgen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:10 schreef Maikuuul het volgende:
Ja dat meisje vond ik wel zielig die wat zo zenuwachtig was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |