Daan ook.quote:
En Shirina is een stomme jaloerse muts...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Daan is een saaie lul die alleen maar met potten en pannen kan omgaan.
Shirina is liefde, vriendschap, erotiek en sex in één persoon.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:12 schreef soapie het volgende:
En Shirina is een stomme jaloerse muts...
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:12 schreef soapie het volgende:
[..]
En Shirina is een stomme jaloerse muts...
Kom je hier nu ook al die vervelende reclame maken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:28 schreef Snake2005 het volgende:
ONM was wel leuk vandaag
[afbeelding]
Sanne ist lekker?![]()
Mevrouw "anti-erectie" JP runt een sexshop.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat doet Dennis in 'Lieve Lust' ?
Lokkertje?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:23 schreef babette21 het volgende:
is dit een Babette-lokkertje?
Marina de Graaf... Ik zag het op de aftiteling, want ik was intussen al weggezapt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:49 schreef Svensational het volgende:
Mevrouw "anti-erectie" JP runt een sexshop.![]()
Sanne pesten,,quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:51 schreef Snake2005 het volgende:
jezus doek helemaal niet! is gewoon om sanne te peste !
net even gekeken, Carmen bleek ontvoerd gangsterliefje te zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Geen idee, ik heb alleen de aftiteling gekeken... ben na aflevering 1 afgehaakt.![]()
Ze zat in de film "Laat de dokter maar schuiven" met een oude bekende: Hidde Maas (als taxichauffeur).quote:Monique Rosier
Monique Rosier presenteert het programma "Van Huis Uit" bij BVN-TV, het satelliet-kanaal van de Wereldomroep.
Monique werd op 23 maart 1963 geboren in Bergen (NH). Haar carrière begon in 1979 op vijftienjarige leeftijd met een rol in Jan Keja’s "Lessen in de liefde" van de TROS. In de tien jaar die volgden kwamen rollen in films van Nikolai van der Heyde; "Laat de dokter maar schuiven" en Nitwits, T.V. dramaproductie "Spiegel aan de wand" (VARA) en ook de populaire VARA comedy "Zeg ‘ns AAA" (1982 - 1986).
Tussendoor was Monique te zien in korte films, bedrijfsfilms, commercials en videoclips. Als fotomodel verbleef Monique veel in Amerika (tot 1990), en ze volgde daar acteerlessen en deed ervaring op in theater en film.
In 1990 ging Monique achter de schermen werken. Het begon met een regisseursopleiding, Monique werd styliste en castingdirector voor diverse commercials, bedrijfsfilms en fotoproducties. Af en toe stond ze nog voor de camera, zoals bijvoorbeeld een Nederlandse aflevering van Derrick (25 jaar TROS), een commercial of een mooie bedrijfsfilm. (Agfa’s "Portraits"). Daarnaast kreeg ze het druk met opleidingen en cursussen en paranormale/spirituele geneeskunde.
Monique is gek op autoracen. Na het behalen van haar race- en rallylicentie reed ze als enige vrouw het Nederlands rallykampioenschap en later de Citroën AX cup. Sinds 1994 scheurt Monique met een Ferrari op circuits in binnen- en buitenland.
In 1995 ging Monique aan de slag als autojournaliste voor het blad ELLE en werd moeder van een dochtertje. In 1997 presenteerde ze het autoprogramma "De 6de Versnelling" bij SBS 6. Ook werd ze dat jaar moeder van een zoontje.
Tussendoor hield MOnique zich bezig met haar eigen therapiepraktijk (sinds 1993).
Beroep: Actrice, Presentatrice, Castingdirector, Styliste, therapeut
Sport: autosport, skiën, snowboarden, paardrijden
Hobby’s: film, reizen, paranormale/spirituele geneeskunde, psychologie
bron
Dat is toch al wat meer tekst dan in die telefilm.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:20 schreef babette21 het volgende:
net even gekeken, Carmen bleek ontvoerd gangsterliefje te zijn.
teksen gingen niet verder dan "Frànkie!!!!" en "laat me gaaaaan" maar Mimi deed het toch heel aardig
dat was wel een beetje een trieste bedoeling jaquote:Op woensdag 21 september 2005 19:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat is toch al wat meer tekst dan in die telefilm.
tjezus wat eenpaardquote:Op woensdag 21 september 2005 19:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat achtergrondinfo:
[..]
Ze zat in de film "Laat de dokter maar schuiven" met een oude bekende: Hidde Maas (als taxichauffeur).
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
HET IS TENENKROMMEND SLECHT VANDAAG!!!
Helemaal geen Viktorquote:Op woensdag 21 september 2005 19:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
Sorry dat ik moet huilen
![]()
Maar Joost was weer goedquote:Op woensdag 21 september 2005 19:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
Sorry dat ik moet huilen
![]()
Dat zijn die biertieten van Joost anders ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:04 schreef pberends het volgende:
Waarom zitten ze bij ONM altijd met hun schoenen op het bed... lijkt me niet bepaald fris.
Hij zit toch nog steeds aan de chemo... waarom valt z'n haar dan niet weer uit?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Wat is Daans haar trouwens opeens snel gegroeid(gister ook al trouwens.
)
Sander zal die kale kop wel zat zijn....quote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij zit toch nog steeds aan de chemo... waarom valt z'n haar dan niet weer uit?
Zwak hoor, maakt het niet echt realistischquote:Op woensdag 21 september 2005 20:15 schreef soapie het volgende:
[..]
Sander zal die kale kop wel zat zijn....
Dat komt door de speciale obscure lichaamssappen die Shirina heeft.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Wat is Daans haar trouwens opeens snel gegroeid(gister ook al trouwens.
)
Nee, deze hier snapte het ook alles behalvequote:Op woensdag 21 september 2005 17:01 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ik d8 al, ben ik de enige die het niet snapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |