SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Warlock is altijd een soort held geweest, aangezien hij ooit vieze dingen mocht doen met Erika Eleniak.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:01 schreef kinky_queen het volgende:
Waar ik DEEP RISING een geslaagde film vind slaat deze monsterfilm compleet de plank mis. Enige pluspunt is een heerlijk schmierende Billy Warlock
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:46 schreef Timo20 het volgende:
Heerlijke film, dat vooral komt door de "echtheid" van de personages. Iedereen zal zich wel kunnen identificeren met 1 van de karakters.
niet??quote:
Het is alweer een tijdje geleden dat ik deze film heb gezien, maar is de laatste 5 minuten niet de conclusie waar het allemaal om draait?quote:Op zondag 25 september 2005 15:20 schreef Mikkie het volgende:
The Others.
Overigens mogen die laatst vijf minuten weggeknipt worden, die voegden in mijn ogen weinig toe. Een zesje wat mij betreft.
Moet je zeker een keer doen. Mijn vriendin had hem ook nog nooit gezien en het was echt grappig om haar op bepaalde momenten te zien schrikken.quote:
Deze film heb ik gisteren ook gezien, echt een aanraderquote:Op zondag 18 september 2005 02:34 schreef NoSigar het volgende:
Palindromes van Todd Solondz. Prima film
en???quote:Op zondag 25 september 2005 18:22 schreef vicz het volgende:
Afgelopen week pas gezien: Hitchhiker's Guide to the Galaxy
quote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef Hare het volgende:
Ik heb gezien:
Butch Cassidy & the Sundance Kid 7
Kaze No Tani No Naushika 10
Ocean's Eleven (1960) 10
Batman Begins 9
En daar ga ik nu geen review over schrijven. Zie het maar als een reminder voor nog te schrijven reviewtjes. Cijfertjes wil ik al best wel geven. 2 tienen, een 9 en een 7. En nee, die 7 is niet voor Batman Begins
Haha, dat meen je toch niet he? Heb je Ocean's Eleven wel eens gezien? Eigenlijk best een erg matige film. Maar heb hem toch maar een 7 ipv 6 gegeven omdat het gewoon zo keicool is Rat Pack met z'n allen te zien schitteren, Dean Martin zingend, Shirley MacLain te zien cameonen en het Vegas van de jaren 60. Alleen daarvoor dus. Verhaal zelf is 3x niksquote:
Nee, ik zag 1960 staan en dacht Hare is altijd wel van oudere films, dus zou die wel de andere tien hebben gekregen naast de Ghibli.quote:Op zondag 25 september 2005 23:41 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, dat meen je toch niet he? Heb je Ocean's Eleven wel eens gezien? Eigenlijk best een erg matige film. Maar heb hem toch maar een 7 ipv 6 gegeven omdat het gewoon zo keicool is Rat Pack met z'n allen te zien schitteren, Dean Martin zingend, Shirley MacLain te zien cameonen en het Vegas van de jaren 60. Alleen daarvoor dus. Verhaal zelf is 3x niks
En Butch Cassidy & the Sundance Kid een 7? Wat kan ik toch van die film genieten zeg. Heerlijk luchtig, maar o zo leuk. Newman en Redford schitteren echt met z'n tweeen (ze spelen echt zo leuk op elkaar af) , een van de leukste filmduo's ooit, Bacharach is heerlijk op dreef , de prachtige Katherine Ross (wat een scene he die 'Raindrops keep Falling on my Head) en het goede film en editwerk maken dit echt een toppertje van de bovenste plank die van mij dus echt wel een 10 verdiend
quote:Op maandag 26 september 2005 08:39 schreef Blinky het volgende:
Being John Malkovich
...
Alles bijelkaar, een 7 1/2.
Nooit gezien, maar ik weet wel dat 'ie bij MovieMeter in de top250 staat. De meningen zijn blijkbaar verdeeld.quote:Op maandag 26 september 2005 15:20 schreef Soul79 het volgende:
Mississippi burning
Wat een waardeloze film!
quote:Op maandag 26 september 2005 20:07 schreef kinky_queen het volgende:
GOROTICA
You know, they fuck you when you are dead, and they fuck you when you are alive. So i want to be cremated...
morgen maar eens kijken danquote:Op maandag 26 september 2005 20:55 schreef Kolkus het volgende:
Ikiru
Film met een aangrijpend thema, namelijk het opmaken van de (negatieve) balans van je leven, in de wetenschap dat je nog maar enkele maanden te gaan hebt en hier nog iets aan wil veranderen.
Ondanks dit loodzware thema, is de film nergens te zwaar op de maag.
Hier helpen enkele luchtige scenes/personages goed bij.
De scene met het hoofdpersonage op de schommel, zorgt voor een zeldzaam gevoel van
ontroering en bevrediging.
Enige minpunt vond ik de te lang uitgesponnen eindscene.
Dit is dan ook het enige echte minpunt bij een film die nog wel een tijdje in m'n gedachten
zal rond blijven spoken.
Samen met GOROTICA?quote:Op maandag 26 september 2005 21:17 schreef Timo20 het volgende:![]()
geweldige quote![]()
morgen maar eens kijken dan
hehequote:
Tja, als je ziet wat daar verder in staat........................quote:Op maandag 26 september 2005 16:20 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Nooit gezien, maar ik weet wel dat 'ie bij MovieMeter in de top250 staat. De meningen zijn blijkbaar verdeeld.
De scene met Jay & Bob vind ik de beste scene met die twee uit de hele reeks van Kevin Smith: "It's just like Cube said; life ain't nothing but money and bitches!"quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:42 schreef Jed1Gam het volgende:
Chasing Amy
Minder goed dan Clerks, maar er zaten zeer vermakelijke stukken in. Jammer genoeg irriteerde ik me mateloos aan de stem van die vrouw, en was af en toe iets te langdradig zoetsappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |